Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(34)
Forma i typ
Książki
(34)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(30)
dostępne
(16)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(6)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(11)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(31)
Autor
Szmidt Krzysztof J
(3)
Kruk Krzysztof
(2)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(2)
Raifenschneider Dieter
(2)
Szuścik Urszula
(2)
Zacłona Zdzisława
(2)
Biela Agnieszka
(1)
Bociek Hania
(1)
Bono Edward De (1933- )
(1)
Boratyńska-Sala Anna
(1)
Buzan Tony (1942-2019)
(1)
Cooper Patricia M
(1)
Czelakowska Danuta
(1)
Dudzik Iwona (filozofia)
(1)
Fazlagić Jan (1971- )
(1)
Fisher Robert (1943- )
(1)
Grabowska Karina
(1)
Gruca Marian
(1)
Grundy Peter
(1)
Gut Renata
(1)
Hurson Tim
(1)
Jagieła Beata
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Kalinowska Alina
(1)
Karwowski Maciej
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Kruszewski Krzysztof (1939- )
(1)
Kurcz Jerzy
(1)
Kwaśniewska Anna
(1)
Kwaśniewska Grażyna
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Morgan Gareth (1943- )
(1)
Morka Jerzy (1956- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Muchacka Bożena (1953- )
(1)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(1)
Olczak Małgorzata (pedagog)
(1)
Parker Kevin
(1)
Piegowska Maria
(1)
Piekarczyk Anna
(1)
Puchta Herbert
(1)
Romecka Małgorzata
(1)
Smak Ewa
(1)
Sowiński Andrzej J
(1)
Swoboda Ewa (matematyk)
(1)
Trompenaars Alfons
(1)
Wasilewska Barbara (inżynieria produkcji)
(1)
Wiankowska-Ładyga Zofia
(1)
Williams Marion
(1)
Wójcik Barbara
(1)
Włoch Stanisława
(1)
Zalewska-Bujak Małgorzata
(1)
Zimniewicz Kazimierz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(34)
Język
polski
(34)
Odbiorca
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
MYŚLENIE TWÓRCZE
(16)
MYŚLENIE
(9)
Myślenie twórcze
(7)
Kreatywność
(5)
DZIECKO
(3)
PEDAGOGIKA KULTURY
(3)
GRY I ZABAWY UMYSŁOWE
(2)
INTELIGENCJA (psychol.)
(2)
JĘZYK ANGIELSKI
(2)
MÓZG
(2)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Nauczanie zintegrowane
(2)
Uczniowie
(2)
WYCHOWANIE
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(1)
INNOWACJE
(1)
Innowacje
(1)
JĘZYKI
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Kształcenie
(1)
MARKETING
(1)
MATEMATYKA
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MOWA
(1)
Mentoring
(1)
Metody nauczania
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie
(1)
Myślenie matematyczne
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
Nauczyciele
(1)
ORGANIZACJA
(1)
OSOBOWOŚĆ
(1)
PALEY, VIVIAN GUSSIN, (1929- )
(1)
PAMIĘĆ
(1)
PRAKSEOLOGIA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
Praca umysłowa
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
SIEĆ KOMPUTEROWA
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
SZTUKA
(1)
Szkolnictwo
(1)
Sztuka
(1)
Szulc, Wita (1941-2021)
(1)
TRIZ
(1)
TWÓRCZOŚĆ
(1)
Trening grupowy (psychologia)
(1)
Trening twórczości
(1)
Twórczość
(1)
UCZUCIA
(1)
UWAGA (psychol.)
(1)
WOLA
(1)
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
PODRĘCZNIKI
(2)
Podręcznik
(2)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Psychologia
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
kreatywność
(7)
dzieci
(4)
edukacja wczesnoszkolna
(4)
myślenie twórcze
(4)
twórczość
(4)
edukacja kreatywna
(2)
innowacje
(2)
matematyka
(2)
muzyka
(2)
myślenie
(2)
myślenie kreatywne
(2)
nauczyciel
(2)
psychologia
(2)
teaching
(2)
English language
(1)
Paley, Vivan Gussin
(1)
aktywność twórcza
(1)
analiza systemowa
(1)
art
(1)
autokreacja
(1)
children
(1)
creative thinking
(1)
czas wolny
(1)
czytanie
(1)
dialog wychowawczy
(1)
dziecko niepełnosprawne
(1)
early childhood education
(1)
edukacja ekologiczna
(1)
edukacja przyrodnicza
(1)
edukacja techniczna
(1)
edukacja środowiskowa
(1)
fantasy
(1)
imagination
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
inteligencja
(1)
język angielski
(1)
kapitał intelektualny
(1)
kultura akademicka
(1)
kultura organizacji
(1)
language
(1)
mapa myśli
(1)
motywacja
(1)
myślenie matematyczne
(1)
myślenie sieciowe
(1)
nauczanie
(1)
nauczanie początkowe
(1)
niepełnosprawność
(1)
organizacja
(1)
painting
(1)
pamięć
(1)
pedagogika twórczości
(1)
philosophy
(1)
pisanie
(1)
plastyka
(1)
play
(1)
polityka oświatowa
(1)
proces twórczy
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
rozwój intelektualny
(1)
rozwój psychofizyczny
(1)
samowychowanie
(1)
storytelling
(1)
strategia
(1)
system
(1)
szkoła
(1)
sztuka
(1)
thinking
(1)
trening kreatywności
(1)
twórcze myślenie
(1)
twórcze uczenie się
(1)
uczeń zdolny
(1)
uczniowie
(1)
umysł ludzki
(1)
wolontariat
(1)
wspomaganie rozwoju
(1)
wychowanie
(1)
wychowanie do twórczości
(1)
wychowanie estetyczne
(1)
wychowanie patriotyczne
(1)
wychowanie przedszkolne
(1)
wychowanie w rodzinie
(1)
władza organizacyjna
(1)
young learners
(1)
zarządzanie
(1)
zdolności
(1)
34 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., index.
Teacher and author Vivian Paley is highly regarded by parents, educators, and other professionals for her original insights into such seemingly everyday issues as play, story, gender, and how young children think. In The Classrooms All Young Children Need, Patricia M. Cooper takes a synoptic view of Paley's many books and articles, charting the evolution of Paley's thinking while revealing the seminal characteristics of her teaching philosophy. This careful analysis leads Cooper to identify a pedagogical model organized around two complementary principles: a curriculum that promotes play and imagination, and the idea of classrooms as fair places where young children of every color, ability, and disposition are welcome. With timely attention paid to debates about the reduction in time for play in the early childhood classroom, the role of race in education, and No Child Left Behind, The Classrooms All Young Children Need will be embraced by anyone tasked with teaching our youngest pupils.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13940.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka jest kontynuacją refleksji teoretycznych i badawczych nad problematyką przysposabiania dziecka do rozwoju w toku jego edukacji i wychowania w różnych obszarach działań pedagogicznych. Publikacja składa się z trzech części. Część pierwsza omawia zagadnienie indywidualnych potrzeb i możliwości dziecka w procesie wychowawczym i edukacyjnym w odniesieniu do opinii współczesnych ekspertów edukacji. W części drugiej podniesiono problem stymulacji twórczości dziecka poprzez rozwój jego doświadczenia poznawczego i praktycznego. Część trzecia tomu prezentuje rozważania, które dotyczą potrzeb edukacyjnych dziecka niepełnosprawnego i wynikających z tego ściśle określonych metod pracy z nim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14438.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. 381-382.
W niniejszej publikacji poszukuje się odpowiedzi na pytania: Jak stymulować i rozwijać kreatywność i twórczość u dzieci i młodzieży? Jak zmieniać proces kształcenia i przygotowywać młode pokolenia do zmian zachodzących w społeczeństwie i na świecie? Całość pracy składa się z czterech rozdziałów, w których osią rozważań jest twórczość, kreatywność, edukacja, szkoła oraz style kierowania rozwojem i wyzwalaniem cech kreatywnych u dzieci i młodzieży. Publikacja ta ze względu na zróżnicowanie podejmowanych problemów wnosi istotny wkład do toczącego się od kilku lat dialogu na temat wychowania i kształcenia. Mamy nadzieję, że spotka się z zainteresowaniem wśród studentów, nauczycieli i wykładowców oraz władz oświatowych, albowiem większość publikowanych artykułów odznacza się nowatorskim podejściem do problemów edukacji we współczesnym świecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10963.IV.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11936.IV.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu)
Omówione w książce narzędzia oraz podane przykłady będą przydatne w sferze funkcjonowania przedsiębiorstw. Opisane techniki mogą być wykorzystywane zarówno w trakcie poszukiwania nowych pomysłów biznesowych, doskonalenia dotychczasowej oferty czy też tworzenia nowych rozwiązań w sferze marketingu. Warto także zaznaczyć, że prezentowane techniki można wykorzystać w rozwiązywaniu problemów osobistych, rodzinnych czy domowych. Układ książki został podporządkowany programowi, który jest realizowany w ramach przedmiotu "Kreatywność w biznesie". Całość rozważań jest podzielona na trzy części, w ramach których prezentowane są poszczególne zagadnienia. Na końcu zamieszczono zestawienie zalecanej literatury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4431.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej