Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(28)
Forma i typ
Książki
(28)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(25)
dostępne
(23)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(10)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(15)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(26)
Autor
Davis Martha (1947- )
(3)
Fanning Patrick
(3)
McKay Matthew
(3)
Banasiak Jan
(2)
Błaż Agata
(2)
Garvin Charles D
(2)
Seabury Brett A
(2)
Adams Katherine L
(1)
Barański Jarosław
(1)
Cialdini Robert B
(1)
Crapo Richard H
(1)
Gabzdyl Jolanta
(1)
Galanes Gloria J
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Jusko Peter (1971- )
(1)
Karpińska Anna (1958- )
(1)
Keene Ellin Oliver
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Kobyliński Paweł
(1)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(1)
Kwiatkowska Anna
(1)
Leonard Andrew
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Maliszewski Wojciech Jan
(1)
Nęcki Zbigniew (1947- )
(1)
Panek Wenancjusz (1931- )
(1)
Pawlik Beata
(1)
Prendecki Krzysztof
(1)
Price William F. (1951- )
(1)
Pyżalski Jacek
(1)
Rejman Krzysztof
(1)
Roguski Artur
(1)
Rosenberg Marjorie
(1)
Rzepka Beata (1978- )
(1)
Steciwko Andrzej (1950-2012)
(1)
Stefańska-Klar Renata
(1)
Stewart John
(1)
Sztejnberg Aleksander
(1)
Tokarz Marek
(1)
Waszyński Edmund
(1)
Wszołkowski Eugeniusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(25)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(25)
angielski
(3)
Temat
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(20)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(6)
Komunikacja społeczna
(4)
OPIEKA SPOŁECZNA
(3)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(3)
NAUCZANIE
(2)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(2)
AGRESYWNOŚĆ
(1)
ANTROPOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
BEZDOMNOŚĆ
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
CYBERPRZEMOC
(1)
DYSKURS (filoz.)
(1)
Fake news
(1)
GRUPY SPOŁECZNE
(1)
INTERAKCJE SPOŁECZNE
(1)
INTERNET
(1)
Internet
(1)
Język angielski
(1)
Język handlu i biznesu
(1)
KADRY
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
Kompetencje medialne
(1)
LOGIKA
(1)
MANIPULACJA (psychol.)
(1)
Media społecznościowe
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
Negocjacje
(1)
PEDAGOGIKA SPOŁECZNA
(1)
PERSWAZJA
(1)
PRACOWNICY SOCJALNI
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZESTĘPCZOŚĆ NIELETNICH i MŁODOCIANYCH
(1)
Perswazja
(1)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
SŁUCHANIE
(1)
Trening koncentracji
(1)
Uwaga (psychologia)
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
WYCHOWANIE
(1)
WYKLUCZENIE SPOŁECZNE
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
ENCYKLOPEDIE
(1)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(5)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
praca socjalna
(4)
komunikacja
(3)
komunikacja społeczna
(3)
diagnoza społeczna
(2)
edukacja
(2)
interwencja
(2)
komunikacja interpersonalna
(2)
manipulacja
(2)
resocjalizacja
(2)
Internet
(1)
affective education
(1)
agresja elektroniczna
(1)
argumentacja
(1)
attention
(1)
bariery komunikacyjne
(1)
bezdomność
(1)
business English
(1)
communication
(1)
communication activity
(1)
communication skills
(1)
cyberbullying
(1)
cyberprzemoc
(1)
discourse analysis
(1)
education
(1)
etyka zawodowa
(1)
hazard
(1)
influence (psychology)
(1)
influenserzy
(1)
informacja
(1)
język niewerbalny
(1)
język werbalny
(1)
kadry
(1)
konflikt
(1)
kłamstwo
(1)
listening comprehension
(1)
media relations
(1)
media społecznościowe
(1)
negocjacje
(1)
nierówności społeczne
(1)
nowe media
(1)
oddziaływanie penitencjarne
(1)
persuasion (psychology)
(1)
persuasive communication
(1)
perswazja
(1)
pracownicy socjalni
(1)
przemoc rówieśnicza
(1)
psychologia wychowawcza
(1)
serwis społecznościowy
(1)
socjalizacja
(1)
study and teaching
(1)
sztuka
(1)
słownik
(1)
teacher's book
(1)
uchodźcy
(1)
uzależnienie od Internetu
(1)
wielokulturowość
(1)
wpływ społeczny
(1)
zarządzanie
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Podręcznik przygotowany został z myślą o studentach akademii medycznych, aby pogłębiali wiedzę o jednym z najistotniejszych elementów sztuki lekarskiej i kształcili umiejętność nawiązywania kontaktu z pacjentem. Również praktykujący lekarz odnajdzie w nim wiele cennych zasad i technik komunikowania się z pacjentem, umożliwiających podniesienie efektywności diagnostycznej, skuteczności terapeutycznej oraz warunkujących satysfakcję pacjenta z kontaktu z lekarzem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4659 [Magazyn 1], P.4658 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3127.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5027.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Podręczników dla Studentów Studiów Pielęgniarskich)
Rozmowa z chorym to jedno z najtrudniejszych zadań, przed jakim stają lekarze, pielęgniarki i bliscy osób chorych. Współczesna pielęgniarka nie może być prawdziwą profesjonalistką bez zdolności właściwego przekazywania swojej wiedzy i bez dobrej umiejętności odpowiedniej interpretacji wiadomości przekazywanych jej przez pacjenta. Niewiele jest jednak publikacji, które całościowo ujmują komunikację w praktyce pielęgniarskiej. Nawiązanie kontaktu z osobą chorą nie jest łatwe, dlatego sprawnego komunikowania powinno się nauczać już w podczas studiów. Znajomość komunikacji werbalnej i niewerbalnej pozwala pielęgniarce lepiej zrozumieć pacjenta i jego potrzeby, pacjent zaś ma zagwarantowane poczucie bezpieczeństwa i nie odczuwa negatywnych emocji wynikających z poczucia niezrozumienia. W książce, stworzonej przez zespół złożony z lekarzy, pielęgniarek, psychologów, logopedów i filozofów, przystępnie przedstawiono sposoby komunikowania w pielęgniarstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2293.III.10 [Wypożyczalnia B], P.2292.III.10 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6400.III.10 [Czytelnia B], P.2291.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Rzetelną i profesjonalną wiedzę przedstawiono w przystępny sposób, a opisy poszczególnych umiejętności uzupełniono wieloma przykładami i praktycznymi ćwiczeniami. W książce szczegółowo omówiono takie zagadnienia jak: nawiązywanie kontaktu, asertywność, aktywne słuchanie, mowa ciała, język seksu, uczciwa kłótnia, negocjacje, wygłaszanie przemówień, rozmowa kwalifikacyjna, wywieranie wpływu na innych. Książka jest adresowana do każdego, kto chciałby poprawić swoją komunikację z innymi. Polecamy ją nauczycielom, wychowawcom i psychologom, którzy chcieliby nauczyć innych, w jaki sposób: skutecznie słuchać, wyrażać siebie, rozumieć różnice w komunikowaniu się wynikające z różnorodności kultur i odmienności płci, używać i rozumieć język ciała, być asertywnym, efektywnie porozumiewać się w rodzinie, wśród znajomych, w pracy, czy radzić sobie podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Doskonała lektura również dla trenerów biznesu, doradców personalnych i menedżerów, którzy chcieliby stać się bardziej efektywni w swojej pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5236.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6437.III.10 [Czytelnia B], 6436.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1348 [Magazyn 2], P.450 [Magazyn 1] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2501 [Magazyn 1], P.2500 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Bibliogr. s. 343-355.
Pierwsza część omawia funkcjonowanie nauczyciela w szkole, profesjonalną bazę wiedzy nauczyciela, jego podstawowe kompetencje, charakterystykę zmiennych komunikacyjnych decydujących o sukcesie w pracy zawodowej, taksonomię celów kształcenia, zasady nauczania jako normy postępowania nauczyciela, model nauczania zorientowany na ucznia, a także sposoby kreowania w środowisku uczenia się pozytywnego klimatu emocjonalnego. Druga część poświęcona jest uczniowi w środowisku uczenia się. Poznać dzięki niej można modele skutecznego uczenia się szkolnego i bogaty zbiór narzędzi badawczych komunikacji edukacyjnej niezbędny każdemu nauczycielowi. Część trzecia traktuje o problemach środowiska fizycznego komunikacji edukacyjnej. Obok kwestii związanych z mikroklimatem w klasie szkolnej i ergonomią stanowisk pracy uczniów autor ukazał w niej wpływ wybranych sposobów przestrzennego usadowienia uczniów na komunikowanie się w klasie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7062.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7904.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia międzykulturowa)
Na tę niezwykłą książkę składają się trzydzieści dwa artykuły wprowadzające perspektywę międzykulturową do najważniejszych działów psychologii, czyli psychologii poznawczej, psychologii społecznej, psychologii emocji i motywacji, psychologii rozwojowej, psychologii osobowości i różnic indywidualnych, psychologii zdrowia oraz psychopatologii. Celem publikacji jest zapoznanie studentów z innymi kulturami, tak aby im umożliwić przekroczenie punktu widzenia właściwego ich kręgowi kulturowemu. Książka uczy wrażliwości na czynniki kulturowe i pokazuje, że choć zachowania ludzi żyjących pod różnymi szerokościami geograficznymi się różnią, to stojące za nimi potrzeby i emocje są niezwykle podobne. Ta pozycja jest szczególnie cenna dla współczesnego czytelnika, coraz częściej nazywanego mieszkańcem globalnej wioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2659.III.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka szeroko ujmuje uwarunkowania i właściwości komunikacji edukacyjnej. Składa się z dwóch części, z których każda obejmuje cztery rozdziały. W części pierwszej, obok osobowościowych aspektów komunikacji, omawiane są kwestie dotyczące porozumienia w makro i mikrokomunikacji interpersonalnej. Poza tym znajduja sie w niej zagadnienia dotyczące psychopedagogicznych uwarunkowań funkcjonowania dziecka w rodzinie oraz kulturowe uwarunkownaia komunikacji i edukacji. Część druga dotyczy komunikaxcji dydaktycznej: przedszkolnej, wczesnoszkolnej i szkolnej oraz jej uczestników: nauczycieli i uczniów. W tym kontekście przedstawiono także znaczenie procesu komunikacji w procesie socjalizacji, resocjalizacji oraz działaniach penitencjarnych dzieci i młodzieży społecznie niedostosowanej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15115.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16022.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej