Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(62)
Forma i typ
Książki
(61)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(62)
dostępne
(22)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(20)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(62)
Autor
Mann Malcolm
(6)
Taylore-Knowles Steve
(6)
Miller Judy L
(4)
Beatty Ken
(3)
Bamford Julian
(2)
Cohen Robert
(2)
Cohen Robert F
(2)
Day Richard R
(2)
McGregor Tanny
(2)
Piasecka Liliana
(2)
Struk Barbara
(2)
Alderson J. Charles
(1)
Anderson Holly (1949- )
(1)
August Diane
(1)
Beers G. Kylene (1957- )
(1)
Bernhardt Elizabeth Buchter (1954- )
(1)
Calkins Lucy
(1)
Cornoldi Cesare
(1)
Cummins Sunday
(1)
Cunningham Andie (1963- )
(1)
D'Silva Reginald Arthur
(1)
Daniels Harvey (1947- )
(1)
Driggs Colleen
(1)
Fang Zhihui
(1)
Fountas Irene C
(1)
Gamble Nikki
(1)
Ganske Kathy
(1)
Grabe Wiliam
(1)
Greenall Simon
(1)
Grellet Francoise
(1)
Greve Susan M
(1)
Grisewood Emma
(1)
Gunderson Lee (1942- )
(1)
Hadaway Nancy L
(1)
Hallet Elaine
(1)
Harvey Stephanie
(1)
Hess Natalie
(1)
Hobsbaum Angela
(1)
Hudson Thom
(1)
Jones Leo (1943- )
(1)
Jones Leo (1943- ). Progress to proficiency
(1)
Keene Ellin Oliver
(1)
Koda Keiko (1954- )
(1)
Lemov Doug 1967-
(1)
Lukin Annabelle
(1)
Marsh Jackie
(1)
McCormack Rachel L
(1)
Morrow Lesley Mandel
(1)
Nuttall Christine
(1)
Oakhill Jane
(1)
Odo Denis Murphy
(1)
Pakenham Kenneth J
(1)
Pasquarelli Susan Lee
(1)
Pinnell Gay Su
(1)
Potts John (1924- )
(1)
Reedy David 1954-
(1)
Riley Jeni
(1)
Robb Laura
(1)
Schleppegrell Mary J
(1)
Schumm Jeanne Shay (1947- )
(1)
Sedgwick Fred
(1)
Seravallo Jennifer
(1)
Shagoury Ruth (1950- )
(1)
Shanahan Timothy
(1)
Smith Lorraine C
(1)
Sobkowiak Włodzimierz (1955- )
(1)
Steineke Nancy
(1)
Stoller Fredrick L
(1)
Styles Morag
(1)
Styles Naomi
(1)
Swan Michael
(1)
Tennent Wayne
(1)
Tracey Diane H
(1)
Wallace Catherine
(1)
Waszczuk Joanna (pedagog)
(1)
Woolway Erica 1979-
(1)
Young Terrell A
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(25)
1990 - 1999
(6)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(24)
Stany Zjednoczone
(11)
Wielka Brytania
(10)
Nowy Jork (stan) (USA)
(7)
nieznany (us)
(4)
Kiribati
(3)
Anglia
(2)
Kalifornia (USA)
(1)
Język
angielski
(34)
polski
(28)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
B2 poziom biegłości językowej
(2)
B2+ (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 poziom biegłości językowej
(1)
C2 poziom biegłości językowej
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczyciele
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Przedszkola
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(48)
CZYTANIE
(27)
Czytanie
(12)
Język angielski
(12)
Nauczanie języków obcych
(8)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(5)
KULTURA CZYTANIA i PISANIA
(5)
JĘZYKI
(4)
Nauczanie
(4)
B2 (poziom biegłości językowej)
(3)
CZYTELNICTWO MŁODZIEŻOWE
(2)
DWUJĘZYCZNOŚĆ
(2)
English language
(2)
FCE (certyfikat językowy)
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
LITERATURA
(2)
Nauka czytania
(2)
Reading (Elementary)
(2)
Bilingualism
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Dwujęzyczność
(1)
JĘZYK POLSKI
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Language acquisition
(1)
Metody nauczania
(1)
Mowa
(1)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
PISANIE
(1)
PSYCHOLINGWISTYKA
(1)
Pisanie
(1)
Reading comprehension
(1)
Reading teachers
(1)
Rozumienie ze słuchu
(1)
Sprawność językowa
(1)
Uczniowie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(3)
Podręcznik
(3)
DOKUMENTY DŹWIĘKOWE
(1)
LITERATURA
(1)
LITERATURA ANGIELSKA
(1)
LITERATURA DZIECIĘCA
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Problems, exercises
(1)
Raport z badań
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(12)
Edukacja i pedagogika
(4)
Słowo kluczowe
reading
(36)
English language
(28)
teaching
(16)
study and teaching
(12)
literacy
(9)
foreign speakers
(7)
reading comprehension
(7)
EFL
(6)
reading skills
(6)
learning
(5)
textbook
(5)
FCE
(4)
grammar
(4)
rhetoric
(4)
ELT
(3)
English
(3)
United States
(3)
academic reading
(3)
education
(3)
language
(3)
language arts
(3)
literature
(3)
writing
(3)
B2
(2)
CAE
(2)
applied linguistics
(2)
bilingualism
(2)
book
(2)
early childhood education
(2)
elementary level
(2)
linguistics
(2)
literary form
(2)
second language acquisition
(2)
teaching approaches
(2)
use of English
(2)
word recognition
(2)
youth
(2)
B2+ (poziom biegłości językowej)
(1)
CPE
(1)
Certificate of Proficiency
(1)
ESL
(1)
English literature
(1)
Great Britain
(1)
Phonetic Difficulty Index
(1)
Simple View of Reading
(1)
bilingual reader
(1)
case study
(1)
children
(1)
children's literature
(1)
classroom managment
(1)
content area reading
(1)
criticism
(1)
czytanie
(1)
decoding
(1)
dyslexia
(1)
education studies
(1)
education theory
(1)
educational psychology
(1)
efficiency linguistic
(1)
exam practice
(1)
exercises
(1)
foreign language
(1)
group reading
(1)
history
(1)
język angielski
(1)
język polski
(1)
kindergarten
(1)
language acquisition
(1)
language disorder
(1)
lesson plan
(1)
lesson planning
(1)
listening
(1)
methodology
(1)
metody nauczania
(1)
motywacja
(1)
native language
(1)
ortography
(1)
periodical
(1)
phonetics
(1)
phonolapsology
(1)
primary school
(1)
psycholinguistics
(1)
reading specialist
(1)
science
(1)
small groups
(1)
spelling
(1)
spoken English
(1)
teacher education
(1)
teacher's book
(1)
tests
(1)
text
(1)
theory
(1)
vocabulary
(1)
62 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Includes index.
The Longman Academic Reading Series is a five-level series that prepares English language learners for academic work. The aim of the series is to make students more effective and confident readers by providing high-interest readings on academic subjects and by teaching them skills and strategies for effective reading, vocabulary building, note-taking, and critical thinking. The series also encourages students to discuss and write about the ideas they discovered in the readings, making them better speakers and writers of English as well.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18266.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18265.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes index.
The Longman Academic Reading Series is a five-level series that prepares English language learners for academic work. The aim of the series is to make students more effective and confident readers by providing high-interest readings on academic subjects and by teaching them skills and strategies for effective reading, vocabulary building, note-taking, and critical thinking. The series also encourages students to discuss and write about the ideas they discovered in the readings, making them better speakers and writers of English as well.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18264.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18263.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes index.
The Longman Academic Reading Series is a five-level series that prepares English language learners for academic work. The aim of the series is to make students more effective and confident readers by providing high-interest readings on academic subjects and by teaching them skills and strategies for effective reading, vocabulary building, note-taking, and critical thinking. The series also encourages students to discuss and write about the ideas they discovered in the readings, making them better speakers and writers of English as well.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18268.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18267.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Read and think [Dokument dźwiękowy] : a reading strategies course / Ken Beatty. - Hong Kong : Pearson Education Asia Limited, 2004. - 3 płyty CD (total time: 166 min) : digital, stereo. ; 12 cm.
Uzupełnieniem zestawu są książki o sygn. 13308 XXIV CZYT. i 13309 XXIV CZYT.
The "Read and Think" Audio Program provides you with access to recordings of the twenty-four readings within the chosen level. In addition to further stimulating your students' interest in the unit topics, this audio component allows you the option of integrating a listening component into your course. The use of authentic American accents increases students' confidence in hearing, listening to and understanding spoken English. The CDs and cassettes can be used in class or alternatively as a self-study component.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.305 [Czytelnia A], CD.304 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. Index.
This essential book provides a roadmap for instruction and assessment of close reading skills in grades 3-8. To engage deeply with informational texts - a key requirement of the Common Core standards - students need to determine what details are important, how they fit together to convey a central idea, and how to synthesize information from multiple sources. They also need to understand the unique demands of different text features and structures. Presenting effective instructional strategies that teachers can tailor to their own classrooms, the book includes lesson plans, vignettes, and examples of student work, plus a Study Guide with professional learning activities and discussion questions.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14537.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. Index.
"In Teaching Reading in Small Groups", Jennifer Serravallo extends the powerful teaching that made "Conferring with Readers" a hit and helps you meet instructional challenges effectively and efficiently. You'll uncover hidden time for workong more closely with more children on comprehension, fluency, engagement, and print-work strategies thanks to Jen's how-tos on: using formative assessment to create groups of readers with common needs; differentiating for individuals, even when they're in a group; enhancing your Tier 1 and Tier 2 instruction. She shows how to take the strenghts of individual conference and apply them to small groups so that readers: get into texts and get more out of them; learn vital strategies that help them read more challenging texts; talk about books with rigor and vigor.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14559.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. po rozdz. Indeks.
Imagine a professional learning community where you could sit in as... Ellin Keene and Debbie Miller swap best practices, Stephanie Harvey and Harvey "Smokey" Daniels compare instruction across the grades, Anne Goudvis and Tanny McGregor share ways to infuse comprehension into every subject area, Cris Tovani and Nancy Commins apply the strategies to help struggling readers, English learners, and special-needs students. With this book you can. It's an energetic, personal conversation on what great comprehension instructions looks like, what an amazing range of applications it has for all students, and what we can do better. And like any exciting conversation, the authors point out their favorite parts of one another's chapters-highlighting discussion topics for teacher study groups along the way.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14538.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
"Comprehension Connections" is a guide to developing children's ability to fully understand texts by making the comprehension process achievable, accessible, and incremental. McGregor's approach sequences stages of learning for each strategy that take students from a fun object lesson to a nuanced and lasting understanding. Her lessons build bridges between the concrete and the abstract by incorporating writing, discussion, song, art, and movement into a web of creative connections that reinforce each strategy on a variety of levels.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8590.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10020.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., index.
Drawing on many popular as well as literary texts, the contributors to this book write with enthusiasm abut opportunities for creative teaching and learning. They also provide many examples of good practice, both inside and outside the Literacy Hour.Using a variety of: poetry, playscripts, picture-books and performance texts, comics, clasics and cinema texts, novels and non-fiction, pupils' own naratives this book seeks to provide lively and innovative ways to promote literacy in the primary classroom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13938.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. Index.
This text provides both ESL and mainstream teachers of students at all levels, from kindergarten to adult learners, with the background and expertise necessary to plan and implement reading programs that match the particular needs and abilities of their students. Designed for use by pre-service and in-service teachers at all levels from kindergarten to adult learners, the text explains different theoretical models of literacy instruction, includes specific teaching methods within each model, and encourages teachers to develop their own teaching strategies within their own instructional models. The importance of culture in L2 literacy instruction is addressed.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14542.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
It is never too early to start comprehension instruction. In fact, reading begins with meaning making. Andie Cunningham and Ruth Shagoury designed a reading program for five- and six-year-olds based on this premise. Most of the students in Andie's Portland, Oregon, kindergarten class have little or no alphabet knowledge when they enter the classroom in the fall. English is a second-or third-language for many of the children in this low-income neighborhood. Through research-based principles, carefully structured routines, and innovative activities, even the youngest learners can develop comprehension skills from their first days in school. The children in Starting with Comprehension are grappling with school culture for the first time and learning to work with classmates who speak a variety of different languages. These emergent readers learn to present their understanding of what they read through writing, talk, movement, and art. Kindergartners and preschoolers are different from readers who know how to decode texts. Andie and Ruth show how comprehension skills can be nurtured and strengthened even before decoding begins. In this classroom, meaning making becomes part of community building as children link reading, thinking, and communicating.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14524.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reading comprehension is so much more than just reading words, and this book explains how to develop all aspects of it for pupils aged 7–11. Written by top experts in the field, it includes eleven in-depth case studies – taken from real-life classrooms – of lessons on fiction and non-fiction, poetry and picture books, advertising and film.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17398.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Index.
This book was created as a summary of the full volume, Developing Literacy in Second-Language Learners, reporting the findings of the National Literacy Panel on language-minority children and youth. In this book, chapters adapted from the original report concisely review the state of knowledge on the development of literacy in language-minority children and youth, in relation to five specific themes: development of literacy in second-language learners; cross-linguistic relationship in second-language learners; sociocultural contexts and literacy development; educationg language-minority students: instruction and professional development; student assessment.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14540.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Improve Your Skills)
Na okł.: Macmillan practice online available.
Prepares pupils for the Advanced Reading tests. This book is full of exercises and examples to help develop key reading skills. It includes tips that support students on how to approach the Reading tasks in CAE and MPO for further practice online. It is a 'With Key' version.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 18278.XXIV.13 [Wypożyczalnia A], 18279.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16634.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
In order to read effectively in English, advanced learners need to develop a range of skills. "Effective Reading" provides a wide variety of interesting, up-to-date reading material with challenging and motivating exercises which develop the relevant skills. All the texts are authentic and come from many different sources including contemporary British and American novels, newspapers, magazines and advertising. Each unit contains one or two reading passages, four or five skills exercises, and suggestions for further work. The Teacher's Book gives useful background information on the texts, answers to exercises and more ideas for follow-up work.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50.XXIV.13 [Magazyn 1], P.692.XXIV.13 [Magazyn 1], P.694.XXIV.13 [Magazyn 1], 1675.XXIV.13 [Magazyn 1], 1674.XXIV.13 [Magazyn 1], P.693.XXIV.13 [Magazyn 1] (6 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.695.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.696.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Continuum one hundreds)
Written by a seasoned teacher, parent and poet, this book is brimming with 100 ideas and simple tips for developing creativity and literacy from Foundation Stage through to Key Stage 2, such as: How to make displays that inspire and encourage children to think, talk and write? How using rhyme can help children with phonics? How to use props to encourage children tell stories?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14535.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reading : B2+ upper intermediate / Naomi Styles. - London : Harper Collins Publisher, 2014. - 127 stron : fotografie, ilustracje, portrety ; 30 cm.
(The Collins English for Life)
English File Fourth Edition Advanced Plus Student's Book with Online Practice - Podręcznik z kodem dostępu do dodatkowych ćwiczeń interaktywnych na platformie English File to wyjątkowo komunikatywny kurs, który sprawia, że uczniowie chcą mówić po angielsku i mają dużo do powiedzenia na każdej lekcji. Równowaga gramatyki, słownictwa, wymowy i rozwoju sprawności językowych buduje pewność siebie uczniów i słuchaczy. Słuchacze i lektorzy mają wygodny dostęp do dużej ilości materiałów dodatkowych, jak np. nagrania audio, filmy, karty pracy do kopiowania, ćwiczenia interaktywne i wiele innych, zgromadzonych w jednym miejscu online.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22546.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22545.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
In "Notice and Note" Kylene Beers and Bob Probst introduce 6 'signposts' that alert readers to significant moments in a work of literature and encourage students to read closely. Learning first to spot these signposts and then to question them, enables readers to explore the text, any text, finding evidence to support their interpretations. In short, these close reading strategies will help your students to notice and note. In this timely and practical guide Kylene and Bob: examine the new emphasis on text-dependent questions, rigor, text complexity, and what it means to be literate in the 21st century; identify 6 signposts that help readers understand and respond to character development, conflict, point of view, and theme; provide 6 text-dependent anchor questions that help readers take note and read more closely; offer 6 Notice and Note model lessons, including text selections and teaching tools, that help you introduce each signpost to your students. "Notice and Note" will help create attentive readers who look closely at a text, interpret it responsibly, and reflect on what it means in their lives. It should help them become the responsive, rigorous, independent readers we not only want students to be but know our democracy demands.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14551.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Improve Your Skills)
Na okł.: Macmillan practice online available.
Prepares pupils for the First Reading tests. This book is full of exercises and examples to help develop key reading skills. It also includes tips that support students on how to approach the Reading tasks in FCE and MPO for further practice online. It is a 'With Key' version.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18281.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16635.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. Index.
"Genre Connections" makes learning achievable, accessible, and incremental for all readers - including struggling readers. Tannyĺs lessons use everyday objects, works of art, music, and her much-loved anchor charts to help readers get acquainted with seven commonly taught genres and to discover what makes them unique. Her launching sequences gradually release responsibility for learning about text types, and they can be adapted for any genre. They help readers weave creative, sensory threads into a tapestry of understanding by taking them from a fun introductory object lesson to an immersive experience.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14544.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej