Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(236)
IBUK Libra
(6)
Forma i typ
Książki
(234)
Publikacje naukowe
(27)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Publikacje fachowe
(9)
E-booki
(6)
Rejestracje audio i wideo
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(198)
dostępne
(179)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(85)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(97)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(199)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Czapiński Janusz (1951- )
(6)
Panek Tomasz (1953- )
(6)
Hamrol Adam (1952- )
(5)
Bergier Józef (1952- )
(4)
Kachniewska Magdalena
(4)
Olchowik Grażyna
(4)
Opolski Krzysztof
(4)
Rostowska Teresa (1947- )
(4)
Szczepańska Katarzyna
(4)
Daniluk Jadwiga
(3)
Turowski Krzysztof (medycyna)
(3)
Wiktor Henryk
(3)
Witakowski Piotr (1942- )
(3)
Aczynovicz Teresa
(2)
Bidzan Leszek
(2)
Bombol Małgorzata
(2)
Borys Tadeusz (1945- )
(2)
Bugdol Marek
(2)
Ciekanowski Zbigniew
(2)
Daszykowska Jadwiga
(2)
Dybińska Ewa (1951- )
(2)
Jabłońska Katarzyna (filolog)
(2)
Jarosz Mirosław
(2)
Kaczkowski Jan (1977-2016)
(2)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(2)
Kowalski Wiesław
(2)
Kołożyn-Krajewska Danuta (1954- )
(2)
Kurlej Wiesław
(2)
Lisiński Marek
(2)
Maciąg Justyna
(2)
Mantura Władysław (1947- )
(2)
Markocka-Mączka Krystyna (1948- )
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Nowak-Starz Grażyna
(2)
Raczkowski Adam
(2)
Rogala Piotr
(2)
Setkowicz Malwina
(2)
Sikora Tadeusz (1950- )
(2)
Stencel Marcin
(2)
Tatarczuk Józef (1941- )
(2)
Tomczyszyn Dorota (1971- )
(2)
Turowski Krzysztof
(2)
Tuszyńska-Bogucka Violetta
(2)
Wawak Sławomir
(2)
Wolicki Marian (1941-2017)
(2)
Łukasiewicz Jacek
(2)
Baczyński Jerzy (1950- )
(1)
Bakalár Peter
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baranowska Anna
(1)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Baryłko-Pikielna Nina
(1)
Batorski Dominik
(1)
Belzyt Joanna (1977- )
(1)
Bera Ryszard
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bergier Józef
(1)
Beskid Lidia
(1)
Białas Marcin (pedagog)
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Bishop George D
(1)
Bodys-Cupak Iwona
(1)
Bogucki Jacek
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Britková Mirianna
(1)
Bronowicka-Mielniczuk Urszula
(1)
Brzozowski Tomasz
(1)
Buková Alena
(1)
Buswell John
(1)
Błachnio Aleksandra (1977- )
(1)
Chmielewska Barbara
(1)
Chochół Andrzej (1954- )
(1)
Ciesielska-Maciągowska Dorota
(1)
Clutterbuck David (1947- )
(1)
Cyganek Katarzyna
(1)
Czarniecka-Skubina Ewa
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Czyżewski Bazyli
(1)
Dahlgaard Jens J
(1)
Detyna Beata
(1)
Detyna Jerzy
(1)
Dietl Jerzy (1927- )
(1)
Dobski Paweł
(1)
Donne Keith
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Duda Henryk (1961- )
(1)
Dudak Anna
(1)
Durkalec Agnieszka Sokołowska-
(1)
Dykowska Grażyna
(1)
Dyrda Mirosław Jan (1945- )
(1)
Dziechciaż Małgorzata
(1)
Dąbrowski Zbigniew
(1)
Długosz Piotr
(1)
Elst Gilles Ver
(1)
Frydrysiak Adrianna
(1)
Frőmel Karel
(1)
Gajda Lesław
(1)
Gawor Agnieszka (1972- )
(1)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(21)
2010 - 2019
(125)
2000 - 2009
(90)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(40)
Kraj wydania
Polska
(239)
Illinois (USA)
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
polski
(225)
angielski
(17)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(11)
Menedżerowie
(3)
Pracownicy naukowi
(2)
Adwokaci
(1)
Architekci
(1)
Geriatrzy
(1)
Kobieta
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Pracownicy służby zdrowia
(1)
Prawnicy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Radcy prawni
(1)
Studenci
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(58)
HIGIENA
(23)
Jakość życia
(23)
SŁUŻBA ZDROWIA
(16)
ZDROWIE PUBLICZNE
(15)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(13)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(13)
CHOROBY
(12)
Zarządzanie jakością
(12)
PROMOCJA ZDROWIA
(11)
CHORZY
(9)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(9)
USŁUGI
(9)
TURYSTYKA
(8)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(7)
Jakość usług
(7)
KULTURA FIZYCZNA
(7)
RODZINA
(7)
KADRY
(6)
Jakość żywności
(5)
LUDZIE STARZY
(5)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(5)
BIBLIOTEKARSTWO
(4)
Bezpieczeństwo żywności
(4)
CHORZY w RODZINIE
(4)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(4)
MŁODZIEŻ
(4)
Osoby w wieku starszym
(4)
SPOŻYCIE
(4)
Starość
(4)
ZARZĄDZANIE
(4)
BUDOWNICTWO
(3)
CERTYFIKACJA ZGODNOŚCI
(3)
COVID-19
(3)
Chorzy
(3)
DZIECKO
(3)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(3)
INFORMACJA NAUKOWA
(3)
Jakość produktu
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
MAŁŻEŃSTWO
(3)
NIEPEŁNOSPRAWNI UMYSŁOWO
(3)
NIERÓWNOŚCI SPOŁECZNE
(3)
POSTAWY
(3)
PRACA
(3)
Turystyka
(3)
WSPARCIE SPOŁECZNE
(3)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ (TQM)
(3)
Zdrowie publiczne
(3)
Żywność
(3)
ADMINISTRACJA
(2)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(2)
BHP
(2)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(2)
Badania marketingowe
(2)
Ból przewlekły
(2)
CHOROBY CYWILIZACYJNE
(2)
CZAS WOLNY od PRACY
(2)
Chorzy na nowotwory
(2)
Chorzy w stanach terminalnych
(2)
Cierpienie
(2)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE UMYSŁOWO
(2)
Duchowieństwo katolickie
(2)
Duchowość katolicka
(2)
Duszpasterstwo hospicyjne
(2)
EDUKACJA ZDROWOTNA
(2)
EKOROZWÓJ
(2)
Edukacja prozdrowotna
(2)
GOSPODARKA
(2)
Godność ludzka
(2)
Kaczkowski, Jan (1977-2016)
(2)
Kształcenie
(2)
LECZENIE
(2)
Mentoring
(2)
Miasta
(2)
NAUCZYCIELE
(2)
NORMY ISO 9001
(2)
ODŻYWIANIE
(2)
OJCOSTWO
(2)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
POLSKA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
Pielęgniarstwo
(2)
Starzenie się
(2)
Służba zdrowia
(2)
Transport pasażerski
(2)
WYCHOWANIE
(2)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
ZMIANA SPOŁECZNA
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
ŻYWNOŚĆ
(2)
ADAPTACJA SPOŁECZNA
(1)
AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA
(1)
ANTROPOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
ASPIRACJE
(1)
Akceptacja choroby
(1)
Aktywizacja społeczna
(1)
Aktywizacja zawodowa
(1)
Temat: czas
2001-0
(22)
2001-
(21)
1989-
(13)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
1801-1900
(1)
1945-
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
POLSKA
(3)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
EUROPA
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
LUBLIN (woj. lubelskie)
(1)
POLSKA WSCHODNIA
(1)
WARSZAWA
(1)
ŁÓDŹ (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(13)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(11)
Materiały pomocnicze
(8)
Monografia
(8)
Praca zbiorowa
(8)
PODRĘCZNIKI
(6)
Podręcznik
(6)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(5)
DANE STATYSTYCZNE
(3)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(2)
Wywiad rzeka
(2)
Czasopisma społeczno-kulturalne polskie
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Narracje osobiste [Typ Publikacji]
(1)
PORADNIKI
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Medycyna i zdrowie
(15)
Socjologia i społeczeństwo
(9)
Edukacja i pedagogika
(6)
Psychologia
(6)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Rolnictwo i leśnictwo
(3)
Religia i duchowość
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Biologia
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie jakością
(63)
jakość życia
(47)
TQM
(20)
jakość
(14)
dobrostan
(12)
zdrowie
(11)
choroba
(10)
ISO 9000
(9)
rodzina
(9)
styl życia
(9)
służba zdrowia
(9)
zdrowie publiczne
(9)
aktywność fizyczna
(8)
przedsiębiorstwo
(8)
higiena
(7)
jakość produktu
(7)
padaczka
(7)
udar mózgu
(7)
jakość usług
(6)
kompleksowe zarządzanie przez jakość (TQM)
(6)
niepełnosprawność
(6)
normy ISO 9000
(6)
zarządzanie
(6)
żywność
(6)
benchmarking
(5)
czas wolny
(5)
jakość kształcenia
(5)
konsument
(5)
kultura fizyczna
(5)
kultura organizacyjna
(5)
organizacja
(5)
rehabilitacja
(5)
szkolnictwo wyższe
(5)
turystyka
(5)
usługi medyczne
(5)
usługi turystyczne
(5)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(5)
ISO 9001
(4)
depresja
(4)
dzieci
(4)
edukacja
(4)
edukacja zdrowotna
(4)
gospodarstwo domowe
(4)
leczenie stomatologiczne
(4)
ludzie starzy
(4)
marketing
(4)
menopauza
(4)
młodzież
(4)
niepełnosprawni
(4)
nowotwór
(4)
otyłość
(4)
produkt
(4)
przywództwo
(4)
psychologia
(4)
reengineering
(4)
samoocena
(4)
starość
(4)
uszkodzenie mózgu
(4)
wykluczenie społeczne
(4)
administracja publiczna
(3)
aktywność ruchowa
(3)
anoreksja
(3)
bezpieczeństwo żywności
(3)
budownictwo
(3)
cukrzyca
(3)
dorośli
(3)
klient
(3)
kobiety
(3)
małżeństwo
(3)
motywacja
(3)
mózgowe porażenie dziecięce
(3)
niepełnosprawni intelektualnie
(3)
outsourcing
(3)
palenie tytoniu
(3)
poród
(3)
promocja zdrowia
(3)
retinopatia wcześniaków
(3)
rodzicielstwo
(3)
rynek pracy
(3)
samorząd terytorialny
(3)
schizofrenia
(3)
sport
(3)
sprawność fizyczna
(3)
starzenie się
(3)
stres
(3)
stwardnienie rozsiane
(3)
transport
(3)
zachowania zdrowotne
(3)
życie seksualne
(3)
ISO 14000
(2)
ISO 14001
(2)
Internet
(2)
Lean Management
(2)
Polska
(2)
QFD
(2)
akredytacja
(2)
alkoholizm
(2)
antykoncepcja
(2)
astma
(2)
audyt wewnętrzny
(2)
242 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Na s. red. błędnie przypisany ISBN.
Bibliogr. s. 221-226. Indeks.
"Autorzy książki (...) podejmują próbę uporządkowania terminologii w zakresie doskonalenia sformalizowanych systemów zarządzania i dostarczają użytecznych informacji o zestawie możliwości w tym zakresie. Niezwykle cenne mogą być dla Czytelników przedstawione w tym opracowaniu wyniki badań empirycznych, ponieważ ich analiza zapewne ułatwi znalezienie odpowiedzi na pytania często pojawiające się w praktyce funkcjonowania sformalizowanych systemów zarządzania dotyczące m.in. tego, czy polityka jakości jest wystarczająco często poddawana przeglądowi, czy mamy odpowiednią liczbę auditorów wewnetrznych? (..) Ważnym atutem książki jest to, że jej treść nie ogranicza się wyłącznie do wymagań norm ISO 9001, ISO 14001 oraz PN 18001, lecz dodatkowo uwzględnia bogaty zestaw możliwych do wykorzystania w praktyce koncepcji, metod i narzędzi." (z recenzji prof. dr hab. Macieja Urbaniaka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12982.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski ISSN 1233-6408)
Książka składa się z pięciu rozdziałów, treść każdego z podrozdziałów może być przedmiotem bardziej szczegółowych opracowań, oddzielnej ksiązki. Wiedza, którą zgromadzono w tej pracy, jest w pełni wystarczająca z punktu widzenia praktyki działania. Książka ta bowiem powstała z myślą o pracownikach działów zapewnienia jakości, działów personalnych oraz przełożonych wszystkich szczebli zarządzania. Praca adresowana jest także do studentów kierunków: zarządzanie i marketing, ekonomia, socjologia i pedagogika pracy, którzy uczęszczają na zajęcia z przedmiotów: zarządzanie jakością, podstawy TQM, systemy zapewnienia jakości oraz metodyka pracy służb pracowniczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.4094.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 91-96.
Książka składa się z czterech rozdziałów. W pierwszym scharakteryzowano przyjęty sposób rozumienia terminów "metoda" i "TQM". Rozdział drugi obejmuje prezentację metod zidentyfikowanych w trakcie kształtowania się koncepcji TQM. W trzecim rozdziale zaprezentowano tradycyjne klasyfikacje metod TQM, a także własną opartą na historii metod. Rozdział ostatni poświęcono rozważaniom o aktualności metod TQM z perspektywy współczesnej gospodarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12499.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy w sposób syntetyczny przedstawiają zagadnienia związane z jakością, historią problemu i podstawowe zasady kompleksowego zarzadzania jakością. Prezentują próbę połączenia doświadczeń japońskich z doświadczeniami europejskimi. Część o charakterze podręcznikowym uzupełniona jest opisem przypadków dwóch firm duńskich, ukazującym pełne systemowe podejście do budowy i wdrożenia polityki firmy, zmian strukturalnych i doskonalenia procesowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3374 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3373.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwiązanie problemu dobrej jakości nie leży w zaostrzeniu kryteriów kontroli jakości, lecz w odpowiednim zarządzaniu przedsiębiorstwem. Zapewnienie wymaganej jakości w firmie ułatwia wdrożony sformalizowany np.: System Zarządzania Jakością (SZJ) zgodny z normą ISO 9001:2000. Pozwala to poprzez planowanie strategiczne kierownictwa, a następnie poprzez włączenie wszystkich zatrudnionych (pracowników), a także dostawców na spełnienie oczekiwań klienta, a tym samym utrzymanie lub poprawienie pozycji na rynku i zwiększenie efektywności działań przedsiębiorstwa na każdym etapie kreowania i istnienia wyrobu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4996 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5633.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Turystyki)
Forma i typ
Temat
Książka nie stanowi podręcznika do zarządzania jakością. Przedstawiono w niej wąski wycinek zagadnień związanych z problematyką z pogranicza ekonomii, filozofii i nauk społecznych. To wstęp do cyklu publikacji poświęconych zagadnieniu jakości usług turystycznych. Zawiera podstawowe pojęcia i definicje dotyczące jakości i różnych sposobów rozumienia tego pojęcia, wyjaśnia specyfikę usług turystycznych i zarządzania jakością. Największy nacisk położono na problem kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa turystycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2321.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 159-167.
Problematyka badawcza niniejszej monografii dotyczy analizy porównawczej efektywności działaności organizacji, posiadających wdrożony i funkcjonujący, sformalizowany system zarządzania jakością według normy ISO 9001 i organizacji, w których funkcjonuje niesformalizowany system zarządzania jakością. Za główny cel pracy przyjęto zbadanie wpływu sformalizowanego systemu zarządzania jakością, zgodnego ze standardami ISO 9000 na efektywność przedsiębiorstw zarówno w wymiarze ekonomicznym jak i organizacyjnym. Niniejsza monografia posiada charakter teoretyczny i metodyczno - empiryczny. Część teoretyczna pracy oparto na wnikliwych studiach krajowej i zagranicznej literatury przedmiotu (desk research). Wykorzystano również publikacje zawarte w czasopismach branżowych i specjalistycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16968.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zdaniem autorów tej książki, klucz do zrozumienia istoty TQM stanowi akceptacja tezy, że jakość "tkwi w człowieku". Jest on jej głównym kreatorem i ostatecznym sędzią, występując w podwójnej roli - producenta i konsumenta. W tej swoistej filozofii zarządzania refleksja nad relacją między człowiekiem a środowiskiem, w którym żyje i pracuje, między poszczególnyumi ludźmi występującymi w różnych rolach społecznych czy wreszcie nad relacją człowieka w stosunku do samego siebie stanowi fundament budowli tworzącej TQM. Natomiast filary tej budowli - systemy zarządzania, narzędzia i techniki - pełnią funkcje służebne w realizacji głównego celu TQM, którym jest ciągły wzrost satysfakcji klientów zewnętrznych i wewnętrznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4937.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie nowego kompleksowego zarządzania jakością jest jedynym skutecznym sposobem międzynarodowej konkurencji. Nie ma innej drogi. Nowe kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) nie jest kolejnym modelem zarządzania, lecz nicią przewodnią w realizacji sprawdzonych metod, takich jak proces ciągłego ulepszania (PCU). Poczynając od analizy pozycji przedsiębiorstwa wobec konkurencji każdy, stanowiący odrębną całość, rozdział objaśnia kolejny etap wprowadzania TQM. Zależnie od sytuacji przedsiębiorstwa można wybierać odpowiednie rozdziały i zastosować opisane w nich metody.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1350.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Podręcznik to niezbędnik kdary menedżerskiej i osób rozpoczynających swoją przygodę z zarządzaniem jakością - studentów oraz pracowników u progu kariery. W książce opisano obowiązujące normy, zasady ich wdrażania i wymagania stawiane przedsiębiorstwom starającym sie o certyfikaty. Przedstawiono tu również systemy zarządzania jakością oraz narzędzia informatyczne wspomagające ten proces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12160.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie.)
Bibliogr. s. 369-370, wykaz aktów prawnych s. 370-371. Indeks.
Książka jest kompleksowym opracowaniem problematyki związanej z zarządzaniem bezpieczeństwem żywności. Autorzy omawiają zwłaszcza takie zagadnienia, jak: podstawowe uwarunkowania zapewnienia jakości żywności, w tym zagrożenia biologiczne i chemiczne; podstawy ustawodawstwa żywnościowego; dobre praktyki produkcyjne i higieniczne; system HACCP; metody i systemy zapewnienia jakości i zarządzania nią w przetwórstwie żywności, w tym funkcje laboratoriów. Przedstawione zagadnienia teoretyczne zostały poparte przez Autorów licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Na końcu książki zamieszczono dwa aneksy zawierające przykładowe księgi: HACCP dla zakładu przetwórczego oraz GHP/GMP i HACCP dla zakładu gastronomicznego. Publikacja jest przeznaczona zarówno dla wykładowców, doktorantów i studentów uczelni wyższych na kierunkach technologii żywności, żywienia człowieka, towaroznawstwa i innych pokrewnych z obszaru nauk o żywności, jak i dla wszystkich tych, którzy zajmują się przetwórstwem i dystrybucją żywności w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15118 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16082.XVIII.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16081.XVIII.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest próbą zwrócenia uwagi na istotne problemy jakości życia jednostki we współczesnym świecie. Dynamika zamian stawia przed człowiekiem nowe wyzwania natury psychologicznej i filozoficznej. W pracy podejmowane są najbardziej aktualne wątki problemów, będących odpowiedzią na zachodzące w otoczeniu człowieka zmiany. Koncentrują się one wokół zaburzeń odżywiania, uzależnień, stylów oraz jakości życia. Tym, co wyróżnia książkę, jest świeżość podejmowanych problemów, jej empiryczny charakter oraz praktyczne odniesienie rezultatów badań do warunków polskich. Książka skierowana jest do studentów psychologii, pedagogiki, socjologii, zarządzania oraz medycyny i wszystkich pokrewnych kierunków. Zainteresuje pracowników i wykładowców akademickich, a także wszystkie osoby, które z racji wykonywanego zawodu lub aktywności pozazawodowej interesują się problematyką zdrowia, psychopatologii, zarządzania zasobami ludzkimi, czy warunkami życia osób starszych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5611.VI.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7089.VI.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. w jęz. ang.
Cechy osobowości determinują podstawowy poziom poczucia szczęścia każdej jednostki. Poczucie szczęścia ściśle powiązane jest z poziomem różnicy między tym co mamy, a tym czego oczekujemy. Dobrostan psychiczny ma trzy warstwy: wolę życia, subiektywny dobrostan, czyli to co jest świadome, satysfakcje cząstkowe czyli realistyczna ocena poszczególnych wydarzeń życiowych. Monografia poprzez różnorodność poglądów wpisuje się w sposób ważny w budowanie wiedzy na temat ludzkiego poczucia szczęścia i dobrostanu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9596.XVIII.12.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 203-209.
Od wielu lat akcentuje się potrzebę doskonalenia zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach, a popularne koncepcje dotyczą kompetencji pracowników, kapitału ludzkiego, potencjału społecznego i zmuszają organizacje do ulepszania i monitorowania rozwiązań w zakresie podnoszenia jakości zarządzania zasobami ludzkimi. Współczesny trend ZZL w organizacjach rozwija się w kierunku przekształcania zasobów ludzkich w kapitał, od którego zależy wartość organizacji. Kapitałem tym są ludzie trwale związani z organizacją i jej misją, posiadający umiejętność wspólpracy oraz kreatywne postawy i odpowiednie kwalifikacje. Właśnie te zagadnienia porusza niniejsza publikacja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15109.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : teoria i praktyka / Adam Hamrol, Władysław Mantura. - Wyd. 3 uaktual. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2004. - 371 s. : rys., tabl. ; 24 cm.
Wiedza na temat projektowania i wdrażania systemu zarządzania jakością, którą zawiera niniejszy podręcznik, jest niezbędna każdemu studentowi i absolwentowi wydziałów zarządzania przede wszystkim na politechnikach, ale także na akademiach ekonomicznych i uniwersyteckich. Strukturę i treść publikacji determinuje układ pięciu pytań: (1) o celowość i przyczyny zarządzania jakością; (2) o źródła i naukowe podstawy zarządzania jakością; (3) o uniwersalny model systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwach produkcyjnych; (4) o instrumentarium projektowania i stosowania systemu zarządzania jakością; (5) o metodykę wprowadzenia systemu zarządzania jakością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3554 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3553.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6328 [Magazyn 1], P.6331 [Magazyn 1], P.6332 [Magazyn 1], P.6329 [Magazyn 1], P.6330 [Magazyn 1], P.6326 [Magazyn 1], P.6327 [Magazyn 1] (7 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością z przykładami / Adam Hamrol. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. - 554, [1] s. : il. ; 24 cm.
Na okł.: Nowe wyd
Dla studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzanie i marketing, zarządzanie i inżynieria produkcji
Bibliogr. s. 541-543 i przy rozdz. Indeks
Podręcznik akademicki do zarządzania jakością kierowany jest do studentów uczelni wyższych na kierunkach Zarządzanie i marketing, Zarządzanie i inżynieria produkcji, stanowi również znakomity poradnik dla praktyków. Książka zawiera kompleksową, popartą licznymi przykładami wiedzę na temat zarządzania jakością. Poza wiadomościami podstawowymi, dotyczącymi projektowania, utrzymywania i doskonalenia systemów zarządzania jakością, autor przedstawia takie problemy, jak: ocena jakości, koncepcje, metody i narzędzia wspomagające zarządzanie jakością, zastosowania statystyki w podejmowaniu decyzji dotyczących zarządzania jakością, koszty jakości. Największymi zaletami podręcznika są: przejrzysta struktura i jasność wykładu, wiedza teoretyczna poparta przykładami z praktyki, zestawy pytań i zadań, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6747 [Magazyn 1], 7580.IX.7 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6748.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7579.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wśród wielu zadań stawianych przez otoczenie międzynarodowe i jednolity rynek Unii Europejskiej za najistotniejsze uznaje się podnoszenie konkurencyjności polskich przedsiębiorstw. Jak wykazuje bogate doświadczenie przedsiębiorstw japońskich, amerykańskich i zachodnioeuropejskich, jest to możliwe przez wprowadzenie strategii kompleksowego zarządzania przez jakość (total quality management). Na treść książki składają się dwa zasadnicze tematy: 1. Koncepcja i zasady zarządzania przez jakość (quality management). 2. Narzędzia i metody TQM (quality science). Swego rodzaju podsumowaniem rozważań zawartych w książce jest prezentacja trzech studiów przypadku wdrażania TQM oraz wyników badań przekrojowych przeprowadzonych w grupie polskich przedsiębiorstw. Jest intencją autorów, aby poza odbiorcą akademickim książka zainteresowała kadrę menedżerską i przez swą wieloaspektowość oraz interdyscyplinarność wspomagała rzeczywiste procesy tworzenia i wdrażania systemów TQM w polskich firmach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4412.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem niniejszej monografii jest przedstawienie współczesnych tendencji w rozwoju usług turystycznych, aspektów jakosciowych w przedsiębiorstwach turystycznych, oraz roli konsumenta w kształtowaniu produktów turystycznych. Monografia porusza także kwestie konkurencyjności regionów oraz roli potencjału przyrodniczego i czynników antropogenicznych w rozwoju turystyki i rekreacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16838.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Koźmiński - Przedsiębiorczość i Zarządzanie)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Podręcznik adresowany jest do osób, które interesują się zarządzaniem jakością. Autor ma nadzieję, że prezentowane treści i podejście okażą się inspirujące do własnych przemyśleń na temat omawianych zagadnień. Nie ma uprzywilejowanych królewskich dróg na skróty do jakości. Każdemu jest pisana jego własna, wynikająca z własnych doświadczeń, pozycji i stawianych sobie celów i każdy sam musi ją przejść. Autor uzna swój cel za spełniony, jeśli ta książka choć trochę w tym pomoże.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7956.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9246.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej