Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(198)
Forma i typ
Książki
(196)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(179)
dostępne
(129)
wypożyczone
(12)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(56)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(86)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(179)
Autor
Pocztowski Aleksy (1956- )
(10)
Juchnowicz Marta (1948- )
(8)
Armstrong Michael (1928- )
(6)
Listwan Tadeusz
(6)
Kostera Monika (1963- )
(4)
Kożusznik Barbara
(4)
Lipka Anna
(4)
Jamka Beata (1961- )
(3)
Jarecki Wojciech
(3)
Król Henryk
(3)
Lany Magdalena
(3)
Ludwiczyński Antoni
(3)
Marciniak Jarosław
(3)
Moczydłowska Joanna
(3)
Muszczynko Ewa
(3)
Oleksyn Tadeusz
(3)
Sajkiewicz Alicja
(3)
Suchar Marek
(3)
Ulrich David (1953- )
(3)
Wójcik Leszek
(3)
Adamiec Marek (1942- )
(2)
Baron Angela
(2)
Bańka Waldemar
(2)
Belbin Meredith (1926- )
(2)
Borkowska Stanisława (1939- )
(2)
Borowska Joanna
(2)
Bugdol Marek
(2)
Cascio Wayne F. (1946- )
(2)
Dale Margaret
(2)
Filipowicz Grzegorz
(2)
Janowska Zdzisława (1940- )
(2)
Justyna Marlena
(2)
Jędrych Elżbieta
(2)
Kossowska Małgorzata
(2)
Kunasz Marek
(2)
Lewicka Dagmara
(2)
Leśniewski Michał Adam
(2)
Mazur-Wierzbicka Ewa
(2)
Pawlak Zbigniew
(2)
Rostkowski Tomasz (nauki ekonomiczne)
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Sołtysińska Iwona
(2)
Zwiech Patrycja
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Adamska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Ancona Deborah
(1)
Andrzejczak Aldona
(1)
Antczak Zbigniew (zarządzanie)
(1)
Arhipova Nadežda Ivanovna
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Becker Brian E
(1)
Bekier Adam
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Białas Sylwia
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bokacki Robert St
(1)
Boudreau John W
(1)
Boydell Tom
(1)
Bramham John (1944- )
(1)
Bresman Henrik
(1)
Brockbank Wayne
(1)
Buchen Irving H. (1930- )
(1)
Cannon James (1947- )
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Chrząszcz Aneta
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Cieślak Aleksandra
(1)
Clutterbuck David (1947- )
(1)
Cook Mary F. (1937- )
(1)
Cooper Cary L. (1940- )
(1)
Cowling Alan
(1)
Cox Charles
(1)
Czapla Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Czubasiewicz Halina
(1)
Danilewicz Dariusz
(1)
Davenport Thomas H. (1954- )
(1)
Drozdowski Grzegorz
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Duda Tomasz
(1)
Eaton David
(1)
Fox Glen
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gandziarowska Jagoda
(1)
Gellert Manfred (1947- )
(1)
Gemra Stanisław
(1)
Gick Alan
(1)
Gitling Maciej
(1)
Goebel Urszula
(1)
Golinowska Stanisława
(1)
Gospodarek Tadeusz (informatyka)
(1)
Gotkowska Anna
(1)
Gracz Leszek
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Hollyforde Sarah
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(82)
2000 - 2009
(113)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(198)
Język
polski
(194)
angielski
(3)
sandawe
(1)
Temat
KADRY
(198)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(54)
ZARZĄDZANIE
(51)
MOTYWACJA PRACY
(14)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(7)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(6)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(6)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(6)
PODRĘCZNIKI
(5)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(5)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(5)
INNOWACJE
(4)
OCENY PRACOWNIKÓW
(4)
PRACA
(4)
SŁUŻBA ZDROWIA
(4)
ZDOLNOŚCI
(4)
KSZTAŁCENIE USTAWICZNE
(3)
ORGANIZACJE
(3)
PRACA ZESPOŁOWA
(3)
PRODUKTYWNOŚĆ PRACY
(3)
PRZYWÓDZTWO
(3)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(3)
ZACHOWANIE
(3)
BIBLIOTEKARSTWO
(2)
BUDOWNICTWO
(2)
KARIERA
(2)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
MARKETING
(2)
MENEDŻEROWIE
(2)
MENTORING
(2)
PORADNICTWO ZAWODOWE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
RYNEK PRACY
(2)
SIŁA ROBOCZA
(2)
SZKOLENIE WEWNĄTRZZAKŁADOWE
(2)
USŁUGI
(2)
ZATRUDNIENIE
(2)
ZAWÓD
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(1)
BENCHMARKING
(1)
BEZROBOCIE
(1)
BIBLIOTEKI NAUKOWE
(1)
CONTROLLING
(1)
CZAS PRACY
(1)
CZAS WOLNY od PRACY
(1)
DECYZJE
(1)
DOPŁATY BEZPOŚREDNIE dla ROLNIKÓW
(1)
DYSKRYMINACJA w ZATRUDNIENIU
(1)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
FINANSE
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
FUZJA PRZEDSIĘBIORSTW
(1)
HOLDINGI
(1)
HOTELARSTWO
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(1)
KALKULACJA KOSZTÓW
(1)
KONKURENCJA
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MIASTA
(1)
NAUCZANIE DOROSŁYCH
(1)
NEGOCJACJE
(1)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(1)
OUTSOURCING
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PODMIOTOWOŚĆ
(1)
PORADNIKI
(1)
POZNAŃ (woj. wielkopolskie)
(1)
PRAKSEOLOGIA
(1)
PRAWO PRACY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO SPEDYCYJNE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
PRZEJĘCIE PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
PRZESIĘBIORSTWO
(1)
PRZEŚLADOWANIE w MIEJSCU PRACY
(1)
PRZYWÓDCTWO
(1)
PŁACA
(1)
ROLNICTWO
(1)
ROZMOWA
(1)
RYZYKO
(1)
RYZYKO GOSPODARCZE
(1)
SATYSFAKCJA ZAWODOWA
(1)
SPORT
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
SPRAWIEDLIWOŚĆ
(1)
SŁOWNIKI ANGIELSKO-POLSKIE
(1)
SŁOWNIKI POLSKO-ANGIELSKIE
(1)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(1)
TURYSTYKA
(1)
UBEZPIECZENIA GOSPODARCZE
(1)
WSPÓLNA POLITYKA ROLNA UE
(1)
WSPÓŁDZIAŁANIE
(1)
WSPÓŁZAWODNICTWO PRACY
(1)
WYŻSZA SZKOŁA BANKOWA (Poznań). BIBLIOTEKA
(1)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
2001-0
(3)
2001-
(1)
Temat: miejsce
WARMIŃSKO-MAZURSKIE, województwo
(1)
WARSZAWA (okręg)
(1)
ŁÓDŹ (woj. łódzkie ; okręg)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(30)
PODRĘCZNIKI
(15)
Podręcznik
(13)
PORADNIKI
(12)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
ENCYKLOPEDIE
(1)
FILM EDUKACYJNY
(1)
INFORMATORY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
SŁOWNIKI POLSKIE
(1)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie zasobami ludzkimi
(75)
rekrutacja pracowników
(33)
motywowanie pracowników
(31)
wynagrodzenie
(29)
ocena pracowników
(27)
kapitał ludzki
(26)
przywództwo
(21)
zarządzanie
(21)
zarządzanie personelem
(20)
kultura organizacyjna
(18)
szkolenie pracowników
(17)
organizacja
(16)
przedsiębiorstwo
(16)
rozwój zawodowy
(16)
motywacja
(15)
zatrudnienie
(15)
kadry
(14)
kierowanie
(13)
zarządzanie kapitałem ludzkim
(13)
kompetencje
(12)
kompetencje pracownicze
(10)
selekcja
(10)
coaching
(9)
ocenianie
(9)
praca
(9)
praca zespołowa
(9)
zarządzanie talentami
(9)
zarządzanie wiedzą
(9)
pracownik
(8)
wartościowanie pracy
(8)
kapitał intelektualny
(7)
komunikacja interpersonalna
(7)
menedżer
(7)
mentoring
(7)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(7)
efektywność pracy
(6)
kariera zawodowa
(6)
komunikacja
(6)
konflikt
(6)
rozmowa kwalifikacyjna
(6)
zachowania organizacyjne
(6)
zarządzanie strategiczne
(6)
zespół
(6)
zwolnienia pracowników
(6)
kadra kierownicza
(5)
kompetencje kierownicze
(5)
outsourcing
(5)
planowanie karier
(5)
pracownicy
(5)
szkolenie
(5)
wiedza
(5)
zaangażowanie pracowników
(5)
zarządzanie kompetencjami
(5)
kompetencje zawodowe
(4)
kultura organizacji
(4)
mobbing
(4)
rynek pracy
(4)
satysfakcja zawodowa
(4)
zarządzanie jakością
(4)
zarządzanie zmianą
(4)
TQM
(3)
benchmarking
(3)
dobór pracowników
(3)
innowacyjność
(3)
kompetencje menedżerskie
(3)
konkurencyjność
(3)
marketing
(3)
negocjacje
(3)
outplacement
(3)
patologia pracy
(3)
polityka personalna
(3)
reengineering
(3)
testy rekrutacyjne
(3)
Lean Management
(2)
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
(2)
bezrobocie
(2)
bhp
(2)
controlling
(2)
controlling personalny
(2)
demografia
(2)
doradztwo personalne
(2)
doradztwo zawodowe
(2)
efektywność
(2)
efektywność pracowników
(2)
elastyczne zatrudnienie
(2)
etyka pracy
(2)
human resource management
(2)
informacja personalna
(2)
innowacyjność przedsiębiorstw
(2)
kompleksowe zarządzanie przez jakość (TQM)
(2)
koszty pracy
(2)
marketing personalny
(2)
marketing wewnętrzny
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
migracje
(2)
obsługa klienta
(2)
organizacja ucząca się
(2)
personel
(2)
planowanie
(2)
polityka kadrowa
(2)
198 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliogr. s. 257-259. Indeks.
Liderzy, którzy zadają pytania, wspierają swoich ludzi, zachęcają ich do partycypacji w zarządzaniu, do pracy zespołowej, do dzielenia się pomysłami i zgłaszania innowacji. Za pomocą pytań budują relacje i rozwiązują problemy. Pytania zachęcają do myślenia. Za ich sprawą rodzą się nowe pomysły i powstają nowe sposoby podejścia do dobrze znanych zadań. Niestety, wielu liderów jest nieświadomych niezwykłej mocy zadawania pytań w zarządzaniu ludźmi. Nie interesują sie tym, co dzieje się z ich podwładnymi, dlatego umyka im wiele informacji, które mogłyby pomóc w zarządzaniu zespołami i osiąganiu celów. Ciekawość bowiem pomaga w zarządzaniu. Ćwiczyć ją można właśnie przez zadawanie pytań. Dobre pytania otwierają zamknięte dotychczas drzwi, stymulują do oryginalnego myślenia, prowokują zmianę. Dzięki nim ludzie sprawdzają swoje aspiracje, motywacje, wybory, założenia, priorytety i zachowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13753.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypt / Politechnika Opolska, ISSN 1427-9932 ; nr 299.)
Bibliogr. s. 139-154. Indeks.
W prezentowanym opracowaniu uogólniono współczesną teorię i praktykę w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Autorzy podjęli się dogłębnego usystematyzowania zarówno podstawowych pojęć, jak również terminów charakterystycznych dla tej nauki. Przedstawione zostały informacje na temat postaci, które wniosły największy wkład w rozwój tej dziedziny. Słownik przeznaczony jest dla studentów, wykładowców, pracowników naukowych, menadżerów oraz wszystkich osób zainteresowanych aktualnymi zagadnieniami związanymi z zarządzaniem zasobami ludzkimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16334.I.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Publikacja zawiera kompleksowy przegląd procesu kadrowego. [...] Prof. Z. Ściborek w sposób dojrzały, przemyślany i metodologicznie konsekwentny analizuje zagadnienia związane z personalną funkcją różnego typu organizacji. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na pytania: Jak pozyskiwać pracowników do organizacji? Jak skutecznie zarządzać personelem? Jak szkolić pracowników? Jak motywować personel do efektywnej pracy? W książce zostały przedstawione również relacje między zarządzaniem zasobami ludzkimi a kulturą organizacji oraz kwestie oceny pracowników. Monografia została przygotowana w sposób profesjonalny, napisana językiem przystępnym i komunikatywnym." (z recenzji prof. dr. hab. Rafała B. Kuca)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11995 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9095.IX.4 [Wypożyczalnia C], P.11994.IX.4 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10716.IX.4 [Czytelnia C], 10717.IX.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 114-117.
Opracowanie jest pierwszą w Polsce próbą przedstawienia problematyki zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze turystycznym. Jego celem jest dostarczenie podstawowej wiedzy na temat istoty procesu zarządzania zasobami ludzkimi i znaczenia poszczególnych jego instrumentów w działalności przedsiębiorstw turystycznych. Autorka charakteryzuje zatrudnienie w sektorze turystycznym oraz omawia problematykę rekrutacji i selekcji pracowników, szkoleń, motywowania i oceniania pracowników, a także identyfikowania i zaspokajania ich potrzeb zawodowych. W pracy wskazano na możliwość wykorzystania omówionych metod i narzędzi w praktyce organizacyjnej. Dlatego, poza prezentacją podstawowych zagadnień teoretycznych, znaczne miejsce zajmują studia przypadków i przykłady praktycznego zastosowania poszczególnych instrumentów zarządzania zasobami ludzkimi. Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych kształcących się w specjalnościach związanych z szeroko rozumianą gospodarką turystyczną, a także do przedstawicieli branży turystycznej, kadry menedżerskiej i pracowników biur podróży, hoteli, placówek gastronomicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5672.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7177.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Tyt. oryg.: "The competencies handbook" 1999.
Indeks.
W książce zaprezentowano korzyści wynikające ze stosowania modeli kompetencyjnych oraz opisano proces ich projektowania, wdrażania i kontroli ich funkcjonowania. Przedstawiono tez przykładowy model kompetencyjny, który może być podstawą stworzenia własnego systemu kompetencyjnego, dopasowanego do indywidualnych potrzeb organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6343.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliogr. przy rozdz.
W książce przedstawiono uwarunkowania i specyfikę funkcji personalnej w małych i średnich przedsiębiorstwach (MŚP), strategie i metody stosowane w tego typu organizacjach, kwestie elastycznych form zatrudnienia i wynagradzania. Podano także kilka przykładów realizacji funkcji personalnej w przedsiębiorstwach różnych branż. W siedmiu odrębnych tematycznie częściach zaprezentowano zagadnienia dotyczące m.in.: przedsiębiorczości i aktywności zawodowej starszych pracowników w MŚP; przeciwdziałania pracoholizmowi w małych przedsiębiorstwach; pozyskiwania kadry kierowniczej i procedur diagnozowania utalentowanych pracowników; relacji sieciowych w MŚP i ich wpływu na realizację zadań personalnych, a także wykorzystania technik informatycznych; stresu zawodowego i zarządzania konfliktem; kształtowania wynagrodzeń i problemu płacy godziwej; metod diagnozy i zarządzania opartego na kompetencjach; roli unijnych instrumentów wspierania rozwoju kapitału ludzkiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13497.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14455.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce przedstawiono warunki dobrego zaplanowania całego procesu szkoleniowego oraz sprawnej i skutecznej jego realizacji. Poruszono problemy związane z identyfikacją i analizą potrzeb szkoleniowych. Opisano działania i narzędzia umożliwiające zaspokojenie tych potrzeb. Omówiono różne metody szkoleniowe pod kątem ich przydatności, uwzględniając specyfikę uczenia się osób dorosłych. Podkreślono znaczenie pracy grupowej, a także doboru miejsca i czasu szkolenia. Zwrócono uwagę na cele i sposoby oceny jego efektów oraz na pomiar jego skuteczności. Przedstawiono najważniejsze wymagania stawiane trenerom, od umiejętności których w dużej mierze zależą wyniki przedsięwzięcia szkoleniowego. Książka jest przeznaczona dla obecnych i przyszłych szkoleniowców. Skorzystają z niej zarówno osoby mające przygotowanie pedagogiczne, jak i te, które go nie mają. Będzie też z pewnością przydatna dla studentów, którzy przygotowują się do działalności trenerskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8749.V.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10222.V.6 [Czytelnia B], 10223.V.6 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Indeks.
Właściwie przeprowadzona identyfikacja potrzeb szkoleniowych stwarza solidne podstawy dla organizowania szkoleń w firmie. W procesie rozpoznawania potrzeb powinny być brane pod uwagę cele organizacji, efektywność pracy zatrudnionych w niej osób oraz możliwości uczenia się i rozwoju. Książka przedstawia metody i techniki, które pomagają powiązać potrzeby indywidualne z potrzebami całej organizacji pracy z nauką i likwidacji sprzeczności między potrzebami pracy. Omawiają: metody gromadzenia danych niezbędnych do przetworzenia identyfikacji; proces porównania i analizy uzyskanych danych; metody określania potrzeb szkoleniowych; role, relacje i umiejętności ludzi zaangażowanych w proces; kolejne etapy przeprowadzania procesu; program "Investors in People".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8196.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja opracowana w ramach projektu "Inżynier budownictwa - zawód z przyszłością" realizowanego przez Państwową Szkołę Wyższą im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej w partnerstwie z Przedsiębiorstwem Produkcyjno Usługowo Handlowym "RAPID" Spółka z o.o.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.1305 [Magazyn 2], B.1307 [Magazyn 2], B.1306 [Magazyn 2] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.1304.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1303.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 224-239.
Monografia dobrze wpisuje się w lukę istniejącą w naukach o zarządzaniu. W książce Autorka, wskazując na konieczność zapewnienia spójności i integracji składowych systemu zarządzania, konstruuje interesującą poznawczo propozycję modelu kształtowania dopasowania organizacyjnego, integrującego strategię, kulturę organizacyjną i zarządzanie zasobami ludzkimi i wskazującego na znaczenie praktyk zarządzania zasobami ludzkimi w procesie dopasowania. (z recenzji prof. dr. hab. Szymona Cyferta)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14189.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 222-230.
Autorki przekazują do rąk Czytelników publikację stanowiącą kompendium wiedzy z zakresu zachowań organizacyjnych. Prezentują przegląd dorobku nauki o zachowaniach organizacyjnych wraz z praktycznymi przykładami obrazującymi omawianą tematykę. Opracowanie składa się z ośmiu tematycznie i logicznie powiązanych rozdziałów. Omawiają one specyfikę nauki o zachowaniu, uwarunkowania zachowań indywidualnych, grupowy kontekst zachowań, rodzaje zespołów i współpracę zespołową, zachowania międzyorganizacyjne, strategie wprowadzania zmian oraz zarządzanie zmianą, kształtowanie zachowań organizacyjnych poprzez motywowanie, istotę, rodzaje oraz metody rozwiązywania konfliktów i kształtowanie zachowań ludzkich we współczesnych organizacjach. Część praktyczna kończąca każdy rozdział zawiera zadanie, mające na celu utrwalenie występujących terminów i pojęć oraz opis przypadku dotyczący prezentowanych treści. (ze wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11880.IX.4 [Magazyn 1], P.11881 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11879.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13062.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd. 3. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2011. - 315, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz.
W podręczniku pokazano zachowania jednostek i grup społecznych w organizacjach oraz wyjaśniono, jak przewidywać te zachowania i je kontrolować. Autorka pokazała m. in. mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji, zarządzanie zasobami ludzkimi, grupy i zespoły w organizacji, koncepcje efektywnego kierowania, przywództwo w organizacji, komunikowanie sie w organizacji, efektywność organizacji w zmiennym otoczeniu, kulturę organizacyjną. Podręcznik wzbogacają liczne praktyczne przykłady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12511.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd. 4. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014. - 315, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz.
W podręczniku zostały przedstawione zachowania jednostek i grup społecznych w organizacjach oraz metody przewidywania i kontrolowania tych zachowań. Autorka omówiła: istotę zachowań organizacyjnych, indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji, zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji, współpracę w grupie, zespoły w organizacji, koncepcje efektywnego kierowania, przywództwo w organizacji, komunikowanie się w organizacji, efektywność organizacji a przeprowadzanie zmian, kulturę organizacyjną. Podręcznik wzbogacają liczne przykłady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13865 [Magazyn 1], P.13864 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kadrami : ćwiczenia / red. Tadeusz Listwan. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2006. - XIX, [1], 251 s. : il. ; 24 cm.
(Studia Ekonomiczne)
Bibliogr. s. 240-251.
Ćwiczenia, bogate w treści i różnorodne w formie wydatnie wspomagają zawartość merytoryczną podręcznika "Zarządzanie kadrami". Mogą one być wielce użyteczne także pod względem metodycznym w prowadzeniu zajęć, aktywizacji i przyswojeniu wiedzy przez słuchaczy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5232.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6424.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 199-204.
Prezentowana publikacja poświęcona jest zagadnieniom skutecznego przywództwa na rynku usług zdrowotnych. Przedstawiono w niej zadania przywódcy w budowaniu długofalowej pozycji rynkowej placówek medycznych, koncentrując uwagę na działaniach strategicznych, dobieraniu i motywowaniu pracowników do realizowania wizji rozwoju, jak również sposoby skutecznego zarządzania rozwojem osobistym przywódcy, podejmowania decyzji, unikania pułapek w przywództwie i zarządzania w warunkach kryzysowych oraz ograniczenia związane z przywództwem w placówkach rodzinnych ze wskazaniem na szansę i ograniczenia w przypadku przywództwa kobiet. Książka adresowana jest przede wszystkim do osób, które pełnią oraz zamierzają pełnić funkcje liderów w podmiotach działających na rynku zdrowia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10064 [Magazyn 1], P.10063 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11675.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja i negocjowanie w organizacji / Józef Penc. - Warszawa : "Difin", 2010. - 176 s. : il. ; 23 cm.
W książce poddano głębszej analizie dwie ważne (obok motywacji) funkcje skutecznego kierowania, tj. komunikowanie się i prowadzenie negocjacji. Od ich właściwego spełnienia zależy zasadniczo umiejętność postępowania z ludźmi. Intencją jej napisania była chęć pomocy obecnym i przyszłym menedżerom w opanowaniu i rozwijaniu tej umiejętności. Chcąc dobrze kierować ludźmi i motywować ich do "wielkich czynów", menedżerowie muszą poszerzać swoją wiedzę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10323.IX.15 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8824.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10324.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Tyt. oryg.: "Planning and designing training programmes" 1997.
Bibliogr. Indeks.
Warunkiem rozwoju nowoczesnej firmy jest stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników. Szkolenie jest procesem złożonym i długotrwałym, wymagającym profesjonalnego przygotowania i dostosowania do potrzeb przedsiębiorstwa. Książka zawiera uniwersalny zbiór informacji na temat planowania, projektowania oraz prowadzenia treningów i sesji szkoleniowych. Oferuje wiele technik i metod wraz z procedurami gotowymi do bezpośredniego wykorzystania. W systematyczny sposób prezentuje kolejne etapy szkolenia, począwszy od rozpoznania potrzeb firmy, określenia celów szkolenia i zaprojektowania odpowiedniego programu, aż do przygotowania poszczególnych sesji szkoleniowych i szacowania efektów szkolenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6319.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Bibliogr. s. 183-188. Indeks.
Autorka skupia się na zagadnieniach, których znaczenie można uznać za strategiczne: rekrutacja i selekcja - wybór sposobu ich przeprowadzenia i szczegóły postępowania; rozwój i doskonalenie pracowników - adaptacja i kariera zawodowa w firmie, szkolenia; motywowanie i wynagradzanie personelu - teorie motywacji a praktyka zarządzania; kształtowanie systemów wynagrodzeń; systemy ocen - kryteria, przegląd metod, prowadzenie rozmów oceniających; rozstanie z pracownikiem jako sprawdzian kultury organizacyjnej - postępowanie przy zwalnianiu zatrudnionych. Przegląd opisywanych dotąd w literaturze modeli i przytaczane wyniki badań zapewniają solidną podbudowę teoretyczną prezentowanych zagadnień, zaś odwołanie się do konkretnych przykładów z dzisiejszej polskiej rzeczywistości gospodarczej zwiększa praktyczną przydatność książki jako przewodnika dla menedżerów i właścicieli firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6353.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: Mastering people management : build a successful team - motivate, empower and lead people, 2007
Książka jest przeznaczona dla menedżerów dowolnego szczebla, którym zależy na stworzeniu skutecznego, wydajnie pracującego zespołu. Mark Thomas, opierając się na bogatym doświadczeniu doradczym, udziela wielu praktycznych wskazówek dotyczących osiągnięcia mistrzowskiej wprawy w takich obszarach jak: zarządzanie wydajnością, komunikacja bezpośrednia, udzielanie informacji zwrotnych, asertywność, zarządzanie czasem, prowadzenie zebrań. Autor przejrzyście wyjaśnia najważniejsze pojęcia związane z zarządzaniem, a duża liczba zamieszczonych w książce przykładów, diagramów i technik umożliwia łatwe przełożenie teorii na codzienną praktykę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10790.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.69 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej