Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(32)
Forma i typ
Książki
(32)
Publikacje fachowe
(18)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Poradniki i przewodniki
(1)
Programy komputerowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(27)
dostępne
(23)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(25)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(27)
Autor
Górczyński Robert
(3)
Piwko Łukasz
(3)
Albahari Joseph
(2)
Hubisz Jakub
(2)
Meryk Radosław
(2)
Murphy-Judy Kathryn Annette
(2)
Russell Victoria (Professor of Spanish)
(2)
Szeremiota Przemysław
(2)
Ahmad Imran (1977- )
(1)
Albahari Ben
(1)
Alls Jason
(1)
Atanasov Emil
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bojar Bożena
(1)
Bost Kevin
(1)
Błaszczyk Beata
(1)
Callaway John
(1)
Forta Ben
(1)
Guido Sarah
(1)
Hanchett Erik
(1)
Horstmann Cay S. (1959- )
(1)
Hunt Clayton
(1)
Johannsen Eric
(1)
Jońca Rafał
(1)
Kempa Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Khorikov Vladimir
(1)
Kubiak Mirosław J
(1)
Lang Grzegorz (programista)
(1)
Lippert Eric
(1)
Listwon Benjamin
(1)
Malak Piotr
(1)
Martín Daniel
(1)
Michaelis Mark
(1)
Miller Dean (1969- )
(1)
Müller Andreas C
(1)
Neuburg Matt
(1)
Noble Elizabeth
(1)
Perry Greg M
(1)
Prata Stephen
(1)
Rajca Piotr
(1)
Reinhardt Jonathon
(1)
Sadowska Jadwiga (1952- )
(1)
Sternik Michał
(1)
Strasser Thomas
(1)
Stępień Kamil (1987- )
(1)
Turowska Teresa
(1)
Walczak Tomasz
(1)
Woźniak-Kasperek Jadwiga
(1)
Włodarz Marek
(1)
Łubocki Jakub Maciej
(1)
Żmuda Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
Kraj wydania
Polska
(27)
Nowy Jork (stan) (USA)
(2)
Wielka Brytania
(2)
Niemcy
(1)
Język
polski
(27)
angielski
(5)
Odbiorca
Programiści
(10)
Analitycy danych
(1)
Informatycy
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Poziom podstawowy
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Temat
C# (język programowania)
(8)
Programowanie (informatyka)
(8)
JĘZYKI INFORMACYJNE
(5)
Nauczanie języków obcych
(4)
Język angielski
(3)
C (język programowania)
(2)
Java (język programowania)
(2)
Języki programowania
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Python (język programowania)
(2)
SQL (język zapytań)
(2)
Swift (język programowania)
(2)
Technologia
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Algorytmy
(1)
Aplikacja internetowa
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Data science
(1)
Framework (platforma programistyczna)
(1)
Gry komputerowe
(1)
INFORMACJA NAUKOWA
(1)
INTERNET
(1)
Informatyka
(1)
Internet
(1)
Języki deskryptorowe
(1)
Języki informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
KATALOG PRZEDMIOTOWY
(1)
OPRACOWANIE RZECZOWE
(1)
Opracowanie rzeczowe
(1)
PL/SQL (język programowania)
(1)
PORADNIKI
(1)
Programy komputerowe
(1)
SQL Server
(1)
Semantyka lingwistyczna
(1)
SŁOWNIKI POLSKIE
(1)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(1)
TDD
(1)
Tablica multimedialna
(1)
Uczenie maszynowe
(1)
Vue.js 2 (środowisko programistyczne)
(1)
WPF
(1)
WYSZUKIWANIE INFORMACJI
(1)
XAML
(1)
iOS (Apple)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(14)
Poradnik
(5)
Opracowanie
(2)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(24)
Edukacja i pedagogika
(6)
Językoznawstwo
(6)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Słowo kluczowe
programowanie
(11)
C#
(7)
SQL
(3)
języki programowania
(3)
C (język programowania)
(2)
Java
(2)
Swift
(2)
Xcode
(2)
algorytm
(2)
język informacyjny
(2)
language
(2)
learning
(2)
opracowanie rzeczowe
(2)
study and teaching
(2)
teaching online
(2)
test jednostkowy
(2)
.NET Core
(1)
Cocoa
(1)
English
(1)
English language
(1)
Internet
(1)
Python
(1)
T-SQL
(1)
TDD (technika tworzenia oprogramowania)
(1)
Vue.js
(1)
WPF
(1)
XAML
(1)
aplikacja
(1)
aplikacja mobilna
(1)
applied linguistics
(1)
computer games
(1)
dane tekstowe
(1)
digital technology
(1)
educational technology
(1)
fasetyzacja
(1)
folksonomia
(1)
framework
(1)
gaming
(1)
iOS
(1)
informatyka
(1)
interactive whiteboards
(1)
język
(1)
język angielski
(1)
język deskryptorowy
(1)
język haseł przedmiotowych
(1)
język informacyjno-wyszukiwawczy
(1)
kodowanie
(1)
language teaching
(1)
leksyka
(1)
metodyka programowania
(1)
mobile learning activity
(1)
platforma iOS
(1)
projektowanie
(1)
projekty
(1)
relacje semantyczne
(1)
struktura danych
(1)
struktury danych
(1)
synchronizacja
(1)
słowo kluczowe
(1)
tagi
(1)
taksonomia
(1)
teaching
(1)
terminologia
(1)
tezaurus
(1)
uczenie maszynowe
(1)
web applications
(1)
wizualizacja
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
W książce także ISBN oryginału.
Ta książka jest praktycznym wprowadzeniem do algorytmów i ich zastosowania. Znalazły się w niej podstawowe informacje i pojęcia dotyczące algorytmów, ich działania, a także ograniczeń, jakim podlegają. Opisano też techniki ich projektowania z uwzględnieniem wymagań dotyczących struktur danych. Zaprezentowano klasyczne algorytmy sortowania i wyszukiwania, algorytmy grafowe, jak również wiele zagadnień związanych ze sztuczną inteligencją: algorytmy uczenia maszynowego, sieci neuronowych i przetwarzania języka naturalnego. Ważną częścią publikacji są rozdziały poświęcone przetwarzaniu danych i kryptografii oraz algorytmom powiązanym z tymi zagadnieniami. Wartościowym podsumowaniem prezentowanych treści jest omówienie technik pracy z problemami NP-trudnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21079.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21078.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Resourceful Teacher Series)
Bibliografia na stronach 130-131.
MIND THE APP! 2.0 is an exciting and innovative resource book which introduces teachers and their students to some of the most useful and interesting web applications for language teaching and learning. MIND THE APP! 2.0 is an exciting and innovative resource book which introduces teachers and their students to some of the most useful and interesting web applications and smartphone functions for language teaching and learning. MIND THE APP! 2.0 covers a wide variety of applications such as Wordle, Animoto, TodaysMeet, Voicethread and Prezi, all of which are presented in clearly explained step-by-step sequences using screenshots. Each application includes a variety of activities to stimulate students' interest and to help them understand how the applications work and how best they can be used.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21354.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Activities for interactive whiteboards / Daniel Martín. - [Crawley, W. Sussex] : Helbling Languages, 2009. - 179, [1] strona : ilustracje ; 27 cm + 1 dysk optyczny (CD-ROM).
(The Resourceful Teacher Series)
Do książki dołączona płyta o tej samej sygnaturze.
Activities for Interactive Whiteboards contains 95 stimulating activities to use your interactive whiteboard to the full in your English language class. Activities for Interactive Whiteboards offers both traditional and innovative ideas that address multiple intelligence approaches to language teaching and cater for all language skills and language levels, from elementary to advanced. Activities for Interactive Whiteboards is divided into three main sections, Image-based activities, Sound and video-based activities and Text-based activities. A strong emphasis has been placed on promoting learner interaction and active language practice and communication in the classroom. Activities for Interactive Whiteboards to use with your whiteboard comes with a multimedia CD-ROM containing activities included in the book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21344.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: "Ze słowniczkiem polsko-angielskim i angielsko-polskim".
Bibliografia na stronach 279-284.
Obecnie język angielski jest nieodłącznym elementem świata IT. Większość producentów oprogramowania oraz twórców metodyk i standardów w branży IT udostępnia materiały wyłącznie w tym języku. Ponadto wiele projektów informatycznych jest realizowanych we współpracy z ekspertami pochodzącymi z różnych krajów. Komunikacja odbywa się wówczas przeważnie także w języku angielskim. Jeśli więc jesteś specjalistą z branży IT, funkcjonującym na co dzień w środowisku anglojęzycznym, możesz z kolei nie czuć się w pełni swobodnie wypowiadając się w tym języku w każdym obszarze tak szerokiej dziedziny wiedzy. Znajdziesz tu profesjonalne angielskie teksty dotyczące różnych obszarów IT: baz danych, big data, sieci komputerowych, metod wytwarzania oprogramowania i wielu innych. Każdy z nich został opatrzony słowniczkiem zawierającym tłumaczenia na język polski zarówno terminów specjalistycznych, jak i tych z języka ogólnego. Ponadto w każdym rozdziale omówione zostały różne zagadnienia gramatyczne wraz z przykładami ich zastosowania w języku informatyki. Na końcu każdego rozdziału znajdziesz ćwiczenia, które pomogą Ci utrwalić poznane słownictwo i reguły gramatyczne. Dzięki temu opanujesz najważniejsze pojęcia, odkryjesz, w jakich kontekstach występują, i zaczniesz stosować je w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18669.XV.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18668.XV.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Practical and accessible, this book comprehensively covers everything you need to know to design, develop, and deliver successful online, blended, and flipped language courses. Grounded in the principles of instructional design and communicative language teaching, this book serves as a compendium of best practices, research, and strategies for creating learner-centered online language instruction that builds students’ proficiency within meaningful cultural contexts. This book addresses important topics such as finding and optimizing online resources and materials, learner engagement, teacher and student satisfaction and connectedness, professional development, and online language assessment.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21430.XXIV.30 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Practical and accessible, this book comprehensively covers everything you need to know to design, develop, and deliver successful online, blended, and flipped language courses. Grounded in the principles of instructional design and communicative language teaching, this book serves as a compendium of best practices, research, and strategies for creating learner-centered online language instruction that builds students’ proficiency within meaningful cultural contexts. This book addresses important topics such as finding and optimizing online resources and materials, learner engagement, teacher and student satisfaction and connectedness, professional development, and online language assessment.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20515.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce także ISBN oryginału.
Uczenie maszynowe kojarzy się z dużymi firmami i rozbudowanymi zespołami. Prawda jest taka, że obecnie można samodzielnie budować zaawansowane rozwiązania uczenia maszynowego i korzystać do woli z olbrzymich zasobów dostępnych danych. Trzeba tylko mieć pomysł i... trochę podstawowej wiedzy. Tymczasem większość opracowań na temat uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji wymaga biegłości w zaawansowanej matematyce. Utrudnia to naukę tego zagadnienia, mimo że uczenie maszynowe jest coraz powszechniej stosowane w projektach badawczych i komercyjnych. Ta praktyczna książka ułatwi Ci rozpoczęcie wdrażania rozwiązań rzeczywistych problemów związanych z uczeniem maszynowym. Zawiera przystępne wprowadzenie do uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji, a także sposoby wykorzystania Pythona i biblioteki scikit-learn, uwzględniające potrzeby badaczy i analityków danych oraz inżynierów pracujących nad aplikacjami komercyjnymi. Zagadnienia matematyczne ograniczono tu do niezbędnego minimum, zamiast tego skoncentrowano się na praktycznych aspektach algorytmów uczenia maszynowego. Dokładnie opisano, jak konkretnie można skorzystać z szerokiej gamy modeli zaimplementowanych w dostępnych bibliotekach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21119.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21118.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(New Language Learning and Teaching Environments)
Demonstrates how research into autonomous, informal learning in voluntary, self-directed contexts can inform gameful learning in formal ones Combines theory, research, and practice, to provide a framework for exploring the practice of gaming; the theories of play, games, and learning; and the implications of research on gameful L2TL Argues that practitioners should be involved in all stages of the creation of digital games for second language learning, and that development should be informed by theory and practice.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20495.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Vue.js w akcji / Erik Hanchett, Benjamin Listwon ; przekład Piotr Rajca. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 315 stron : ilustracje ; 24 cm.
Tytuł oryginału: Vue.js in Action.
Vue.js jest lekkim, nowoczesnym frameworkiem rozwijanym przez informatyków, projektantów, inżynierów i osoby, które zawodowo interesują się wrażeniami użytkowników. Służy do tworzenia reaktywnych i atrakcyjnych wizualnie klienckich aplikacji internetowych. Pozwala na budowanie zarówno dość prostych, jak i bardzo złożonych systemów. Udostępnia powiązania dwukierunkowe, reaktywny interfejs użytkownika oraz logiczną strukturę projektów. Vue.js umożliwia pisanie czytelnego i zwięzłego kodu. Tworzenie aplikacji z użyciem Vue w języku JavaScript i z biblioteką do zarządzania stanem Vuex jest czystą przyjemnością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21305.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21304.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej