Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(95)
Forma i typ
Książki
(94)
E-booki
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(124)
tylko na miejscu
(81)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(68)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(56)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(82)
Autor
Mruk Henryk
(5)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(4)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(3)
Naumowicz Krystyna
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Sławińska Maria (1946- )
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Bosiacki Stefan
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Sikora Jan
(2)
Skawińska Eulalia (1943- )
(2)
Sobczyk Genowefa
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Turkowski Marek
(2)
Wiktor Jan Władysław
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamczyk Grażyna
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Armstrong Gary
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Belka Marek (1952- )
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Brady Regina
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Chaffey Dave (1963- )
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Curtis Tony
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Florek Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Fonfara Krzysztof
(1)
Forrest Edward
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Gracz Leszek
(1)
Gwiazda Adam (1946- )
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hanisz Romuald N
(1)
Holloway J. Christopher
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Johann Maria
(1)
Jonas Agata
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Koniorczyk Grażyna
(1)
Kowalska-Wilanowska Monika
(1)
Kramer Teodor (1926- )
(1)
Krot Katarzyna
(1)
Krzemińska-Wiśniewska Iwona
(1)
Leniartek Mieczysław K
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Makowski Michał
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Michalak Adolf
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Mitręga Maciej
(1)
Mizerski Richard
(1)
Nalazek Mirosław
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pawlak Jakub
(1)
Payne Adrian
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Peszko Kamila
(1)
Pindakiewicz Jan
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Reformat Beata
(1)
Robinson Chris
(1)
Rudawska Iga
(1)
Rutkowski Ireneusz
(1)
Saunders John
(1)
Smoleń Tomasz
(1)
Styś Aniela
(1)
Syrkiewicz-Świtała Magdalena
(1)
Szczepanowski Adam Edward (nauki ekonomiczne)
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Sztangret Izabela
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Szwajlik Anna
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(35)
2000 - 2009
(54)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(95)
Język
polski
(94)
angielski
(1)
Temat
MARKETING
(45)
TURYSTYKA
(15)
USŁUGI
(7)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(5)
MARKETING STRATEGICZNY
(5)
KONSUMENCI (ekon.)
(4)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(4)
SŁUŻBA ZDROWIA
(4)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(3)
MARKETING TERYTORIALNY
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
ZARZĄDZANIE
(3)
HOTELARSTWO
(2)
MARKETING PARTNERSKI
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
(2)
Badania marketingowe
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
Handel elektroniczny
(1)
INTERNET
(1)
Język angielski
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
POSTAWY
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Ryzyko kredytowe
(1)
STATYSTYKA GOSPODARCZA
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
Terminologia
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(44)
Podręczniki akademickie
(5)
Podręcznik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(50)
produkt
(25)
cena
(20)
dystrybucja
(20)
badania marketingowe
(19)
promocja
(19)
strategia marketingowa
(17)
konsument
(14)
komunikacja marketingowa
(13)
marka
(12)
reklama
(12)
segmentacja rynku
(11)
zachowania konsumenckie
(11)
zarządzanie marketingowe
(9)
marketing usług
(8)
marketing-mix
(8)
przedsiębiorstwo
(8)
marketing międzynarodowy
(7)
zarządzanie
(7)
marketing relacji
(6)
informacja marketingowa
(5)
planowanie marketingowe
(5)
turystyka
(5)
Internet
(4)
plan marketingowy
(4)
system informacji marketingowej
(4)
usługi
(4)
usługi medyczne
(4)
znak towarowy
(4)
marketing bezpośredni
(3)
marketing elektroniczny
(3)
marketing terytorialny
(3)
produkt turystyczny
(3)
psychologia
(3)
rynek
(3)
rynek turystyczny
(3)
służba zdrowia
(3)
cykl życia produktu
(2)
e-marketing
(2)
finanse
(2)
internacjonalizacja
(2)
jakość usług
(2)
klient
(2)
konkurencyjność
(2)
konsumpcja
(2)
logistyka
(2)
marketing partnerski
(2)
marketing strategiczny
(2)
metody badań
(2)
obsługa klienta
(2)
opieka zdrowotna
(2)
otoczenie przedsiębiorstwa
(2)
pamięć
(2)
personel
(2)
popyt
(2)
promocja zdrowia
(2)
przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
przewaga konkurencyjna
(2)
public relations
(2)
rynek usług
(2)
spostrzeganie
(2)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(2)
sprzedaż
(2)
zarządzanie zmianą
(2)
CRM
(1)
English
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Polska
(1)
akwizycja
(1)
analiza SWOT
(1)
bankowość
(1)
biznes
(1)
biznes cyfrowy
(1)
blog
(1)
business English
(1)
działania marketingowe
(1)
e-biznes
(1)
e-handel
(1)
e-zaopatrzenie
(1)
ekomarketing
(1)
ekonomika
(1)
etyka
(1)
euromarketing
(1)
farmakoekonomika
(1)
gender marketing
(1)
gospodarka narodowa
(1)
gospodarka rynkowa
(1)
gospodarka światowa
(1)
identyfikacja potrzeb
(1)
informatyczne produkty systemowe
(1)
innowacyjność
(1)
inwestycje zagraniczne
(1)
jakość
(1)
jednostka terytorialna
(1)
kampania społeczna
(1)
komunikacja elektroniczna
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
konkurencja
(1)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(1)
kontrola marketingowa
(1)
95 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
Bibliogr.
W książce omówiono czynniki ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, informacje o ocenie tych rynków i możliwych sposobach wejścia na nie, różne rodzaje strategii marketingowych i innych strategii funkcjonalnych, wzajemne zależności między tymi strategiami, różne warianty organizacji działalności marketingowej na rynkach międzynarodowych oraz informacje o realizowanych przez polskie przedsiębiorstwa strategiach ekspansji na rynki zagraniczne i ich strategiach marketingowych na tych rynkach. Praca jest przeznaczona dla czytelników, którzy mają opanowaną podstawową wiedzę z zakresu marketingu i dlatego świadomie nie zaprezentowano zagadnień związanych z podstawami tego przedmiotu ani z dokładnym opisem badań marketingowych rynku międzynarodowego czy form wejścia na nie. Niniejsza publikacja może więc być wykorzystana podczas zajęć ze studentami akademii ekonomicznych, wydziałów zarządzania i ekonomii uniwersytetów przy omawianiu problemów zarządzania międzynarodowego i marketingu międzynarodowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3569 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3568.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe w turystyce / Maria Johann. - Warszawa : "Difin", 2009. - 150 s. : il. ; 23 cm.
Podstawowym celem publikacji jest przedstawienie procesu formułowania strategii marketingowej w przedsiębiorstwach turystycznych oraz wyróżnienie czynników umożliwiających uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych. Szczególny nacisk położony został na prezentację zasad tworzenia strategii marketingowej realizowanej przez biura podróży, a istotnym elementem opracowania są przykłady działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu analizowanych przedsiębiorstw i umożliwiły im zdobycie znaczącej pozycji na rynku. Przedstawiony w podręczniku materiał opiera się na analizie literatury przedmiotu, wywiadach przeprowadzonych z kadrą kierowniczą, pracownikami przedsiębiorstw turystycznych i odbiorcami usług turystycznych oraz doświadczeniach autorki związanych z długoletnią współpracą z biurami podróży.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8214 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8215.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.8213.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9554.XX.5 [Czytelnia B], 9555.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług / red. Aniela Styś. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 277, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Bibliogr.
W książce przedstawiono następujące zagadnienia: współczesne koncepcje zarządzania marketingowego w sferze usług, charakterystykę usług, instrumenty marketingu-mix w działalności usługowej, badania jakości usług, metody i instrumenty, problemy strategiczne przedsiębiorstw usługowych, planowania marketingowe, marketing organizacji niedochodowych, badania marketingowe w sferze usług, wyniki badań empirycznych na temat rzeczywistych zachowań podmiotów rynkowych w sferze usług w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2371 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2370.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 202, [1] s. : rys. ; 21 cm.
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: marketing turystyka
Książka pokazuje zastosowania podstawowych narzędzi marketingu w turystyce. Podręcznik został napisany na poziomie wprowadzającym, umieszczono w nim jednak bogatą literaturę, która powinna pomóc w samodzielnym studiowaniu bardziej szczegółowych zagadnień. Praca jest adresowana do nauczycieli i słuchaczy szkół wyższych i średnich, studiów policealnych, szkół biznesu i kursów doskonalenia kwalifikacji, a także do coraz liczniejszej rzeszy właścicieli i pracowników agencji turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 920 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 202, [1] s. : rys. ; 21 cm.
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: marketing turystyka
Książka pokazuje zastosowania podstawowych narzędzi marketingu w turystyce. Podręcznik został napisany na poziomie wprowadzającym, umieszczono w nim jednak bogatą literaturę, która powinna pomóc w samodzielnym studiowaniu bardziej szczegółowych zagadnień. Praca jest adresowana do nauczycieli i słuchaczy szkół wyższych i średnich, studiów policealnych, szkół biznesu i kursów doskonalenia kwalifikacji, a także do coraz liczniejszej rzeszy właścicieli i pracowników agencji turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2356 [Magazyn 2], 2355 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2358.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2357.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet stał się symbolem nowej gospodarki, tj. gospodarki opartej na wiedzy, i stanowi podstawę tworzenia współczesnej przestrzeni informacyjnej. Internet może być wykorzystany jako instrument strategii promocji, produktu, ceny i dystrybucji, a także wyjątkowo przydatny w badaniach marketingowych. O tym właśnie jest ta książka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10951 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5620.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7101.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera porady na temat marketingu interaktywnego. Zostały w niej omówione: marketing w erze interaktywnej (stategie i taktyki zorientowane na klineta, wpływ komunikacji interaktywnej na marketing, marketing w Internecie, reklama interaktywna, marketing bezpośredni); wykorzystanie mediów w erze interaktywnej (public relations i promocja w Internecie, kioski interaktywne, nowe narzędzia komunikacji marketingowej, reklama w Internecie); badania marketingowe (wskaźniki oglądalności witryn www, badania zachowań konsumentów online, marketingowe bazy danych i interaktywne sieci informacyjne).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14857.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla całej sfery usług. Autorzy omawiają w niej szczegółowo takie tematy, jak: - charakterystyczne cechy usług i rynku usług, - zarządzanie marketingiem w firmie usługowej, - segmentacja rynku usług, - jakość usług, - proces świadczenia usług, - polityka kształtowania cen usług, dystrybucja i promocja usług, - rola personelu w marketingu firmy usługowej. Obecne wydanie jest uaktualnione i poszerzone o zagadnienia związane z e-ustugami, promocją w Internecie, z rozwojem portali społecznościowych oraz ze współczesnymi formami reklamy. Książka obejmuje szeroki zasób wiedzy z dziedziny marketingu usług wymagany na poziomie akademickim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6284 [Magazyn 1], P.6282 [Magazyn 1], P.6281 [Magazyn 1], P.6283 [Magazyn 1], P.5276.IX.16.5 [Magazyn 1], P.6285 [Magazyn 1] (6 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7376.IX.16.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6550.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Marketing usług turystycznych to podręcznik kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz dla osób zajmujących się organizacją i marketingiem turystycznym. Głównym celem książki jest przedstawienie w sposób kompleksowy znaczenia i rozumienia sensu działań marketingowych w turystyce - jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się dziedzin gospodarki narodowej, a zarazem stającej się największą potrzebą społeczną współczesnych ludzi. Podręcznik zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę branży turystycznej, prezentując ją w sposób syntetyczny i zwięzły.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5371 [Magazyn 1], P.5370 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6636.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6635.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Elżbieta Duliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. - 319 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 307-312. Indeks.
W książce autorka omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw oraz przeprowadza wszechstronną analizę ich otoczenia międzynarodowego. Głównym wątkiem książki są uwarunkowania międzynarodowego ujednolicania (standaryzacji) lub adaptacji (dostosowania) marketingu na poszczególnych rynkach, na poziomie zarówno decyzji strategicznych, jak i decyzji dotyczących poszczególnych elementów programów marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7743.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8747.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problematyka książki obejmuje uwarunkowania marketingu międzynarodowego, jego wybrane instrumenty oraz najnowsze tendencje w tym zakresie. Odniesienie rozważań do marketingu we współczesnym otoczeniu międzynarodowym jest myślą przewodnią wszystkich rozdziałów. Książka jest oparta na najnowszych studiach teoretycznych, jak również na analizie zachowań przedsiębiorstw działających na rynku międzynarodowym; odzwierciedla zarazem zainteresowania naukowe zespołu autorów. Na końcu każdego rozdziału zamieszczono zagadnienia i pytania kontrolne, co może ułatwić korzystanie z książki w celach dydaktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5390 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6696.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6695.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 177-[186].
Prezentowany podręcznik przedstawia, systematyzuje i jednocześnie poszerza podstawową wiedzę z zakresu marketingu terytorialnego, objaśniając pojęcia, zależności, metody, techniki i uwarunkowania z nim związane. Rozważania teoretyczne uzupełniają i ilustrują przykłady i analizy z praktyki marketingu miast, regionów i państw całego świata.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12947.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14076.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 227-239.
Podręcznik do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów. Każdy rozdział zakończony jest case’ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14504 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14503.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15445.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z prowadzeniem działań marketingowych na rynku międzynarodowym. Przedstawiono pojęcie marketingu na rynku międzynarodowym, treść badań marketingowych na tym rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Następnie zaprezentowano sposób oceny i wyboru rynków zagranicznych oraz stosowane na nich formy działania. W dalszej kolejności omówiono pojęcie i elementy strategii marketing mix na rynkach zagranicznych, posługując się przy tym wieloma przykładami różnych firm, które funkcjonują na rynku międzynarodowym. Zaprezentowano także rozważania odnoszące się do organizacji komórki marketingowej przedsiębiorstwa, które prowadzi działania na rynku międzynarodowym i realizuje na nim różne strategie internacjonalizacyjne. Ostatnia część pracy prezentuje kilkanaście przykładów firm działających na rynkach zagranicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7016.IX.16 [Magazyn 1], 7017.IX.16 [Magazyn 1], P.5563 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing na rynku międzynarodowym / Wojciech Grzegorczyk. - Wyd. 2 poszerzone. - Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2009. - 278 s. : il. ; 24 cm.
Współczesną gospodarkę charakteryzują ciągle nasilające się procesy internacjonalizacji i globalizacji. Uczestniczą w nich już nie tylko wielkie przedsiębiorstwa, ale także firmy średniej wielkości. W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z prowadzeniem działań marketingowych na rynku międzynarodowym. Opisane w książce strategie wchodzenia na rynki zagraniczne i funkcjonowania na nich zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7781 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7780.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8787.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce, napisanej jasno i przejrzyście, zostało ukazane zastosowanie reguł marketingu w turystyce. Autorzy prowadzą czytelnika od planowania marketingowego, przez badania rynku, segmentację rynku usług turystycznych, politykę produktu i ceny, systemy promocji i dystrybucji, reklamę, public relations, do kontroli marketingowej, tj. kontroli procesu marketingowego, wydajności, jakości, finansowej, skuteczności i strategicznej. Na zakończenie autorzy szczegółowo omawiają przykłady zastosowania konkretnych rozwiązań marketingowych w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2364 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2023.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 531-536. Indeks.
Treścią podręcznika są znane i powszechnie stosowane metody badań marketingowych. Układ książki wyznaczają kolejne etapy procesu badawczego: projektowanie badania marketingowego (w tym dobór próby i budowa instrumentu pomiarowego), zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych, redukcja i analiza danych, prezentacja i ocena wyników badania marketingowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12243.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12242.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 485-488. Indeks.
Podręcznik akademicki do przedmiotu "badania marketingowe", przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych, zawierający kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przykładami pochodzącymi z polskiej praktyki gospodarczej. Największymi atutami podręcznika są: uwzględnienie najnowszych badań, przykłady pochodzące z polskich firm, kompleksowe podejście, przejrzysta struktura i jasność wykładu, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11639.IX.16.1 [Magazyn 1], P.11641 [Magazyn 1], P.11640 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11638.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12854.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing relacji : teoria i praktyka / Maciej Mitręga. - Wyd. 2, dodr. - Warszwa : "CeDeWu", 2010. - 147 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. 141-145.
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności programów stymulujących lojalność klientów oraz planowanie działań nakierowanych na maksymalizację zysków w całym cyklu związku z klientem. Przegląd mierników relacji stanowiący część książki może być punktem odniesienia dla aplikacji komputerowych CRM projektowanych dla potrzeb konkretnych firm usługowych. Książka ta może stanowić równiez dobre uzupełnienie dla kursów akademickich jak podstawy marketingu, marketing usług czy public relations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11522 [Magazyn 1], P.11523 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9891.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11484.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5263 [Magazyn 2] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej