Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(95)
Forma i typ
Książki
(94)
E-booki
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(124)
tylko na miejscu
(81)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(68)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(56)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(82)
Autor
Mruk Henryk
(5)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(4)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(3)
Naumowicz Krystyna
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Sławińska Maria (1946- )
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Bosiacki Stefan
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Sikora Jan
(2)
Skawińska Eulalia (1943- )
(2)
Sobczyk Genowefa
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Turkowski Marek
(2)
Wiktor Jan Władysław
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamczyk Grażyna
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Armstrong Gary
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Belka Marek (1952- )
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Brady Regina
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Chaffey Dave (1963- )
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Curtis Tony
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Florek Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Fonfara Krzysztof
(1)
Forrest Edward
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Gracz Leszek
(1)
Gwiazda Adam (1946- )
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hanisz Romuald N
(1)
Holloway J. Christopher
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Johann Maria
(1)
Jonas Agata
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Koniorczyk Grażyna
(1)
Kowalska-Wilanowska Monika
(1)
Kramer Teodor (1926- )
(1)
Krot Katarzyna
(1)
Krzemińska-Wiśniewska Iwona
(1)
Leniartek Mieczysław K
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Makowski Michał
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Michalak Adolf
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Mitręga Maciej
(1)
Mizerski Richard
(1)
Nalazek Mirosław
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pawlak Jakub
(1)
Payne Adrian
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Peszko Kamila
(1)
Pindakiewicz Jan
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Reformat Beata
(1)
Robinson Chris
(1)
Rudawska Iga
(1)
Rutkowski Ireneusz
(1)
Saunders John
(1)
Smoleń Tomasz
(1)
Styś Aniela
(1)
Syrkiewicz-Świtała Magdalena
(1)
Szczepanowski Adam Edward (nauki ekonomiczne)
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Sztangret Izabela
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Szwajlik Anna
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(35)
2000 - 2009
(54)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(95)
Język
polski
(94)
angielski
(1)
Temat
MARKETING
(45)
TURYSTYKA
(15)
USŁUGI
(7)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(5)
MARKETING STRATEGICZNY
(5)
KONSUMENCI (ekon.)
(4)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(4)
SŁUŻBA ZDROWIA
(4)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(3)
MARKETING TERYTORIALNY
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
ZARZĄDZANIE
(3)
HOTELARSTWO
(2)
MARKETING PARTNERSKI
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
(2)
Badania marketingowe
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
Handel elektroniczny
(1)
INTERNET
(1)
Język angielski
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
POSTAWY
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Ryzyko kredytowe
(1)
STATYSTYKA GOSPODARCZA
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
Terminologia
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(44)
Podręczniki akademickie
(5)
Podręcznik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(50)
produkt
(25)
cena
(20)
dystrybucja
(20)
badania marketingowe
(19)
promocja
(19)
strategia marketingowa
(17)
konsument
(14)
komunikacja marketingowa
(13)
marka
(12)
reklama
(12)
segmentacja rynku
(11)
zachowania konsumenckie
(11)
zarządzanie marketingowe
(9)
marketing usług
(8)
marketing-mix
(8)
przedsiębiorstwo
(8)
marketing międzynarodowy
(7)
zarządzanie
(7)
marketing relacji
(6)
informacja marketingowa
(5)
planowanie marketingowe
(5)
turystyka
(5)
Internet
(4)
plan marketingowy
(4)
system informacji marketingowej
(4)
usługi
(4)
usługi medyczne
(4)
znak towarowy
(4)
marketing bezpośredni
(3)
marketing elektroniczny
(3)
marketing terytorialny
(3)
produkt turystyczny
(3)
psychologia
(3)
rynek
(3)
rynek turystyczny
(3)
służba zdrowia
(3)
cykl życia produktu
(2)
e-marketing
(2)
finanse
(2)
internacjonalizacja
(2)
jakość usług
(2)
klient
(2)
konkurencyjność
(2)
konsumpcja
(2)
logistyka
(2)
marketing partnerski
(2)
marketing strategiczny
(2)
metody badań
(2)
obsługa klienta
(2)
opieka zdrowotna
(2)
otoczenie przedsiębiorstwa
(2)
pamięć
(2)
personel
(2)
popyt
(2)
promocja zdrowia
(2)
przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
przewaga konkurencyjna
(2)
public relations
(2)
rynek usług
(2)
spostrzeganie
(2)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(2)
sprzedaż
(2)
zarządzanie zmianą
(2)
CRM
(1)
English
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Polska
(1)
akwizycja
(1)
analiza SWOT
(1)
bankowość
(1)
biznes
(1)
biznes cyfrowy
(1)
blog
(1)
business English
(1)
działania marketingowe
(1)
e-biznes
(1)
e-handel
(1)
e-zaopatrzenie
(1)
ekomarketing
(1)
ekonomika
(1)
etyka
(1)
euromarketing
(1)
farmakoekonomika
(1)
gender marketing
(1)
gospodarka narodowa
(1)
gospodarka rynkowa
(1)
gospodarka światowa
(1)
identyfikacja potrzeb
(1)
informatyczne produkty systemowe
(1)
innowacyjność
(1)
inwestycje zagraniczne
(1)
jakość
(1)
jednostka terytorialna
(1)
kampania społeczna
(1)
komunikacja elektroniczna
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
konkurencja
(1)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(1)
kontrola marketingowa
(1)
95 wyników Filtruj
Książka
CD
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2005. - 217, [1] s. : wykr. ; 24 cm + CD-ROM.
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Podręcznik akademicki do zarządzania i planowania marketingowego, kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, stanowiący również znakomity poradnik dla praktyków. Autor przedstawia w nim zarządzanie i planowanie marketingowe w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją i innowacjami. Omawiane problemy są analizowane w trzech płaszczyznach: strategicznej, operacyjnej i zarządzanie wiedzą, które choć nie jest wyraźnie wyodrębnione, stanowi osnowę całego podręcznika. Ponadto książka zawiera: procedury postępowania na rynku, projektowanie strategii marketingowej, tworzenie planów finansowo-marketingowych, liczne przykłady z praktyki gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5591.IX.16.3 [Magazyn 1], 5592.IX.16.3 [Magazyn 1], P.4970 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 311-318. Indeks.
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu. Składa się z czterech części: podstawy zarządzania marketingowego, marketing w przedsiębiorstwie (misja i planowanie marketingowe, analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa, system informacji marketingowej), strategie marketingowe (omawia również strategie konkurencyjne, strategie personalne, wdrażanie strategii i kontrolę strategiczną), marketing w perspektywie (nowoczesne trendy w zarządzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych, wykorzystanie Internetu).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12740 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12739.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13777.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 205-212.
Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, że coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarządzanie w turystyce. W książce autor omawia: istotę i cechy produktu turystycznego, korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce, cykl życia produktu turystycznego, turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych, koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej, proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11889 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11838.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13009.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5547 [Magazyn 1], 6999 [Magazyn 2] (2 egz.)
Książka
W koszyku
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia: genezę i warunki rozwoju marketingu terytorialnego, proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych, różne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym, kwestię tworzenia wizerunku miast i regionów, wzajemną relację między marketingiem przedsiębiorstwa a marketingiem regionu, znaczenie różnych form powiązań partnerstwa w relacjach miast i regionów z otoczeniem, rolę targów w aktywizacji lokalnych środowisk gospodarczych, instrumenty marketingowe miast i regionów zorientowane na pozyskiwanie inwestorów zagranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8859 [Magazyn 1], P.8860 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10424.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 281 s. : il. ; 24 cm.
Książka kierowana jest do osób związanych lub zainteresowanych skutecznym marketingiem usług hotelarskich w aspekcie praktycznym, czyli do wszystkim hotelarzom, jak również przeznaczona jest dla uczniów i studentów szkół i uczelni hotelarskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8063 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8064.XX.8 [Wypożyczalnia B], P.8062.XX.8 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9421.XX.8 [Czytelnia B], 9420.XX.8 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 313, [1] s. : rys., tabl. ; 21 cm.
Książka kierowana jest do osób związanych lub zainteresowanych skutecznym marketingiem usług hotelarskich w aspekcie praktycznym, czyli do wszystkim hotelarzom, jak również przeznaczona jest dla uczniów i studentów szkół i uczelni hotelarskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1740 [Magazyn 1], 3066 [Magazyn 2] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy położyli szczególny nacisk na analizę zachowań rynkowych odbiorców, powiązań między dostawcami a odbiorcami oraz aspektów strategicznych decyzji marketingowych, na charakterystykę specyficznych transakcji zawieranych na rynkach instytucjonalnych, a także na prezentację instrumentów i technik marketingowych (np. nowych technik związanych z rozwojem technologii informacyjnych). Przedstawili również specyfikę działań marketingowych na każdym z głównych segmentów rynku instytucjonalnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6993.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7803.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego, Poznań ISSN 0303-5107 ; nr 59)
Niniejsze opracowanie jest podręcznikiem akademickim adresowanym do studentów uczelni o profilu turystyczno-hotelarskim oraz uczelni kształcących, w ramach różnych kierunków, specjalistów dla szeroko rozumianej gospodarki turystycznej. Autorzy poszczególnych rozdziałów opracowania starali się nie tylko przybliżyć czytającemu podstawowe pojęcia z zakresu organizacji i zarządzania, ale przede wszystkim przedstawić najistotniejsze problemy organizacji i zarządzania przedsiębiorstwami turystycznymi, takie z którymi spotykają się na co dzień właściciele i menedżerowie tych firm. Autorzy mają nadzieję, że mimo wielu kontrowersyjnych stwierdzeń zawartych w niniejszej pracy, treści w niej pomieszczone będą przydatne nie tylko studentom, ale także praktykom gospodarczym rozwiązującym konkretne problemy w procesie zarządzania firmami turystycznymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6675 [Magazyn 1], P.6673 [Magazyn 1], P.6674 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7516.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7515.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w ochronie zdrowia / red. nauk. Aleksandra Czerw. - Warszawa : "Difin", 2010. - 175, [1] s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 170-175.
W książce przedstawiono kompleksowe podejście do problemów marketingu w ochronie zdrowia. Zaprezentowano w niej możliwości wykorzystania narzędzi marketingowych w pozycjonowaniu usług zdrowotnych, jak również, budzący ostatnimi czasy wiele kontrowersji, marketing produktu leczniczego. Jako uzupełnienie omówiono obszary zastosowania marketingu w kształtowaniu postaw zdrowotnych, co w dobie wzrostu znaczenia profilaktyki i promocji zdrowia odgrywa niezwykle istotną rolę. Głównymi adresatami książki są osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem w ochronie zdrowia, szczególnie pracownicy zakładów opieki zdrowotnej, przedsiębiorstw farmaceutycznych, środowisko medyczne. Publikacja adresowana jest ponadto do studentów marketingu i zdrowia publicznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9932 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11567.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to nowoczesny podręcznik będący efektem badań i zainteresowań naukowych autorów. Przedstawiono w nim zagadnienia związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw handlowych zarówno hurtowych, jak i detalicznych, w tym: kierunki rozwoju handlu we współczesnej gospodarce, znaczenie badań marketingowych przy podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach handlowych, istotę i fazy tworzenia strategii marketingowej w handlu, inwestycje zagranicznych sieci detalicznych i hurtowych w Polsce, rozważania na temat wpływu internetu na przyszłość handlu, roli systemów informacyjnych oraz trendów w zakresie globalizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10977 [Magazyn 1], P.10978 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2927.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1501.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie - Prace zbiorowe / Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu)
Publikacja składa się 38 artykułów o różnej objętości została przez jej redaktora podzielona na trzy części, noszące następujące tytuły: „Marketing krajobrazu” dotyczący problematyki odkrywania i kreowania przestrzeni turystycznej. Drugi - „Historia jako produkt” zawiera materiały dotyczące rynkowego znaczenia tradycji i jej roli w marketingu miejsc oraz „Kontekst społeczny” opisujący integracyjną i edukacyjną rolę dziedzictwa kulturowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8730.XX.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Badania marketingowe : metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2016 r., (wyd. I). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2016. - 604, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Marketing)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia strony: 595-[605].
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.28.IX.16.1 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Bibliogr. s. 93-[95].
Książka prezentuje szerokie spektrum zagadnień, których tematem wiodącym jest wykorzystanie sieci www w praktyce marketingowej. Jak zauwża sam autor "nastały czasy marketingu internetowego, dlatego konieczną staje się znajomość pryncypiów komunikacji internetowej, metody oceny i przesłanki zastosowania domen internetowych i hostingu. Koniecznie trzeba znać pewne metody i tajniki budowy i wykorzystania witryny www. Książka zapoznaje z metodami i praktycznymi efektami stosowania Social Marketingu, wskazuje, jak tworzyć i wykorzystać blog w działalności gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13831.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług logistycznych / Joanna Dyczkowska. - Warszawa : Difin, 2014. - 192 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 179-188.
Książka przedstawia aktualny rynek TSL (Transport - Spedycja - Logistyka) i zmiany zachodzące na rynku operatorów logistycznych. Praca pokazuje rynek TSL w dwóch aspektach - pierwszy od strony przedsiębiorstwa TSL, a drugi od strony klienta - zakres obsługi, segmenty oraz jego ocenę działań branży TSL. Autor dokonał analizy wykorzystania instrumentów marketingu przez przedsiębiorstwa TSL wchodzące w skład kompozycji marketingu mix: produkt, promocja, dystrybucja, cena, personel, proces i jakość świadczenia usług logistycznych. Następnie zaprezentował, na przykładzie największych operatorów logistycznych realizujących usługi w Polsce, Europie i świecie, kreowanie pozytywnego wizerunku głównie poprzez działanie ukierunkowane na ochronę środowiska naturalnego. W publikacji opisana została logistyka imprez sportowych realizowanych przez operatorów logistycznych, gdzie łańcuch dostaw jest elementem sprawności organizacji zawodów i dużych imprez sportowych, jak olimpiady. W końcowej części znajduje się analiza porównawcza oferowanych usług i kreowanego wizerunku przedsiębiorstw transportowo-spedycyjno-logistycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14009 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14008.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14885.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Wyd. 2 poszerz. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. - 424 s. : il. (gł. kolor.) ; 25 cm.
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumentów, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10969.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11943.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
Książka prezentuje i wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy tych zachowań oraz analizuje ich wpływ na kształtowanie odpowiednich strategii marketingowych. Przybliża równiez zasady konstruowania reklam w odniesieniu do postaw konsumenckich. Osoby zainteresowane tym zagadnieniem znajdą w książce kompendium rzetelnej wiedzy na temat: psychologicznych aspektów podejmowania decyzji, kształtowania postaw konsumenckich, tworzenia efektywnych strategii marketingowych, znaczenia znaku towarowego i siły jego oddziaływania, wykorzystania ceny jako zabiegu marketingowego, znaczenia procesu spostrzegania w reklamie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12374 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
Książka prezentuje i wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy tych zachowań oraz analizuje ich wpływ na kształtowanie odpowiednich strategii marketingowych. Przybliża równiez zasady konstruowania reklam w odniesieniu do postaw konsumenckich. Osoby zainteresowane tym zagadnieniem znajdą w książce kompendium rzetelnej wiedzy na temat: psychologicznych aspektów podejmowania decyzji, kształtowania postaw konsumenckich, tworzenia efektywnych strategii marketingowych, znaczenia znaku towarowego i siły jego oddziaływania, wykorzystania ceny jako zabiegu marketingowego, znaczenia procesu spostrzegania w reklamie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3264 [Magazyn 2], 3263.IX.16.6 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Analiza klienta / Małgorzata Rószkiewicz - Kraków : SPSS Polska, 2011. - 296 s. : il. ; 30 cm.
U dołu okł. i na grzbiecie: Predictivesolutions.
Bibliogr. s. 287-292. Indeks.
Książka powstała jako modyfikacja wcześniej przygotowanych przez autorkę pozycji i wydanych już jakiś czas temu, a koncentrujących się na metodach formalnych stosowanych w analizie danych marketingowych. Modyfikacja polegała nie tylko na rozszerzeniu treści z zakresu analiz statystycznych, ale również na ich wzbogaceniu opisem realizacji procedur z wykorzystaniem oprogramowania IBM SPSS Statistics.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12904.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Academia Oeconomica.)
Bibliogr. Indeks.
Książka stanowi odniesienie do najważniejszych decyzji marketingowych przedsiębiorstw, dotyczących segmentacji rynku, pozycjonowania marki oraz wyboru właściwego zestawu narzędzi marketingu mix i skonstruowania realistycznej prognozy sprzedaży. Przewidziana jako podręcznik, jest jednak adresowana nie tylko do studentów uczelni ekonomicznych, ale również do pracowników prowadzących analizy marketingowe w przedsiębiorstwach lub agencjach badań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11932.XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej