Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(44)
Forma i typ
Książki
(44)
Dostępność
tylko na miejscu
(38)
dostępne
(33)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(16)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(17)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(38)
Autor
Kornak Aleksander Stefan
(3)
Gołembski Grzegorz
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Michałowski Kazimierz
(2)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Anholt Simon
(1)
Bryła Paweł (ekonomista)
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Czernek Katarzyna
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(1)
Frankowski Zbigniew
(1)
Gemra Stanisław
(1)
Hanisz Romuald N
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Jankowski Tomasz
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Jurczak Izabela
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kubów Stefan (1948- )
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Malinowska Bożena
(1)
Mruk Henryk
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Niestrój Roman
(1)
Niezgoda Agnieszka
(1)
Nowacki Robert
(1)
Obrębalski Marek
(1)
Okularczyk Elżbieta
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pastuszka Sławomir
(1)
Pigla Marlena
(1)
Poskrobko Bazyli
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudawska Iga
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Styś Aniela
(1)
Syrkiewicz-Świtała Magdalena
(1)
Szalonka Katarzyna
(1)
Szeremeta Ryszard
(1)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(1)
Ślusarczyk Stanisław (1952- )
(1)
Świda Jarosław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(44)
Temat
TURYSTYKA
(17)
MARKETING
(7)
MARKETING STRATEGICZNY
(6)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(6)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(6)
KONSUMENCI (ekon.)
(5)
MARKETING TERYTORIALNY
(4)
ZARZĄDZANIE
(4)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(3)
GOSPODARKA TERENOWA
(3)
POSTAWY
(3)
PROMOCJA HANDLOWA
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
SŁUŻBA ZDROWIA
(3)
UZDROWISKA
(3)
BANKI
(2)
FIRMA (nazwa)
(2)
POLSKA
(2)
PUBLIC RELATIONS
(2)
ZNAKI TOWAROWE
(2)
ŻYWNOŚĆ
(2)
APTEKARSTWO
(1)
BIBLIOTEKI WIRTUALNE
(1)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
GORZÓW WIELKOPOLSKI (woj. lubuskie ; okręg)
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
KADRY
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONKURENCJA
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING NARODOWY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
PLANOWANIE REGIONALNE
(1)
PLANOWANIE TERENOWE
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO SPEDYCYJNE
(1)
PRZEMYSŁ ROLNO-SPOŻYWCZY
(1)
REKLAMA
(1)
REZERWATY i PARKI NARODOWE
(1)
SAMORZĄD GMINNY
(1)
SZCZECIN (woj. zachodniopomorskie ; okręg )
(1)
SZKOLNICTWO NIEPUBLICZNE
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
USŁUGI
(1)
Temat: czas
1989-
(22)
Temat: miejsce
POLSKA
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(4)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Podręcznik
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(10)
zarządzanie
(6)
konkurencyjność
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
marka
(3)
marketing terytorialny
(3)
strategia marketingowa
(3)
Bank Centralny
(2)
atrakcyjność turystyczna
(2)
bankowość
(2)
bankowość elektroniczna
(2)
finanse
(2)
karta płatnicza
(2)
klaster
(2)
kredyt bankowy
(2)
marketing bankowy
(2)
marketing turystyczny
(2)
opieka zdrowotna
(2)
promocja
(2)
region turystyczny
(2)
rozwój regionalny
(2)
rynek finansowy
(2)
ryzyko bankowe
(2)
służba zdrowia
(2)
turystyka
(2)
usługi medyczne
(2)
żywność
(2)
Augustów (woj. podlaskie)
(1)
Białowieski Park Narodowy
(1)
Biebrzański Park Narodowy
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Janów Poddlaski (woj. lubelskie)
(1)
Kanał Augustowski
(1)
Kurpie
(1)
Mielnik (woj. podlaskie)
(1)
Podlaski Szlak Bociani
(1)
Polska
(1)
Polska północno-wschodnia
(1)
Puszcza Augustowska
(1)
Szlak Tatarski
(1)
apteka
(1)
controlling
(1)
działalność reklamowa
(1)
dziedzictwo kulturowe
(1)
e-urząd
(1)
ekomarketing
(1)
ekonomika
(1)
ekoturystyka
(1)
eksport
(1)
farmakoekonomika
(1)
gmina
(1)
gospodarka rynkowa
(1)
innowacyjność
(1)
integracja europejska
(1)
jakość usług
(1)
jednostka samorządu terytorialnego
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konkurencja
(1)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(1)
konsument
(1)
konsumpcja
(1)
logistyka
(1)
marketing internetowy
(1)
marketing narodowy
(1)
marketing polityczny
(1)
marketing relacji
(1)
marketing-mix
(1)
markowy produkt turystyczny
(1)
materiały konferencyjne
(1)
merchandising
(1)
monitoring
(1)
nieruchomości
(1)
obsługa pacjentów
(1)
ochrona środowiska
(1)
organizacja
(1)
partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
planowanie marketingowe
(1)
planowanie przestrzenne
(1)
podaż
(1)
polityka regionalna
(1)
popyt
(1)
producent żywności
(1)
produkcja żywnościowa
(1)
produkt turystyczny
(1)
promocja zdrowia
(1)
przedsiębiorstwo spedycyjne
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
public relations
(1)
region
(1)
reklama
(1)
restrukturyzacja
(1)
rynek międzynarodowy
(1)
rynek turystyczny
(1)
samorząd terytorialny
(1)
sieci społeczne
(1)
strategia finansowa
(1)
strategia rozwoju
(1)
telepraca
(1)
wizerunek
(1)
współpraca
(1)
44 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Na s. tyt. rok wyd.: 2008.
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści także ang.
Bibliogr. przy pracach.
Motywem przewodnim publikacji jest partnerska współpraca bibliotek z innymi instytucjami działającymi w najbliższym otoczeniu biblioteki. Poznanie specyfiki tego otoczenia jest ważne, ponieważ, jak w przedmowie pisze Elżbieta Okularczyk, kustosz biblioteki WSH, "znajomość realiów środowiska powinna bezpośrednio determinować kierunki i styl działania na rzecz sprostania rosnącym potrzebom obecnych i przyszłych czytelników". Publikacja "Partnerzy bibliotek" wieloaspektowo i nowatorsko omawia kwestię partnerstwa bibliotek z innymi instytucjami, zarówno tymi istniejącymi fizycznie, jak i tymi wirtualnymi, a teksty uzupełniają streszczenia, słowa kluczowe w języku polskim i angielskim oraz bibliografia załącznikowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10502.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w aptece / Katarzyna Szalonka. - Wrocław : Wydawnictwo Continuo, 2005. - 100 s. : rys., wykr. kolor. ; 24 cm.
Ewolucja rynku stawia przed nim nowe wymagania - poszerzania wiedzy nie tylko farmaceutycznej i medycznej, ale również wiedzy ekonomicznej - z zakresu zarządzania, finansów, marketingu i technik sprzedaży. Właściciel i kierownik powinien umiejętnie zarządzać apteką prowadząc taką politykę, która gwarantować będzie rozwój i dobrą pozycję na rynku. Książka kierowana jest do praktyków - właścicieli, kierowników i pracowników aptek oraz do osób przygotowujących się do pracy w branży:: studentów farmacji i innych uczelni kształcących specjalistów z dziedziny farmakoekonomiki oraz marketingu. Publikacja wzbogaci niezwykle skromną polskojęzyczną literaturę z zakresu omawianej problematyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10079 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11690.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 191-207.
"Podstawowym celem książki jest przedstawienie czytelnikom wiedzy o zarządzaniu przedsiębiorstwem transportowym w podziale na jego podstawowe segmenty, jakimi są: organizacja i zarządzanie zasobami ludzkimi, znaczenie kadry menedżerskiej, techniki marketingowe usług transportowych, ukazanie i ocena analizy wskaźników ekonomicznych, która jest jednym z istotnych instrumentów zarządzania w warunkach zmiany otoczenia i dynamicznego rozwoju." (z Wprowadzenia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13842.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Turystyka jest zjawiskiem interdyscyplinarnym. Na jej rozwój wpływają zmiany współczesnego świata, które można analizować z różnych punktów widzenia, właściwych dla różnych dyscyplin naukowych: ekonomii, geografii, socjologii. Obserwacja zmian w turystyce i przewidywanie skutków tych zmian w przyszłości wymaga zatem zintegrowania badań różnych ośrodków naukowych. Efektem tych badań jest niniejsza książka poświęcona możliwościom wykorzystania działań z zakresu zarządzania strategicznego w rozwoju turystyki, w szczególności strategii rozwoju, marketingu, monitoringu i programowania mian w turystyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14452.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15338.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 162-164, netogr. s. 164-165.
Praca jest przeznaczona dla czytelników, którzy mają opanowaną podstawową wiedzę z zakresu marketingu i dlatego nie zaprezentowano zagadnień związanych z podstawami marketingu. Praca składa się z pięciu rozdziałów. W rozdziale pierwszym omówiono czynniki ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne i informacje o ich ocenie. Rozdział drugi prezentuje rodzaje strategii marketingowych i strategii funkcjonalnych, natomiast trzeci marketing-mix i jego odniesienia do rynku międzynarodowego. W rozdziale czwartym opisano różne wariany organizacji działalności marketignowej na rynkach międzynarodowych. Rozdział piąty zawiera informacje o realizowanych przez polskie przedsiębiorstwa strategiach ekspansji na rynki zagraniczne i ich strategiach marketingowych na tych rynkach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11673.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12865.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu)
Omówione w książce narzędzia oraz podane przykłady będą przydatne w sferze funkcjonowania przedsiębiorstw. Opisane techniki mogą być wykorzystywane zarówno w trakcie poszukiwania nowych pomysłów biznesowych, doskonalenia dotychczasowej oferty czy też tworzenia nowych rozwiązań w sferze marketingu. Warto także zaznaczyć, że prezentowane techniki można wykorzystać w rozwiązywaniu problemów osobistych, rodzinnych czy domowych. Układ książki został podporządkowany programowi, który jest realizowany w ramach przedmiotu "Kreatywność w biznesie". Całość rozważań jest podzielona na trzy części, w ramach których prezentowane są poszczególne zagadnienia. Na końcu zamieszczono zestawienie zalecanej literatury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4431.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej