Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(198)
Forma i typ
Książki
(196)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(179)
dostępne
(127)
wypożyczone
(14)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(56)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(86)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(179)
Autor
Pocztowski Aleksy (1956- )
(10)
Juchnowicz Marta (1948- )
(8)
Armstrong Michael (1928- )
(6)
Listwan Tadeusz
(6)
Kostera Monika (1963- )
(4)
Kożusznik Barbara
(4)
Lipka Anna
(4)
Jamka Beata (1961- )
(3)
Jarecki Wojciech
(3)
Król Henryk
(3)
Lany Magdalena
(3)
Ludwiczyński Antoni
(3)
Marciniak Jarosław
(3)
Moczydłowska Joanna
(3)
Muszczynko Ewa
(3)
Oleksyn Tadeusz
(3)
Sajkiewicz Alicja
(3)
Suchar Marek
(3)
Ulrich David (1953- )
(3)
Wójcik Leszek
(3)
Adamiec Marek (1942- )
(2)
Baron Angela
(2)
Bańka Waldemar
(2)
Belbin Meredith (1926- )
(2)
Borkowska Stanisława (1939- )
(2)
Borowska Joanna
(2)
Bugdol Marek
(2)
Cascio Wayne F. (1946- )
(2)
Dale Margaret
(2)
Filipowicz Grzegorz
(2)
Janowska Zdzisława (1940- )
(2)
Justyna Marlena
(2)
Jędrych Elżbieta
(2)
Kossowska Małgorzata
(2)
Kunasz Marek
(2)
Lewicka Dagmara
(2)
Leśniewski Michał Adam
(2)
Mazur-Wierzbicka Ewa
(2)
Pawlak Zbigniew
(2)
Rostkowski Tomasz (nauki ekonomiczne)
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Sołtysińska Iwona
(2)
Zwiech Patrycja
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Adamska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Ancona Deborah
(1)
Andrzejczak Aldona
(1)
Antczak Zbigniew (zarządzanie)
(1)
Arhipova Nadežda Ivanovna
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Becker Brian E
(1)
Bekier Adam
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Białas Sylwia
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bokacki Robert St
(1)
Boudreau John W
(1)
Boydell Tom
(1)
Bramham John (1944- )
(1)
Bresman Henrik
(1)
Brockbank Wayne
(1)
Buchen Irving H. (1930- )
(1)
Cannon James (1947- )
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Chrząszcz Aneta
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Cieślak Aleksandra
(1)
Clutterbuck David (1947- )
(1)
Cook Mary F. (1937- )
(1)
Cooper Cary L. (1940- )
(1)
Cowling Alan
(1)
Cox Charles
(1)
Czapla Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Czubasiewicz Halina
(1)
Danilewicz Dariusz
(1)
Davenport Thomas H. (1954- )
(1)
Drozdowski Grzegorz
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Duda Tomasz
(1)
Eaton David
(1)
Fox Glen
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gandziarowska Jagoda
(1)
Gellert Manfred (1947- )
(1)
Gemra Stanisław
(1)
Gick Alan
(1)
Gitling Maciej
(1)
Goebel Urszula
(1)
Golinowska Stanisława
(1)
Gospodarek Tadeusz (informatyka)
(1)
Gotkowska Anna
(1)
Gracz Leszek
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Hollyforde Sarah
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(82)
2000 - 2009
(113)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(198)
Język
polski
(194)
angielski
(3)
sandawe
(1)
Temat
KADRY
(198)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(54)
ZARZĄDZANIE
(51)
MOTYWACJA PRACY
(14)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(7)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(6)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(6)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(6)
PODRĘCZNIKI
(5)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(5)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(5)
INNOWACJE
(4)
OCENY PRACOWNIKÓW
(4)
PRACA
(4)
SŁUŻBA ZDROWIA
(4)
ZDOLNOŚCI
(4)
KSZTAŁCENIE USTAWICZNE
(3)
ORGANIZACJE
(3)
PRACA ZESPOŁOWA
(3)
PRODUKTYWNOŚĆ PRACY
(3)
PRZYWÓDZTWO
(3)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(3)
ZACHOWANIE
(3)
BIBLIOTEKARSTWO
(2)
BUDOWNICTWO
(2)
KARIERA
(2)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
MARKETING
(2)
MENEDŻEROWIE
(2)
MENTORING
(2)
PORADNICTWO ZAWODOWE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
RYNEK PRACY
(2)
SIŁA ROBOCZA
(2)
SZKOLENIE WEWNĄTRZZAKŁADOWE
(2)
USŁUGI
(2)
ZATRUDNIENIE
(2)
ZAWÓD
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(1)
BENCHMARKING
(1)
BEZROBOCIE
(1)
BIBLIOTEKI NAUKOWE
(1)
CONTROLLING
(1)
CZAS PRACY
(1)
CZAS WOLNY od PRACY
(1)
DECYZJE
(1)
DOPŁATY BEZPOŚREDNIE dla ROLNIKÓW
(1)
DYSKRYMINACJA w ZATRUDNIENIU
(1)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
FINANSE
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
FUZJA PRZEDSIĘBIORSTW
(1)
HOLDINGI
(1)
HOTELARSTWO
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(1)
KALKULACJA KOSZTÓW
(1)
KONKURENCJA
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MIASTA
(1)
NAUCZANIE DOROSŁYCH
(1)
NEGOCJACJE
(1)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(1)
OUTSOURCING
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PODMIOTOWOŚĆ
(1)
PORADNIKI
(1)
POZNAŃ (woj. wielkopolskie)
(1)
PRAKSEOLOGIA
(1)
PRAWO PRACY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO SPEDYCYJNE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
PRZEJĘCIE PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
PRZESIĘBIORSTWO
(1)
PRZEŚLADOWANIE w MIEJSCU PRACY
(1)
PRZYWÓDCTWO
(1)
PŁACA
(1)
ROLNICTWO
(1)
ROZMOWA
(1)
RYZYKO
(1)
RYZYKO GOSPODARCZE
(1)
SATYSFAKCJA ZAWODOWA
(1)
SPORT
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
SPRAWIEDLIWOŚĆ
(1)
SŁOWNIKI ANGIELSKO-POLSKIE
(1)
SŁOWNIKI POLSKO-ANGIELSKIE
(1)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(1)
TURYSTYKA
(1)
UBEZPIECZENIA GOSPODARCZE
(1)
WSPÓLNA POLITYKA ROLNA UE
(1)
WSPÓŁDZIAŁANIE
(1)
WSPÓŁZAWODNICTWO PRACY
(1)
WYŻSZA SZKOŁA BANKOWA (Poznań). BIBLIOTEKA
(1)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
2001-0
(3)
2001-
(1)
Temat: miejsce
WARMIŃSKO-MAZURSKIE, województwo
(1)
WARSZAWA (okręg)
(1)
ŁÓDŹ (woj. łódzkie ; okręg)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(30)
PODRĘCZNIKI
(15)
Podręcznik
(13)
PORADNIKI
(12)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
ENCYKLOPEDIE
(1)
FILM EDUKACYJNY
(1)
INFORMATORY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
SŁOWNIKI POLSKIE
(1)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie zasobami ludzkimi
(75)
rekrutacja pracowników
(33)
motywowanie pracowników
(31)
wynagrodzenie
(29)
ocena pracowników
(27)
kapitał ludzki
(26)
przywództwo
(21)
zarządzanie
(21)
zarządzanie personelem
(20)
kultura organizacyjna
(18)
szkolenie pracowników
(17)
organizacja
(16)
przedsiębiorstwo
(16)
rozwój zawodowy
(16)
motywacja
(15)
zatrudnienie
(15)
kadry
(14)
kierowanie
(13)
zarządzanie kapitałem ludzkim
(13)
kompetencje
(12)
kompetencje pracownicze
(10)
selekcja
(10)
coaching
(9)
ocenianie
(9)
praca
(9)
praca zespołowa
(9)
zarządzanie talentami
(9)
zarządzanie wiedzą
(9)
pracownik
(8)
wartościowanie pracy
(8)
kapitał intelektualny
(7)
komunikacja interpersonalna
(7)
menedżer
(7)
mentoring
(7)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(7)
efektywność pracy
(6)
kariera zawodowa
(6)
komunikacja
(6)
konflikt
(6)
rozmowa kwalifikacyjna
(6)
zachowania organizacyjne
(6)
zarządzanie strategiczne
(6)
zespół
(6)
zwolnienia pracowników
(6)
kadra kierownicza
(5)
kompetencje kierownicze
(5)
outsourcing
(5)
planowanie karier
(5)
pracownicy
(5)
szkolenie
(5)
wiedza
(5)
zaangażowanie pracowników
(5)
zarządzanie kompetencjami
(5)
kompetencje zawodowe
(4)
kultura organizacji
(4)
mobbing
(4)
rynek pracy
(4)
satysfakcja zawodowa
(4)
zarządzanie jakością
(4)
zarządzanie zmianą
(4)
TQM
(3)
benchmarking
(3)
dobór pracowników
(3)
innowacyjność
(3)
kompetencje menedżerskie
(3)
konkurencyjność
(3)
marketing
(3)
negocjacje
(3)
outplacement
(3)
patologia pracy
(3)
polityka personalna
(3)
reengineering
(3)
testy rekrutacyjne
(3)
Lean Management
(2)
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
(2)
bezrobocie
(2)
bhp
(2)
controlling
(2)
controlling personalny
(2)
demografia
(2)
doradztwo personalne
(2)
doradztwo zawodowe
(2)
efektywność
(2)
efektywność pracowników
(2)
elastyczne zatrudnienie
(2)
etyka pracy
(2)
human resource management
(2)
informacja personalna
(2)
innowacyjność przedsiębiorstw
(2)
kompleksowe zarządzanie przez jakość (TQM)
(2)
koszty pracy
(2)
marketing personalny
(2)
marketing wewnętrzny
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
migracje
(2)
obsługa klienta
(2)
organizacja ucząca się
(2)
personel
(2)
planowanie
(2)
polityka kadrowa
(2)
198 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(HR / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: X-teams : how to build teams that lead, innovate and succeed, 2007
Autorzy, korzystając z wyników swoich wieloletnich badań, dowodzą, że to, co jest potrzebne i co funkcjonuje właściwie, to nowy rodzaj zespołów - zespoły X. Szczegółowy opis procesu tworzenia tego typu zespołów, zawierający gotowe rozwiązania i wskazówki przydatne dla kadry zarządzającej i pracowników działów HR, wsparty jest licznymi przykładami zaczerpniętymi z doświadczeń Microsoftu, Southwest Airlines, BP, Merill Lynch i wielu innych organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10378.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliogr. s. 253-265. Indeks.
Ksiązka stanowi pomost pomiędzy wiedza teoretyczną i praktyką. Może posłyżyć jako poradnik przy opracowywaniu strategii zarządzania zasobami ludzkimi i wprowadzaniu ich w życie. W bardzo szerokim zakresie uzwględnia strategiczne znaczenie zasobów ludzkich i pokazuje, jak każdy aspekt tych strategii powinień być scalony z globalną strategią działalności organizacji. Autor publikacji omawia zagadnienia, które wpływają na codzienne praktyki zzl, takie jak: zarządzanie kapitałem ludzkim, społeczna odpowiedzialność biznesu, rozwój organizacyjny, zaangażowanie pracowników, zarządzanie talentami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12498 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12497.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13635.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: Human capital management : achieving added value trough people
Bibliogr. s. 243-248. Indeks.
Zarządzanie kapitałem ludzkim (ZKL) jest strategią, którą wykorzystuje się, aby analizować, mierzyć i oceniać sposób tworzenia wartości przez politykę i praktyki personalne. Jego istotą jest dostrzeganie i ukazywanie wartości dodanej, którą przynoszą organizacjom zatrudnieni w niej ludzie, a także skuteczne zarządzanie nimi oraz powiązanie zarządzania zasobami ludzkimi ze strategią przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10383.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Tyt. oryg.: Human capital management : achieving added value trough people, 2008.
Bibliogr. s. 243-248. Indeks.
Podstawowym celem tej ksiązki jest wskazanie, w jaki sposób można w praktyce uzyskiwać wartość dodaną dzięki ludziom, stosując taką polityke i takie praktyki zarządzania kapitałem ludzkim, które jednocześnie zapewnią zaspokajanie aspiracji i potrzeb zatrudnionych osób. W książce zostały omówione procesy pomiaru i raportowania, ale autorzy skupili się przede wszystkim na procesie krytycznej oceny danych - zarówno ilościowych, jak i jakościowych - oraz na wykorzystaniu analizy predykcyjnej do określania przyszłych wyników, które można osiągnąć dzięku już stosowanym oraz proponowanym praktykom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12496 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / Wolters Kluwer Polska)
Forma i typ
Słowo kluczowe: zespół praca
Tyt. oryg.: Beyond the team, 2000.
Indeks.
Książka jest poświęcona w całości pracy zespołowej i została oparta na pochodzącej od autora teorii ról zespołowych. Pokazuje, jak coraz dojrzalszy zespół może nauczyć się w nowoczesny sposób dystrybuować pracę poprzez harmonijne powiązanie ról zespołowych i ról pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8763 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8852.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10233.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN)
Bibliogr. s. 231-238.
Autorka opisuje czym jest kultura narodowa, jakie są jej wymiary i artefakty. W przystępny sposób omawia wpływ kultury na poszczególne elementy zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji. Charakteryzuje kulturę narodową m.in. Francji, Anglii, Szwecji, czy Japonii, opisując jednocześnie praktyki zarządzania zasobami ludzkimi, przyjęte w tych krajach. Na koniec wskazuje problemy, które mogą wystąpić przy wprowadzaniu tych samych rozwiązań w różnych obszarach kulturowych. Prosty język, przejrzysta struktura i zawarte przykłady sprawiają, że książkę czyta się szybko i przyjemnie. Jest ona znakomitym przewodnikiem zarządzania w otoczeniu międzynarodowym, skierowanym do menedżerów, pracowników działów HR, a także wszystkich, którzy łączą swoją karierę z międzynarodową organizacją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14112.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 203-209.
Od wielu lat akcentuje się potrzebę doskonalenia zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach, a popularne koncepcje dotyczą kompetencji pracowników, kapitału ludzkiego, potencjału społecznego i zmuszają organizacje do ulepszania i monitorowania rozwiązań w zakresie podnoszenia jakości zarządzania zasobami ludzkimi. Współczesny trend ZZL w organizacjach rozwija się w kierunku przekształcania zasobów ludzkich w kapitał, od którego zależy wartość organizacji. Kapitałem tym są ludzie trwale związani z organizacją i jej misją, posiadający umiejętność wspólpracy oraz kreatywne postawy i odpowiednie kwalifikacje. Właśnie te zagadnienia porusza niniejsza publikacja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15109.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-231.
Celem pracy jest zaprezentowanie zintegrowanego modelu kompetencji pracowniczych, wraz z opisaniem dynamiki wzajemnych reakcji, jakie zachodzą pomiędzy poszczególnymi elementami składowymi kompetencji. W rozdziale pierwszym przedstawiono rozumienie pojęcia kompetencji i znaczenie kompetencji w budowaniu przewagi strategicznej organizacji. Rozdział drugi prezentuje obszary wykorzystywania kompetencji w organizacji: procesie rekrutacji i selekcji pracowników, systemach ocen pracowniczych, systemach badania potrzeb i oceny efektywności szkoleń oraz wartościowania pracy. Rozdział trzeci omawia funkcjonowanie systemów kompetencji w organizacjach, porównuje wzorce ich funkcjonowania oraz zestawia cechy, jakie powinny posiadać kompetencje. W rodziale tym autor zaprezentował również wyniki badań 33 systemów kompetencyjnych, wykorzystywanych przez polskie firmy. Rozdział czwarty przedstawia założenia budowy modelu kompetencji pracowniczych wraz z omówieniem wzajemnych relacji zachodzących pomiędzy składowymi elementami kompetencji. Autor zwraca tu również uwagę na wartość kultury organizacyjnej jako wyznacznika oczekiwanego pola kompetencji organizacyjnych oraz wyznacznika zakresu przejawiania kompetencji przez uczestników organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11300.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12425.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rekrutacja i Selekcja)
Tyt. oryg.: Successful recruitment and selection
Bibliogr. s. 297-300. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10389 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Bibliogr. s. 140-147.
Prezentowana praca poświęcona jest zarządzaniu personelem. Przyjęte w opracowaniu podejście do kwestii personalnych opiera się na teoretycznych założeniach koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi. Jego głównym celem jest przedstawienie zagadnień wchodzących w zakres funkcji personalnej organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13838.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliogr. s. 277-278. Indeks.
Książka stanowi próbę określenia i opisania najważniejszych ścieżek rozwoju organizacji poprzez poprawę efektywności pracowników. Na podstawie analizy wyników badań, studiów przypadków i doświadczeń gromadzonych podczas działań doradczych dla różnych firm i organizacji, autor pokazuje relacje między rozwojem pracowników i rozwojem organizacji. Szczegółowo omawia m.in.: podstawowe zasady modelu HPI: orientację na rezultaty, koncentrację na efektach pracy, podejście systemowe; główne elementy tego modelu: analizę biznesową, analizę efektywności, wskazanie i charakterystykę możliwych działań rozwojowych, wybór rozwiązań, realizację działań rozwojowych i ocenę rezultatów; role i zadania konsultanta i praktyka HPI.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12501.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10381.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR.)
Bibliogr. s. 391-395. Indeks.
Książka zawiera kompleksowe omówienie wszystkich najważniejszych zagadnień związanych z badaniem kompetencji zawodowych oraz sposobami ich rozwijania. Opisano w niej zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej między innymi takie kwestie jak: budowanie i wdrażanie systemu zarządzania kompetencjami, kompetencyjne opisy stanowisk, rekrutacja i selekcja pracowników pod kątem kompetencji, szkolenia i rozwój potencjału zawodowego pracowników, zarządzanie talentami oraz budowanie ścieżek kariery.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.14368.IX.4.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15274.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Teamarbeit-Teamentwicklung-Teamberatung. Ein Praxibuch für die Arbeit in und mit Teams".
Na okładce podtytuł: "Jak z nim pracować? Jak go budować? Jak go szukać?".
Praktyczny podręcznik z dziedziny zarządzania zespołem dla profesjonalnych menadżerów, kierowników projektów, trenerów, kadry kierowniczej oraz wszystkich innych zainteresowanych. Książka łączy podstawowe informacje teoretyczne z wypróbowanymi i przetestowanymi metodami. Podział książki na trzy części - pracę w zespole, budowanie zespołu i coaching zespołu - ułatwia Czytelnikowi szybkie znalezienie informacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7976.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9277.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 157-168.
Książka omawia wybrane obszary i kierunki rozwoju przedsiębiorczości indywisualnej i korporacyjnej osadzone w szeroko rozumianych możliwościach czynnika ludzkiego - w jego potencjale. Książka składa się z sześciu rozdziałów: - wstępnego, dwóch koncentrujących się na źródłach przedsiębiorczości indywidualnej i korporacyjnej oraz trzech poświęconych wybranym uwarunkowaniom przedsiębiorczości w ramach przedsiębiorstwa (rozszerzonego), determinującym rozwój przedsiębiorczości kadr i stymulującym osiąganie efektu synergicznego ich przedsiębiorczych działań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13587.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 111-117.
W dyskusji o roli oraz znaczeniu pracowników we współczesnych organizacjach ścierają się różne poglądy i stanowiska. Autor pokazał: rolę pracownika i jego zachowań przedsiębiorczych wobec realizacji celów organizacji, zmiany zachodzące w tym zakresie w organizacji na różnych etapach rozwoju i funkcjonowania, istotę i znaczenie pracy zespołowej dla rynkowego powodzenia organizacji. Książka jest przeznaczona dla specjalistów z dziedziny zarządzania organizacjami, przedsiębiorczości, zarządzania zasobami ludzkimi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12257.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13380.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
Bibliogr.
Publikacja stanowi zbiór modelowych narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi, opartych na analizie konkretnych przypadków (case studies). Składa się z 12 rozdziałów, z których każdy poświęcony jest odrębnemu instrumentowi - od analizy i opisu stanowisk, poprzez zagadnienia wartościowania pracy, doboru, oceny, motywowania i wynagradzania, do planowania przedsięwzięć modernizacyjnych. W publikacji znajduje się także propozycja najnowszego instrumentu, jakim jest zarządzanie kompetencjami. Prezentowane narzędzia podane są w formie, która pozwala bezpośrednio zastosować je w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11213 [Magazyn 1], P.11212 [Magazyn 1], P.6077 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2316.IX.4 [Wypożyczalnia C], 2315.IX.4 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7320.IX.4. [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka ; 97)
Spis treści także ang.
Bibliogr. s. 149-[156].
Zebrany w książce materiał zawiera zarówno zagadnienia teoretyczne dotyczące znaczenia zasobów ludzkich w ogólnym systemie zarządzania biblioteką, jak i praktyczne - związane z zarządzaniem kadrami. Zaprezentowano m.in. metody przeciwdziałania skutkom negatywnego doboru do zawodu, wskazano możliwości budowania wspólnej polityki personalnej biblioteki oraz jej wpływ na kształtowanie jej kultury organizacyjnej. Omówiono także znaczenie badań opinii pracowników jako instrumentu wspomagającego zarządzanie relacjami w bibliotece. W ostatniej części zaprezentowano heurystyczne metody rozwiązywania problemów, zarządzania jakością czy stosowanie inteligencji emocjonalnej w praktyce; przedstawiono praktyczne zastosowanie systemu oceniania pracowników biblioteki. Całość materiału uzupełnia bogata bibliografia. Gandalf.com.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7396.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Love 'em or lose 'em : getting good people to stay, 2008.
Indeks.
Książka przedstawia 26 skutecznych strategii służących zatrzymaniu w firmie wartościowych pracowników - nie tylko osiągających wyjątkowe wyniki, ale także tych solidnych, wykonujących rzetelnie i niezawodnie codzienne zadania. Dzięki lekturze tej książki dowiesz się m.in.: dlaczego płaca nie jest najważniejszą nagrodą, jak można dbać o rozwój pracownika, jak dbałość o dobrą formę pracowników przekłada się na wyniki ich pracy, jak słuchać i rozumieć pracowników, jak uwzględniać w pracy pasje pracowników, wartości, potrzeby osobiste i chęć kontaktowania się z innymi ludźmi, w jaki sposób uwzględniać różnice między pokoleniami w stosowaniu strategii budowania zaangażowania. Książka zawiera przykłady z życia firm, a także listy działań, testy i kwestionariusze umożliwiające łatwe przełożenie teorii na praktykę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13780.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Legnicy : Skrypty)
Świadomość znaczenia siły potencjału pracowników zmusza pracodawców do zdobywania najlepszych fachowców, ich doskonalenia i doboru najbardziej racjonalnych sposobów motywowania materialnego i pozamaterialnego. W niniejszym skrypcie zaprezentowano aktualne zagadnienia z zakresu zarządzania kadrami: wpływ kultury organizacyjnej na zarządzanie kadrami, modele polityki personalnej oraz strategiczne zarządzanie kadrami. W dalszych częściach skryptu przedstawiono planowanie zatrudnienia, dobór pracowników, doskonalenie i rozwój, motywowanie do pracy oraz ocenę pracowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1220 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5273.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16911.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej