Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1122)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(1042)
Rejestracje audio i wideo
(78)
Publikacje dydaktyczne
(25)
Programy komputerowe
(13)
Publikacje naukowe
(10)
E-booki
(6)
Audiobooki
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Muzyka
(4)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(966)
dostępne
(504)
nieokreślona
(26)
wypożyczone
(12)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(202)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(320)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(986)
Autor
Dooley Jenny
(61)
Evans Virginia
(55)
Cruz Christopher sol
(34)
Herrera Mario
(34)
Mourão Sandie
(15)
Ur Penny
(12)
Zemach Dorothy E
(12)
Richards Jack C. (1943- )
(10)
Simmons Naomi
(10)
Thornbury Scott
(10)
Dörnyei Zoltán
(9)
Ellis Rod
(9)
Mann Malcolm
(9)
Taylore-Knowles Steve
(9)
Ellis Gail
(8)
Komorowska Hanna
(8)
Lloyd Charles
(8)
Medwell Claire
(8)
Musiol Mady
(8)
Villarroel Magaly
(8)
Wright Andrew
(8)
McCarthy Michael (1947- )
(7)
Mitchell H.Q
(7)
Chamot Anna Uhl
(6)
Gallego Pablo
(6)
Gibson Carolyn
(6)
Gray Elizabeth
(6)
Harmer Jeremy (1947- )
(6)
Kotane L.V
(6)
Nunan David
(6)
Puchta Herbert
(6)
Rinvolucri Mario (1940- )
(6)
Willis Jane
(6)
Wilson Terry
(6)
Ansel Linnette
(5)
Brewster Jean
(5)
Broomhead Lisa
(5)
Brown H. Douglas (1941- )
(5)
Doff Adrian
(5)
Dummett Paul
(5)
Edwards Lynda
(5)
Graham Carolyn
(5)
Jones Leo (1943- )
(5)
Lankiewicz Hadrian Aleksander
(5)
Lansford Lewis
(5)
Larsen-Freeman Diane
(5)
Lewis Gordon
(5)
Lightbown Patsy M
(5)
Raczyńska Regina
(5)
Spada Nina
(5)
Antonaros Suzanne
(4)
Beatty Ken
(4)
Bielak Marlena
(4)
Broadbent Paul
(4)
Chomacki Kate
(4)
Cohen Ulrike
(4)
Couri Lilika
(4)
Dakowska Maria
(4)
Erocak Linnette Ansel
(4)
Gerngross Günter
(4)
Glover David
(4)
Glover Penny
(4)
Grandi Nicoletta
(4)
Green Catherine
(4)
Griesbach Heinz (1931- )
(4)
Grundy Peter
(4)
Hill Robert
(4)
Kind Uwe von
(4)
Latham-Koenig Christina (1952- )
(4)
Long Michael H
(4)
Martin Alex (1953- )
(4)
Miller Judy L
(4)
Neuner Gerhard (1941- )
(4)
O'Malley J. Michael
(4)
Oxenden Clive (1953- )
(4)
Parrott Martin
(4)
Ruddle Mary
(4)
Tanner Rosie
(4)
Thornbury Scott (1950- )
(4)
Williams Marion
(4)
Balcázar Abraham
(3)
Bates Chris
(3)
Benson Phil (1955- )
(3)
Bimmel Peter
(3)
Bogucka Mariola
(3)
Bohlke David
(3)
Bolton Sibylle (1941- )
(3)
Briggs David
(3)
Briseño José Luis
(3)
Brown James Dean
(3)
Celce-Murcia Marianne
(3)
Chodkiewicz Halina (1950- )
(3)
Dörnyei Zoltán
(3)
Dreke Michael
(3)
Gass Susan M
(3)
Gębal Przemysław (1972- )
(3)
Hogue Ann
(3)
Johnson Keith
(3)
Klippel Friederike
(3)
Kramsch Claire
(3)
Rok wydania
2020 - 2024
(34)
2010 - 2019
(468)
2000 - 2009
(409)
1990 - 1999
(175)
1980 - 1989
(31)
Okres powstania dzieła
2001-
(135)
1989-2000
(4)
1945-1989
(2)
1945-19891989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(608)
Wielka Brytania
(235)
Kiribati
(71)
Anglia
(70)
Nowy Jork (stan) (USA)
(38)
Stany Zjednoczone
(25)
Rosja
(17)
nieznany (us)
(15)
nieznany (d)
(10)
Kalifornia (USA)
(7)
Massachusetts (USA)
(4)
Wirginia (USA)
(4)
Niemcy
(3)
Illinois (USA)
(2)
Maryland (USA)
(2)
New Hampshire (USA)
(2)
Kanada
(2)
Australia
(1)
Chiny
(1)
nieznany (cdn)
(1)
Connecticut (USA)
(1)
Dystrykt Kolumbii (USA)
(1)
nieznany (f)
(1)
Indie
(1)
Włochy
(1)
Michigan (USA)
(1)
Holandia
(1)
Pensylwania (USA)
(1)
Singapur
(1)
Szwajcaria
(1)
Język
polski
(629)
angielski
(473)
rosyjski
(19)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(30)
B2 poziom biegłości językowej
(15)
Przedszkola
(12)
Dzieci
(11)
Nauczanie początkowe
(11)
Poziom średniozaawansowany
(10)
C1 poziom biegłości językowej
(9)
A2 poziom biegłości językowej
(4)
C1 plus
(4)
Poziom podstawowy
(4)
Poziom profesjonalny
(4)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(4)
Poziom zaawansowany
(4)
Szkoły podstawowe
(4)
B1 poziom biegłości językowej
(3)
Nauczyciele
(3)
Nauczyciele języka angielskiego
(3)
Nauczyciele języków
(3)
B2 (poziom biegłości językowej)
(2)
C1 (poziom biegłości językowej)
(2)
C2 poziom biegłości językowej
(2)
Dorośli
(2)
A1 poziom biegłości językowej
(1)
B2 (poziom naukowy)
(1)
B2+ (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom naukowy)
(1)
C2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Dziennikarze
(1)
Gimnazja
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Poziom niższy średniozaawansowany
(1)
Poziom podstawowy A1-A2
(1)
Poziom podstawowy B1-B1+
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(628)
Nauczanie języków obcych
(229)
Język angielski
(158)
JĘZYKI
(100)
Nauczanie
(91)
JĘZYK NIEMIECKI
(77)
CZYTANIE
(30)
NAUCZANIE
(25)
Metody nauczania
(22)
Czytanie
(19)
JĘZYKOZNAWSTWO
(19)
Język rosyjski
(19)
Nauczanie początkowe
(16)
Pisanie
(16)
UCZENIE SIĘ
(12)
B2 (poziom biegłości językowej)
(11)
Dwujęzyczność
(11)
Język środowiskowy
(11)
Pomoce dydaktyczne
(11)
English language
(9)
JĘZYK POLSKI
(9)
Gramatyka
(8)
DWUJĘZYCZNOŚĆ
(7)
JĘZYK ROSYJSKI
(7)
Językoznawstwo
(7)
PIEŚŃ i PIOSENKA
(7)
Second language acquisition
(7)
C1 (poziom biegłości językowej)
(6)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(6)
FCE (certyfikat językowy)
(6)
Language and languages
(6)
PRZYRODA
(6)
TESTY
(6)
Dzieci
(5)
EGZAMINY
(5)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(5)
KOMPUTERY
(5)
KULTURA CZYTANIA i PISANIA
(5)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ
(5)
Technologia
(5)
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(4)
Drama (pedagog.)
(4)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(4)
GRY EDUKACYJNE
(4)
Kultura
(4)
Language acquisition
(4)
Literatura
(4)
MATEMATYKA
(4)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(4)
Nauczanie na odległość
(4)
Nauczyciele języka angielskiego
(4)
PRZEKŁADY
(4)
PSYCHOLINGWISTYKA
(4)
Praca zespołowa
(4)
Tutoring
(4)
WIELKA BRYTANIA
(4)
DZIECKO
(3)
GRY JĘZYKOWE (pedagog.)
(3)
Gry edukacyjne
(3)
JĘZYK
(3)
Język
(3)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(3)
KULTURA
(3)
Kompetencje komunikacyjne
(3)
LEKSYKOLOGIA
(3)
LITERATURA ANGIELSKA
(3)
MUZYKA
(3)
Motywacja uczenia się
(3)
NAUCZYCIELE
(3)
NAUCZYCIELE JĘZYKA ANGIELSKIEGO
(3)
Nauczyciele języków
(3)
Nauka czytania
(3)
PISANIE
(3)
Psychologia nauczania
(3)
RETORYKA
(3)
STANY ZJEDNOCZONE
(3)
Słownictwo
(3)
Testy językowe
(3)
Uczenie się
(3)
Zastosowania multimediów w edukacji
(3)
Zintegrowane nauczanie języka i przedmiotu
(3)
Badania naukowe
(2)
CZYTELNICTWO MŁODZIEŻOWE
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Edukacja międzykulturowa
(2)
INTERNET
(2)
Język specjalistyczny
(2)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kreatywność
(2)
Kształcenie
(2)
LITERATURA
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
MOWA
(2)
Metoda projektów
(2)
Metodologia
(2)
Motywacja
(2)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(2)
NAUCZANIE ZINTEGROWANE
(2)
NAUCZYCIELE JĘZYKÓW
(2)
Temat: czas
2001-
(22)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
NIEMCY
(1)
Niemcy
(1)
POLSKA
(1)
Rosja
(1)
Gatunek
Podręcznik
(68)
PODRĘCZNIKI
(64)
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(42)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(38)
KSIĄŻKI dla PRZEDSZKOLAKÓW
(38)
OPOWIADANIE DZIECIĘCE ANGIELSKIE
(27)
PODRĘCZNIKI SZKOLNE
(19)
DOKUMENTY DŹWIĘKOWE
(16)
Bajki i baśnie
(11)
PIOSENKA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(8)
ĆWICZENIA i ZADANIA do NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(8)
Monografia
(6)
Sprawdziany i testy
(6)
Opracowanie
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(3)
BAJKA i BAŚŃ
(2)
KSIĄŻKI ELEKTRONICZNE
(2)
LITERATURA
(2)
LITERATURA DZIECIĘCA
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(2)
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Program edukacyjny
(2)
Słownik języka angielskiego
(2)
Słownik terminologiczny
(2)
Film edukacyjny
(1)
LITERATURA ANGIELSKA
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
OPOWIADANIE MŁODZIEŻOWE ANGIELSKIE
(1)
PODRĘCZNIKI do NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(1)
PORADNIKI dla RODZICÓW
(1)
Podręczniki
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Problems, exercises
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Raport z badań
(1)
SCENARIUSZE ZAJĘĆ
(1)
SCENARIUSZE ZAJĘĆ dla GIMNAZJÓW
(1)
SCENARIUSZE ZAJĘĆ do NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(1)
Synteza
(1)
SŁOWNIKI ANGIELSKIE
(1)
Słownik angielski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(252)
Edukacja i pedagogika
(229)
Literaturoznawstwo
(13)
Zarządzanie i marketing
(12)
Psychologia
(5)
Kultura i sztuka
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
teaching
(500)
English language
(414)
reading
(96)
writing
(92)
ELT
(91)
study and teaching
(89)
learning
(75)
EFL
(74)
language
(70)
speaking
(67)
pre-school education
(64)
primary school education
(61)
second language acquisition
(58)
grammar
(56)
listening
(53)
foreign speakers
(49)
linguistics
(46)
primary school
(46)
storytime
(42)
pupils
(41)
study
(41)
English
(38)
storytelling
(37)
vocabulary
(33)
teacher's book
(31)
applied linguistics
(28)
education
(27)
learning strategies
(27)
children
(26)
ESL
(25)
SLA
(25)
foreign language
(24)
language learning
(24)
language teaching
(24)
language acquisition
(23)
song
(22)
methodology
(19)
teacher development
(17)
teaching approaches
(17)
русский язык
(17)
intermediate level
(16)
literacy
(16)
methods of teaching
(16)
culture
(15)
język obcy
(15)
advanced level
(14)
teacher education
(14)
nauczanie
(13)
resource book
(13)
teaching materials
(13)
young learners
(13)
bilingualism
(12)
rhetoric
(12)
teacher
(12)
tests
(12)
cartoon
(11)
communication
(11)
elementary level
(11)
language skills
(11)
literature
(11)
second language learning
(11)
story
(11)
textbook
(11)
бизнес
(11)
FCE
(10)
education studies
(10)
lesson planning
(10)
pre-intermediate level
(10)
psychology
(10)
B2
(9)
B2 (poziom biegłości językowej)
(9)
drama
(9)
games
(9)
reading comprehension
(9)
research
(9)
classroom managment
(8)
discourse
(8)
language arts
(8)
photocopiable materials
(8)
game
(7)
group work
(7)
motivation
(7)
pronunciation
(7)
reading skills
(7)
science
(7)
CAE
(6)
CPE
(6)
ability testing
(6)
examination
(6)
exercises
(6)
handbook
(6)
second language
(6)
spoken English
(6)
upper-intermediate level
(6)
workbook
(6)
A2 (poziom biegłości językowej)
(5)
C1 (poziom biegłości językowej)
(5)
CLIL
(5)
Certificate of Proficiency
(5)
English grammar
(5)
1123 wyniki Filtruj
Brak okładki
Pozostałe zbiory
CD
W koszyku
(Always Learning.)
Tyt. z etykiety na dysku.
Uzupełnienie kompletu stanowią książki o sygnaturach 16608 XXIV.14, 16610 XXIV.14, teacher's book o sygnaturze 16611 XXIV.14 i zestaw fleshcards o sygnaturze 16609 XXIV.14
Big English to siedmiopoziomowy, intensywny kurs dla dzieci w wieku 6-12 lat. Dzięki niezwykle kolorowej szacie graficznej, pełnej rysunków i fotografii kurs naturalnie wprowadza dzieci w świat języka wykorzystując do tego liczne zabawy, gry i piosenki. big English wykorzystuje naturalną ciekawość świata dzieci, wprowadzając w każdym rozdziale lekcje typu CLIL (Content and Language Integrated Learning), zawierające elementy międzyprzedmiotowe. Mocnym atutem Big English jest nacisk na samoocenę i ewaluację (Assessment for Learning) - nauczyciel pomaga uczniom dostrzec ich postępy i zaszczepia w nich poczucie sukcesu. Kurs wspomaga także rozwój umiejętności XXI wieku, takich jak bycie kreatywnym, myślenie krytyczne czy współpraca w grupie. Przeznaczony jest dla grup z większą liczbą godzin angielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.392.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oxford key concepts for the language classroom)
Oxford Key Concepts for the Language Classroom focuses on key topics for teaching English as a second or foreign language. These instructional guides are informed by research in second language acquisition and language pedagogy, and show the relevance of theory to the practising teacher. This series is for teachers of English as a second or foreign language for learners aged 5-18. It is suitable for students working towards MA TESOL, graduate certificate, or diploma qualifications, and for practising teachers' professional development programs.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21420.XXIV.14.6 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21419.XXIV.14.6 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 125-128.
Tapping into the existing resources and staff available within your school, The Revitalized Tutoring Center provides an effective strategy to improve instruction and student performance. This practical guide shares the blueprint, best practices, and resources necessary to create and implement a robust, embedded tutoring center. This dynamic peer tutoring model brings together teachers, peers, and community members in a support network that identifies students in need and facilitates individualized instruction. With a peer tutoring model in place, schools are better positioned to initiate and sustain a variety of initiatives such as PLCs, RTI, formative assessment, community partnerships, and service learning, while creating equitable access and opportunity for all. This book illustrates how instructional leaders can leverage existing resources in a sustainable and cost-effective way to implement a model that ultimately leads to cultural changes, innovation, and significant academic improvement.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17674.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 111-123.
"At the time when psychometrics as a field of human inquiry that concerns itself with the theory and technique of psychological measurement was taking its first steps, , and had yet to capture the imagination of researchers. However, those were the days when humankind was trying to establish a foothold in the hard sciences for describing phenomena somewhat less tangible than before, such as measurement of both skills and knowledge, human abilities and attitudes personality traits, and, what is of particular interest to this book, educational achievement."[chapter 1]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18885.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce : Includes photocopiable Grammar, Communicative, and Vocabulary activities.
How will English File get your students talking? Advanced Plus is for higher-level students who want to push the boundaries of their English learning. Advanced Plus is a genuine step-up from the Advanced level, providing students with new, more challenging input with a focus on concepts such as finer shades of meaning, using language flexibly, more abstract and complex topics and an appreciation of humour.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22544.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. Index.
"Genre Connections" makes learning achievable, accessible, and incremental for all readers - including struggling readers. Tannyĺs lessons use everyday objects, works of art, music, and her much-loved anchor charts to help readers get acquainted with seven commonly taught genres and to discover what makes them unique. Her launching sequences gradually release responsibility for learning about text types, and they can be adapted for any genre. They help readers weave creative, sensory threads into a tapestry of understanding by taking them from a fun introductory object lesson to an immersive experience.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14544.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Felix and the Fairy : level 2 / H.Q.Mitchell. - London : MM Publications, 2008. - 40 p. : ill. ; 24 cm.
(Primary Readers)
The series is aimed at young learners of English and consists of six carefully graded levels.These charming short stories will make reading both pleasurable and educational. Use of basic grammatical structures and limited vocabulary. Glossy detailed illustrations on each page. Simple activities and a picture glossary every four pages. Fully dramatised version of the story and picture glossary on Audio CD / CD-ROM. Song Instructions for staging a performance of the story provided in the Teacher’s Book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1277.XXIV.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Storytime Readers)
Tytuł okładkowy.
Storytime Readers is a series of storybooks especially designed to provide easy and enjoyable reading practice. They have been carefully graded into three stages and have been written in a way that will help teachers to use them as plays, thus providing an early introduction to drama as a means of learning. Storytime Readers tell tales of friendship, trust, family loyalty, kidness and love using colourful illustrations, dramatised audio recordings and engaging animations to stimulate the imagination of the pupils and encourage them to explore the wonderful world of the English language through literature, poetry and drama.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16553.XXIV.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Storytime Readers)
Tytuł okładkowy.
Storytime Readers is a series of storybooks especially designed to provide easy and enjoyable reading practice. They have been carefully graded into three stages and have been written in a way that will help teachers to use them as plays, thus providing an early introduction to drama as a means of learning. Storytime Readers tell tales of friendship, trust, family loyalty, kidness and love using colourful illustrations, dramatised audio recordings and engaging animations to stimulate the imagination of the pupils and encourage them to explore the wonderful world of the English language through literature, poetry and drama.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16533.XXIV.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(The Photocopiable Resource Series)
Do książki dołączony jest komplet 2 płyt: płyta CD i DVD o tej samej sygnaturze.
"Get on Stage!" is a photocopiable resource book with 21 sketches and plays for pung learnes and teens. The book is organised in 4 clear sections to meet all your drama needs: short humorous sketches, medium-length sketches, medium-length plays, teen dramas. The DVD contains videos of 3 sample plays, audio recordings of 11 plays, plus a film of co-author Matthew Devitt, a professional actor and director, rehearsing a play with a group of students. The introduction to the bok gives a clear rationale on why and how to use plays in ELT, plus a range of useful and practical tips and suggestions on how to stage a play. A variety of photocopiable sheets allow students to check comprehension and practise key language.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14546.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
This best-selling dictionary is now in its 9th edition. Specifically written for students of language teaching and applied linguistics, it has become an indispensible resource for those engaged in courses in TEFL, TESOL, applied linguistics and introductory courses in general linguistics. Fully revised, this new edition includes over 350 new entries. Previous definitions have been revised or replaced in order to make this the most up-to-date and comprehensive dictionary available.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 248.I.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and indexes.
Improve reading skills and appreciation of great literature, one step at a time.|Help readers improve reading skills while stimulating their appreciation and increasing their understanding of great literature. Using a scaffolding approach, this guide leads readers from simple and engaging reads to more challenging texts, and simultaneously cultivates their interest and skills. An invaluable resource for middle and high school, ABE and ESL educators, as well as for readers' advisors.||All readersâe"even those still learning to speak Englishâe"can enjoy the delights and benefits of great literature with the help of this motivational and practical book guide. Rosow takes you on a journey through the history of Western literature, beginning with ancient myths and moving to medieval tales and classics of the Renaissance, Romantic Movement, and Modernism. Along the way, she shows you how to give readers easy access to some of the best literature of all time. Scores of collections focus on such ancient and enduring stories as Gilgamesh, Beowulf, the tales of Chaucer; historical masterpieces of William Shakespeare, Jane Austen, Edgar Allan Poe, Charles Dickens; and stellar names of more recent times, such as Virginia Woolf, John Steinbeck, Ernest Hemingway, and J.R.R. Tolkien. Each carefully selected collection lists an assortment of titles, ranging in reading level and arranged progressively from simple renditions, such as picture book re-tellings, through more advanced selections and readings where audio versions and simpler formatting support the reader, and on to the most challenging reads. Author profiles and narrative, as well as detailed descriptions of each title provide further insights into the story lines and features of the books; while building a scaffold of reading experience and knowledge to help readers better understand the texts.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18096.XXIV.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Second Language Acquisition)
This book explores how complex systems theory can contribute to the understanding of classroom language learner motivation through an extended examination of one particular, situated research project. Working from the lived experience of the participants, the study describes how action research methods were used to explore the dynamic conditions operating in a foreign language classroom in Japan. The book draws attention to the highly personalised and individual, yet equally co-formed nature of classroom foreign language learning motivation and to the importance of agency and emotions in language learning. It presents an extended illustration of the applicability of complex systems theory for research design and process in SLA and its narrative approach shines light upon the evolving nature of research and role of the researcher. The study will be a valuable resource for practitioners, researchers and postgraduate students interested in classroom language teaching and learning, especially those with a focus on motivation among learners.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17701.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oxford key concepts for the language classroom)
Oxford Key Concepts for the Language Classroom focuses on key topics for teaching English as a second or foreign language. These instructional guides are informed by research in second language acquisition and language pedagogy, and show the relevance of theory to the practising teacher. This series is for teachers of English as a second or foreign language for learners aged 5-18. It is suitable for students working towards MA TESOL, graduate certificate, or diploma qualifications, and for practising teachers' professional development programs.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21418.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21417.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Primary Readers)
The series is aimed at young learners of English and consists of six carefully graded levels.These charming short stories will make reading both pleasurable and educational. Use of basic grammatical structures and limited vocabulary. Glossy detailed illustrations on each page. Simple activities and a picture glossary every four pages. Fully dramatised version of the story and picture glossary on Audio CD / CD-ROM. Song Instructions for staging a performance of the story provided in the Teacher’s Book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1279.XXIV.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Classroom Photocopiable Timesavers)
Vocabulary acquisition \- increasing the number of words a student knows- will be a key objective for any language course. Titles covering the field of vocabulary acquisition will always be a natural list area for supplementary resource publishing- and will always be amongst the best selling part of the list.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9053 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9052.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10637.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dynamicznie zmieniająca się rzeczywistość społeczno-ekonomiczna stawia pytania o rolę szkolnictwa wyższego w społeczeństwie. Prezentowana praca podejmuje próbę refleksji nad rolą uniwersytetu, zwłaszcza jego zadań dydaktycznych, poprzez analizę wybranego przedmiotu w kontekście związanego z nim kierunku studiów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2404.XXIV.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Second language acquisition ; 27)
Includes bibliographical references (p. 184-194) and index.
The book discusses vocabulary learning strategies as an integral subgroup of language learning strategies. It defines language learning strategies in general and their features on the basis of cognitive theory and relevant models of second language acquisition as the basis for empirical research. Furthermore, the book gives a survey of research on vocabulary learning strategies and describes three original empirical studies. Thus, the book attempts at integrating the approaches of theories of second language acquisition, the theory and practice of instructed foreign language learning, and the findings of current empirical research.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14816.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15611.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
This volume is intended for educationists and L1/L2 classroom teachers interested in developing and implementing literacy skills at different stages of the schooling system so as to satisfy primary, secondary and tertiary learners needs and curricular environments. Niniejszy tom jest przeznaczony dla pedagogów i nauczycieli praktyków nauczających języka rodzimego i drugiego (obcego), zainteresowanych kształceniem umiejętności czytania i pisania na różnych etapach systemu szkolnego w celu zaspokojenia potrzeb uczniów szkół podstawowych, średnich i wyższych oraz wymogów realizowanych programów. Этот том предназначен для преподавателей и педагогов-практиков, обучающих родному и второму (иностранному) языкам, которые заинтересованы в развитии навыков чтения и письма на различных этапах школьной системы с целью удовлетворения потребностей учащихся начальных, средних и высших учебных заведений, а также требований реализуемых программ.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18076 [Magazyn 1], P.18074 [Magazyn 1], P.18075 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19819.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19818.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Resourceful Teacher Series)
Bibliografia na stronach 130-131.
MIND THE APP! 2.0 is an exciting and innovative resource book which introduces teachers and their students to some of the most useful and interesting web applications for language teaching and learning. MIND THE APP! 2.0 is an exciting and innovative resource book which introduces teachers and their students to some of the most useful and interesting web applications and smartphone functions for language teaching and learning. MIND THE APP! 2.0 covers a wide variety of applications such as Wordle, Animoto, TodaysMeet, Voicethread and Prezi, all of which are presented in clearly explained step-by-step sequences using screenshots. Each application includes a variety of activities to stimulate students' interest and to help them understand how the applications work and how best they can be used.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21354.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej