Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(141)
Forma i typ
Książki
(139)
Rejestracje audio i wideo
(3)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Programy komputerowe
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(124)
dostępne
(81)
nieokreślona
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(38)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(43)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(127)
Autor
Dörnyei Zoltán
(3)
Grundy Peter
(3)
Komorowska Hanna
(3)
Michałowski Bartosz
(3)
Woodward Tessa
(3)
Barrett Barney
(2)
Bowler Bill
(2)
Brewster Jean
(2)
Brown James Dean
(2)
Eastment David
(2)
Ellis Gail
(2)
Erocak Linnette Ansel
(2)
Gerngross Günter
(2)
Gibbons Pauline (1946- )
(2)
Gray Peta
(2)
Hardisty David
(2)
Kapitanova Tamara Ivanovna
(2)
Lankiewicz Hadrian Aleksander
(2)
Laroy Clement (1943- )
(2)
Moskovkin Leonid Viktorovič
(2)
Murphey Tim
(2)
Puchta Herbert
(2)
Sanderson Paul
(2)
Sharma Pete (1956- )
(2)
Southern Anna
(2)
Teeler Dede
(2)
Ur Penny
(2)
Wajnryb Ruth
(2)
Watcyn-Jones Peter
(2)
Windeatt Scott
(2)
Wright Andrew
(2)
Wąsikiewicz-Firlej Emilia
(2)
Akhurst Mark (1946- )
(1)
Aleksandrowicz-Pędich Lucyna (1955- )
(1)
Altamirano Annie
(1)
Anderson Marti
(1)
Arens Katherine (1953- )
(1)
Arnold Jane
(1)
Bandura Ewa
(1)
Barone Diane M
(1)
Beddall Fiona
(1)
Berwick Gwen
(1)
Birdsall Melanie
(1)
Blackburn Lucy
(1)
Bociek Hania
(1)
Bourdais Daniele
(1)
Brown H. Douglas (1941- )
(1)
Burns Anne 1945-
(1)
Burrows Phill
(1)
Bygate Martin
(1)
Byrne Donn (1929- )
(1)
Chamot Anna Uhl
(1)
Chandler Jon
(1)
Chi Julie C
(1)
Chodkiewicz Halina (1950- )
(1)
Cleary Timothy J
(1)
Cohen Anrew D
(1)
Cranmer David
(1)
Cummins Jim
(1)
Cunningham Andie (1963- )
(1)
Czelakowska Danuta
(1)
DaSilva Iddings Ana Christina
(1)
Davies Geoff
(1)
Devitt Matthew
(1)
Devos Nathan J
(1)
Dignen Bob
(1)
Dobson Julia M
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Duff Alan
(1)
Dybiec-Gajer Joanna
(1)
Dyson Leone
(1)
Emiluta-Rozya Danuta
(1)
Evans Evans
(1)
Evans Michael (1951-)
(1)
Fisher Douglas 1965-
(1)
Fix Martin
(1)
Florczak Jacek
(1)
Ford Martyn
(1)
Forder Clare
(1)
Fortescue Sue
(1)
Fountas Irene C
(1)
Ganske Kathy
(1)
Gass Susan M
(1)
Genesee Fred
(1)
Goh Christine Chuen Meng
(1)
Gower Roger (1942- )
(1)
Graham Carolyn
(1)
Gras-Velázquez Adrián
(1)
Gray Karen
(1)
Greet Judith
(1)
Grisewood Emma
(1)
Gębal Przemysław (1972- )
(1)
Hamayan Else V
(1)
Heathfield David
(1)
Hird John
(1)
Howard-Williams Deirdre
(1)
Hughes Annie
(1)
Jacobs George M
(1)
Jacobson Julie
(1)
Johnson Keith
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(45)
2000 - 2009
(75)
1990 - 1999
(15)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(71)
Kiribati
(26)
Wielka Brytania
(19)
Nowy Jork (stan) (USA)
(8)
Anglia
(7)
nieznany (us)
(3)
Stany Zjednoczone
(3)
Włochy
(1)
Holandia
(1)
Rosja
(1)
Szwajcaria
(1)
Język
polski
(95)
angielski
(45)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(9)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczyciele
(1)
Przedszkola
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(85)
JĘZYKI
(24)
Metody nauczania
(22)
Nauczanie języków obcych
(22)
NAUCZANIE
(15)
JĘZYK POLSKI
(5)
Język angielski
(5)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ
(5)
CZYTANIE
(4)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(4)
Drama (pedagog.)
(4)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(4)
WIELKA BRYTANIA
(4)
Dwujęzyczność
(3)
GRY EDUKACYJNE
(3)
JĘZYK ROSYJSKI
(3)
JĘZYKOZNAWSTWO
(3)
MUZYKA
(3)
CZYTELNICTWO MŁODZIEŻOWE
(2)
GRY JĘZYKOWE (pedagog.)
(2)
JĘZYK NIEMIECKI
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
KOMPUTERY
(2)
Kompetencje komunikacyjne
(2)
LITERATURA
(2)
Metoda projektów
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
PIOSENKA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(2)
Praca zespołowa
(2)
UCZENIE SIĘ
(2)
Zastosowania multimediów w edukacji
(2)
Blended learning
(1)
CZYTELNICTWO DZIECIĘCE
(1)
DWUJĘZYCZNOŚĆ
(1)
Dzieci
(1)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
English language
(1)
INTERNET
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Interdisciplinary approach in education
(1)
JĘZYKOZNAWSTWO KOGNITYWNE
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Język polski jako obcy
(1)
Językoznawstwo
(1)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KULTURA
(1)
Language acquisition
(1)
Language arts
(1)
Lęk
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MOWA
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(1)
NAUCZYCIELE JĘZYKA ANGIELSKIEGO
(1)
Nauka czytania
(1)
PIEŚŃ i PIOSENKA
(1)
PIOSENKA
(1)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Reading comprehension
(1)
SZTUKA
(1)
TEATR DZIECIĘCY i MŁODZIEŻOWY
(1)
Tablica multimedialna
(1)
Współdziałanie
(1)
Wymowa
(1)
Zastosowania komputerów w edukacji
(1)
Zintegrowane nauczanie języka i przedmiotu
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
NIEMCY
(1)
POLSKA
(1)
Gatunek
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(5)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(2)
Opracowanie
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
BAJKA i BAŚŃ
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
LITERATURA DZIECIĘCA
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(23)
Językoznawstwo
(21)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
teaching
(57)
English language
(47)
study and teaching
(15)
language
(11)
ELT
(10)
learning
(10)
education
(9)
foreign language
(9)
reading
(9)
study
(9)
teaching approaches
(9)
EFL
(8)
SLA
(8)
learning strategies
(8)
primary school
(8)
ESL
(7)
methods of teaching
(7)
photocopiable materials
(6)
song
(6)
speaking
(6)
teacher's book
(6)
linguistics
(5)
materials for teachers
(5)
methodology
(5)
nauczanie
(5)
resource book
(5)
young learners
(5)
Great Britain
(4)
intermediate level
(4)
język polski
(4)
language arts
(4)
language learning
(4)
primary school education
(4)
pronunciation
(4)
story
(4)
teaching materials
(4)
Internet
(3)
bilingualism
(3)
class management
(3)
classroom activities
(3)
communication
(3)
conversation
(3)
culture
(3)
drama
(3)
foreign speakers
(3)
grammar
(3)
group work
(3)
język angielski
(3)
język obcy
(3)
kultura
(3)
listening
(3)
literature
(3)
metody nauczania
(3)
music
(3)
pre-intermediate level
(3)
psychology
(3)
reading comprehension
(3)
vocabulary
(3)
writing
(3)
United States
(2)
activity program
(2)
advanced level
(2)
applied linguistics
(2)
book
(2)
children's literature
(2)
communication skills
(2)
czytanie
(2)
drama (ped.)
(2)
dydaktyka
(2)
educational games
(2)
edukacja międzykulturowa
(2)
festivals
(2)
games
(2)
language acquisition
(2)
learning methods
(2)
lesson planning
(2)
literary form
(2)
motivation
(2)
newspaper
(2)
observation
(2)
research
(2)
scaffolding
(2)
subject dictionary
(2)
teacher development
(2)
teacher education
(2)
technology
(2)
the Internet
(2)
upper-intermediate level
(2)
youth
(2)
CELTA
(1)
FCE
(1)
Japanese speakers
(1)
Phonetic Difficulty Index
(1)
TESOL
(1)
anxiety
(1)
art
(1)
audio-visual aids
(1)
bilingual education
(1)
blended learning
(1)
business presentations
(1)
141 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Copycats)
"Knowing me, Knowing You" provides a variety of photocopiable quizzes, questionnaires and other activities designed to develop effective learning strategies and enable teachers and students to find out more about themselves and each other.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9047 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9046.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10627.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Language Assessment: Principles and Classroom Practices", offers a clear, comprehensive survey of the essential principles of assessing second language learning, as well as the critical tools teachers need to evaluate performance fairly and effectively. This invaluable resource joins Brown's classic texts, "Principles of Language Learning and Teaching and Teaching by Principles", in providing indispensible guidance for second language instruction.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6829 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7636.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7635.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Speaking / Martin Bygate. - Oxford : Oxford University Press, 2010. - X, 125 s. : il. ; 25 cm.
(Language Teaching : A Scheme for Teacher Education)
How do learners learn to speak a foreign language? What different approaches have been developed to teach this important skill? Speaking deals with both these questions, providing clear explanations of recent research and developments in methodology. In the final section the author suggests practical ways in which teachers can gain a better understanding of the role of oral classroom activities.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9111.XXIV.14.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10736.XXIV.14.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Penguin English Photocopiables)
Storytelling handbook for primary teachers of English - a lot of interesting material to be used in the classroom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3256.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Penguin English Photocopiables ; Cassette)
Storytelling handbook for primary teachers of English - a lot of interesting material to be used in the classroom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. T.161 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Photocopiable Exercices for Instant Lessons. Straightforward, Easy-to-Use Material for Busy Teachers)
Teaching English as a second language can be a drag. One too many dull and boring grammar lessons will take the purpose and motivation out of learning English. With this book the clever author has tied jokes with Grammar structures that has been a real hit with the majority of my students. Seeing what is absurd, as well as what is ironic in launguage, helps a foreign student understand the structures that are not grammar that make language what it is. I would recomend this book to Schools and individuals who teach English as a Foreign language. This author is a genius!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10739.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Język a Komunikacja 13)
Bibliogr. s. 315-329. Indeks.
Książka traktuje o niezwykle aktualnej problematyce pośrednictwa interkulturowego w dydaktyce językowej. Autorka (Ewa Bandura) wyczerpująco i wszechstronnie podchodzi do definicji kultury, zjawiska kompetencji i mediacji interkulturowej, podając uwarunkowania instytucjonalne i programowe oraz opierając się na ważnych dokumentach miedzynarodowej polityki edukacyjnej. Nowe tendencje w nauczaniu kultury pokazane są na podstawie przeprowadzonych badań i ilustrowane wynikami ankiet. Kluczowa posta nauczyciela jako mediatora interkulturowego w dydaktyce językowej osadzona jest w realiach polskich, chociaż książka daje szersze, panoramiczne spojrzenie na omawiane zagadnienia. Obok części teoretycznej, część empiryczna zawiera bogaty materiał praktycznych sugestii i rozwiązań dydaktycznych w przygotowaniu uczniów języka obcego do komunikacji interkulturowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13208.V.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Intermediate- Advanced Timesaver)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
A photocopiable collection of stimulating, topical reading texts which are specifically aimed at teenagers learning English. A wide variety of text types (from detailed articles to cartoons – all from recent issues of Mary Glasgow’s EFL Magazines) are accompanied by lots of excellent teaching ideas and tasks to help teachers exploit these texts to the full.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16074.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Beyond Initial Reading / John Potts. - London, New York : Routledge, 2012. - 115 s. ; 24 cm.
(Unwin Education Books ; 28)
(Routledge Library Editions. Education ; 117)
Bibliogr. p.108-110. Index.
This book sets out a clear and logical framework for the teaching of reading throughout different age groups, whereby systematic progression can be developed within a structured framework. A detailed set of recommendations are offered and are both illustrated and justified, for the teacher to examine and use. Much has been written about the importance of skilled and efficient reading and language usage in the early years of education, but all too few teachers are aware of the need for the development of reading skills in an ordered sequence with older children as well. Problems such as the motivation of the learner, the place of reading in a mass media age, the extent and classification of reading failure and the diagnosis of reading problems are examined, and the complexities of the linguistic background and of linguistic deprivation are covered thoroughly.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14523.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Professional Perspectives / ed. Mike Burghall)
Autor
Forma i typ
Słowo kluczowe: teaching efficiency
"The Minimax Teacher", part of the Professional Perspectives series, shows teachers how to increase learning efficiency through both a general approach to good learning management and a wealth of ready-to-use activities. The Minimax Teacher focuses on increasing learning efficiency by: - reducing teacher input - encouraging greater student involvement - freeing teachers to focus on key areas such as monitoring and feedback
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9057 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10642.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10641.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
The 39 activities in 'BUILDING BLOCKS for English' provide teachers with a systematic approach to the progression of study skills and language development in 9-11 year olds. Through a series of activities, learners move beyond simple repetition of words to generation of language through recognition of word partners and patterns.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10628.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Professional Perspectives / ed. Mike Burghall)
"Challenging Children" is a practical methodology book, providing teachers of English to young learners (from five to twelve years old) with a wealth of lively, imaginative activities for use in the classroom. The main aims of the book are to challenge pupils to activate their dormant linguistic abilities, to use vocabulary, which is often already there and to become fully engaged in the learning process.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9060.XXIV.14.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10646.XXIV.14.8 [Czytelnia A], 10645.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(The Photocopiable Resource Series)
Something to Say is a photocopiable resource book designed to help develop automatic fluency, a key element in successful speaking skills. The activities will help students realise that both they and their classmates are more interesting and creative than they had imagined as well as consolidating students’ control of common grammatical structures and expanding their English lexical base. The level range is from low-intermediate to advanced.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15169.XXIV.14.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Habilitacyjne Uniwersytetu Łódzkiego)
Bibliogr. s. 399-407.
Niniejsza praca jest poświęcona przełożeniu zdobyczy lingwistyki na potrzeby glottodydaktyki. Wprowadzenie wiedzy o języku do nauki języka obcego ma na celu optymalizację procesu jego nauczania / uczenia się. Samo wykorzystanie językoznawstwa w glottodydaktyce ma charakter pośredni i bezpśredni, co odzwierciedla podział pracy. Jej jedna część kładzie nacisk na językoznawcze własności procesu nauki języka obcego, które w opisach ukierunkowanych na aspekty dydaktyczne mogą być uwypuklane w sposób niewystarczający. Druga część pokazuje, jak wykorzystać wybrane narzędzia językoznawcze, przekształcając je w konkretne techniki nauczania w ramach tzw. kognitywno-językoznawczej metody nauki języka obcego (MCL). Jej zastosowanie ilustrują przykłady nauczania języka francuskiego na poziomie zaawansowanym, ukierunkowane na kształcenie tych aspektów, które mogą sprawiać Polakowi najwięcej kłopotów. Cała praca podkreśla nie tylko ważną rolę wiedzy o języku w nauce języka obcego, ale także podaje konkretne sposoby jej wykorzystania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11404 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12617.I.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5638.XXII.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7950 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7949.XXII.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9242.XXII.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Language Teaching Games and Contests / W. R. Lee. - Ed. 2 revised. - Oxford : Oxford University Press, 2008. - 208 s. : il. ; 22 cm.
Designed to make language learning enjoyable and effective, this book includes games for all age groups and language levels. Each chapter begins with a short introduction, and each game is then explained clearly and practically. The book is especially suitable for use with large classes.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9109.XXIV.14.9 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10733.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Oxford Handbooks for Language Teachers)
Tony Lynch looks at how learners interact in the classroom, and offers guidance to teachers on how to make lessons more effective by giving learners better opportunities for interaction and communication. Using illustrative transcripts, he offers insights from research into the nature of real-life interaction, and practical guidance on designing communicative tasks in all four skills.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9106.XXIV.14.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10730.XXIV.14.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Podręczniki i Skrypty / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie / red. Heliodor Muszyński ; nr 6)
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8481.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Teaching Languages, Literatures, and Cultures)
Bibliogr. s. 195-202. Indeksy.
Authors offer a holistic approach to postsecondary language teaching that integrates the study of literature and culture into every level of the curriculum. By studying multiple genres ranging from popular to elite, students gain an understanding of multiple communicative frameworks - and develop multiple literacies. Authors propose the use of a sequence of template - generated exercises that leads students from basic grammar paterns to a sophisticated grasp of the interrelations among language use, meaning and cultural context.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14041.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej