Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(53)
Forma i typ
Książki
(51)
E-booki
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(51)
tylko na miejscu
(44)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(20)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(31)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(46)
Autor
Dutko Maciej
(3)
Sala Paweł
(3)
Cichoń Marcin (informatyk)
(2)
Cisek Marcin
(2)
Dywański Piotr
(2)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(2)
Krzyworączka Paweł
(2)
Królewski Jarosław
(2)
Lewiński Maciej
(2)
Motyl Piotr (marketing)
(2)
Rdzeń Krzysztof
(2)
Sadłowski Rafał
(2)
Smużniak Mirosław
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Wesołowski Mariusz (marketing)
(2)
Anders Justyna
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Barska Anetta
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Berkley Holly
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Bond Alison
(1)
Bossy Daniel
(1)
Brady Regina
(1)
Bryzek Wojciech
(1)
Brzoska Rafał
(1)
Bąk Michał
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Chaffey Dave (1963- )
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cyran Jakub
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czopek Kamil (informatyk)
(1)
D'Amico Vito
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dudek Dawid
(1)
Dudzic Jacek (historyk)
(1)
Dudzic Jacek (marketing)
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Forrest Edward
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Godlewski Marcin (marketing)
(1)
Gołębiewski Łukasz (1971- )
(1)
Homa Dominik
(1)
Hunt Jason
(1)
Jankowski Marek
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jeznach Katarzyna
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kolny Beata
(1)
Konkol Sebastian
(1)
Korzeniowska Anna (ekonomistka)
(1)
Kosiński Marcin
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Królak Paweł
(1)
Królak Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kucia Michał
(1)
Kurasiński Artur
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lipiec Paweł
(1)
Mac Amber
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Masłowska Katarzyna
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
McLeod Angus
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Mikowska Monika
(1)
Misterek Wojciech
(1)
Misztal Anna (ekonomia)
(1)
Mizerski Richard
(1)
Modrzewski Przemysław
(1)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
Mącik Radosław
(1)
Namieciński Rafał
(1)
Obmiński Piotr
(1)
Okulski Robert
(1)
Oracz Piotr
(1)
Oruba Norbert
(1)
Panek Sławomir
(1)
Pankiewicz Konrad
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Pawlak Jakub
(1)
Pełeszuk Katarzyna
(1)
Pieleszek Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(52)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
polski
(52)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Hotelarze
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
MARKETING ELEKTRONICZNY
(34)
Handel elektroniczny
(9)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(7)
INTERNET
(5)
Marketing cyfrowy
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
PODRĘCZNIKI
(5)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(3)
FIRMA (nazwa)
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
Internet
(2)
KONKURENCJA
(2)
Konsumenci
(2)
MARKETING PARTNERSKI
(2)
Model biznesowy
(2)
PORADNIKI
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
REKLAMA INTERNETOWA
(2)
STRONY WWW
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(2)
Turystyka
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
EDYTORSTWO ELEKTRONICZNE
(1)
FACEBOOK
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Hotelarstwo
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(1)
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Marketing wartości
(1)
Media społecznościowe
(1)
Neuromarketing
(1)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
Psychologia
(1)
REKLAMA
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SEKTOR PUBLICZNY
(1)
SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWE
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
TELEMARKETING
(1)
TURYSTYKA
(1)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
WŁASNOŚĆ PRZEMYSŁOWA
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
Podręcznik
(3)
Opracowanie
(2)
Poradniki
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
PORADNIKI
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Podróże i turystyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
Internet
(14)
e-marketing
(12)
marketing elektroniczny
(11)
badania marketingowe
(7)
e-biznes
(7)
marketing
(7)
handel elektroniczny
(6)
marketing internetowy
(6)
media społecznościowe
(6)
promocja
(6)
konsument
(5)
marketing mobilny
(5)
social media
(5)
e-commerce
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
reklama internetowa
(4)
content marketing
(3)
e-handel
(3)
marketing 3.0
(3)
reklama
(3)
samorząd terytorialny
(3)
strona WWW
(3)
blog
(2)
copywriting
(2)
e-konsument
(2)
e-sprzedaż
(2)
e-usługi
(2)
gospodarka elektroniczna
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
marka
(2)
marketing bezpośredni
(2)
marketing relacji
(2)
obsługa klienta
(2)
orientacja na klienta
(2)
platforma aukcyjna
(2)
portal społecznościowy
(2)
rynek internetowy
(2)
sklep internetowy
(2)
social media marketing
(2)
społeczeństwo informacyjne
(2)
turystyka
(2)
usługi online
(2)
wideomarketing
(2)
zachowania konsumenckie
(2)
zarządzanie
(2)
zarządzanie relacjami
(2)
Business Intelligence
(1)
CRM
(1)
East Asian e-consumers
(1)
Facebook
(1)
Google Analytics
(1)
KCRM
(1)
Web 2.0
(1)
Web 3.0
(1)
You Tube
(1)
agencja reklamowa
(1)
analiza SWOT
(1)
analiza konkurencji
(1)
aplikacja mobilna
(1)
baza danych
(1)
biznes
(1)
biznes cyfrowy
(1)
biznes elektroniczny
(1)
czytnik elektroniczny
(1)
digital age
(1)
dystrybucja
(1)
e-book
(1)
e-klient
(1)
e-mail marketing
(1)
e-przedsiębiorczość
(1)
e-zaopatrzenie
(1)
gospodarka informacyjna
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
influencer marketing
(1)
informacja
(1)
informacja marketingowa
(1)
jakość usług
(1)
joint venture
(1)
kampania społeczna
(1)
kompetencje
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja biznesowa
(1)
komunikacja elektroniczna
(1)
konkurencja
(1)
kultura cyfrowa
(1)
marketing automation
(1)
marketing communication
(1)
marketing cyfrowy
(1)
marketing partnerski
(1)
marketing społecznościowy
(1)
marketing terytorialny
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
miasto
(1)
model biznesu
(1)
neuromarketing
(1)
newsletter
(1)
nieuczciwa konkurencja
(1)
ochrona konkurencji
(1)
orientacja rynkowa
(1)
personal branding
(1)
53 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Internet stał się symbolem nowej gospodarki, tj. gospodarki opartej na wiedzy, i stanowi podstawę tworzenia współczesnej przestrzeni informacyjnej. Internet może być wykorzystany jako instrument strategii promocji, produktu, ceny i dystrybucji, a także wyjątkowo przydatny w badaniach marketingowych. O tym właśnie jest ta książka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10951 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5620.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7101.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera porady na temat marketingu interaktywnego. Zostały w niej omówione: marketing w erze interaktywnej (stategie i taktyki zorientowane na klineta, wpływ komunikacji interaktywnej na marketing, marketing w Internecie, reklama interaktywna, marketing bezpośredni); wykorzystanie mediów w erze interaktywnej (public relations i promocja w Internecie, kioski interaktywne, nowe narzędzia komunikacji marketingowej, reklama w Internecie); badania marketingowe (wskaźniki oglądalności witryn www, badania zachowań konsumentów online, marketingowe bazy danych i interaktywne sieci informacyjne).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14857.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power.)
Dlaczego ta książka tak bardzo wyróżnia się na rynku? Ponieważ proponuje wyjątkowo skuteczną strategię marketingową - opartą na idei przyjaźni. Jak to działa? Zbierz grupę prawdziwych przyjaciół Twojej marki i pielęgnuj wzajemne relacje w oparciu o szacunek oraz wsparcie. Myśl o odbiorcach Twojego przekazu jak o dobrych przyjaciołach, a potem potraktuj ich tak, jak potraktowałby ich przyjaciel. Możesz nigdy nie spotkać się twarzą w twarz z niektórymi z nich, lecz oni mimo to będą oczekiwali, że postąpisz zgodnie z ustanowionymi standardami przyjaźni. Pamiętaj o autentyzmie. Rozmawiaj z nimi. Słuchaj, co do Ciebie mówią, i nigdy ich nie okłamuj. Już wkrótce z zaskoczeniem odkryjesz, że ten niewielki wysiłek zaskarbił Ci grono oddanych odbiorców i wiernych klientów. Nie wierzysz? Inni już to zrobili!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15524.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 265-280.
Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach. W niniejszej książce główne tezy prowadzonych rozważań dotyczą wyznaczenia teoretycznych ram dla rozumienia e-marketingu przedsiębiorstwa w społecznościach wirtualnych oraz oceny skuteczności działań marketingowych prowadzonych w środowiskach wirtualnych społeczności. Publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12298.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13433.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 164-171.
Opracowanie poświęcone jest zachowaniom konsumentów na rynku e-usług w Polsce. Rozwój e- usług przedstawiono na tle zmian, jakie dokonują się w obszarze budowania społeczeństwa informacyjnego i zachowań e-konsumentów. Zawiera problemy, które wydawały się najistotniejsze dla podejmowanej problematyki. Menedżerom powinna pomóc w coraz szerszym wykorzystaniu internetu w działalności marketingowej. Publikacja wnosi bardzo ważną i potrzebną wiedzę o nowych sferach i możliwościach działania – w perspektywie ich dynamicznego rozwoju we współczesnej gospodarce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9709.IX.12 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7401.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8381.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 165-170.
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? Co to jest marketing internetowy? Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14015.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14891.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 209-211.
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008-2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12764.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Bibliogr. s. 135-138. Indeks.
Książka ta to przewodnik dla tych, którzy wybrali internet jako formę promocji swojego przedsięwzięcia i poszukują rad specjalistów. Przedstawia techniki marketingu internetowego stosowane przez wielkie koncerny i przedsiębiorstwa oraz uczy, jak zrealizować skuteczną kampanię reklamową, dysponując niewielkim budżetem. Czytając ją, poznasz kulisy kampanii reklamowych, które odniosły największy sukces. Przekonasz się jak wiele może zyskać Twoja firma dzięki takiej właśnie formie reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7024 [Magazyn 1], P.7025 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7841.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4452.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing mobilny / Sebastian Konkol. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2010. - 204 , [1] s. : il. ; 21 cm.
Absolutny MUST HAVE firm z branży reklamowej, firm telekomunikacyjnych oraz pozostałych podmiotów ekosystemu reklamy mobilnej — agencji kreatywnych, domów mediowych, brokerów, agregatorów, platform komunikacyjnych! Naciśnij zieloną słuchawkę! Zapewne zauważyłeś już, że na świecie jedynym pewnikiem jest zmiana. Postęp technologiczny, rozwój cywilizacyjny, narzędzia marketingowe… wszystkie te sfery znajdują się w ciągłym ruchu, zależne od siebie wzajemnie — zupełnie tak, jak gdyby stanowiły precyzyjny mechanizm kół zębatych. Kiedy technologia robi krok do przodu, marketing natychmiast reaguje. Nie pozwól, by te transformacje ominęły Ciebie i Twoją firmę. Nie zostawaj w tyle, w erze marketingu łupanego!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9064 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10651.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10650.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oryg.: "Guerrilla marketing online : the entrepreneur's guide to earning profits on the Internet" 1995
Bibliogr. s. 363-364.
Sukces działalności gospodarczej wyraża się przede wszystkim w sprzedaży, a to zwykle oznacza dostarczenie jak największej liczbie potencjalnych nabywców informacji o przedsiębiorstwie, wyrobach lub usługach. Możliwość tę stwarzają usługi sieciowe w trybie połączeniowym (on-line), biuletyn elektronicznych tablic ogłoszeniowych i właśnie Internet, który stanowi międzynarodową rodzinę sieci komputerowych, łączącą miliony ludzi na świecie. Elementy te tworzą tzw. rynek on-line. W książce autorzy wskazali, jak walczyć i zwyciężać na tym rynku, aby osiągnąć maksymalne zwycięstwo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6985 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7788.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic.)
Bibliogr. s. 229-232.
Książka "Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna" wyjaśnia: jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie, przybliża metody szacowania skuteczności promocji internetowej, przedstawia istotę Business Inteligence - technologii wspierającej pomiar skuteczności promocji w Internecie, ukazuje koncepcję modelu szacowania skuteczności promocji internetowej, przybliża analizę skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia, prezentuje empiryczną weryfikację modelu na podstawie badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15019.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15874.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Internet jest uważany za najważniejszy wynalazek XX wieku. Jego błyskawiczna i oszałamiająca kariera sprawiła, iż przestał być techniczną ciekawostką, lecz stał się częścią codziennego życia. Szał internetowy opanował również Polskę, wchodząc do prawie wszystkich segmentów zastosowań biznesowych. Internetowa gospodarka przekracza z "szybkością światła" wszelkie geograficzne bariery, sprawiając, iż nasi klienci, dostawcy, partnerzy z łańcucha dostaw, ale również i konkurenci, znaleźli się w zasięgu "kliknięcia myszką". Niniejsza praca - napisana przez naukowców akademickich oraz praktyków gospodarczych - pozwoli lepiej zrozumieć trendy w zarządzaniu logistyką i łańcuchem dostaw wytyczane przez Internet i nowe rozwiązania e-biznesowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4394.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-biznes : nowa gospodarka / Tomasz Teluk. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2002. - 236 s. : rys. ; 24 cm.
(Onepress)
Książka stanowi przewodnik dla wszystkich, których fascynuje wirtualna rzeczywistość. Rzeczywistość, która jest nam coraz bliższa, stając się codziennością. Czytelnik dowie się więc, co to jest e-learning, telepraca, elektroniczny podpis, outernet, technologie mobilne, GPS, VoIP. Autor stara się przybliżyć czytelnikowi najważniejsze zagadnienia, które przedstawiają transformację procesów gospodarczych i społecznych w ciągu ostatnich dwóch lat. Czytelnik znajdzie tu dużo informacji dotyczących rynku polskiego, a w szczególności dane o firmach, które dobrze funkcjonują w nowej rzeczywistości gospodarczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6022 [Magazyn 1], 4448.IX.12 [Magazyn 1], P.6021 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6020.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7285.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Bibliogr. s. 93-[95].
Książka prezentuje szerokie spektrum zagadnień, których tematem wiodącym jest wykorzystanie sieci www w praktyce marketingowej. Jak zauwża sam autor "nastały czasy marketingu internetowego, dlatego konieczną staje się znajomość pryncypiów komunikacji internetowej, metody oceny i przesłanki zastosowania domen internetowych i hostingu. Koniecznie trzeba znać pewne metody i tajniki budowy i wykorzystania witryny www. Książka zapoznaje z metodami i praktycznymi efektami stosowania Social Marketingu, wskazuje, jak tworzyć i wykorzystać blog w działalności gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13831.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta oferuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów hotelarskich - hoteli, pensjonatów bed and breakfast, domów wypoczynkowych, obiektów agroturystycznych - sprawne narzędzia internetowego marketingu turystycznego i zarządzania dochodami, umożliwiające wyróżnianie się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Narzędzia te są przydatne także dla osób, które starają się uzupełnić swe wykształcenie w omawianej dziedzinie - dla studentów, właścicieli agencji internetowych mających klientów w branży turystyczno-hotelarskiej, konsultantów z dziedziny marketingu internetowego i revenue management. Kompletny poradnik praktyczny, wzbogacony danymi statystycznymi i kolorowymi ilustracjami, prezentujący w szerokim ujęciu wszystkie aspekty marketingu internetowego w turystyce i zarządzania dochodami (revenue management): tworzenie idealnej witryny internetowej dla obiektu hotelarskiego, pozycjonowanie się w wyszukiwarkach, zarządzanie swą reputacją w sieci, maksymalizacja zysku metodą revenue management.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17229 [Magazyn 1], P.17232 [Magazyn 1], P.17231 [Magazyn 1], P.17230 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17240.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17239.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 178-184.
Podręcznik łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16451.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16450.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-Consumers in the Era of New Tourism / Erkan Sezgin. - Singapore : Springer Science+Business Media, 2016. - X, 139 pages : illustrations; 21 cm.
(Managing the Asian Century)
This book focuses on the role of e-consumers and e-marketing in the era of new tourism. It addresses themes such as the tourism "prosumer" at work, the evolution of tourism services, the collaboration and co-creation, as well as the e-complaint behavior of e-consumers in tourism. It also discusses topics such as mobile marketing, gamification as a marketing communication tool, the impact of social media on tourism consumers, and the use of e-loyalty programs in the accommodation sector. Students taking e-marketing and market research courses in tourism can use this work as a source book for the principles of new marketing management. e-Consumers in the Era of New Tourism serves as a helpful resource for practitioners, as well as researchers and students of e-marketing.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17531 [Magazyn 1], P.17532 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18385.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18384.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Poltext, copyright 2018. - 482 strony : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu. Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17985 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19529.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19528.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 174-176.
Książka ma na celu pokazać możliwości, jakie drzemią w serwisach społecznościowych. Przedstawia przykłady firm, które dzięki obecności w społecznościach odniosły wielki sukces. Znajdują się w niej również przykłady takich firm, które w swoich działaniach popełniły błędy i poniosły porażkę. Przedstawia możliwości integracji prywatnych serwisów z serwisami społecznościowymi. Z książki Czytelnik dowie się, jak działać w społecznościach i co robić, aby pozyskać zaufanie konsumentów i jednocześnie podnieść sprzedaż. (ze wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11166.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12165.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Wydaje Ci się, że rewolucja internetowa w marketingu już się dokonała? Mylisz się, ona dopiero się rozkręca... Czołowy ekspert od marketingu sieciowego, Michael Tasner, stworzył pierwszą książkę o marketingu w świecie Web 3.0 - jeszcze szybszym, jeszcze bardziej mobilnym, jeszcze bardziej dedykowanym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12140.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej