Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(81)
IBUK Libra
(13)
Forma i typ
Książki
(81)
E-booki
(14)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(5)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(76)
dostępne
(53)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(14)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(40)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(77)
Autor
Emmerson Paul
(3)
Lewicka-Strzałecka Anna
(3)
Partycki Sławomir (1951- )
(3)
Bartkowiak Piotr
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Falvey David
(2)
Gasparski Wojciech (1936- )
(2)
Górnicka Joanna
(2)
Kent Simon
(2)
Kołtońska Maja
(2)
Singer Peter (1946- )
(2)
Adamczyk Jadwiga Krystyna
(1)
Aluchna Maria
(1)
Arib Fatima
(1)
Baron David P
(1)
Barrow Colin
(1)
Barrow Paul 1948-
(1)
Bartkowiak Anna
(1)
Bartkowiak Grażyna Barbara (1951- )
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borys Tadeusz (1945- )
(1)
Brdulak Jacek
(1)
Brown Robert 1937-
(1)
Buczkowski Bogdan
(1)
Bugdol Marek
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Buglewicz Ksenia
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cook Roy A
(1)
Cotton David
(1)
Cotton David (1937- )
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czapiewski Leszek
(1)
Dahl Martin
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dorożyński Tomasz
(1)
Dummett Paul
(1)
Dymarczyk Waldemar
(1)
Evans Vaughan (1951- )
(1)
Fel Stanisław
(1)
Florczak Ewelina
(1)
Frendo Evan
(1)
Gardziński Tomasz
(1)
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(1)
Glinkowska-Krauze Beata
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Guzek Marian
(1)
Górska Anna
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Hejduk Irena
(1)
Hsu Cathy H. C
(1)
Hughes John
(1)
Hąbek Patrycja
(1)
Hęćka-Sadowska Aleksandra
(1)
Jagodziński Andrzej
(1)
Jancz Anna
(1)
Jeston John
(1)
Jurczuk Anna
(1)
Kaczmarski Marek
(1)
Kalinowski Sławomir Leszek (1964-2021)
(1)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(1)
Kapias Michał (1971- )
(1)
Karaszewski Robert
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Karwacka Marta
(1)
Kawalec Paweł (1971- )
(1)
Kaźmierczak Magdalena
(1)
Kaźmierczak Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Kietliński Krzysztof
(1)
Kinelski Grzegorz
(1)
Kisil Aleksander (1960- )
(1)
Klimek Jan
(1)
Kochanowicz Jacek (1946- )
(1)
Koszel Maciej
(1)
Kowalski Sławomir (ekonomia)
(1)
Koładkiewicz Izabela
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Krześniak Zuzanna
(1)
Kuberska Ewelina
(1)
Kubiak Jarosław
(1)
Kulińska-Sadłocha Ewa
(1)
Kuna-Marszałek Anetta
(1)
Kur Jerzy
(1)
Kłobukowska Justyna
(1)
Lansford Lewis
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Libicka Magdalena
(1)
Lynch Richard L
(1)
Makowska Marta
(1)
Marody Mirosława (1947- )
(1)
Martinez Reyes Victor
(1)
Mascull Bill
(1)
Mazurczak Anna
(1)
Michowski Lesław
(1)
Mizerka Jacek
(1)
Motak Dominika
(1)
Myśliwiec Grzegorz (1955- )
(1)
Najder-Stefaniak Krystyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(23)
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(20)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(77)
Wielka Brytania
(9)
Anglia
(3)
Stany Zjednoczone
(2)
Kalifornia (USA)
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
polski
(70)
angielski
(24)
Odbiorca
Poziom wyższy średniozaawansowany
(4)
Szkoły wyższe
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Menedżerowie
(2)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Farmaceuci
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(27)
ETYKA BIZNESU
(19)
Język angielski
(15)
Język handlu i biznesu
(11)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(10)
Biznesplan
(7)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(7)
Biznes
(6)
ETYKA SPOŁECZNA
(5)
Język środowiskowy
(5)
Zadania i ćwiczenia
(5)
GOSPODARKA
(4)
RELIGIA
(4)
ZARZĄDZANIE
(4)
Etyka biznesu
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(3)
Zarządzanie
(3)
BUDDYZM
(2)
CHINY
(2)
EKOLOGIA
(2)
EKOROZWÓJ
(2)
ETYKA
(2)
ETYKA CHRZEŚCIJAŃSKA
(2)
EUTANAZJA
(2)
EWOLUCJA
(2)
FILOZOFIA
(2)
HINDUIZM
(2)
INDIE
(2)
ISLAM
(2)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(2)
MARKETING PARTNERSKI
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
POKÓJ
(2)
PORONIENIE SZTUCZNE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
PRZESTĘPSTWO
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
UBÓSTWO
(2)
WOJNA
(2)
ZWIERZĘTA
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
ŻYDZI
(2)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
COVID-19
(1)
Certyfikat językowy
(1)
Decyzje
(1)
Dobre praktyki
(1)
EDUKACJA EKONOMICZNA
(1)
ESG
(1)
ETYKA ZAWODOWA
(1)
Ekorozwój
(1)
FINANSE
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Franczyza
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
Gasparski, Wojciech (1936-2022)
(1)
Gramatyka
(1)
INNOWACJE
(1)
INSTYTUCJE FINANSOWE
(1)
INTERNET
(1)
Innowacje
(1)
Instrumenty finansowe
(1)
Inwestowanie społecznie odpowiedzialne
(1)
KADRY
(1)
KAPITALIZM
(1)
KULTRA
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
LEKI
(1)
Leki
(1)
Leki bez recepty
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Makromarketing
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Nauka
(1)
Niepewność
(1)
Normalizacja
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
ODPOWIEDZIALNOŚĆ MORALNA
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Opieka farmaceutyczna
(1)
Otoczenie firmy
(1)
OŚWIATA
(1)
POLSKA
(1)
Planowanie
(1)
Polityka przemysłowa
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Monografia
(5)
Podręcznik
(5)
Opracowanie
(3)
PODRĘCZNIKI
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Raport z badań
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Normy
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PORADNIKI
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Językoznawstwo
(12)
Edukacja i pedagogika
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Medycyna i zdrowie
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
społeczna odpowiedzialność biznesu
(23)
business English
(13)
etyka biznesu
(12)
przedsiębiorstwo
(8)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(8)
zarządzanie
(6)
English language
(5)
marketing
(5)
teaching
(5)
gospodarka
(4)
rozwój zrównoważony
(4)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(4)
biznesplan
(3)
business language
(3)
business planning
(3)
etyka
(3)
etyka społeczna
(3)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(3)
przedsiębiorczość
(3)
religia
(3)
business ethics
(2)
ekorozwój
(2)
finance
(2)
gospodarka rynkowa
(2)
komunikacja
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
konkurencyjność
(2)
korupcja
(2)
kultura organizacyjna
(2)
language teaching
(2)
leki
(2)
ochrona środowiska
(2)
organizacja
(2)
public relations
(2)
rynek farmaceutyczny
(2)
social responsibility
(2)
zarządzanie jakością
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
zarządzanie środowiskowe
(2)
zaufanie
(2)
świadomość ekologiczna
(2)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Business English Certificate (BEC)
(1)
Corporate Social Responsibility
(1)
Internet
(1)
Spółdzielcze Kasy Oszczędnościowo-Kredytowe
(1)
Web 2.0
(1)
analiza strategiczna
(1)
bank komercyjny
(1)
biznes
(1)
bogactwo
(1)
business
(1)
business enterprise
(1)
commercial law
(1)
communication activity
(1)
communication skills
(1)
corporate ethics
(1)
corporate governance
(1)
decyzje zakupowe
(1)
dialog społeczny
(1)
e-biznes
(1)
e-commerce
(1)
e-learning
(1)
edukacja ekonomiczna
(1)
ekologia
(1)
emisja dwutlenku węgla
(1)
environment
(1)
etyka lekarska
(1)
finanse
(1)
finansowanie
(1)
firma
(1)
franczyza
(1)
gospodarstwo rolne
(1)
grammar
(1)
industrial policy
(1)
innovation economy
(1)
innowacyjne przedsiębiorstwo
(1)
innowacyjność
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
instytucje finansowe
(1)
instytucje społeczne
(1)
kapitalizm
(1)
kapitał ludzki
(1)
klient
(1)
klient indywidualny
(1)
komercjalizacja
(1)
komunikacja społeczna
(1)
konflikt interesów
(1)
konkurencja
(1)
konsumpcjonizm
(1)
kultura
(1)
lojalność konsumentów
(1)
makromarketing
(1)
management
(1)
marketing 3.0
(1)
marketing partnerski
(1)
marketing społecznościowy
(1)
marketing społeczny
(1)
marketing strategy
(1)
marketing szeptany
(1)
94 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
The engaging writing style and hundreds of updated industry examples make Tourism: The Business of Hospitality and Travel, 6/e, the perfect textbook for students taking their first hospitality or tourism class. It views the industry from a holistic, global business perspective–examining the management, marketing and finance issues most important to industry members. Chapters reveal an integrated model of tourism and address consumer behavior, service quality, and personal selling. The thoroughness of content and references also make it suitable for upper-level hospitality and tourism courses. Readings and integrative cases close each part, and end-of-chapter exercises allow students to apply their knowledge and refine their problem-solving and critical-thinking skills. This edition includes new and updated material on social media, event management, timeshares, sustainable and marijuana tourism, and the future of tourism.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17227 [Magazyn 1], P.17228 [Magazyn 1], P.17225 [Magazyn 1], P.17226 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17238.XX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17237.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Kurs Business English stworzony przy współpracy z Financial Times, dostarcza uczącym się na całym świecie najbardziej aktualne materiały. Rozwija sprawności językowe, pogłębia znajomość najważniejszych zagadnień biznesu, wzbogaca słownictwo. Porusza ważne zagadnienia biznesu naszych czasów, jak globalizacja, etyka, tworzenie marek, przywództwo, innowacja, przejmowanie i łączenie się firm, style zarządzania, handel internetowy, marketing międzynarodowy, zarządzanie ryzykiem i firmą w czasie kryzysu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17401.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kurs Business English stworzony przy współpracy z Financial Times, dostarcza uczącym się na całym świecie najbardziej aktualne materiały. Rozwija sprawności językowe, pogłębia znajomość najważniejszych zagadnień biznesu, wzbogaca słownictwo. Porusza ważne zagadnienia biznesu naszych czasów, jak globalizacja, etyka, tworzenie marek, przywództwo, innowacja, przejmowanie i łączenie się firm, style zarządzania, handel internetowy, marketing międzynarodowy, zarządzanie ryzykiem i firmą w czasie kryzysu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1331.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Kurs Business English stworzony przy współpracy z Financial Times, dostarcza uczącym się na całym świecie najbardziej aktualne materiały. Rozwija sprawności językowe, pogłębia znajomość najważniejszych zagadnień biznesu, wzbogaca słownictwo. Porusza ważne zagadnienia biznesu naszych czasów, jak globalizacja, etyka, tworzenie marek, przywództwo, innowacja, przejmowanie i łączenie się firm, style zarządzania, handel internetowy, marketing międzynarodowy, zarządzanie ryzykiem i firmą w czasie kryzysu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17402.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Kurs Business English stworzony przy współpracy z Financial Times, dostarcza uczącym się na całym świecie najbardziej aktualne materiały. Rozwija sprawności językowe, pogłębia znajomość najważniejszych zagadnień biznesu, wzbogaca słownictwo. Porusza ważne zagadnienia biznesu naszych czasów, jak globalizacja, etyka, tworzenie marek, przywództwo, innowacja, przejmowanie i łączenie się firm, style zarządzania, handel internetowy, marketing międzynarodowy, zarządzanie ryzykiem i firmą w czasie kryzysu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17400.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja wpisuje się w zbiór opracowań, które podejmują refleksję nad społeczną odpowiedzialnością biznesu, ale w istotnym stopniu różni się od nich. Owym wyróżnikiem jest podmiot, który określa społeczna odpowiedzialność - jest nim organizacja. Opisana problematyka została więc nie tylko sprowadzona do wymiarów ekonomicznych - społecznej odpowiedzialności, ale też ujęta w perspektywę społeczną i etyczną. Wszak organizacją są zarówno firmy czy przedsiębiorstwa zajmujące się działalnością stricte biznesową, jak i różnego rodzaju instytucje z tzw. trzeciego sektora, czyli organizacje non profit, które swe działania kumulują wokół realizacji zadań pro publico bono. Odpowiedzialność społeczna stopniowo przestaje być ekstrawagancją czy modą. Zglobalizowana rzeczywistość niejako wymusza, by stała się pewnego rodzaju standardem działań gospodarczych. Dlatego też autorzy wyrażają nadzieję, że niniejsza książka nie tylko przyczyni się do zobrazowania istoty społecznej odpowiedzialności, ale przede wszystkim stanie się "głosem wołającego", który z pełnym zaangażowaniem rozpowszechnia konieczność wdrażania tych postaw w szeroko rozumianej aktywności społeczno-gospodarczej. Ze Wstępu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15355.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W obecnej rzeczywistości gospodarczej wśród przedsiębiorstw zaobserwować można rosnące zainteresowanie zagadnieniami społecznej odpowiedzialności biznesu ( Corporate Social Responsibility - CSR ). Coraz częściej organizacje podejmują działania zmierzające do tego, aby dbałość o interesy ekonomiczne powiązana była z dbałością o przestrzeganie etycznych zasad odpowiedzialności wobec społeczeństwa i środowiska naturalnego. Celem tej publikacji jest właśnie pokazanie nowej roli przedsiębiorstwa jako organizacji przyjaznej człowiekowi i środowisku naturalnemu. W książce szczegółowo omówiono: rolę przedsiębiorstwa w systemie nowej gospodarki, kulturę przedsiębiorstwa, która wpływa na jego wewnętrzne działania oraz na stosunki z otoczeniem, koncepcję organizacji uczącej się, rolę i zastosowania etycznych programów w biznesie, system społecznej odpowiedzialności biznesu, ekologiczny kontekst działania przedsiębiorstwa oraz proces kształtowania świadomości ekologicznej społeczeństwa, perspektywy rozwoju i wyzwania nowej gospodarki, model wytycznych dla przedsiębiorstw w obszarze CSR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6545.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej