Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(92)
Forma i typ
Książki
(91)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(84)
dostępne
(43)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(19)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(24)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(85)
Autor
Grundy Peter
(3)
Michałowski Bartosz
(3)
Barrett Barney
(2)
Bowler Bill
(2)
Brewster Jean
(2)
Dörnyei Zoltán
(2)
Eastment David
(2)
Ellis Gail
(2)
Erocak Linnette Ansel
(2)
Gerngross Günter
(2)
Gray Peta
(2)
Hardisty David
(2)
Laroy Clement (1943- )
(2)
Murphey Tim
(2)
Puchta Herbert
(2)
Sanderson Paul
(2)
Sharma Pete (1956- )
(2)
Southern Anna
(2)
Teeler Dede
(2)
Ur Penny
(2)
Wajnryb Ruth
(2)
Watcyn-Jones Peter
(2)
Windeatt Scott
(2)
Woodward Tessa
(2)
Wright Andrew
(2)
Akhurst Mark (1946- )
(1)
Altamirano Annie
(1)
Barone Diane M
(1)
Beddall Fiona
(1)
Berwick Gwen
(1)
Birdsall Melanie
(1)
Blackburn Lucy
(1)
Bociek Hania
(1)
Bourdais Daniele
(1)
Brown James Dean
(1)
Burrows Phill
(1)
Bygate Martin
(1)
Byrne Donn (1929- )
(1)
Chamot Anna Uhl
(1)
Chandler Jon
(1)
Chi Julie C
(1)
Cohen Anrew D
(1)
Cranmer David
(1)
Cummins Jim
(1)
Cunningham Andie (1963- )
(1)
Davies Geoff
(1)
Devitt Matthew
(1)
Dignen Bob
(1)
Dobson Julia M
(1)
Dyson Leone
(1)
Evans Evans
(1)
Ford Martyn
(1)
Fortescue Sue
(1)
Fountas Irene C
(1)
Gass Susan M
(1)
Gibbons Pauline (1946- )
(1)
Gower Roger (1942- )
(1)
Graham Carolyn
(1)
Gray Karen
(1)
Greet Judith
(1)
Grisewood Emma
(1)
Heathfield David
(1)
Hird John
(1)
Howard-Williams Deirdre
(1)
Hughes Annie
(1)
Jones Christopher (1949- )
(1)
Jones Francis
(1)
Kappler Barbara
(1)
King Dave
(1)
Knight Paul
(1)
Kumaravadivelu B. (1948- )
(1)
Lassegard James P
(1)
Lauder Nina
(1)
Lewandowska Ewa
(1)
Lindsay Cora
(1)
Lindstromberg Seth (1949- )
(1)
Mackey Alison
(1)
Maggs Peter
(1)
Martynów Roman
(1)
McGregor Tanny
(1)
McNiff Jean
(1)
Medgyes Peter
(1)
Molicka Maria
(1)
Moon Jayne
(1)
Morris Susan
(1)
Mourao Sandie
(1)
O'Malley J. Michael
(1)
Oort Henk van
(1)
Paige R. Michael
(1)
Parker Kevin
(1)
Phillips Diane
(1)
Philpot Sarah
(1)
Piasecka Liliana
(1)
Pinnell Gay Su
(1)
Porter Ladousse Gillian
(1)
Potts John (1924- )
(1)
Raczyńska Regina
(1)
Read Carol
(1)
Rinvolucri Mario (1940- )
(1)
Rollason Jane
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(49)
1990 - 1999
(13)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(45)
Kiribati
(20)
Wielka Brytania
(19)
nieznany (us)
(2)
Stany Zjednoczone
(2)
Anglia
(1)
Włochy
(1)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Szwajcaria
(1)
Język
polski
(63)
angielski
(29)
Odbiorca
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczyciele
(1)
Przedszkola
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(85)
Metody nauczania
(6)
Język angielski
(5)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ
(5)
NAUCZANIE
(5)
CZYTANIE
(4)
JĘZYKI
(4)
Nauczanie języków obcych
(4)
WIELKA BRYTANIA
(4)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(3)
Drama (pedagog.)
(3)
MUZYKA
(3)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(3)
CZYTELNICTWO MŁODZIEŻOWE
(2)
GRY EDUKACYJNE
(2)
GRY JĘZYKOWE (pedagog.)
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
LITERATURA
(2)
PIOSENKA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(2)
Blended learning
(1)
CZYTELNICTWO DZIECIĘCE
(1)
Dzieci
(1)
English language
(1)
JĘZYKOZNAWSTWO
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Językoznawstwo
(1)
KOMPUTERY
(1)
Language acquisition
(1)
Lęk
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(1)
NAUCZYCIELE JĘZYKA ANGIELSKIEGO
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauka czytania
(1)
PIEŚŃ i PIOSENKA
(1)
PIOSENKA
(1)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
SZTUKA
(1)
TEATR DZIECIĘCY i MŁODZIEŻOWY
(1)
Tablica multimedialna
(1)
Wymowa
(1)
Zastosowania komputerów w edukacji
(1)
Zastosowania multimediów w edukacji
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(4)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(2)
BAJKA i BAŚŃ
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
LITERATURA DZIECIĘCA
(1)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(6)
Językoznawstwo
(3)
Słowo kluczowe
teaching
(45)
English language
(40)
ELT
(10)
teaching approaches
(9)
SLA
(8)
learning
(8)
primary school
(8)
reading
(8)
EFL
(7)
ESL
(6)
learning strategies
(6)
photocopiable materials
(6)
song
(6)
speaking
(6)
teacher's book
(6)
materials for teachers
(5)
methods of teaching
(5)
resource book
(5)
young learners
(5)
Great Britain
(4)
education
(4)
foreign language
(4)
intermediate level
(4)
methodology
(4)
primary school education
(4)
story
(4)
study
(4)
teaching materials
(4)
classroom activities
(3)
culture
(3)
grammar
(3)
language
(3)
language arts
(3)
music
(3)
pre-intermediate level
(3)
pronunciation
(3)
study and teaching
(3)
Internet
(2)
United States
(2)
activity program
(2)
advanced level
(2)
applied linguistics
(2)
book
(2)
children's literature
(2)
class management
(2)
conversation
(2)
drama
(2)
festivals
(2)
język angielski
(2)
learning methods
(2)
listening
(2)
literary form
(2)
literature
(2)
metody nauczania
(2)
newspaper
(2)
observation
(2)
psychology
(2)
reading comprehension
(2)
subject dictionary
(2)
teacher development
(2)
teacher education
(2)
technology
(2)
the Internet
(2)
upper-intermediate level
(2)
vocabulary
(2)
writing
(2)
youth
(2)
CELTA
(1)
FCE
(1)
Phonetic Difficulty Index
(1)
TESOL
(1)
anxiety
(1)
art
(1)
blended learning
(1)
business presentations
(1)
case study
(1)
cognitive theory
(1)
communication
(1)
computer
(1)
creative thinking
(1)
czytanie
(1)
design
(1)
drama (ped.)
(1)
early childhood education
(1)
education studies
(1)
educational games
(1)
elementary level
(1)
elementary school
(1)
feedback
(1)
fluency
(1)
games
(1)
handbook
(1)
history
(1)
imagination
(1)
interactive whiteboards
(1)
język polski
(1)
language acquisition
(1)
language classroom
(1)
language learning
(1)
language skills
(1)
92 wyniki Filtruj
Książka
CD
W koszyku
Timesaver pronunciation activities : (elementary - intermediate) / Bill Bowler. - Repr. - London : Scholastic, 2010. - 96 s., 1 k. tabl. złoż. luź. : il. ; 30 cm + 2 płyty CD.
(Elementary-Intermediate Timesaver)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
Do książki dołączony jest komplet 2 płyt CD o tej samej sygnaturze.
This essential resource is full of fun pronunciation activities aiming to improve students' fluency and confidence and to equip them with the skills they need to understand and be understood in the world today. The activities are divided into five sections: Pronunciation Puzzles, Fun with Phonetics, Speak Out, Listen In, and Linking and Accents. The levels and timings for each activity are indicated. The fun and motivating activities are directly relevant to teenagers with an emphasis on practical usage. An A1 colour poster of the phonemic chart is included along with exploitation exercises. The detailed introduction provides useful suggestions on how to use the material and two CDs accompany the book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14553.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Elementary-Pre-Intermediate Timesaver)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
Do książki dołączony jest komplet 2 płyt CD o tej samej sygnaturze.
A brand-new collection of low-level listening activities for lower-level students of English. Activities include radio show interviews, quizzes and vox pops, covering a range of fun and motivating topics from 'Pushy Parents' to 'Collecting Football Shirts'. This resource is an ideal accompaniment to any Elementary or Pre-Intermediate coursebook. CEF LEVEL A1 - A2
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16638.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pronunciation / Clement Laroy. - Oxford : Oxford University Press, 2008. - 135 s. : il. ; 25 cm.
(Resource Books For Teachers)
A new addition to an established and popular practical series for teachers, Pronunciation provides a rich resource of imaginative techniques and ideas for teaching pronunciation. Unlike other books on the subject, this book examines why learners fail to achieve good pronunciation and seeks a solution in building their confidence through a holistic approach. This concentrates on rhythm, stress, and articulatory settings first: if these are mastered, individual sounds should follow naturally.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9110 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10735.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10734.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Professional Perspectives / ed. Mike Burghall)
"Challenging Children" is a practical methodology book, providing teachers of English to young learners (from five to twelve years old) with a wealth of lively, imaginative activities for use in the classroom. The main aims of the book are to challenge pupils to activate their dormant linguistic abilities, to use vocabulary, which is often already there and to become fully engaged in the learning process.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9060.XXIV.14.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10646.XXIV.14.8 [Czytelnia A], 10645.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(The Photocopiable Resource Series)
Something to Say is a photocopiable resource book designed to help develop automatic fluency, a key element in successful speaking skills. The activities will help students realise that both they and their classmates are more interesting and creative than they had imagined as well as consolidating students’ control of common grammatical structures and expanding their English lexical base. The level range is from low-intermediate to advanced.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15169.XXIV.14.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Junior English Timesavers)
This 64-page resource book is packed with useful advice and great ideas for how to use children's picture books (or 'realbooks') in the Primary ELT classroom. It is based on nine beautifully illustrated picture books including Nick Sharratt's "Ketchup on your Cornflakes" and Sue Heap's "Princess Dress", which were originally published for native speakers. The photocopiable pages include templates for flashcards, board games, minibooks and other visuals which can be used with children aged 3-12 in conjunction with the picture books.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14554.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Second Language Acquisition Research : Theoretical and Methodological Issues / ed. Susan M. Gass, Jacquelyn Schachter, Alison Mackey)
Forma i typ
Słowo kluczowe: psychology SLA learner
Index s. 264-270
Research results over the past decades have consistently demonstrated that a key reason why many second language learners fail--while some learners do better with less effort--lies in various learner attributes such as personality traits, motivation, or language aptitude. In psychology, these attributes have traditionally been called "individual differences." The scope of individual learner differences is broad--ranging from creativity to learner styles and anxiety--yet there is no current, comprehensive, and unified volume that provides an overview of the considerable amount of research conducted on various language learner differences, until now.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8385.XXIV.14.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9765.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Słowo kluczowe: research questionnaire
Bibliogr. s.137-143. Indeks.
The book is motivated by very practical purposes, namely to help researchers to increase the efficiency of their questionnaires and to avoid possible pitfalls. Accordingly, special care has been taken to avoid unnecesary jargon, to make the text accessible, and to relate everything to real-life situations. Illustrated by concrete examples, the book offers a thorough but accessible overview of the theory of questionnaire design, and administration and processing, with a special view on second language research applications. The conclusion summarizes the main points of questionnaire theory in a straightforward checklist that offers an easy-to-use tool for researchers. Researchers and students in TESOL and second-language programs and applied linguistics, with secondary markets in other language research (e.g., child language) will find this book useful.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8384.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9764.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teaching Practice Handbook / Roger Gower, Diane Phillips, Steve Walters. - Oxford : Macmillan Education, 2014. - VIII, 215 pages : illustrations ; 25 cm.
(Macmillan Books for Teachers)
Teaching Practice is an essential reference for both EFL teachers and trainers on pre-service training courses. chapters systematically cover the main challenges for new teachers. It takes account of current methodology and is suitable for use on Cambridge CELTA courses. Contains basic guidelines and practical information to allow maximum learning from teaching practice sessions. Increases awareness of the classroom situation and covers basic classroom skills. Provides information on how to run a successful teaching practice course for teacher trainers.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17975.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17974.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9056.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10640.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Photocopiable Exercices for Instant Lessons. Straightforward, Easy-to-Use Material for Busy Teachers)
Teaching English as a second language can be a drag. One too many dull and boring grammar lessons will take the purpose and motivation out of learning English. With this book the clever author has tied jokes with Grammar structures that has been a real hit with the majority of my students. Seeing what is absurd, as well as what is ironic in launguage, helps a foreign student understand the structures that are not grammar that make language what it is. I would recomend this book to Schools and individuals who teach English as a Foreign language. This author is a genius!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10739.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Intermediate- Advanced Timesaver)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
A photocopiable collection of stimulating, topical reading texts which are specifically aimed at teenagers learning English. A wide variety of text types (from detailed articles to cartoons – all from recent issues of Mary Glasgow’s EFL Magazines) are accompanied by lots of excellent teaching ideas and tasks to help teachers exploit these texts to the full.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16074.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Beyond Initial Reading / John Potts. - London, New York : Routledge, 2012. - 115 s. ; 24 cm.
(Unwin Education Books ; 28)
(Routledge Library Editions. Education ; 117)
Bibliogr. p.108-110. Index.
This book sets out a clear and logical framework for the teaching of reading throughout different age groups, whereby systematic progression can be developed within a structured framework. A detailed set of recommendations are offered and are both illustrated and justified, for the teacher to examine and use. Much has been written about the importance of skilled and efficient reading and language usage in the early years of education, but all too few teachers are aware of the need for the development of reading skills in an ordered sequence with older children as well. Problems such as the motivation of the learner, the place of reading in a mass media age, the extent and classification of reading failure and the diagnosis of reading problems are examined, and the complexities of the linguistic background and of linguistic deprivation are covered thoroughly.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14523.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Filologia Angielska / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0554-8144 ; nr 45)
Bibliogr. s. 327-347. Indeks.
This is a book about how graded (leveled) readers written for American children and adolescents can be adapted to the needs of English-as-a-Foreign-Language (EFL) learners wishing to improve their pronunciation skills through reading. The adaptations discussed in this book focus on using the Phonetic Difficulty Index (PDI) to analyze the inherent graded text pronouncing difficulties as potentially error-inducing (phonolapsology). Such analysis leads to phonetically enhancing the text in many ways to make it an interactive resource, scaffolding the learning and acquisition of EFL pronunciation.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15819.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Junior English Timesavers)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
This 96-page resource book provides a variety of easy-to-prepare supplementary material for use with young children. Activities are topis -based, focusing on Christmas, Myself, and Animals. All lessons have been piloted in primary level English classes. Activities include games, songs, arts and crafts, and interactive worksheets. Comprehensive teacher's notes accompany each activity. Material can be used as a supplement to the class coursebook, as a basic for project work, or as a recycling and revision tool.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14552.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Podręczniki i Skrypty / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie / red. Heliodor Muszyński ; nr 6)
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8481.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Copycats)
"Knowing me, Knowing You" provides a variety of photocopiable quizzes, questionnaires and other activities designed to develop effective learning strategies and enable teachers and students to find out more about themselves and each other.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9047 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9046.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10627.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Professional Perspectives / ed. Mike Burghall)
This book gives teachers a wide variety of drama activities, all of which have been designed to maximise student interaction. A range of different, true-to life situations are used, to generate meaningful communication, increase fluency and build up students' confidence.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7999.XXIV.14.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9325.XXIV.14.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
The 39 activities in 'BUILDING BLOCKS for English' provide teachers with a systematic approach to the progression of study skills and language development in 9-11 year olds. Through a series of activities, learners move beyond simple repetition of words to generation of language through recognition of word partners and patterns.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10628.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Second Language Research : methodology and design / Alison Mackey, Susan M. Gass. - New York, London : Routledge, cop. 2008. - XV, 405 s. : il. ; 23 cm.
Index s. 393-405
Specifically targeted towards the needs of a second language research audience, Second Language Research: Methodology and Design addresses basic issues related to research design, providing step-by-step instructions for how to carry out studies. This up-to-date text includes chapters that cover identifying research problems and questions; selecting elicitation measures; dealing with ethical issues related to data gathering; validity and reliability in research; research in second and foreign language classroom contexts; data description and coding; and data analysis. Also included is a chapter on the much needed and rarely addressed topic of writing up SLA research, giving concrete suggestions about preparing for publication. Principles of both qualitative and quantitative research are discussed in the context of design issues. Throughout the book, examples from applied linguistics, second language acquisition, and TESOL are provided. Helpful discussion and data-based skill-building exercises at the end of each chapter promote better understanding of the principles discussed. A glossary outlines the key terms in second language research. Second Language Research: Methodology and Design is an ideal textbook for introductory and advanced classes in second language research methods, as well as classes in related areas, for example, TESOL research methods.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8383.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9763.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej