Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(286)
Forma i typ
Książki
(279)
Publikacje dydaktyczne
(22)
Programy komputerowe
(13)
Publikacje naukowe
(10)
Rejestracje audio i wideo
(7)
Audiobooki
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Muzyka
(3)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(256)
dostępne
(150)
nieokreślona
(16)
wypożyczone
(11)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(32)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(133)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(268)
Autor
Evans Virginia
(12)
Zemach Dorothy E
(12)
Dooley Jenny
(10)
Kotane L.V
(6)
Mann Malcolm
(6)
Taylore-Knowles Steve
(6)
Chomacki Kate
(4)
Ellis Rod
(4)
Gray Elizabeth
(4)
Lansford Lewis
(4)
Latham-Koenig Christina (1952- )
(4)
Oxenden Clive (1953- )
(4)
Richards Jack C. (1943- )
(4)
Dörnyei Zoltán
(3)
Gębal Przemysław (1972- )
(3)
Harmer Jeremy (1947- )
(3)
Long Michael H
(3)
Mackey Alison
(3)
Makova M.N
(3)
Oxford Rebecca L
(3)
Richardson Karen
(3)
Thornbury Scott (1950- )
(3)
Uskova O.A
(3)
Yeates Eunice
(3)
Benati Alessandro G
(2)
Cohen Robert F
(2)
Deczewska Justyna
(2)
Doughty Catherine J
(2)
Dörnyei Zoltán
(2)
Erofeeva I.N
(2)
Gass Susan M
(2)
Goh Christine Chuen Meng
(2)
Green Catherine
(2)
Grieveson Margaret
(2)
Hart Claire
(2)
Hogue Ann
(2)
Hughes Stacey H
(2)
Kisslinger Ellen
(2)
McKinnon Mark
(2)
Miller Judy L
(2)
Murphy-Judy Kathryn Annette
(2)
Myles Jane
(2)
Oliver Rhonda
(2)
Oshima Alice
(2)
Philp Jenefer
(2)
Platt Heidi
(2)
Platt John
(2)
Pugliese Chaz
(2)
Russell Victoria (Professor of Spanish)
(2)
Sheils Colleen
(2)
Struk Barbara
(2)
Tanner Rosie
(2)
Thornbury Scott 1950-
(2)
Tomlinson Brian
(2)
Ur Penny
(2)
Świrko Krzysztof
(2)
Acklam Richard (1960- )
(1)
Akšina T.E
(1)
Aleksandrowicz-Pędich Lucyna (1955- )
(1)
Amerstorfer Carmen M
(1)
Anderson Marti
(1)
Arnold Jane
(1)
Averbuh K. Â
(1)
Baines Ed 1969-
(1)
Ball Phil (1957- )
(1)
Ball Rhiannon
(1)
Barber Daniel
(1)
Barto Karen 1976-
(1)
Batstone Rob
(1)
Bazvanova T.N
(1)
Beatty Ken
(1)
Becker-Mrotzek Michael
(1)
Berdondini Lucia
(1)
Bielak Marlena
(1)
Birdsall Melanie
(1)
Birsh Judith R
(1)
Bixby Jennifer
(1)
Bland Janice
(1)
Blatchford Peter
(1)
Bohlke David
(1)
Boyle Mike
(1)
Boyle Mike S
(1)
Bradbury Tom
(1)
Brady Kathryn
(1)
Brinton Donna M
(1)
Brock Annie
(1)
Broudy Daniel
(1)
Broughton Geoffrey
(1)
Broughton Geoffrey 1927-
(1)
Brown Gillian (1937- )
(1)
Brown H. Douglas (1941- )
(1)
Brown James Dean
(1)
Brumfit Christopher
(1)
Burgess Sally
(1)
Burns Anne 1945-
(1)
Byram Michael
(1)
Campbell Bruce 1945-
(1)
Campbell Linda 1948-2003
(1)
Carreker Suzanne
(1)
Carter Ronald (1947- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(34)
2010 - 2019
(178)
2000 - 2009
(47)
1990 - 1999
(21)
1980 - 1989
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(103)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(74)
Wielka Brytania
(74)
Anglia
(51)
Nowy Jork (stan) (USA)
(31)
Rosja
(16)
Kalifornia (USA)
(6)
Massachusetts (USA)
(5)
Kiribati
(4)
Stany Zjednoczone
(4)
Niemcy
(3)
Wirginia (USA)
(3)
Illinois (USA)
(2)
New Hampshire (USA)
(2)
nieznany (us)
(2)
Kanada
(2)
Australia
(1)
Chiny
(1)
Connecticut (USA)
(1)
nieznany (d)
(1)
Dystrykt Kolumbii (USA)
(1)
Hawaje (USA)
(1)
Indie
(1)
Michigan (USA)
(1)
Holandia
(1)
Pensylwania (USA)
(1)
Singapur
(1)
Szwajcaria
(1)
Język
angielski
(202)
polski
(66)
rosyjski
(18)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(33)
B2 poziom biegłości językowej
(15)
Przedszkola
(12)
Dzieci
(11)
Nauczanie początkowe
(11)
Poziom średniozaawansowany
(9)
C1 poziom biegłości językowej
(8)
A2 poziom biegłości językowej
(4)
C1 plus
(4)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(4)
B1 poziom biegłości językowej
(3)
Nauczyciele języków
(3)
Poziom zaawansowany
(3)
B2 (poziom biegłości językowej)
(2)
C1 (poziom biegłości językowej)
(2)
C2 poziom biegłości językowej
(2)
Dorośli
(2)
Nauczyciele
(2)
Nauczyciele języka angielskiego
(2)
Poziom podstawowy
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
A1 poziom biegłości językowej
(1)
B2 (poziom naukowy)
(1)
B2+ (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom naukowy)
(1)
C2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Dziennikarze
(1)
Gimnazja
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Poziom podstawowy A1-A2
(1)
Poziom podstawowy B1-B1+
(1)
Poziom profesjonalny
(1)
Temat
Nauczanie języków obcych
(213)
Język angielski
(109)
Nauczanie
(50)
JĘZYKOZNAWSTWO
(23)
Metody nauczania
(21)
Język rosyjski
(19)
Czytanie
(17)
Nauczanie początkowe
(17)
Pisanie
(15)
JĘZYK ANGIELSKI
(14)
B2 (poziom biegłości językowej)
(11)
Język środowiskowy
(11)
Dwujęzyczność
(10)
Pomoce dydaktyczne
(8)
Gramatyka
(7)
Językoznawstwo
(7)
FCE (certyfikat językowy)
(6)
JĘZYKI
(6)
C1 (poziom biegłości językowej)
(5)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(5)
Praca zespołowa
(5)
JĘZYK NIEMIECKI
(4)
Language and languages
(4)
Literatura
(4)
Gry edukacyjne
(3)
Kompetencje komunikacyjne
(3)
Motywacja
(3)
Motywacja uczenia się
(3)
Nauczanie na odległość
(3)
Nauczyciele języka angielskiego
(3)
Nauczyciele języków
(3)
Nauka czytania
(3)
Second language acquisition
(3)
Słownictwo
(3)
Technologia
(3)
Testy językowe
(3)
Zintegrowane nauczanie języka i przedmiotu
(3)
Badania naukowe
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Język
(2)
Język specjalistyczny
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kreatywność
(2)
Kształcenie
(2)
Metoda projektów
(2)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(2)
Pedagogika wczesnoszkolna
(2)
Pragmatyka lingwistyczna
(2)
Różnice indywidualne
(2)
Socjolingwistyka
(2)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(2)
Sprawdziany i testy
(2)
Sprawność językowa
(2)
Strategie uczenia się
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Teoria nauczania
(2)
Ankieta
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
CAE (certyfikat językowy)
(1)
CPE (certyfikat językowy)
(1)
Certyfikat językowy
(1)
Chęć komunikowania się
(1)
Cross-cultural orientation
(1)
DWUJĘZYCZNOŚĆ
(1)
Drama (pedagog.)
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
English language
(1)
Gry językowe (pedagogika)
(1)
Gry komputerowe
(1)
Idiomy
(1)
Independent study
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Internet
(1)
JĘZYK ROSYJSKI
(1)
JĘZYKOZNAWSTWO KOGNITYWNE
(1)
Język handlu i biznesu
(1)
Język ojczysty
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Język polski jako obcy
(1)
Język rosyjski (przedmiot szkolny)
(1)
Językoznawstwo kulturowe
(1)
Klasa szkolna
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Kształcenie korespondencyjne
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura
(1)
Learning strategies
(1)
Lęk
(1)
Metodologia
(1)
Mowa
(1)
Mówienie
(1)
Młodzież
(1)
NAUCZANIE
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauka pisania
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
Temat: czas
2001-
(12)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Gatunek
Podręcznik
(43)
Bajki i baśnie
(11)
Sprawdziany i testy
(6)
Monografia
(3)
Opracowanie
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Słownik języka angielskiego
(2)
Słownik terminologiczny
(2)
PODRĘCZNIKI
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Synteza
(1)
SŁOWNIKI ANGIELSKIE
(1)
Słownik angielski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(259)
Edukacja i pedagogika
(196)
Literaturoznawstwo
(13)
Zarządzanie i marketing
(12)
Kultura i sztuka
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Psychologia
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
English language
(106)
teaching
(82)
study and teaching
(67)
English
(36)
learning
(36)
second language acquisition
(31)
writing
(25)
foreign speakers
(24)
reading
(23)
language
(20)
linguistics
(17)
русский язык
(17)
grammar
(16)
language learning
(14)
speaking
(14)
foreign language
(13)
storytelling
(12)
education
(11)
language teaching
(11)
learning strategies
(11)
pupils
(11)
storytime
(11)
бизнес
(11)
B2
(9)
B2 (poziom biegłości językowej)
(9)
FCE
(8)
group work
(8)
language skills
(8)
bilingualism
(7)
listening
(7)
motivation
(7)
study
(7)
textbook
(7)
vocabulary
(7)
ELT
(6)
rhetoric
(6)
teacher
(6)
teaching approaches
(6)
teaching materials
(6)
A2 (poziom biegłości językowej)
(5)
C1 (poziom biegłości językowej)
(5)
applied linguistics
(5)
classroom managment
(5)
język obcy
(5)
methodology
(5)
psychology
(5)
тесты
(5)
B1 (poziom biegłości językowej)
(4)
C1
(4)
C1 plus (poziom biegłości językowej)
(4)
EFL
(4)
communication
(4)
communication skills
(4)
literacy
(4)
literature
(4)
methods of teaching
(4)
nauczanie języków obcych
(4)
research
(4)
research method
(4)
CLIL
(3)
CPE
(3)
ESL
(3)
English teacher
(3)
Japanese speakers
(3)
academic reading
(3)
academic writing
(3)
assessment
(3)
business English
(3)
children
(3)
dydaktyka
(3)
intermediate level
(3)
język rosyjski
(3)
reading comprehension
(3)
report writing
(3)
second language
(3)
special educational need
(3)
testing
(3)
A1 (poziom biegłości językowej)
(2)
English dictionary
(2)
Internet
(2)
SLA
(2)
advanced level
(2)
bilingual education
(2)
composition and exercises
(2)
computer-assisted instruction
(2)
cross-cultural perspective
(2)
czytanie
(2)
dictionary
(2)
digital technology
(2)
discourse
(2)
dyslexia
(2)
educational technology
(2)
elementary level
(2)
games
(2)
glottodydaktyka
(2)
język angielski
(2)
język polski
(2)
kompetencje językowe
(2)
language acquisition
(2)
language and languages
(2)
286 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Mindful learning : 101 proven strategies for student and teacher success / Linda Campbell, Bruce Campbell. - Second edition - Thousand Oaks, CA : Corwin Press, copyright 2009. - XI, 201 pages : illustrations ; 28 cm.
Includes bibliographical references (p. 180-195) and index.
Mindful Learning, Second Edition is an ideal resource for any classroom teacher who wants an answer to the question, 'How can I make my teaching more effective?' With a focus on activating students' prior knowledge and facilitating active learning through varied instructional methods, Linda Campbell and new coauthor, Bruce Campbell, offer 101 teaching strategies that are grounded in best classroom practices and research from the cognitive sciences. Every technique has a proven track record with students of diverse ages, languages, abilities, and socioeconomic status and teachers of every grade level will find strategies for any content area to apply or adapt to individual classroom needs.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18705.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Second language acquisition ; 33)
Includes bibliographical references and index.
In recent years traditional, classroom-based language tuition has been increasingly overshadowed by innovative approaches, such as distance learning, supported independent learning and blended learning (with an online component). This timely volume examines the use of language learning strategies in a range of independent settings, and addresses key issues for independent learners such as autonomy, strategic awareness and self-regulation.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14809.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15588.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Macmillan Books for Teachers)
Index.
Uncovering CLIL is a practical and informative handbook which will be of use to teachers of all levels of experience. It examines language and content teaching, and reveals how the two can go hand in hand, giving examples of how to use CLIL at primary, secondary and vocational levels. Packed with practical ideas and suggestions, it is the essential companion for CLIL teachers. This book acts as an ideal guide for teachers getting started in CLIL, and existing practitioners in search of new ideas. The book presents a broad overview of CLIL essentials for teachers at both primary and secondary levels and contains a wide range of practical ideas and activities that work in the CLIL classrom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17977.XXIV.14.12 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references (p. 235-237).
Positive behavior can be taught. Join the thousands of teachers in schools nationwide who have used this positive approach to discipline to establish calm, safe classrooms in which students can do their best learning. The approach to discipline presented in this book helps children develop self-control, understand how positive behavior looks and sounds, and come to value such behavior. With many examples from their own classrooms, three experienced teachers offer practical techniques to help you: Establish clear expectations for behavior from day one, Teach students how to articulate their learning goals for school, Create classroom rules that connect to students' goals, Use techniques such as interactive modeling to teach positive behavior, Reinforce positive behavior with supportive teacher language, Quickly stop misbehavior, Restore positive behavior so that children retain their dignity and continue learning
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17686.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Peer Interactions in New Content and Language Integrated Settings / Nathan J.Devos. - Heidelberg : Springer, copyright 2016. - XVII, 244 pages : illustartions ; 21 cm
(Educational Linguistics.)
Trade schools, universities, and programs for international students have begun to experiment with Content and Language Integrated Learning (CLIL) as a viable pedagogy for instruction, as the pedagogy of CLIL increasingly gains recognition as a practical form of language and content education in Europe and beyond, and its application in instructional settings becomes more diverse. Corresponding with CLIL’s growth, this book focuses on foreign language use during peer interactions in a new CLIL setting. It particularly concentrates on how to conduct research when the focus is on learner interactions. The theoretical background, research methods, and research instruments are explained in a brief and understandable manner. This book is intended for those interested in CLIL and peer interactions and includes a framework and ideas for investigating new CLIL contexts in a practical manner allowing undergraduate and graduate students to conduct their own research in these settings.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17705.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Second Language Learning and Teaching)
Offers a unique approach to researching pronunciation learning strategies Discusses the interplay of two L2-learner characteristics/individual differences (pronunciation learning strategies and language anxiety) that affect the processes of foreign language acquisition Provides important guidelines for foreign-language scholars, teachers and learners interested in pronunciation teaching/learning
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21793.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Aimed at student teachers, educators and practitioners, Teaching English Language to Young Learners outlines and explains the crucial issues, themes and scenarios relating to this area of teaching. Each chapter by a leading international scholar offers a thorough introduction to a central theme of English as a foreign language (EFL) with preteens, with clear presentation of the theoretical background and detailed references for further reading, providing access to the most recent scholarship. Exploring the essential issues critically and in-depth, including the disadvantages as well as advantages of Teaching English as a Foreign Language (TEFL) with young learners, topics include: - task-based learning in the primary school; - storytelling; - drama; - technology; - vocabulary development; - intercultural understanding; - Content and Language Integrated Learning (CLIL) scenarios; - assessment.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19022.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fifty Ways to Teach Teenagers: Tips for ESL/EFL Teachers / Jo Cummis. - Second edition, reprinted. - Eugene : Wayzgoose Press, copyright 2014. - XI, 561 pages. ; 23 cm.
Index.
Teaching English as a second or foreign language is full of challenges: How do you hold students’ attention? How do you ensure that they get enough practice to really learn? Teaching teenagers presents unique challenges. Teachers are often looking for age- and level-appropriate activities to engage teens’ interest while providing meaningful practice. This book presents ideas and techniques appropriate for teenagers, divided into sections for Icebreakers & Warm-ups, Vocabulary Revision, Grammar, Reading, Writing, Speaking, and Listening. Several of the activities are illustrated with photographs from the instructor’s own classroom. The 'Fifty Ways to Teach' series gives you a variety of drills, games, techniques, methods, and ideas to help your students learn English. Many require little to no preparation or special materials. The ideas can be used with any textbook, or without a textbook at all. These short, practical guides aim to make your teaching life easier, and your students’ lives more rewarding and successful.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17988.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język rosyjski : rozmówki, gramatyka, słowniczek z ilustracjami / [opracowanie gramatyki Iwona Czarkowska]. - Konstancin-Jeziorna : Wydawnictwo Rea-SJ, 2015. - 352 stron, [24] strony tablicowe : ilustracje kolorowe ; 15 cm.
(Komunikacja bez Problemów)
Seria zawiera najważniejsze słówka i zwroty przydatne w czasie podróży za granicę. Hotel, restauracja, sklep czy bank to miejsca, które z pewnością odwiedzisz, a dzięki serii Komunikacja bez problemów z łatwością załatwisz tam każdą sprawę. Przejrzysty układ, kolorowe zdjęcia i mapka kraju ułatwią zapoznanie się z danym językiem. Każda wersja językowa zawiera kompleksowe nagrania w formacie MP3 do ściągnięcia na stronie: www.rea-sj.pl.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20621.XXII.7 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20620.XXII.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Second Language Acquisition Research Series: Theoretical and Methodological Issues)
Includes bibliographical references (pages 131-138) and indexes.
Questionnaires in Second Language Research: Construction, Administration, and Processing is the first guide in the second language field devoted to the question of how to produce and use questionnaires as reliable and valid research instruments. It offers a thorough overview of the theory of questionnaire design, administration, and processing, made accessible by concrete, real-life second language research applications. This Second Edition features a new chapter on how an actual scientific instrument was developed using the theoretical guidelines in the book, and new sections on translating questionnaires and collecting survey data on the Internet. Researchers and students in second language studies, applied linguistics, and TESOL programs will find this book invaluable, and it can also be used as a textbook for courses in quantitative research methodology and survey research in linguistics, psychology, and education departments.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18001.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Practice makes perfect)
Created by ESL instructor Diane Engelhardt, Practice Makes Perfect: Advanced English Reading and Comprehension features lengthy, complex passages to help you develop essential English reading and critical thinking skills. Inside are 15 readings on topics such as DNA evidence, sustainable urban communities, the human genome project, and more--subjects that will keep you engaged as you take your English to the next level. You will get plenty of practice, practice, practice onunderstanding and comprehending high-level vocabularythrough enlightening exercises. You'll master how toorganize information you read, summarize text, and more. Before you know it, your reading skills will be stronger and your comprehension will grow, enabling you to get more out of English-language texts. Practice Makes Perfect: Advanced English Reading and Comprehension will help you: build your academic and technical vocabulary; boost your comprehension skills to an advanced level; create reading strategies to use with any difficult text; develop critical thinking skills
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23008.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 23007.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
A supplementary photocopiable resource for teachers, including 17 topic areas, each with three activities at different levels: elementary, intermediate and upper-intermediate. This is a rich resource for stimulating extra communication practice in pairs and groups. The activities cover topics that teens like to talk about whatever their level. Activity types include board games, role plays, questionnaires, problem solving and projects, all ready to photocopy and go.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 17713.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Research methods in second language acquisition : a practical guide / edited by Alison Mackey and Susan M. Gass. - 1st edition - Chichester, West Sussex ; Malden, Mass. : Wiley-Blackwell, c2012. - 326 pages ; 26 cm.
(Guides to research methods in language and linguistics)
Includes bibliographical references and index.
Research Methods in Second Language Acquisition: A Practical Guideis an informative guide to research design and methodology for graduate students and scholars. Each chapter of this volume offers background, step-by-step guidance, and relevant studies to create comprehensive coverage of each method.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18002.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Improve Your Skills)
Na okł.: Macmillan practice online available.
Prepares pupils for the First Reading tests. This book is full of exercises and examples to help develop key reading skills. It also includes tips that support students on how to approach the Reading tasks in FCE and MPO for further practice online. It is a 'With Key' version.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18281.XXIV.13 [Wypożyczalnia A], 18280.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16635.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Improve Your Skills)
Na okł.: Macmillan practice online available.
Improve your Skills: Writing for Advanced Student's Book prepares pupils for the Advanced Writing tests. Part of the Improve your Skills series which aims to develop the skills, language and test techniques required to achieve success in the CAE. This book comes ‘With Key’.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19409.XXIV.13 [Wypożyczalnia A], 18306.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16641.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Improve Your Skills)
Na okł.: Macmillan practice online available.
Writing for First offers complete preparation for the Writing paper. Each unit includes: Skills focus with exercises and examples to develop the skills for all the Cambridge English: First Writing tasks; Language development with helpful phrases and vocabulary to use in each Writing task to ensure students are well prepared and confident; Skills tips with ideas on how to approach Writing tasks in First; Practice test with authentic Writing tasks based on the unit topic with model answers
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18308.XXIV.13 [Wypożyczalnia A], 18307.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16642.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dyslexia in the foreign language classroom / Joanna Nijakowska. - Bristol [etc.] : Multilingual Matters, 2010. - XI, 236 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Second Language Acquisition)
Bibliografia strony: 210-232. Indeks.
This book addresses specific learning difficulties in reading and spelling - developmental dyslexia. Set in the cross-linguistic context, it presents issues surrounding dyslexia from the perspective of a foreign language teacher. It is intended to serve as a reference book for those involved in foreign language teaching, including experienced in-service teachers and novice teachers, as well as teacher trainers and trainees. It offers an up-to-date and reader-friendly study of the mechanisms of dyslexia and an overview of the current research on the disorder, in theoretical and practical terms. Its aim is to help teachers tackle one of the many challenges they face in the modern classroom: the organization of an effective foreign language teaching process for students with dyslexia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16549.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Focus on Advanced English C.A.E. : teacher's book / Sue O'Connell. - Edition fourth. - Harlow : Longman, 2001. - 112 stron ; 28 cm.
14 units covering a wide variety of stimulating topics; authentic reading texts from a range of sources; systematic development of all skills needed for CAE thorough practice for each paper in the exam; Language and Learning Focus sections providing a learner training element; Grammar File with detailed information on all points covered in the units; Writing File with model text types and useful language
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 485.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Technical report ; #13)
Includes bibliographical references.
Language learning strategies are the specific steps students take to improve their progress in learning a second or foreign language. Optimizing learning strategies improves language performance. This ground-breaking book presents new information about cultural influences on the use of language learning strategies. It also shows innovative ways to assess students' strategy use and remarkable techniques for helping students improve their choice of strategies, with the goal of peak language learning.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14808.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15587.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Index.
The major purpose of this book is to help students improve their school behavior. The activities described in the book cover six major areas. Briefly described they are: 1. Developing better communication skills through accurate perception, listening, and paraphrasing; 2. Learning how to cooperate with others through consensus in order to achieve appropriate goals; 3. Acquiring a better understanding of oneself and one's needs through giving and getting feedback; 4. Learning appropriate methods of self-disclosure of one's needs and desires; 5. Learning how to deal with conflicts in an appropriate manner in order to achieve a desired end; 6. Developing problem solving skills related to the student's values and legitimate goals.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22106.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej