Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(72)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(71)
Publikacje naukowe
(16)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(4)
E-booki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(77)
tylko na miejscu
(67)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(31)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(47)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(67)
Autor
Baruk Jerzy
(3)
Janasz Krzysztof
(3)
Wiśniewska Joanna (ekonomia)
(3)
Brdulak Halina
(2)
Gołębiowski Tomasz
(2)
Knosala Ryszard (1949- )
(2)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(2)
Nowacki Robert
(2)
Łobejko Stanisław
(2)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Aftyka Waldemar
(1)
Aluchna Maria
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Baran Michał (organizacja i zarządzanie)
(1)
Barska Anetta
(1)
Bessant John
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bojewska Barbara
(1)
Boratyńska-Sala Anna
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Brown John Seely
(1)
Bryx Marek (1953- )
(1)
Brzeziński Marek (1949- )
(1)
Bugaj Justyna
(1)
Chmielewski Jakub
(1)
Christensen Clayton M
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Deschamps Jean-Philippe
(1)
Dodgson Mark (1957- )
(1)
Dudzińska-Korczak Natalia
(1)
Dworzecki Zbigniew
(1)
Fabińska Monika
(1)
Gancarczyk Jacek
(1)
Gann David
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Gródek-Szostak Zofia
(1)
Głodek Paweł (1971- )
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Hagel John
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Isaac Mike (1984- )
(1)
Janasz Władysław (1940- )
(1)
Jancz Anna
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Jarzębiński Marek
(1)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(1)
Jolly Adam
(1)
Jurczyk-Bunkowska Magdalena
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kabat Maria
(1)
Kalinowski Sławomir Leszek (1964-2021)
(1)
Kamińska Alfreda
(1)
Kaniewska Małgorzata
(1)
Karlik Marcin
(1)
Karniej Piotr
(1)
Klimowicz Monika
(1)
Koliński Adam
(1)
Komorowski Jan
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kraśnicka Teresa
(1)
Krishnan M. S
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Krzyżanowska Krystyna (ekonomia)
(1)
Kurtyka Michał
(1)
Kusio Tomasz
(1)
Kwaśniewska Anna
(1)
Kęsy Marcin
(1)
Leszczyńska Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Lewandowski Mateusz (1982- )
(1)
Lis Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Machnik-Słomka Joanna
(1)
Majerek Dariusz
(1)
Makieła Zbigniew
(1)
Michalewska-Pawlak Małgorzata
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Nogalski Bogdan (1946- )
(1)
Nowak-Mizgalska Hanna
(1)
Pabian Barbara
(1)
Pawełoszek-Korek Ilona
(1)
Penc Józef (1939- )
(1)
Phillips Nelson
(1)
Piątyszek-Pych Alina
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Prahalad C. K
(1)
Pylak Korneliusz
(1)
Reformat Beata
(1)
Ridderstrale Jonas
(1)
Rogalska Elżbieta
(1)
Romanowski Robert
(1)
Roth Gerard (1942- )
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Sabat Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(45)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(72)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(72)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(6)
Menedżerowie
(3)
Przedsiębiorcy
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
INNOWACJE
(52)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(22)
Innowacje
(17)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(12)
ZARZĄDZANIE
(8)
Zarządzanie
(8)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(5)
Zarządzanie innowacjami
(5)
Przedsiębiorstwo
(4)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(3)
Rozwój regionalny
(3)
TRANSFER TECHNOLOGII
(3)
KADRY
(2)
Konkurencyjność
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
Polityka innowacyjna
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Turystyka
(2)
Absorpcja
(1)
Automatyzacja
(1)
BANKI
(1)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
Benchmarking
(1)
Biznesplan
(1)
COVID-19
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Decyzje
(1)
Dyfuzja innowacji
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INFORMATYKA
(1)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(1)
Informatyzacja
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KULTURA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Kreatywność
(1)
Logistyka
(1)
MIASTA
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
MULTIMEDIA
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie twórcze
(1)
NOWY PRODUKT
(1)
Nieuczciwa konkurencja
(1)
ORGANIZACJE
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
OUTSOURCING
(1)
Organizacje
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Polityka regionalna
(1)
Przedsiębiorczość akademicka
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przewoźnicy osób
(1)
Przywództwo
(1)
RYNEK FINANSOWY
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozwój gospodarczy
(1)
SATYSFAKCJA ZAWODOWA
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
SZPITALE
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Start-up
(1)
Strategia
(1)
Styl kierowania
(1)
TRIZ
(1)
TWÓRCZOŚĆ
(1)
Transfer technologii
(1)
Transport taksówkowy
(1)
Uber (firma)
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(14)
2001-0
(5)
1989-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(5)
WARMIŃSKO-MAZURSKIE, województwo
(1)
WARSZAWA (okręg)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
ŁÓDŹ (woj. łódzkie ; okręg)
(1)
Gatunek
Monografia
(7)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
Podręcznik
(4)
PODRĘCZNIKI
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Opracowanie
(2)
PORADNIKI
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
innowacje
(38)
przedsiębiorstwo
(29)
zarządzanie
(21)
zarządzanie wiedzą
(18)
innowacyjność przedsiębiorstw
(14)
innowacyjność
(11)
konkurencyjność
(8)
zarządzanie jakością
(8)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(8)
kapitał intelektualny
(5)
transfer technologii
(5)
zarządzanie innowacjami
(5)
marketing
(4)
polityka innowacyjna
(4)
przedsiębiorczość
(4)
zarządzanie strategiczne
(4)
Polska
(3)
Unia Europejska
(3)
finanse
(3)
gospodarka
(3)
gospodarka oparta na wiedzy
(3)
kreatywność
(3)
logistyka
(3)
public relations
(3)
rozwój zawodowy
(3)
strategia
(3)
biznes
(2)
działalność innowacyjna
(2)
e-biznes
(2)
finansowanie
(2)
innowacyjne przedsiębiorstwo
(2)
klaster
(2)
komunikacja
(2)
marka
(2)
model biznesu
(2)
organizacja
(2)
organizacje sieciowe
(2)
partnerstwo publiczno-prywatne
(2)
projekt innowacyjny
(2)
przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
przywództwo
(2)
rozwój regionalny
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
turystyka
(2)
własność intelektualna
(2)
zarządzanie projektami
(2)
zarządzanie relacjami
(2)
absorpcja
(1)
audyt
(1)
audyt wewnętrzny
(1)
automatyzacja
(1)
badania marketingowe
(1)
badania rynku
(1)
banki
(1)
bezpieczeństwo publiczne
(1)
biznesplan
(1)
budowanie marki
(1)
budżet
(1)
cloud computing
(1)
cyfryzacja
(1)
działalność badawczo-rozwojowa
(1)
działania zespołowe
(1)
działanie LEADER
(1)
ekologia
(1)
ekonomia środowiska
(1)
firma transportowa
(1)
foresight
(1)
globalizacja
(1)
humanizacja pracy
(1)
innovation
(1)
innowacje ekologiczne
(1)
innowacje społeczne
(1)
innowacje zarządcze
(1)
innowacyjne modele biznesu
(1)
innowacyjność organizacji
(1)
instytucje kultury
(1)
inwestycje terytorialne
(1)
inwestycje zagraniczne
(1)
jakość
(1)
jakość opieki
(1)
jakość usług
(1)
kapitał innowacyjny
(1)
kapitał ludzki
(1)
kapitał regionalny
(1)
kapitał społeczny
(1)
komercjalizacja
(1)
komputerowo wspomagane zarządzanie
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konkurencja
(1)
konsorcjum
(1)
konsultacje społeczne
(1)
korporacja
(1)
korporacja transnarodowa
(1)
koszty leczenia
(1)
kultura organizacji
(1)
management
(1)
marketing bezpośredni
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
małe przedsiębiorstwa
(1)
media społecznościowe
(1)
73 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN)
Tyt. oryg.: "The innovator's dilemma : when new technologies cause great firms to fail" 1997.
Indeks.
Największą wartością książki jest ukazanie błędnego koła, w którym tkwią przedsiębiorstwa. Stają się one zakładnikami jednej z głównych zasad prowadzenia biznesu: klient jest najcenniejszym zasobem firmy. Stosując tę zasadę, w pewnym uproszczeniu, przedsiębiorstwa robią tylko, czego oczekuje klient. W efekcie nie przeznaczają środków na działania, które nie są w danym momencie pożądane przez klienta. [...\ W konsekwencji firma nie zauważa, że technologia zakłócająca rozwój tworzy nowy rynek i buduje tzw. nowy łańcuch wartości, w którym będą obowiązywać inne zasady gry, niż w tym, w którym obecnie ona funkcjonuje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10908.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Celem publikacji jest ukazanie możliwości wykorzystania w szeroko pojmowanych procesach zarządczych rozwiązań innowacyjnych wraz z próbą określenia ich wpływu na rozwój i konkurencyjność przedsiębiorstwa. Zakres ujętej problematyki odnosi się zarówno do ogólnych, makroekonomicznych uwarunkowań kreowania i wykorzystywania rozwiązań innowacyjnych, jak również obejmuje typowo mikroekonomiczną anlizę opisywanych case studies. Poszczególne rozdziały łączą w sobie wątki teoretyczne z ich praktycznym odniesieniem i weryfikacją, co znacznie wzbogaca prezentowane treści.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11672 [Magazyn 1], P.11671 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9093.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10713.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 226-234.
Niniejsza publikacja ma stanowić materiał uzupełniający dla osób studiujących przedmiot: zarządzanie innowacjami. Materiał uzupełniający - to brzmi skromnie, ale jeśli którykolwiek autor, jakiegokolwiek podręcznika mającego za cel ułatwienie poznania i zrozumienia dowolnej, szybko rozwijającej się dziedziny wiedzy, a do takich należy zarządzanie, okaże dość realizmu, to będzie musiał przyznać, że prawie każdy tekst - poza pracami fundamentalnymi, omawiającymi zasady podstawowe, oraz teoretycznymi, ujmującymi rzecz modelowo, w momencie wydania staje się w pewnym stopniu nieaktualny; musi być więc uzupełniony o inne nowsze źródła informacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3096 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3097.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4086.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 175-184.
Trend związany z rozwijaniem innowacji ekologicznych narasta, zaostrzane są normy emisyjne, techniczno-technologiczne i produktowe. Wymusza to na przedsiębiorcach konieczność absorpcji tego rodzaju rozwiązań. Kluczowe znaczenie ma tutaj identyfikacja uwarunkowań absorpcji innowacji ekologicznych. Ich poznanie daje szansę niwelowania niekorzystnych zjawisk i wzmacniania rozwiązań sprzyjających implementacji ekoinnowacji. Celem niniejszej pracy jest modelowe ujęcie procesu absorpcji innowacji ekologicznych na poziomie przedsiębiorstwa. Przedstawiono w niej egzogeniczne i endogeniczne uwarunkowania innowacji ekologicznych, jak też procedurę ich implementacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11898 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11897.XVII.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13082.XVII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Autor obszernie omawia kreatywność, innowacyjność oraz kulturę organizacyjną firmy, znakomicie łącząc perspektywę jednostki, zespołu i organizacji. Treść książki oparta jest na obszernej międzykulturowej bazie danych, dzięki czemu Czytelnik otrzymuje swoisty zbiór przepisów na stworzenie w firmie warunków do rozwoju kreatywności i innowacyjności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10965.IX.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9240.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10916.IX.4. [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacja kreatywna / Marek Brzeziński. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2009. - 116, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 109-112.
Książka jest podsumowaniem badań autora, których początkowym założeniem było poszukiwanie możliwości wykorzystywania kreatywności jako nowego paradygmatu, a w konsekwencji umożliwiło opracowanie podstaw koncepcji nazwanej organizacją kreatywną. Jest ona niejako ewolucyjną następczynią organizacji uczącej się, zawierającą się w formule organizacji opartych na wiedzy. W pracy zostały przedstawione następujące zagadnienia: kreatywność, kreatywność organizacji, kreatywność organizacji a innowacje, metafora organizacji kreatywnej, model organizacji kreatywnej, zarządzanie organizacją kreatywną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8081.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9442.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 175-183.
Praca ta powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie gospodarki, jako wynik badań naukowych prowadzonych w Katedrze Zarządzania i Marketingu Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Białymstoku Filia w Ełku. Cel, jakim jest wskazanie przedsiębiorcom i menedżerom mechanizmów możliwości rozwoju drogą przedsiębiorczości i innowacyjności wynika z misji wyższej uczelni. Innowacje w zarządzaniu przedsiębiorstwem stały się wspólnym mianownikiem dociekań badaczy reprezentujących różne zainteresowania poznawcze. Pozwoliło to na kompleksowe ujęcie problematyki stosowania innowacyjnych metod i technik w zarządzaniu różnorodnymi procesami i zasobami przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10579.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja w zespole wirtualnym / Tomasz Stefaniuk. - Warszawa : Difin, 2014. - 194, [2] s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 179-192.
Wraz ze zmianami zachodzącymi współcześnie w otoczeniu przedsiębiorstw, zmienia się forma i uwarunkowania pracy zespołowej. Liczne organizacje decydują się na zmianę tradycyjnych form pracy zespołowej na zespoły wirtualne. Książka, poza prezentacją procesu komunikacji w zespołach wirtualnych, stara się udzielić odpowiedzi na pytanie: jak projektować system komunikacji zespołu wirtualnego, aby osiągnąć wysoką skuteczność jego działania. W kolejnych rozdziałach przedstawiono zarówno teoretyczne, jak i praktyczne aspekty funkcjonowania systemu komunikacji i jego projektowania w zespołach wirtualnych, będące wynikiem obserwacji poczynionych podczas pracy autora w tych zespołach oraz prowadzonych wywiadów z kierownikami zespołów, jak również badań ankietowych zrealizowanych wśród członków tych zespołów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13818.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14782.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem niniejszej książki jest aplikacja wiedzy związanej z zarządzaniem projektami do pola B+R. Przedstawiana książka skupia się na najbardziej istotnych kwestiach związanych z prowadzeniem prac badawczych w różnych obszarach wiedzy, a poruszane w niej zagadnienia zawierają uniwersalne wytyczne dotyczące różnych aspektów zarządzania projektem B+R, w tym: ogólną metodykę zarządzania projektami, metody prognozowania i oceny dojrzałości technologii, metody zarządzania jakością, sposoby tworzenia i zarządzania zespołami badawczymi, możliwości komputerowego wspomagania zarządzania projektami innowacyjnymi, formy audytu projektów badawczych oraz zagadnienia związane z ochroną własności intelektualnej projektów badawczych, zwłaszcza tych realizowanych w sektorze nauki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12321.IX.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13468.IX.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzględniające najnowsze badania z zakresu innowacyjności przedsiębiorstw, które wypełnia lukę poznawczą dotyczącą rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodzą pomiędzy innowacyjnością a konkurencyjnością przedsiębiorstwa. Autorzy koncentrują swoją uwagę na zagadnieniach związanych z innowacyjnością w czterech obszarach zarządzania przedsiębiorstwem: marketingiem, finansami, zasobami ludzkimi i wiedzą, jako czynnikach, które w sposób istotny determinują konkurencyjność organizacji. Zawarte w publikacji rozważania obejmują zarówno zagadnienia teoretyczne, jak i praktyczne nawiązujące do szeroko zakrojonych badań empirycznych polskich przedsiębiorstw. Niezwykle ważnym walorem tej monografii jest przywołanie i analiza wyników badań empirycznych przeprowadzonych w 2009 roku na grupie ponad 600 przedsiębiorstw, a dotyczących ich zachowań innowacyjnych w zakresie zarządzania zasobami marketingowymi, finansowymi, ludzkimi i wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11203.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12270.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: Re-energizing the corporation : how leaders make change happen, 2008.
Nowa energia w korporacji to propozycja dla liderów, którzy wiedzą, że zmiany są koniecznością. Pokazuje, jak dodawać energii menedżerom i ich zespołom podczas wprowadzania nowych rozwiązań w firmie, oraz podkreśla, jak ważne jest dobre przywództwo w każdym biznesie. Książka opiera się na praktyce autorów mających bogate doświadczenie w pracy doradczej i szkoleniowej, w środowisku różnych korporacji. Książka zawiera ciekawe pomysły, sugestie, opisy dobrych i złych doświadczeń oraz wiele przykładów radzenia sobie z wprowadzaniem zmian w kontekście codziennego funkcjonowania firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10395.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 163-173.
Autorzy przedstawili istotę innowacji i procesów innowacyjnych, potencjał działalności innowacyjnej i czynniki ją determinujące, działalność innowacyjną w Polsce i Unii Europejskiej, rolę państw i Unii Europejskiej w stymulowaniu działalności innowacyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11585 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11584.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12143.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 218-233.
Zagadnienia innowacji i procesów transferu technologii omawiane w monografii, prezentowane są w kontekście zarządzania strategicznego w organizacji. Przyjmują zatem charakter analiz w ujęciu głównie mikroekonomicznym. Odnoszą się do organizacji różnego typu co rozszerza perspektywę badanych kategorii w stosunku do rozważań prowadzonych przez innych autorów. Ponadto wyróżniającą cechą opracowania jest powiązanie analizowanych procesów z problemem tworzeniem i realizacji strategii w organizacjach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15104.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16007.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliografia, netografia na stronach 181-195. Indeks.
Publikacja jest pierwszym tak obszernym przeglądem kierunków badań dotyczących management innovation prowadzonych na świecie. Zawiera bogaty przegląd definicji i modeli innowacji oraz wyniki własnych badań empirycznych przeprowadzonych na grupie polskich przedsiębiorstw. Jest to relatywnie nowe podejście do innowacyjności, traktujące zarządzanie jako obszar, który wymaga nowych rozwiązań – bardziej niż kiedykolwiek potrzebni są innowatorzy zarządzania. Według wielu opinii istnieje pilna potrzeba zmiany myślenia menedżerów i dostrzeżenia przez nich znaczenia innowacji zarządczych. Panuje bowiem przekonanie, że obowiązujące obecnie kanony zarządzania mają swoje źródło w początkach ery przemysłowej przełomu XIX i XX wieku, a więc w dużej mierze uległy dezaktualizacji i obecnie rozczarowują...
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18031.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18030.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 199-205.
Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie aktualnych rozważań, wyników badań, płynących z nich wniosków oraz autorskich rekomendacji dotyczących pożądanych działań mających na celu poprawę innowacyjności polskich przedsiębiorstw. Poruszana problematyka obejmuje m.in. wybrane zagadnienia dotyczące uwarunkowań innowacyjności, wyboru strategii innowacji, potrzeby występowania świadomości innowacyjności, poziomu innowacyjności polskich przedsiębiorstw przemysłowych, planowania procesów innowacji oraz wykorzystania internetu do komunikacji z klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15217 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16653.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16652.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia strony 189-202.
W przygotowaniu monografii wykorzystano wyniki badań własnych zrealizowanych w 2012 r. wśród liderów grup/organizacji producentów owoców i warzyw oraz liderów producentów rolnych. Celem poznawczym było usystematyzowanie wiedzy dotyczącej zespołowego działania w rolnictwie, przedstawienie osiągnięć badawczych autorów z różnych ośrodków naukowych podejmujących tę problematykę, a także rozpoznanie poziomu innowacyjności i efektów współpracy podejmowanej przez producentów różnych branż rolniczych. Celem aplikacyjnym było okreslenie sylwetki osobowej sprawnego lidera grupy/organizacji, wskazanie mocnych i słabych stron współpracy rolników oraz sformułowanie sugestii możliwych do wykorzystania przez przywódców w relizacji działań grupowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17310 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17741.XVII.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17740.XVII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
W monografii zostały wyodrębnione dwie części obejmujące dziewięć rozdziałów W kolejnych rozdziałach zawarta jest analiza literatury przedmiotu, której rezultatem są sformułowane pytania badawcze oraz wyniki badań odnoszące się do określenia uwarunkowań innowacyjności organizacji sieciowych w gospodarce opartej na wiedzy, ze szczególnym uwzględnieniem innowacyjności organizacji sieciowych, takich jak: klastry, sieci franczyzowe i organizacje wirtualne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15005.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15853.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 261-276.
Początek XXI wieku cechuje wysoka dynamika zmian zachodzących w gospodarce, która w szybkim tempie staje się gospodarką globalną. Jednym z głównych czynników wywołujących te zmiany jest postęp naukowo-techniczny w dziedzinie technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz rosnące usieciowienie gospodarki i społeceństwa. Rozwija się wspólpraca sieciowa pomiędzy geograficznie odległymi od siebie przedsiębiorstwami, a konkurencja przekształca się z lokalnej w globalną. Silna presja konkurencyjna oraz wysoki poziom rozwoju techniki i technologii sprawiają, że przedsiębiorstwom coraz trudniej jest samodzielnie odnosić sukcesy rynkowe, opierając się jedynie na własnych zasobach i umiejetnościach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11604.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Na okł. podtyt.: zasady działania, warunki sukcesu.
Książka stanowi zbiór wskazówek jak kreować, kierować oraz utrzymywać zmiany w organizacji, aby lepiej przystosować jej własną zmienność do zmienności otoczenia, z którym pozostaje ona w ciągłej i dynamicznej interakcji. Szczególną uwagę zwrócono w niej na projektowanie zmian i kluczowe czynniki ich wprowadzania, aby mogły być one realizowane szybko i skutecznie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4042 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4040.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 22/2013)
Bibliogr. przy pracach.
W odpowiedzi na zapotrzebowania współczesnych organizacji powstają nowe koncepcje zarządzania oraz rodzą się innowacyjne i przedsiębiorcze strategie. Zagadnieniom tym poświęcona jest ta publikacja. Zebrane i ujęte w trzech częściach opracowania artykuły dowodzą bogatych zainteresowań badawczych środowiska naukowego i gosodarczego w Polsce. Wskazują także na istotne zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji, wymagające nowych rozwiązań, skutecznych strategii popartych umiejętnością analizy otoczenia oraz przedsiębiorczych postaw menedżerów i pracowników prowadzących do innowacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14490.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej