Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(141)
Forma i typ
Książki
(139)
Rejestracje audio i wideo
(3)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Programy komputerowe
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(124)
dostępne
(81)
nieokreślona
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(38)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(43)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(127)
Autor
Dörnyei Zoltán
(3)
Grundy Peter
(3)
Komorowska Hanna
(3)
Michałowski Bartosz
(3)
Woodward Tessa
(3)
Barrett Barney
(2)
Bowler Bill
(2)
Brewster Jean
(2)
Brown James Dean
(2)
Eastment David
(2)
Ellis Gail
(2)
Erocak Linnette Ansel
(2)
Gerngross Günter
(2)
Gibbons Pauline (1946- )
(2)
Gray Peta
(2)
Hardisty David
(2)
Kapitanova Tamara Ivanovna
(2)
Lankiewicz Hadrian Aleksander
(2)
Laroy Clement (1943- )
(2)
Moskovkin Leonid Viktorovič
(2)
Murphey Tim
(2)
Puchta Herbert
(2)
Sanderson Paul
(2)
Sharma Pete (1956- )
(2)
Southern Anna
(2)
Teeler Dede
(2)
Ur Penny
(2)
Wajnryb Ruth
(2)
Watcyn-Jones Peter
(2)
Windeatt Scott
(2)
Wright Andrew
(2)
Wąsikiewicz-Firlej Emilia
(2)
Akhurst Mark (1946- )
(1)
Aleksandrowicz-Pędich Lucyna (1955- )
(1)
Altamirano Annie
(1)
Anderson Marti
(1)
Arens Katherine (1953- )
(1)
Arnold Jane
(1)
Bandura Ewa
(1)
Barone Diane M
(1)
Beddall Fiona
(1)
Berwick Gwen
(1)
Birdsall Melanie
(1)
Blackburn Lucy
(1)
Bociek Hania
(1)
Bourdais Daniele
(1)
Brown H. Douglas (1941- )
(1)
Burns Anne 1945-
(1)
Burrows Phill
(1)
Bygate Martin
(1)
Byrne Donn (1929- )
(1)
Chamot Anna Uhl
(1)
Chandler Jon
(1)
Chi Julie C
(1)
Chodkiewicz Halina (1950- )
(1)
Cleary Timothy J
(1)
Cohen Anrew D
(1)
Cranmer David
(1)
Cummins Jim
(1)
Cunningham Andie (1963- )
(1)
Czelakowska Danuta
(1)
DaSilva Iddings Ana Christina
(1)
Davies Geoff
(1)
Devitt Matthew
(1)
Devos Nathan J
(1)
Dignen Bob
(1)
Dobson Julia M
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Duff Alan
(1)
Dybiec-Gajer Joanna
(1)
Dyson Leone
(1)
Emiluta-Rozya Danuta
(1)
Evans Evans
(1)
Evans Michael (1951-)
(1)
Fisher Douglas 1965-
(1)
Fix Martin
(1)
Florczak Jacek
(1)
Ford Martyn
(1)
Forder Clare
(1)
Fortescue Sue
(1)
Fountas Irene C
(1)
Ganske Kathy
(1)
Gass Susan M
(1)
Genesee Fred
(1)
Goh Christine Chuen Meng
(1)
Gower Roger (1942- )
(1)
Graham Carolyn
(1)
Gras-Velázquez Adrián
(1)
Gray Karen
(1)
Greet Judith
(1)
Grisewood Emma
(1)
Gębal Przemysław (1972- )
(1)
Hamayan Else V
(1)
Heathfield David
(1)
Hird John
(1)
Howard-Williams Deirdre
(1)
Hughes Annie
(1)
Jacobs George M
(1)
Jacobson Julie
(1)
Johnson Keith
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(45)
2000 - 2009
(75)
1990 - 1999
(15)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(71)
Kiribati
(26)
Wielka Brytania
(19)
Nowy Jork (stan) (USA)
(8)
Anglia
(7)
nieznany (us)
(3)
Stany Zjednoczone
(3)
Włochy
(1)
Holandia
(1)
Rosja
(1)
Szwajcaria
(1)
Język
polski
(95)
angielski
(45)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(9)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczyciele
(1)
Przedszkola
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(85)
JĘZYKI
(24)
Metody nauczania
(22)
Nauczanie języków obcych
(22)
NAUCZANIE
(15)
JĘZYK POLSKI
(5)
Język angielski
(5)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ
(5)
CZYTANIE
(4)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(4)
Drama (pedagog.)
(4)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(4)
WIELKA BRYTANIA
(4)
Dwujęzyczność
(3)
GRY EDUKACYJNE
(3)
JĘZYK ROSYJSKI
(3)
JĘZYKOZNAWSTWO
(3)
MUZYKA
(3)
CZYTELNICTWO MŁODZIEŻOWE
(2)
GRY JĘZYKOWE (pedagog.)
(2)
JĘZYK NIEMIECKI
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
KOMPUTERY
(2)
Kompetencje komunikacyjne
(2)
LITERATURA
(2)
Metoda projektów
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
PIOSENKA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(2)
Praca zespołowa
(2)
UCZENIE SIĘ
(2)
Zastosowania multimediów w edukacji
(2)
Blended learning
(1)
CZYTELNICTWO DZIECIĘCE
(1)
DWUJĘZYCZNOŚĆ
(1)
Dzieci
(1)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
English language
(1)
INTERNET
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Interdisciplinary approach in education
(1)
JĘZYKOZNAWSTWO KOGNITYWNE
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Język polski jako obcy
(1)
Językoznawstwo
(1)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KULTURA
(1)
Language acquisition
(1)
Language arts
(1)
Lęk
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MOWA
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(1)
NAUCZYCIELE JĘZYKA ANGIELSKIEGO
(1)
Nauka czytania
(1)
PIEŚŃ i PIOSENKA
(1)
PIOSENKA
(1)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Reading comprehension
(1)
SZTUKA
(1)
TEATR DZIECIĘCY i MŁODZIEŻOWY
(1)
Tablica multimedialna
(1)
Współdziałanie
(1)
Wymowa
(1)
Zastosowania komputerów w edukacji
(1)
Zintegrowane nauczanie języka i przedmiotu
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
NIEMCY
(1)
POLSKA
(1)
Gatunek
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(5)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(2)
Opracowanie
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
BAJKA i BAŚŃ
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
LITERATURA DZIECIĘCA
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(23)
Językoznawstwo
(21)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
teaching
(57)
English language
(47)
study and teaching
(15)
language
(11)
ELT
(10)
learning
(10)
education
(9)
foreign language
(9)
reading
(9)
study
(9)
teaching approaches
(9)
EFL
(8)
SLA
(8)
learning strategies
(8)
primary school
(8)
ESL
(7)
methods of teaching
(7)
photocopiable materials
(6)
song
(6)
speaking
(6)
teacher's book
(6)
linguistics
(5)
materials for teachers
(5)
methodology
(5)
nauczanie
(5)
resource book
(5)
young learners
(5)
Great Britain
(4)
intermediate level
(4)
język polski
(4)
language arts
(4)
language learning
(4)
primary school education
(4)
pronunciation
(4)
story
(4)
teaching materials
(4)
Internet
(3)
bilingualism
(3)
class management
(3)
classroom activities
(3)
communication
(3)
conversation
(3)
culture
(3)
drama
(3)
foreign speakers
(3)
grammar
(3)
group work
(3)
język angielski
(3)
język obcy
(3)
kultura
(3)
listening
(3)
literature
(3)
metody nauczania
(3)
music
(3)
pre-intermediate level
(3)
psychology
(3)
reading comprehension
(3)
vocabulary
(3)
writing
(3)
United States
(2)
activity program
(2)
advanced level
(2)
applied linguistics
(2)
book
(2)
children's literature
(2)
communication skills
(2)
czytanie
(2)
drama (ped.)
(2)
dydaktyka
(2)
educational games
(2)
edukacja międzykulturowa
(2)
festivals
(2)
games
(2)
language acquisition
(2)
learning methods
(2)
lesson planning
(2)
literary form
(2)
motivation
(2)
newspaper
(2)
observation
(2)
research
(2)
scaffolding
(2)
subject dictionary
(2)
teacher development
(2)
teacher education
(2)
technology
(2)
the Internet
(2)
upper-intermediate level
(2)
youth
(2)
CELTA
(1)
FCE
(1)
Japanese speakers
(1)
Phonetic Difficulty Index
(1)
TESOL
(1)
anxiety
(1)
art
(1)
audio-visual aids
(1)
bilingual education
(1)
blended learning
(1)
business presentations
(1)
141 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Oxford Applied Linguistics)
This book is a clear, comprehensive guide to research methods in second language use and bilingualism.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6833 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6279.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A], P.6832.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6183.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Powszechna Wideoteka Edukacyjna)
4 filmy : Polszczyzna w łacińskiej Europie, Cebulowy kolor cegły etc.
Kaset video nie wypożyczamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. V.57 [Magazyn 1], V.56 [Magazyn 1] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Powszechna Wideoteka Edukacyjna)
3 filmy biograficzne : Antoni Malczewski, Kronikarz : rzecz o Bolesławie Prusie, Artysta i niepokój wieku : Henryk Sienkiewicz
Kaset video nie wypożyczamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. V.64 [Magazyn 1], V.65 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Professional Perspectives / ed. Mike Burghall)
This book gives teachers a wide variety of drama activities, all of which have been designed to maximise student interaction. A range of different, true-to life situations are used, to generate meaningful communication, increase fluency and build up students' confidence.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7999.XXIV.14.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9325.XXIV.14.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Junior English Timesavers)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
This 96-page resource book provides a variety of easy-to-prepare supplementary material for use with young children. Activities are topis -based, focusing on Christmas, Myself, and Animals. All lessons have been piloted in primary level English classes. Activities include games, songs, arts and crafts, and interactive worksheets. Comprehensive teacher's notes accompany each activity. Material can be used as a supplement to the class coursebook, as a basic for project work, or as a recycling and revision tool.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14552.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Children learning English / Jayne Moon. - Oxford : Macmillan, 2005. - VIII,184 strony : ilustracje ; 25 cm.
(Macmillan Books for Teachers)
Na okładce : A Guidebook for English Language Teachers.
Children Learning English is a comprehensive guidebook for teachers of English to young learners. Covering both the theory and practice of teaching English to children, it offers discovery activities and real-life examples from classrooms around the world. Provides insight into the special characteristics, abilities and attitudes children bring to the classroom. Encourages reflection on how teachers can learn from children and on how this information can be used in planning lessons and activities. Suggests how to adapt ideas and frameworks for teaching English to young learners.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17962.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Pilgrims Longman Resource Books)
Bibliogr. s. 108-109.
This book explores the ways in which instrumental music can be introduced in the language classroom and the effects of using music to inspire student enthusiasm and creativity. It is aimed at teachers who love music, whatever their knowledge of experience of it, and demonstrates with step-by-step activities how the power of music can be exploited in a learning environment. The book draws on diverse musical sources and cultures and is accompanied by a cassette of musical excerpts linked to various activities in the book for teachers with limited musical resources. The book provides lists of further listening materials so that activities can be adapted according to the music which teachers have available to them and to the interests of teachers and students. It should also provide an original starting point for numerous aspects of traditional language study, from grammar and functions to creative writing. The "Pilgrim Longman Resource Books" series provide a range of practical lessons in recipe format. They are written by experienced English language teachers. The activities can be used as the basis for lessons, as a departure point for classroom development and creativity, or as last minute time fillers.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11168.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8278.V.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9618.V.8 [Czytelnia A], 9619.V.8 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
The Self-Regulated Learning Guide introduces K-12 teachers to the basics of self-regulation. Highly practical and supported by cutting-edge research, this book offers a variety of techniques for seamlessly infusing self-regulated learning principles into the classroom and for nurturing students’ motivation to strategize, reflect, and succeed. Featuring clear explanations of the psychology of self-regulation, these nine chapters provide teachers with core concepts, realistic case scenarios, reflection activities, and more to apply SRL concepts to classroom activities with confidence.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21805.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21804.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Scaffolding Language, Scaffolding Learning : Teaching Second Language Learners in the Mainstream Classroom / Pauline Gibbons. - Second Edition - Portsmouth : Heinemann, copyright 2015. - IX, [1], 165 stron : ilustacje ; 24 cm.
The bestselling Scaffolding Language, Scaffolding Learning helped tens of thousands of mainstream elementary teachers ensure that their ELL learners became full members of the school community with the language and content skills they needed for success. In the highly anticipated Second Edition, Pauline Gibbons updates her classic text with a multitude of practical ideas for the classroom, supported by the latest research in the field of ESL. With clear directions and classroom tested strategies for supporting students’ academic progress, Gibbons shows how the teaching of language can be integrated seamlessly with the teaching of content, and how academic achievement can be boosted without sacrificing our own vision of education to the dictates of knee-jerk accountability. Rich examples of classroom discourse illustrate exactly how the scaffolding process works, while activities to facilitate conversation and higher-level thinking put the latest research on second language learning into action.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17703.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniques and Principles in Language Teaching / Diane Larsen-Freeman, Marti Anderson. - Third edition - Oxford : Oxford University Press, 2019. - XIX, 252, [1] stron. : rysunki ; 23 cm.
NEW discussion on the political dimensions of language teaching; NEW digital technology chapter; NEW extended coverage of content-based and task-based approaches.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17691.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Songs Alive : English through traditional songs / Barry Tomalin. - Londyn : BBC English, cop. 1979. - 52, [4] s. : il ; 21x30 cm.
Forma i typ
Słowo kluczowe: song teaching EFL
The book is an essential source for those who use songs in their language classroom. Exciting for both teachers and pupils.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 729 [Magazyn 2] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.298 [Czytelnia A], CD.297 [Czytelnia A] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Oxford Handbooks for Language Teachers)
This book systematically explains the characteristics and purposes of various types of research, including terminology, and the typical steps of each type of research design.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5078 [Magazyn 1], P.6835 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7640.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6184.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Materiały z konf.: "Kompetencje językowe i kulturowe absolwentów szkół średnich w świetle kształcenia na filologicznych studiach zawodowych", 24 maja 2007 r., Biała Podlaska.
Bibliogr. przy pracach.
W opracowaniu zostały poruszone problemy natury ogólnej dotyczace nauczania i uczenia się języków obcych oraz bardziej szczegółowe zagadnienia w odniesieniu do poszczególnych podsystemów i sprawności językowych w kontekście przygotowania jak najlepszych kandydatów na studia neofilologiczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7415 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7413.V.8 [Wypożyczalnia A], P.7414.V.8 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8404.V.8 [Czytelnia A], 8403.V.8 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Elementary-Intermediate Timesaver)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
This 80-page resource book contains over 50 entirely authentic games and puzzles, adapted for teenagers learning English. Activity types include lateral thinking problems, quizess, riddles, jokes, mazes and memory games. Each activity has a strong communicative focus which gives students real motivation to express themeselves in English. Activities are graded by structure and are ideal for practising or consolidating new structures in a fun, informal way. Activities vary in length from ten minute time-fillers to longer activities which can be used as the basic for a whole lesson.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14550.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Elementary Timesaver)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
Timesaver: Vocabulary Activities to ponad 80 zadań do kopiowania w postaci ćwiczeń leksykalnych do wykorzystania w klasie do pracy indywidualnej, w parach i w grupach. Publikacja zawiera ćwiczenia z różnych zakresów tematycznych na poziomie elementary. Dzięki swej różnorodności – krzyżówki, zagadki logiczne, kwizy, gry i zabawy – zadania stanowią atrakcyjny sposób prezentowania i utrwalania słownictwa, a także służą jako źródło dodatkowych zadań do wykonania w domu oraz samouczek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16075.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Solving Problems in the Teaching of Literacy)
Bibliogr., index.
Many reading programs today overlook an essential component of literacy instruction-helping children develop an enduring love of reading. This authoritative and accessible guide provides a wealth of ideas for incorporating high-quality children's books of all kinds into K-6 classrooms. Numerous practical strategies are presented for engaging students with picturebooks, fiction, nonfiction, and nontraditional texts. Lively descriptions of recommended books and activities are interspersed with invaluable tips for fitting authentic reading experiences into the busy school day. Every chapter concludes with reflection questions and suggestions for further reading. The volume also features reproducible worksheets and forms.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13929.XXIV.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Teaching practices that work)
Includes bibliographical references and index.
This indispensable book presents an accessible, research-driven approach to making content meaningful for English language learners. It enables teachers to put together a differentiated lesson on the run or dig further into proven teaching and learning strategies for non-native speakers. Keep this book on your desk and the sticky notes handy—you'll be marking page after page of useful, effective, and enjoyable additions to your teaching repertoire!—Kristine B. Heim, MA, ELL Teacher, Saint Paul (Minnesota) Public Schools “Standards based, practical, and flexible, this book provides tools for helping ELLs grow in critical areas of literacy. Teachers are guided to select exactly which lessons are most appropriate for the needs of their students and to determine the level of instruction: beginning, intermediate, or advanced. The 'Tech It Out' sections and many website links show how to take learning to the next level in a modern way. Teachers finally have a way to differentiate literacy skills so ELLs can actively participate with their peers. This is a 'must-have' book for every classroom teacher trying to help ELLs succeed! [Jacqueline Wells]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17700.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Task-based language teaching.)
Includes bibliographical references (pages 175-188) and index.
The book examines how task-based language teaching (TBLT) can be carried out with young beginner learners in a foreign language context. It addresses how TBLT can be introduced and implemented in a difficult instructional context where traditional teaching approaches are entrenched. The book reports a study that examined how TBLT can be made to work in such a context. The study compares the effectiveness of TBLT and the traditional “present-practice-produce” (PPP) approach for teaching English to young beginner learners in Japan. The TBLT researched in this study is unique as it employed input-based tasks rather than oral production tasks. The study shows that such tasks constitute an ideal means of inducting beginner learners into listening and processing English. It also shows that such tasks lead naturally to the learners trying to use the L2 in communication. It provides evidence to support the claim that TBLT promotes the kind of naturalistic interaction which is beneficial for the development of both interactional and linguistic competence. The book concludes with suggestions for how to implement TBLT in Japanese school contexts.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17702.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej