Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(198)
Forma i typ
Książki
(196)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(179)
dostępne
(131)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(56)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(86)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(179)
Autor
Pocztowski Aleksy (1956- )
(10)
Juchnowicz Marta (1948- )
(8)
Armstrong Michael (1928- )
(6)
Listwan Tadeusz
(6)
Kostera Monika (1963- )
(4)
Kożusznik Barbara
(4)
Lipka Anna
(4)
Jamka Beata (1961- )
(3)
Jarecki Wojciech
(3)
Król Henryk
(3)
Lany Magdalena
(3)
Ludwiczyński Antoni
(3)
Marciniak Jarosław
(3)
Moczydłowska Joanna
(3)
Muszczynko Ewa
(3)
Oleksyn Tadeusz
(3)
Sajkiewicz Alicja
(3)
Suchar Marek
(3)
Ulrich David (1953- )
(3)
Wójcik Leszek
(3)
Adamiec Marek (1942- )
(2)
Baron Angela
(2)
Bańka Waldemar
(2)
Belbin Meredith (1926- )
(2)
Borkowska Stanisława (1939- )
(2)
Borowska Joanna
(2)
Bugdol Marek
(2)
Cascio Wayne F. (1946- )
(2)
Dale Margaret
(2)
Filipowicz Grzegorz
(2)
Janowska Zdzisława (1940- )
(2)
Justyna Marlena
(2)
Jędrych Elżbieta
(2)
Kossowska Małgorzata
(2)
Kunasz Marek
(2)
Lewicka Dagmara
(2)
Leśniewski Michał Adam
(2)
Mazur-Wierzbicka Ewa
(2)
Pawlak Zbigniew
(2)
Rostkowski Tomasz (nauki ekonomiczne)
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Sołtysińska Iwona
(2)
Zwiech Patrycja
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Adamska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Ancona Deborah
(1)
Andrzejczak Aldona
(1)
Antczak Zbigniew (zarządzanie)
(1)
Arhipova Nadežda Ivanovna
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Becker Brian E
(1)
Bekier Adam
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Białas Sylwia
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bokacki Robert St
(1)
Boudreau John W
(1)
Boydell Tom
(1)
Bramham John (1944- )
(1)
Bresman Henrik
(1)
Brockbank Wayne
(1)
Buchen Irving H. (1930- )
(1)
Cannon James (1947- )
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Chrząszcz Aneta
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Cieślak Aleksandra
(1)
Clutterbuck David (1947- )
(1)
Cook Mary F. (1937- )
(1)
Cooper Cary L. (1940- )
(1)
Cowling Alan
(1)
Cox Charles
(1)
Czapla Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Czubasiewicz Halina
(1)
Danilewicz Dariusz
(1)
Davenport Thomas H. (1954- )
(1)
Drozdowski Grzegorz
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Duda Tomasz
(1)
Eaton David
(1)
Fox Glen
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gandziarowska Jagoda
(1)
Gellert Manfred (1947- )
(1)
Gemra Stanisław
(1)
Gick Alan
(1)
Gitling Maciej
(1)
Goebel Urszula
(1)
Golinowska Stanisława
(1)
Gospodarek Tadeusz (informatyka)
(1)
Gotkowska Anna
(1)
Gracz Leszek
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Hollyforde Sarah
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(82)
2000 - 2009
(113)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(198)
Język
polski
(194)
angielski
(3)
sandawe
(1)
Temat
KADRY
(198)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(54)
ZARZĄDZANIE
(51)
MOTYWACJA PRACY
(14)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(7)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(6)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(6)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(6)
PODRĘCZNIKI
(5)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(5)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(5)
INNOWACJE
(4)
OCENY PRACOWNIKÓW
(4)
PRACA
(4)
SŁUŻBA ZDROWIA
(4)
ZDOLNOŚCI
(4)
KSZTAŁCENIE USTAWICZNE
(3)
ORGANIZACJE
(3)
PRACA ZESPOŁOWA
(3)
PRODUKTYWNOŚĆ PRACY
(3)
PRZYWÓDZTWO
(3)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(3)
ZACHOWANIE
(3)
BIBLIOTEKARSTWO
(2)
BUDOWNICTWO
(2)
KARIERA
(2)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
MARKETING
(2)
MENEDŻEROWIE
(2)
MENTORING
(2)
PORADNICTWO ZAWODOWE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
RYNEK PRACY
(2)
SIŁA ROBOCZA
(2)
SZKOLENIE WEWNĄTRZZAKŁADOWE
(2)
USŁUGI
(2)
ZATRUDNIENIE
(2)
ZAWÓD
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(1)
BENCHMARKING
(1)
BEZROBOCIE
(1)
BIBLIOTEKI NAUKOWE
(1)
CONTROLLING
(1)
CZAS PRACY
(1)
CZAS WOLNY od PRACY
(1)
DECYZJE
(1)
DOPŁATY BEZPOŚREDNIE dla ROLNIKÓW
(1)
DYSKRYMINACJA w ZATRUDNIENIU
(1)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
FINANSE
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
FUZJA PRZEDSIĘBIORSTW
(1)
HOLDINGI
(1)
HOTELARSTWO
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(1)
KALKULACJA KOSZTÓW
(1)
KONKURENCJA
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MIASTA
(1)
NAUCZANIE DOROSŁYCH
(1)
NEGOCJACJE
(1)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(1)
OUTSOURCING
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PODMIOTOWOŚĆ
(1)
PORADNIKI
(1)
POZNAŃ (woj. wielkopolskie)
(1)
PRAKSEOLOGIA
(1)
PRAWO PRACY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO SPEDYCYJNE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
PRZEJĘCIE PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
PRZESIĘBIORSTWO
(1)
PRZEŚLADOWANIE w MIEJSCU PRACY
(1)
PRZYWÓDCTWO
(1)
PŁACA
(1)
ROLNICTWO
(1)
ROZMOWA
(1)
RYZYKO
(1)
RYZYKO GOSPODARCZE
(1)
SATYSFAKCJA ZAWODOWA
(1)
SPORT
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
SPRAWIEDLIWOŚĆ
(1)
SŁOWNIKI ANGIELSKO-POLSKIE
(1)
SŁOWNIKI POLSKO-ANGIELSKIE
(1)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(1)
TURYSTYKA
(1)
UBEZPIECZENIA GOSPODARCZE
(1)
WSPÓLNA POLITYKA ROLNA UE
(1)
WSPÓŁDZIAŁANIE
(1)
WSPÓŁZAWODNICTWO PRACY
(1)
WYŻSZA SZKOŁA BANKOWA (Poznań). BIBLIOTEKA
(1)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
2001-0
(3)
2001-
(1)
Temat: miejsce
WARMIŃSKO-MAZURSKIE, województwo
(1)
WARSZAWA (okręg)
(1)
ŁÓDŹ (woj. łódzkie ; okręg)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(30)
PODRĘCZNIKI
(15)
Podręcznik
(13)
PORADNIKI
(12)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
ENCYKLOPEDIE
(1)
FILM EDUKACYJNY
(1)
INFORMATORY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
SŁOWNIKI POLSKIE
(1)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie zasobami ludzkimi
(75)
rekrutacja pracowników
(33)
motywowanie pracowników
(31)
wynagrodzenie
(29)
ocena pracowników
(27)
kapitał ludzki
(26)
przywództwo
(21)
zarządzanie
(21)
zarządzanie personelem
(20)
kultura organizacyjna
(18)
szkolenie pracowników
(17)
organizacja
(16)
przedsiębiorstwo
(16)
rozwój zawodowy
(16)
motywacja
(15)
zatrudnienie
(15)
kadry
(14)
kierowanie
(13)
zarządzanie kapitałem ludzkim
(13)
kompetencje
(12)
kompetencje pracownicze
(10)
selekcja
(10)
coaching
(9)
ocenianie
(9)
praca
(9)
praca zespołowa
(9)
zarządzanie talentami
(9)
zarządzanie wiedzą
(9)
pracownik
(8)
wartościowanie pracy
(8)
kapitał intelektualny
(7)
komunikacja interpersonalna
(7)
menedżer
(7)
mentoring
(7)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(7)
efektywność pracy
(6)
kariera zawodowa
(6)
komunikacja
(6)
konflikt
(6)
rozmowa kwalifikacyjna
(6)
zachowania organizacyjne
(6)
zarządzanie strategiczne
(6)
zespół
(6)
zwolnienia pracowników
(6)
kadra kierownicza
(5)
kompetencje kierownicze
(5)
outsourcing
(5)
planowanie karier
(5)
pracownicy
(5)
szkolenie
(5)
wiedza
(5)
zaangażowanie pracowników
(5)
zarządzanie kompetencjami
(5)
kompetencje zawodowe
(4)
kultura organizacji
(4)
mobbing
(4)
rynek pracy
(4)
satysfakcja zawodowa
(4)
zarządzanie jakością
(4)
zarządzanie zmianą
(4)
TQM
(3)
benchmarking
(3)
dobór pracowników
(3)
innowacyjność
(3)
kompetencje menedżerskie
(3)
konkurencyjność
(3)
marketing
(3)
negocjacje
(3)
outplacement
(3)
patologia pracy
(3)
polityka personalna
(3)
reengineering
(3)
testy rekrutacyjne
(3)
Lean Management
(2)
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
(2)
bezrobocie
(2)
bhp
(2)
controlling
(2)
controlling personalny
(2)
demografia
(2)
doradztwo personalne
(2)
doradztwo zawodowe
(2)
efektywność
(2)
efektywność pracowników
(2)
elastyczne zatrudnienie
(2)
etyka pracy
(2)
human resource management
(2)
informacja personalna
(2)
innowacyjność przedsiębiorstw
(2)
kompleksowe zarządzanie przez jakość (TQM)
(2)
koszty pracy
(2)
marketing personalny
(2)
marketing wewnętrzny
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
migracje
(2)
obsługa klienta
(2)
organizacja ucząca się
(2)
personel
(2)
planowanie
(2)
polityka kadrowa
(2)
198 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. na s. 289-292 i przy rozdz.
"Człowiek w organizacji" jest publikacją, której treść dobrze oddają dwa podtytuły: pracownicy organizacji i współczesne metody zarządzania pracownikami. W sposób przejrzysty autor prezentuje relacje i zależności menedżera liniowego z pracownikami organizacji oraz wskazuje na niekonwencjonalne metody zarządzania w organizacji. Wiodącym problemem książki jest człowiek w organizacji, traktowany jako najcenniejszy, najważniejszy podmiot organizacji. W zakresie niektórych problemów autor zaznacza swoje wyraźnie odrębne stanowisko, wzmacniając je wynikami własnych badań naukowych. Zapoznanie z treścią książki może pomóc czytelnikowi zrozumieć istotę współczesnych paradygmatów relacji przełożony-podwładny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11910 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.11909.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13085.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 277-280 i przy rozdz.
Autor prezentuje szerokie spektrum zagadnień związanych z zarządzaniem zasobami pracy w organizacji. Można tu znaleźć wiedzę, która powinna być wdrażana do praktyki zarządzania. W książce zostały przedstawione również relacje między zarządzaniem zasobami ludzkimi a kulturą organizacji, a także ocena pracy pracowników, przywództwo i inne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2674.IX.4.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Wbrew powszechnemu przekonaniu wyniki działań dotyczących zasobów ludzkich można zmierzyć i określić ilościowo tak samo, jak czyni się to w wypadku każdej innej funkcji operacyjnej. Przedstawione w książce metody pomiaru łączą rachunkowość, finanse, zarządzanie i nauki behawioralne. Autor szczegółowo omawia: - związek kapitału intelektualnego z kalkulowaniem kosztów pracy, - przyczyny i pomiar kosztów fluktuacji oraz absencji pracowników, - metody szacowania kosztów i korzyści związanych z programami personalnymi, - rodzaje i sposoby oceny programów promocji zdrowia, -metody przeprowadzania analiz użyteczności, radzenia sobie z towarzyszącym im ryzykiem oraz sposoby maksymalizacji wpływu tych analiz na podejmowanie decyzji, - programy praca-życie (work-life programs), - związek przyczynowo-skutkowy pomiędzy postawą pracownika, zadowoleniem klienta i zyskami przedsiębiorstwa. Przedstawione zagadnienia zilustrowane są licznymi przykładami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6324.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-224.
Publikacja stanowi zbiór modelowych narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi, opartych na analizie konkretnych przypadków (case studies). Składa się z dwunastu rozdziałów, z których każdy poświęcony jest odrębnemu instrumentowi - od analizy i opisu stanowisk, poprzez zagadnienia wartościowania pracy, doboru, oceny, motywowania i wynagradzania, do planowania przedsięwzięć modernizacyjnych. W publikacji znajduje sie także propozycja najnowszego instrumentu, jakim jest zarządzanie kompetencjami.
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 163-166.
Zaangażowanie pracowników stało się obowiązującym standardem w zarządzaniu kapitałem ludzkim. Świadome budowanie w organizacji efektywnego zaangażowania wymaga systematycznego badania poziomu i czynników determinujących, a także podejmowania działań kreujących odpowiednie postawy i zachowania pracowników. Zagadnienia te stanowią główny przedmiot rozważań w niniejszej książce. Ponad to zostały omówione metody i techniki wpływania na aktywność zawodową pracowników, ukierunkowane na kształtowanie zaangażowania w pracę i działalność organizacji wspomagających kreowanie wartości firmy dla interesariuszy. Marta Juchnowicz przedstawiła: zmiany zachodzące w zarządzaniu kapitałem ludzkim w organizacji; istotę koncepcji zarządzania przez zaangażowanie; problemy oceny i pomiaru zaangażowania pracowników; metody oceny zaangażowania organizacyjnego i zaangażowania w pracę; motywowanie w zarządzaniu przez zaangażowanie; system motywowania do zaangażowania pracowników. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów uczelni i kierunków ekonomicznych, a także menedżerów i przedsiębiorców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12125.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13249.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie, ISSN 1899-0428 ; nr 209)
Bibliogr. s. 210-229.
Głównym celem pracy jest przedstawienie budowy systemu i realizowania procesu zarządzania talentami, aby przynosił spodziewane rezultaty. Cel ten starano się osiągnąć poprzez cele szczegółowe, a mianowicie: wyjaśnienie istoty talentu i przedstawienie rodzajów talentów występujących w przedsiębiorstwie, prezentację czynników wpływających na wzrost znaczenia talentów w przedsiębiorstwie, przedstawienie problematyki talentów w kontekście zarządzania zasobami ludzkimi, ukazanie szczegółowych etapów realizacji procesu zarządzania talentami, przedstawienie organizacyjnego wymiaru zarządzania talentami, prezentację praktycznych rozwiązań dotyczących zarządzania talentami, wyjaśnienie budowy poszczególnych elementów systemu zarządzania talentami, przedstawienie najważniejszych instrumentów wspierających zarówno proces, jak i system zarządzania talentami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12288.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13413.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1499 [Magazyn 1], 2925 [Magazyn 2] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 239-252.
Konkurencyjność miękka to jedna z dróg do osiągnięcia obecnej i/lub potencjalnej przewagi konkurencyjnej na rynku. Czynniki konkurencyjności, aby mogły być efektywne i skuteczne, muszą być rozwijane i kształtowane w dłuższym horyzoncie czasu. Badanie problemu konkurencyjności przedsiębiorstw to inaczej badanie wybranych zmian przedsiębiorstw. Każdy czynnik konkurencyjności pociąga za sobą określone zmiany. książce przedstawiono problem konkurencyjności miękkiej przedsiębiorstw. Autor omówił własną koncepcję czterech podstawowych układów konkurencyjności przedsiębiorstw, a także własny model konkurencyjności miękkiej przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14975.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15805.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 206-215.
Przedmiotem analizy książki jest problematyka zarządzania jakością zasobów ludzkich oraz problematyka ekonomiki jakości zasobów ludzkich. Problemy te, niejako z istoty wchodzą w zakres kwalitologii, interdyscyplinarnej dziedziny wiedzy, zajmującej się wszystkimi aspektami, całokształtem zagadnień jakości. Autorka książki słusznie zakłada, że stan rozwoju dyscyplin: zarządzanie zasobami ludzkimi i zarządzanie jakością stwarza wystarczające podstawy do wzajemnego transferu osiągnięć teoretycznych i najlepszych praktyk, z uwzględnieniem specyfiki każdej z dyscyplin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10326.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 180-184
Podjętą w książce problematykę należy uznać za trudną, złożoną, słabo zbadaną. Omawiając poszczególne kwestie dotyczące rywalizacji i współdziałania, jak również charakteryzując metody i techniki stymulujące obydwa wspomniane procesy przedstawiono w sposób krótki, zwięzły, interesujący i co ważne zrozumiały dla przeciętnego Czytelnika. W końcu każdego rozdziału umieszczono podstawowe problemy w nim zawarte. Pozwala to na ukierunkowanie refleksji i skupienie uwagi na ważnych kwestiach analizowanej problematyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10296.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 241-248.
W książce zaprezentowano autorską koncepcję pomiaru kapitału ludzkiego. Ponadto przedstawiono kompleksową oraz przejrzystą i logiczną syntezę wiedzy o kapitale ludzkim, wskazując powiązania między polityką personalną a teorią oraz sprawozdawczością w tej dziedzinie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9151 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.7791.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8798.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Master of Business Administration)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2346 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Bibliogr. s. [219]-224.
Jednym z czynników warunkujących sukces procesów fuzji i przejęć jest sprawne zarządzanie zasobami ludzkimi podczas łączenia się przedsiębiorstw. Temu właśnie zagadnieniu jest poświęcona publikacja, w której omówiono m.in. uwarunkowania kulturowe łączenia się przedsiębiorstw, komunikowanie się i zarządzanie stresem w procesach zmian organizacyjnych, zadania pracowników działów personalnych na wszystkich etapach przeprowadzania fuzji i przejęć oraz pomiar efektywności działań służb personalnych podczas fuzji i przejęć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6348.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 105-107.
Celem niniejszego opracowania była analiza kapitału ludzkiego w kontekście jego znaczenia dla innowacyjności przedsiębiorstw. Materiału dostarczyły badania przeprowadzone na grupie przedsiębiorstw oraz przegląd definicji, systemów i modeli zarządzania zasobami ludzkimi pod kątem ich znaczenia dla szerzenia postaw innowacyjnych i podnoszenia poziomu innowacyjności, a także identyfikacja narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi mających największy wpływ na potencjał innowacyjny przedsiębiorstwa. Opracowanie ma za zadanie przybliżyć przedsiębiorcom oraz zainteresowanym tematykę i znaczenie kapitału ludzkiego w zarządzaniu innowacyjno­ścią w sposób kompleksowy oraz pokazać, że dzięki wykorzystaniu modeli i dostępnych narzędzi można wpływać na innowacyjność zarządzanych or­ganizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.14971.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15801.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliogr. s. 257-259. Indeks.
Liderzy, którzy zadają pytania, wspierają swoich ludzi, zachęcają ich do partycypacji w zarządzaniu, do pracy zespołowej, do dzielenia się pomysłami i zgłaszania innowacji. Za pomocą pytań budują relacje i rozwiązują problemy. Pytania zachęcają do myślenia. Za ich sprawą rodzą się nowe pomysły i powstają nowe sposoby podejścia do dobrze znanych zadań. Niestety, wielu liderów jest nieświadomych niezwykłej mocy zadawania pytań w zarządzaniu ludźmi. Nie interesują sie tym, co dzieje się z ich podwładnymi, dlatego umyka im wiele informacji, które mogłyby pomóc w zarządzaniu zespołami i osiąganiu celów. Ciekawość bowiem pomaga w zarządzaniu. Ćwiczyć ją można właśnie przez zadawanie pytań. Dobre pytania otwierają zamknięte dotychczas drzwi, stymulują do oryginalnego myślenia, prowokują zmianę. Dzięki nim ludzie sprawdzają swoje aspiracje, motywacje, wybory, założenia, priorytety i zachowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13753.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypt / Politechnika Opolska, ISSN 1427-9932 ; nr 299.)
Bibliogr. s. 139-154. Indeks.
W prezentowanym opracowaniu uogólniono współczesną teorię i praktykę w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Autorzy podjęli się dogłębnego usystematyzowania zarówno podstawowych pojęć, jak również terminów charakterystycznych dla tej nauki. Przedstawione zostały informacje na temat postaci, które wniosły największy wkład w rozwój tej dziedziny. Słownik przeznaczony jest dla studentów, wykładowców, pracowników naukowych, menadżerów oraz wszystkich osób zainteresowanych aktualnymi zagadnieniami związanymi z zarządzaniem zasobami ludzkimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16334.I.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Publikacja zawiera kompleksowy przegląd procesu kadrowego. [...] Prof. Z. Ściborek w sposób dojrzały, przemyślany i metodologicznie konsekwentny analizuje zagadnienia związane z personalną funkcją różnego typu organizacji. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na pytania: Jak pozyskiwać pracowników do organizacji? Jak skutecznie zarządzać personelem? Jak szkolić pracowników? Jak motywować personel do efektywnej pracy? W książce zostały przedstawione również relacje między zarządzaniem zasobami ludzkimi a kulturą organizacji oraz kwestie oceny pracowników. Monografia została przygotowana w sposób profesjonalny, napisana językiem przystępnym i komunikatywnym." (z recenzji prof. dr. hab. Rafała B. Kuca)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11995 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9095.IX.4 [Wypożyczalnia C], P.11994.IX.4 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10716.IX.4 [Czytelnia C], 10717.IX.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 114-117.
Opracowanie jest pierwszą w Polsce próbą przedstawienia problematyki zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze turystycznym. Jego celem jest dostarczenie podstawowej wiedzy na temat istoty procesu zarządzania zasobami ludzkimi i znaczenia poszczególnych jego instrumentów w działalności przedsiębiorstw turystycznych. Autorka charakteryzuje zatrudnienie w sektorze turystycznym oraz omawia problematykę rekrutacji i selekcji pracowników, szkoleń, motywowania i oceniania pracowników, a także identyfikowania i zaspokajania ich potrzeb zawodowych. W pracy wskazano na możliwość wykorzystania omówionych metod i narzędzi w praktyce organizacyjnej. Dlatego, poza prezentacją podstawowych zagadnień teoretycznych, znaczne miejsce zajmują studia przypadków i przykłady praktycznego zastosowania poszczególnych instrumentów zarządzania zasobami ludzkimi. Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych kształcących się w specjalnościach związanych z szeroko rozumianą gospodarką turystyczną, a także do przedstawicieli branży turystycznej, kadry menedżerskiej i pracowników biur podróży, hoteli, placówek gastronomicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5672.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7177.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Tyt. oryg.: "The competencies handbook" 1999.
Indeks.
W książce zaprezentowano korzyści wynikające ze stosowania modeli kompetencyjnych oraz opisano proces ich projektowania, wdrażania i kontroli ich funkcjonowania. Przedstawiono tez przykładowy model kompetencyjny, który może być podstawą stworzenia własnego systemu kompetencyjnego, dopasowanego do indywidualnych potrzeb organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6343.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliogr. przy rozdz.
W książce przedstawiono uwarunkowania i specyfikę funkcji personalnej w małych i średnich przedsiębiorstwach (MŚP), strategie i metody stosowane w tego typu organizacjach, kwestie elastycznych form zatrudnienia i wynagradzania. Podano także kilka przykładów realizacji funkcji personalnej w przedsiębiorstwach różnych branż. W siedmiu odrębnych tematycznie częściach zaprezentowano zagadnienia dotyczące m.in.: przedsiębiorczości i aktywności zawodowej starszych pracowników w MŚP; przeciwdziałania pracoholizmowi w małych przedsiębiorstwach; pozyskiwania kadry kierowniczej i procedur diagnozowania utalentowanych pracowników; relacji sieciowych w MŚP i ich wpływu na realizację zadań personalnych, a także wykorzystania technik informatycznych; stresu zawodowego i zarządzania konfliktem; kształtowania wynagrodzeń i problemu płacy godziwej; metod diagnozy i zarządzania opartego na kompetencjach; roli unijnych instrumentów wspierania rozwoju kapitału ludzkiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13497.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14455.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej