Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(141)
Forma i typ
Książki
(139)
Rejestracje audio i wideo
(3)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Programy komputerowe
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(124)
dostępne
(81)
nieokreślona
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(38)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(43)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(127)
Autor
Dörnyei Zoltán
(3)
Grundy Peter
(3)
Komorowska Hanna
(3)
Michałowski Bartosz
(3)
Woodward Tessa
(3)
Barrett Barney
(2)
Bowler Bill
(2)
Brewster Jean
(2)
Brown James Dean
(2)
Eastment David
(2)
Ellis Gail
(2)
Erocak Linnette Ansel
(2)
Gerngross Günter
(2)
Gibbons Pauline (1946- )
(2)
Gray Peta
(2)
Hardisty David
(2)
Kapitanova Tamara Ivanovna
(2)
Lankiewicz Hadrian Aleksander
(2)
Laroy Clement (1943- )
(2)
Moskovkin Leonid Viktorovič
(2)
Murphey Tim
(2)
Puchta Herbert
(2)
Sanderson Paul
(2)
Sharma Pete (1956- )
(2)
Southern Anna
(2)
Teeler Dede
(2)
Ur Penny
(2)
Wajnryb Ruth
(2)
Watcyn-Jones Peter
(2)
Windeatt Scott
(2)
Wright Andrew
(2)
Wąsikiewicz-Firlej Emilia
(2)
Akhurst Mark (1946- )
(1)
Aleksandrowicz-Pędich Lucyna (1955- )
(1)
Altamirano Annie
(1)
Anderson Marti
(1)
Arens Katherine (1953- )
(1)
Arnold Jane
(1)
Bandura Ewa
(1)
Barone Diane M
(1)
Beddall Fiona
(1)
Berwick Gwen
(1)
Birdsall Melanie
(1)
Blackburn Lucy
(1)
Bociek Hania
(1)
Bourdais Daniele
(1)
Brown H. Douglas (1941- )
(1)
Burns Anne 1945-
(1)
Burrows Phill
(1)
Bygate Martin
(1)
Byrne Donn (1929- )
(1)
Chamot Anna Uhl
(1)
Chandler Jon
(1)
Chi Julie C
(1)
Chodkiewicz Halina (1950- )
(1)
Cleary Timothy J
(1)
Cohen Anrew D
(1)
Cranmer David
(1)
Cummins Jim
(1)
Cunningham Andie (1963- )
(1)
Czelakowska Danuta
(1)
DaSilva Iddings Ana Christina
(1)
Davies Geoff
(1)
Devitt Matthew
(1)
Devos Nathan J
(1)
Dignen Bob
(1)
Dobson Julia M
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Duff Alan
(1)
Dybiec-Gajer Joanna
(1)
Dyson Leone
(1)
Emiluta-Rozya Danuta
(1)
Evans Evans
(1)
Evans Michael (1951-)
(1)
Fisher Douglas 1965-
(1)
Fix Martin
(1)
Florczak Jacek
(1)
Ford Martyn
(1)
Forder Clare
(1)
Fortescue Sue
(1)
Fountas Irene C
(1)
Ganske Kathy
(1)
Gass Susan M
(1)
Genesee Fred
(1)
Goh Christine Chuen Meng
(1)
Gower Roger (1942- )
(1)
Graham Carolyn
(1)
Gras-Velázquez Adrián
(1)
Gray Karen
(1)
Greet Judith
(1)
Grisewood Emma
(1)
Gębal Przemysław (1972- )
(1)
Hamayan Else V
(1)
Heathfield David
(1)
Hird John
(1)
Howard-Williams Deirdre
(1)
Hughes Annie
(1)
Jacobs George M
(1)
Jacobson Julie
(1)
Johnson Keith
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(45)
2000 - 2009
(75)
1990 - 1999
(15)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(71)
Kiribati
(26)
Wielka Brytania
(19)
Nowy Jork (stan) (USA)
(8)
Anglia
(7)
nieznany (us)
(3)
Stany Zjednoczone
(3)
Włochy
(1)
Holandia
(1)
Rosja
(1)
Szwajcaria
(1)
Język
polski
(95)
angielski
(45)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(9)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczyciele
(1)
Przedszkola
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(85)
JĘZYKI
(24)
Metody nauczania
(22)
Nauczanie języków obcych
(22)
NAUCZANIE
(15)
JĘZYK POLSKI
(5)
Język angielski
(5)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ
(5)
CZYTANIE
(4)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(4)
Drama (pedagog.)
(4)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(4)
WIELKA BRYTANIA
(4)
Dwujęzyczność
(3)
GRY EDUKACYJNE
(3)
JĘZYK ROSYJSKI
(3)
JĘZYKOZNAWSTWO
(3)
MUZYKA
(3)
CZYTELNICTWO MŁODZIEŻOWE
(2)
GRY JĘZYKOWE (pedagog.)
(2)
JĘZYK NIEMIECKI
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
KOMPUTERY
(2)
Kompetencje komunikacyjne
(2)
LITERATURA
(2)
Metoda projektów
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
PIOSENKA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(2)
Praca zespołowa
(2)
UCZENIE SIĘ
(2)
Zastosowania multimediów w edukacji
(2)
Blended learning
(1)
CZYTELNICTWO DZIECIĘCE
(1)
DWUJĘZYCZNOŚĆ
(1)
Dzieci
(1)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
English language
(1)
INTERNET
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Interdisciplinary approach in education
(1)
JĘZYKOZNAWSTWO KOGNITYWNE
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Język polski jako obcy
(1)
Językoznawstwo
(1)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KULTURA
(1)
Language acquisition
(1)
Language arts
(1)
Lęk
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MOWA
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(1)
NAUCZYCIELE JĘZYKA ANGIELSKIEGO
(1)
Nauka czytania
(1)
PIEŚŃ i PIOSENKA
(1)
PIOSENKA
(1)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Reading comprehension
(1)
SZTUKA
(1)
TEATR DZIECIĘCY i MŁODZIEŻOWY
(1)
Tablica multimedialna
(1)
Współdziałanie
(1)
Wymowa
(1)
Zastosowania komputerów w edukacji
(1)
Zintegrowane nauczanie języka i przedmiotu
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
NIEMCY
(1)
POLSKA
(1)
Gatunek
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(5)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(2)
Opracowanie
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
BAJKA i BAŚŃ
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
LITERATURA DZIECIĘCA
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(23)
Językoznawstwo
(21)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
teaching
(57)
English language
(47)
study and teaching
(15)
language
(11)
ELT
(10)
learning
(10)
education
(9)
foreign language
(9)
reading
(9)
study
(9)
teaching approaches
(9)
EFL
(8)
SLA
(8)
learning strategies
(8)
primary school
(8)
ESL
(7)
methods of teaching
(7)
photocopiable materials
(6)
song
(6)
speaking
(6)
teacher's book
(6)
linguistics
(5)
materials for teachers
(5)
methodology
(5)
nauczanie
(5)
resource book
(5)
young learners
(5)
Great Britain
(4)
intermediate level
(4)
język polski
(4)
language arts
(4)
language learning
(4)
primary school education
(4)
pronunciation
(4)
story
(4)
teaching materials
(4)
Internet
(3)
bilingualism
(3)
class management
(3)
classroom activities
(3)
communication
(3)
conversation
(3)
culture
(3)
drama
(3)
foreign speakers
(3)
grammar
(3)
group work
(3)
język angielski
(3)
język obcy
(3)
kultura
(3)
listening
(3)
literature
(3)
metody nauczania
(3)
music
(3)
pre-intermediate level
(3)
psychology
(3)
reading comprehension
(3)
vocabulary
(3)
writing
(3)
United States
(2)
activity program
(2)
advanced level
(2)
applied linguistics
(2)
book
(2)
children's literature
(2)
communication skills
(2)
czytanie
(2)
drama (ped.)
(2)
dydaktyka
(2)
educational games
(2)
edukacja międzykulturowa
(2)
festivals
(2)
games
(2)
language acquisition
(2)
learning methods
(2)
lesson planning
(2)
literary form
(2)
motivation
(2)
newspaper
(2)
observation
(2)
research
(2)
scaffolding
(2)
subject dictionary
(2)
teacher development
(2)
teacher education
(2)
technology
(2)
the Internet
(2)
upper-intermediate level
(2)
youth
(2)
CELTA
(1)
FCE
(1)
Japanese speakers
(1)
Phonetic Difficulty Index
(1)
TESOL
(1)
anxiety
(1)
art
(1)
audio-visual aids
(1)
bilingual education
(1)
blended learning
(1)
business presentations
(1)
141 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Music & Song / Tim Murphey. - Oxford : Oxford University Press, 2002. - 151 s. : rys. ; 25 cm.
(Resource Books For Teachers)
Autor
Forma i typ
Tim Murphey offers a ton of non-traditional and creative ways for using music in the ESL classroom in this book. He divides the book into types of activity and indicates language level for each activity. Many of the ideas in this book could be used in the foreign language classroom, as well. This book should be in the personal library of any language teacher who wants to add some creativity and fun into his/her language class.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3120.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(The Cambridge Applied Linguistics Series)
O'Malley and Chamot review the literature on learning strategies, describe and classify learning strategies in second language learning, and discuss why learning is affected in a positive manner when such strategies are used. The authors present instructional models for learning-strategy training that teachers can apply to their own classes. The material is based on current research in second language acquisition and cognitive theory.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3234 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3233.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3860 [Magazyn 1], P.3862 [Magazyn 1], P.2740 [Magazyn 1], P.3861 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2741.V.8 [Wypożyczalnia A], P.2739.V.8 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3884.V.8 [Czytelnia A], P.2738.V.8 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Macmillan Books for Teachers)
Nazwa aut. na okł.
Further reading s. 320. Indeksy.
"500 Activities for the Primary Classroom" is the answer to that perennial question of "What on earth am I going to do with my class tomorrow?" Aimed at teachers of children between the ages of 3-12, this is a lively, varied compendium of ideas and classroom activities. Key features include: wide-ranging resource of activities which are easy to set up and do not require a lot of additional materials; and up-to-date approach that covers current approaches in teaching children including content-based learning. It is ideal for all primary-focused teachers, including those on teacher training courses such as the Cambridge CELTYL. It is designed to be flexible to supplement a wide range of syllabus-types (story-based, grammatical, etc.).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16530.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Professional Perspectives / ed. Mike Burghall)
Na okł. pod tytułem: Activities to bring your classroom to life.
It offers good tips on class management to grading homework to motivating students in a constructive way to finish their homework to giving ways for students to engage the textbook in a personal way. For teachers who are required to teach off of a book, this book offers good suggestions to engage the material in a more personal way.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9324.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Using Newspapers in the Classroom / Paul Sanderson. - Cambridge : Cambridge University Press, 1999. - XII, 275 s : rys., tab. ; 23 cm.
(Cambridge Handbooks for Language Teachers)
Forma i typ
Słowo kluczowe: ESL SLA teaching
"Using Newspapers in the Classroom" is a collection of over 130 practical and creative newspaper-based activities to use with young adult and adult learners from pre-intermediate to advanced levels. The activities, which show teachers how to exploit the different features and sections of newspapers, are designed to provide motivating and challenging learning experiences, as well as valuable language practice. Clear lesson plans, sample materials and practical guidelines combine to give teachers of general English and English for specific purposes maximum support for using newspapers in the classroom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1734.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Handbooks for Language Teachers)
Forma i typ
Słowo kluczowe: SLA ESL teaching
"Using Newspapers in the Classroom" is a collection of over 130 practical and creative newspaper-based activities to use with young adult and adult learners from pre-intermediate to advanced levels. The activities, which show teachers how to exploit the different features and sections of newspapers, are designed to provide motivating and challenging learning experiences, as well as valuable language practice. Clear lesson plans, sample materials and practical guidelines combine to give teachers of general English and English for specific purposes maximum support for using newspapers in the classroom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3484 [Magazyn 2], P.3529 [Magazyn 1] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Germanistische Fernstudieneinheit ; 29)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1975 [Magazyn 1] (1 egz.)
Stare oznaczenie "Wypożyczalnia"
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Handbooks for Language Teachers)
Forma i typ
Słowo kluczowe: EFL SLA ESL teaching
Using film and video in the classroom is motivating and fun but can be daunting for the teacher. This book guides and supports teachers with plenty of practical suggestions for activities which can be used with drama, soap opera, comedy, sports programmes and documentaries. Many of the activities will lend themselves for use with DVD and webcasts.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3903.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Using Folktales / Eric K. Taylor. - Cambridge : Cambridge University Press, 2000. - X, 302 s. : rys., tab. ; 23 cm.
(Cambridge Handbooks for Language Teachers)
Forma i typ
Słowo kluczowe: SLA ESL teaching
"Using Folktales" provides over 40 ready-to-use activities and dozens of stories which are suitable for all ages from beginner to advanced level. The paperback edition shows teachers how to take advantage of the unique literary characteristics of folk tales to facilitate language learning. It provides over forty ready-to-use activities and dozens of stories. Activities are suitable for all ages and range from beginning to advanced.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1733.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
How to Use the Internet in ELT / Dede Teeler, Peta Gray. - Harlow : Longman, 2005. - 120 s. : rys. ; 25 cm.
(How to)
Packed with practical ideas on how to use the internet with your classes and for your own professional development. Offers a clear introduction to using the internet including browsers, directories and search engines, and to understanding simple ‘Netiquette’. Examines what makes a good internet-based activity, how to adapt materials for use in the classroom, and how to design an internet-based course. Detailed appendices with a clear explanation of technical terms, and a list of websites relevant to teachers.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5167 [Magazyn 1], P.5168 [Magazyn 1], P.5166 [Magazyn 1] (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
How to Use the Internet in ELT / Dede Teeler, Peta Gray. - Harlow : Longman, 2001. - 120 s. : rys. ; 25 cm.
(How to)
Packed with practical ideas on how to use the internet with your classes and for your own professional development. Offers a clear introduction to using the internet including browsers, directories and search engines, and to understanding simple ‘Netiquette’. Examines what makes a good internet-based activity, how to adapt materials for use in the classroom, and how to design an internet-based course. Detailed appendices with a clear explanation of technical terms, and a list of websites relevant to teachers.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3003 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1596.XXIV.14.7 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1595.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Handbooks for Language Teachers)
This book is a huge resource of ideas for class activities, for one student or a full class. These are all easily adaptable to suit individual requirements and level of competence.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9517 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Handbooks for Language Teachers)
This book is a huge resource of ideas for class activities, for one student or a full class. These are all easily adaptable to suit individual requirements and level of competence.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1677 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.697.XXIV.14.9 [Czytelnia A], P.698.XXIV.14.9 [Czytelnia A], 1676.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Teacher Training and Development)
"Classroom Observation Tasks" shows how to use observation to learn about language teaching. It does this by providing a range of tasks which guide the user through the process of observing, analysing and reflecting, and which develop the skills of observation. It contains a bank of 35 structured tasks which are grouped into seven areas of focus: the learner, the language, the learning process, the lesson, teaching skills and strategies, classroom management, and materials and resources. This book is suitable for teachers, trainee teachers, teacher trainers and others involved in school-based teacher support, teacher development and trainer training. It has a comprehensive introduction to the tasks and a rationale covering the theoretical issues involved and places the responsibility for professional growth in the hands of the teacher.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9518 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Teacher Training and Development)
"Classroom Observation Tasks" shows how to use observation to learn about language teaching. It does this by providing a range of tasks which guide the user through the process of observing, analysing and reflecting, and which develop the skills of observation. It contains a bank of 35 structured tasks which are grouped into seven areas of focus: the learner, the language, the learning process, the lesson, teaching skills and strategies, classroom management, and materials and resources. This book is suitable for teachers, trainee teachers, teacher trainers and others involved in school-based teacher support, teacher development and trainer training. It has a comprehensive introduction to the tasks and a rationale covering the theoretical issues involved and places the responsibility for professional growth in the hands of the teacher.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1673 [Magazyn 2], P.689 [Magazyn 1], P.688 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1672.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.690.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Penguin English Photocopiables)
41 stimulating pair-work activities in each book including role-plays, simulations and problem-solving. Intensive conversation practice based around practical, contemporary topics. Ideal to introduce or supplement a lesson – each activity can be completed in 15-30 minutes.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3978.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.4099.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Resource Books For Teachers)
Gives detailed examples of classroom activities that exploit these opportunities, including searching on the Web, evaluating Web pages, creating language learning material, and communicating using the Internet. The companion website (www.oup.com/elt/teacher/rbt) provides regular updates to the information and ideas in the book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2045.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Resource Books For Teachers)
Gives detailed examples of classroom activities that exploit these opportunities, including searching on the Web, evaluating Web pages, creating language learning material, and communicating using the Internet. The companion website (www.oup.com/elt/teacher/rbt) provides regular updates to the information and ideas in the book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3494.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej