Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(81)
IBUK Libra
(13)
Forma i typ
Książki
(81)
E-booki
(14)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(5)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(76)
dostępne
(53)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(14)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(40)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(77)
Autor
Emmerson Paul
(3)
Lewicka-Strzałecka Anna
(3)
Partycki Sławomir (1951- )
(3)
Bartkowiak Piotr
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Falvey David
(2)
Gasparski Wojciech (1936- )
(2)
Górnicka Joanna
(2)
Kent Simon
(2)
Kołtońska Maja
(2)
Singer Peter (1946- )
(2)
Adamczyk Jadwiga Krystyna
(1)
Aluchna Maria
(1)
Arib Fatima
(1)
Baron David P
(1)
Barrow Colin
(1)
Barrow Paul 1948-
(1)
Bartkowiak Anna
(1)
Bartkowiak Grażyna Barbara (1951- )
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borys Tadeusz (1945- )
(1)
Brdulak Jacek
(1)
Brown Robert 1937-
(1)
Buczkowski Bogdan
(1)
Bugdol Marek
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Buglewicz Ksenia
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cook Roy A
(1)
Cotton David
(1)
Cotton David (1937- )
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czapiewski Leszek
(1)
Dahl Martin
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dorożyński Tomasz
(1)
Dummett Paul
(1)
Dymarczyk Waldemar
(1)
Evans Vaughan (1951- )
(1)
Fel Stanisław
(1)
Florczak Ewelina
(1)
Frendo Evan
(1)
Gardziński Tomasz
(1)
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(1)
Glinkowska-Krauze Beata
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Guzek Marian
(1)
Górska Anna
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Hejduk Irena
(1)
Hsu Cathy H. C
(1)
Hughes John
(1)
Hąbek Patrycja
(1)
Hęćka-Sadowska Aleksandra
(1)
Jagodziński Andrzej
(1)
Jancz Anna
(1)
Jeston John
(1)
Jurczuk Anna
(1)
Kaczmarski Marek
(1)
Kalinowski Sławomir Leszek (1964-2021)
(1)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(1)
Kapias Michał (1971- )
(1)
Karaszewski Robert
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Karwacka Marta
(1)
Kawalec Paweł (1971- )
(1)
Kaźmierczak Magdalena
(1)
Kaźmierczak Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Kietliński Krzysztof
(1)
Kinelski Grzegorz
(1)
Kisil Aleksander (1960- )
(1)
Klimek Jan
(1)
Kochanowicz Jacek (1946- )
(1)
Koszel Maciej
(1)
Kowalski Sławomir (ekonomia)
(1)
Koładkiewicz Izabela
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Krześniak Zuzanna
(1)
Kuberska Ewelina
(1)
Kubiak Jarosław
(1)
Kulińska-Sadłocha Ewa
(1)
Kuna-Marszałek Anetta
(1)
Kur Jerzy
(1)
Kłobukowska Justyna
(1)
Lansford Lewis
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Libicka Magdalena
(1)
Lynch Richard L
(1)
Makowska Marta
(1)
Marody Mirosława (1947- )
(1)
Martinez Reyes Victor
(1)
Mascull Bill
(1)
Mazurczak Anna
(1)
Michowski Lesław
(1)
Mizerka Jacek
(1)
Motak Dominika
(1)
Myśliwiec Grzegorz (1955- )
(1)
Najder-Stefaniak Krystyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(23)
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(20)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(77)
Wielka Brytania
(9)
Anglia
(3)
Stany Zjednoczone
(2)
Kalifornia (USA)
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
polski
(70)
angielski
(24)
Odbiorca
Poziom wyższy średniozaawansowany
(4)
Szkoły wyższe
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Menedżerowie
(2)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Farmaceuci
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(27)
ETYKA BIZNESU
(19)
Język angielski
(15)
Język handlu i biznesu
(11)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(10)
Biznesplan
(7)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(7)
Biznes
(6)
ETYKA SPOŁECZNA
(5)
Język środowiskowy
(5)
Zadania i ćwiczenia
(5)
GOSPODARKA
(4)
RELIGIA
(4)
ZARZĄDZANIE
(4)
Etyka biznesu
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(3)
Zarządzanie
(3)
BUDDYZM
(2)
CHINY
(2)
EKOLOGIA
(2)
EKOROZWÓJ
(2)
ETYKA
(2)
ETYKA CHRZEŚCIJAŃSKA
(2)
EUTANAZJA
(2)
EWOLUCJA
(2)
FILOZOFIA
(2)
HINDUIZM
(2)
INDIE
(2)
ISLAM
(2)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(2)
MARKETING PARTNERSKI
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
POKÓJ
(2)
PORONIENIE SZTUCZNE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
PRZESTĘPSTWO
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
UBÓSTWO
(2)
WOJNA
(2)
ZWIERZĘTA
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
ŻYDZI
(2)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
COVID-19
(1)
Certyfikat językowy
(1)
Decyzje
(1)
Dobre praktyki
(1)
EDUKACJA EKONOMICZNA
(1)
ESG
(1)
ETYKA ZAWODOWA
(1)
Ekorozwój
(1)
FINANSE
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Franczyza
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
Gasparski, Wojciech (1936-2022)
(1)
Gramatyka
(1)
INNOWACJE
(1)
INSTYTUCJE FINANSOWE
(1)
INTERNET
(1)
Innowacje
(1)
Instrumenty finansowe
(1)
Inwestowanie społecznie odpowiedzialne
(1)
KADRY
(1)
KAPITALIZM
(1)
KULTRA
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
LEKI
(1)
Leki
(1)
Leki bez recepty
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Makromarketing
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Nauka
(1)
Niepewność
(1)
Normalizacja
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
ODPOWIEDZIALNOŚĆ MORALNA
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Opieka farmaceutyczna
(1)
Otoczenie firmy
(1)
OŚWIATA
(1)
POLSKA
(1)
Planowanie
(1)
Polityka przemysłowa
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Monografia
(5)
Podręcznik
(5)
Opracowanie
(3)
PODRĘCZNIKI
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Raport z badań
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Normy
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PORADNIKI
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Językoznawstwo
(12)
Edukacja i pedagogika
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Medycyna i zdrowie
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
społeczna odpowiedzialność biznesu
(23)
business English
(13)
etyka biznesu
(12)
przedsiębiorstwo
(8)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(8)
zarządzanie
(6)
English language
(5)
marketing
(5)
teaching
(5)
gospodarka
(4)
rozwój zrównoważony
(4)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(4)
biznesplan
(3)
business language
(3)
business planning
(3)
etyka
(3)
etyka społeczna
(3)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(3)
przedsiębiorczość
(3)
religia
(3)
business ethics
(2)
ekorozwój
(2)
finance
(2)
gospodarka rynkowa
(2)
komunikacja
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
konkurencyjność
(2)
korupcja
(2)
kultura organizacyjna
(2)
language teaching
(2)
leki
(2)
ochrona środowiska
(2)
organizacja
(2)
public relations
(2)
rynek farmaceutyczny
(2)
social responsibility
(2)
zarządzanie jakością
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
zarządzanie środowiskowe
(2)
zaufanie
(2)
świadomość ekologiczna
(2)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Business English Certificate (BEC)
(1)
Corporate Social Responsibility
(1)
Internet
(1)
Spółdzielcze Kasy Oszczędnościowo-Kredytowe
(1)
Web 2.0
(1)
analiza strategiczna
(1)
bank komercyjny
(1)
biznes
(1)
bogactwo
(1)
business
(1)
business enterprise
(1)
commercial law
(1)
communication activity
(1)
communication skills
(1)
corporate ethics
(1)
corporate governance
(1)
decyzje zakupowe
(1)
dialog społeczny
(1)
e-biznes
(1)
e-commerce
(1)
e-learning
(1)
edukacja ekonomiczna
(1)
ekologia
(1)
emisja dwutlenku węgla
(1)
environment
(1)
etyka lekarska
(1)
finanse
(1)
finansowanie
(1)
firma
(1)
franczyza
(1)
gospodarstwo rolne
(1)
grammar
(1)
industrial policy
(1)
innovation economy
(1)
innowacyjne przedsiębiorstwo
(1)
innowacyjność
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
instytucje finansowe
(1)
instytucje społeczne
(1)
kapitalizm
(1)
kapitał ludzki
(1)
klient
(1)
klient indywidualny
(1)
komercjalizacja
(1)
komunikacja społeczna
(1)
konflikt interesów
(1)
konkurencja
(1)
konsumpcjonizm
(1)
kultura
(1)
lojalność konsumentów
(1)
makromarketing
(1)
management
(1)
marketing 3.0
(1)
marketing partnerski
(1)
marketing społecznościowy
(1)
marketing społeczny
(1)
marketing strategy
(1)
marketing szeptany
(1)
94 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 379-383.
Podstawowym celem książki jest przybliżenie czytelnikowi współczesnych uwarunkowań i źródeł budowy wartości klientów dla firm, rodzaju wartości, które współcześnie odgrywają lub powinny odgrywać istotną rolę w budowie wartości klientów oraz, na przykładzie konkretnych działań, przybliżenie - jak obecnie niektóre przedsiębiorstwa budują wartość swoich klientów. Strukturę książki przyporządkowano trzem grupom problemów, jakie obecnie stoją przed zarządzającymi i realizującymi koncepcję budowy wartości klienta, tj.: uwarunkowaniom i wyzwaniom budowy wartości klienta, źródłom i procesowi tworzenia wartości klienta (dobór odpowiednich wartości), prezentacji przykładów praktycznego podejścia do budowy wartości klienta (na przykładzie wybranych firm).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14951.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15782.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kwestia odpowiedzialności społecznej gospodarki była tematem międzynarodowej konferencji zorganizowanej w dniach 15-16 października 2012 roku w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim przez Wydział Nauk Społecznych tego uniwersytetu i Fundację Konrada Adenauera w Polsce. Na konferencji tej różne aspekty odpowiedzialności społecznej gospodarki i jej społecznego wymiaru funkcjonowania były przedmiotem referatów i dyskusji panelowych zarówno uczonych z Polski i zagranicy, jak i praktyków życia gospodarczego. Integralną częścią tej konferencji było sympozjum młodych pracowników naukowych i doktorantów. Książka ta zawiera artykuły części uczestników tej konferencji. Nie stanowią one jednak zwykłego zbioru referatów konferencyjnych, gdyż na potrzeby tej publikacji wszystkie zostały znacząco poszerzone, a niektóre z nich gruntownie przepracowane.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15314.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Budowanie relacji opartych na zaufaniu jest niezbędne we współczesnym zarządzaniu przedsiębiorstwem. W książce zaprezentowano główne koncepcje, narzędzia i zastosowania kategorii zaufania w nowoczesnym zarządzaniu. Uwzględniono zachodzące obecnie zmiany związane przede wszystkim z przejściem od zarządzania kompetencjami twardymi do zarządzania kompetencjami miękkimi, powszechnym zastosowaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych i turbulentnym otoczeniem, w którym działają przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10398.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16887.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
Bibliogr. s. 201-216. Indeks.
W monografii przedstawione zostały podejścia do zarządzania kryzysowego, antykryzysowego w ramach zarządzania ryzykiem oraz ich wpływ na zarządzanie ciągłością biznesową. W książce omówiono między innymi: rolę i znaczenie systemu zarządzania jakością, metodykę zarządzania ryzykiem, normatywne rozwiązania ukierunkowane na zapewnienie trwałego sukcesu organizacji, integrację znormalizowanych systemów zarządzania przy wykorzystaniu zarządzania wiedzą, koncepcję zarządzania ciągłością biznesową w ujęciu systemowym, zarządzanie społeczną odpowiedzialnością biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11531.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12761.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Lesława Michnowskiego przedstawia wyniki jego wieloletnich studiów nad prognozami rozwoju świata. Zawiera próbę odpowiedzi na podstawowe pytanie: jak uniknąć zagrożeń i zjawisk kryzysowych w rozwoju świata przyszłości jakie rysują się w świetle tych prognoz. Zagrożenia te wynikają z niedostosowania światowej społeczności do życia w warunkach przyspieszonych zmian i związanego z tym ryzyka. Oryginalną cechą pracy wyznaczającą jej specyfikę w literaturze na ten temat jest spojrzenie na przyszłość świata z punktu widzenia cybernetyki, a więc jednej z najnowszch dyscyplin nauki światowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5322.VI.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [323]-351.
We współczesnej, niezwykle złożonej i usieciowionej gospodarce globalnej wyzwaniem dla praktycznie każdej firmy staje się odnalezienie swojego miejsca i sposobu na sukces. Jednym z fenomenów społecznych staje się to, że rozproszone i luźno połączone ze sobą jednostki (konsumenci) potrafią się samoorganizować, tworzyć wirtualne społeczności i dobrowolnie ze sobą współpracować. Jak dokładnie przebiega ten proces? Jak zjawiska wywołane rozwojem i ekspansją technologii sieciowych przekształcają biznes? Czy wymuszają zmianę dotychczasowych praktyk i stwarzają warunki dla nowej jakości społecznej odpowiedzialności biznesu? Książka odpowiada na te pytania, a także na pytania związane ze skutkami zmian technologicznych, społecznych i kulturowych wywołanych rozwojem nowych technologii (zwłaszcza Web 2.0) dla procesów zarządzania organizacjami, w szczególności dla koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13506.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14476.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Socjologia Religii)
Jest to drugie wydanie monumentalnego dzieła Maxa Webera Socjologia religii. Etyka gospodarcza religii światowych. Poprzednie trzy tomy zostały zebrane w jednym dużym zbiorze. W dziele tym Weber analizuje religie światowe przede wszystkim w perspektywie określonych systemów doktrynalno-etycznych, które są zwrotnie powiązane ze strukturą społeczną. Z jednej strony określone, najczęściej najbardziej znaczące warstwy społeczne, są nośnikami określonych idei religijnych, warunkując w ten sposób ich powodzenie i rozwój. Z drugiej owe idee kształtują kulturę i życie codzienne społeczeństw, w których funkcjonują, stanowiąc legitymizację władzy politycznej, realiów ekonomicznych, położenia społecznego określonych warstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6291.VI.14 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7383.VI.14 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 249-272.
Zaufanie w organizacji to ważny czynnik ułatwiający kooperacje oraz koordynacje społecznych interakcji. Zmniejsza potrzebę monitorowania zachowań pracowniczych i jest jednym z najistotniejszych czynników wpływających na satysfakcje z pracy. Brak zaufania wiąże się z kolei z dużymi kosztami ponoszonymi przez pracownika, głównie emocjonalnymi i transakcyjnymi, a umiejętność ich niwelowania odzwierciedla istniejący poziom zaufania. Brak zaufania w organizacji przyczynia się do jej dysfunkcjonalności. Uniemożliwiając podejmowanie dobrych decyzji, utrudnia tez rozwój więzi społecznych. Zaufanie znacznie ogranicza negatywne następstwa zmian organizacyjnych i ułatwia dokonywanie zmian w grupie pracowniczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11104.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12083.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.256 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 213-223, netogr. s. 225-226.
Opracowanie to nie wyczerpuje w pełni problematyki konkurencyjności, ale daje inne spojrzenie na poruszany problem. Inspiracją do napisania tej książki były badania naukowe prowadzone pod kierunkiem profesora Kazimierza Kucińskiego, gdzie autor współuczestniczył i współuczestniczy począwszy od 2008 roku. Badania autora książki dotyczą kulturowych uwarunkowań ekorozwoju przedsiębiorstw i urzędów gmin oraz konkurencyjności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11081.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12042.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 123-125.
Książka ta adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków ekonomicznych. Szczególnie z myślą o Was - Studenci - zamieszczono w niej przypadki do samodzielnego rozwiązywania. Każdy z nich zawiera wskazówkę, która powinna naprowadzić na właściwą i wartościową odpowiedź. Układ książki odpowiada podstawowym kanałom komunikacji w firmie i biznesie. Wywód rozpoczyna rozdział metodologiczny, wprowadzający podstawowe pojęcia etyczne i umiejscawiający etykę zawodową w świecie wartości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10118.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliogr. s. 266-275. Indeks.
Książka prezentuje koncepcję społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR) w kontekście funkcjonowania i rozwoju organizacji. Największą jej zaletą jest włączenie idei CSR w proces zarządzania przedsiębiorstwem i powiązanie jej z polityką finansową i inwestycyjną, zarządzaniem zasobami ludzkimi, marketingiem i zarządzaniem operacyjnym. Zawiera liczne przykłady z praktyki gospodarczej. Książka została wzbogacone o najnowsze trendy związane z rozwojem doktryny społecznej odpowiedzialności biznesu, jak i zrównoważonego rozwoju. Praca składa się z trzech części, w których przedstawiono: genezę i istotę CSR, instrumenty zarządcze polityki CSR, współczesne koncepcje powiązane z CSR - zrównoważonego rozwoju, przedsiębiorstwa obywatelskiego i społecznej przedsiębiorczości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14013 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14012.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14887.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16811.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16809.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Celem książki jest wykazanie wpływu religii na gospodarkę i wzajemnego ich przenikania. Kościoły były i są podmiotami życia gospodarczego, posiadającymi majątek i kapitał ludzki. Wchodzą one w liczne interakcje z otoczeniem ekonomicznym. Religia zaś, poprzez doktrynę, a także działania i przekonania swych wyznawców, propaguje określony styl życia, konsumpcji, oszczędności, model rodziny; kształtuje moralność, kreuje stosunek do bogactwa, biedy oraz postępu naukowo-technicznego i kultury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16810.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie redakcyjnej błędny ISBN.
Bibliografia, netografia na stronach 169-186.
Społeczna odpowiedzialność biznesu jest koncepcją coraz szerzej wdrażaną w zarządzaniu firmami. Ogólnie polega ona na połączeniu działań mających budować przewagę konkurencyjną z podejmowaniem inicjatyw korzystnych dla otoczenia firmy i środowiska. Autorka przedstawiła: powstanie i ewolucję koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu oraz jej znaczenie we współpracy międzynarodowej, działania na rzecz zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności, wdrażanie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce i jej oddziaływanie na budowanie i utrwalanie wizerunku polskich organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17291.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17290.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / [Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu], ISSN 2084-6193 ; nr 232)
Bibliogr., netogr. s. 434-454.
Głównym celem monografii jest identyfikacja i ocena stanu społecznej odpowiedzialności małego przedsiębiorstwa (w tym zarządzania społeczną odpowiedzialnością), a także określenie kierunków jego doskonalenia wraz z propozycją praktycznych zaleceń w tym zakresie przy uwzględnieniu uwarunkowań wewnętrznych i zewnętrznych. W pracy posłużono się metodą analizy opisowej na podstawie rozległych studiów polskiej i zagranicznej literatury przedmiotu. Praca składa się z pięciu rozdziałów, w których przedstawiono m.in.: istotę i teoretyczne podstawy społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa, modelową koncepcję teoretyczną dotyczącą społecznej odpowiedzialności małego przedsiębiorstwa, doskonalenie społecznej odpowiedzialności małego przedsiębiorstwa poprzez sposoby eliminacji dysfunkcji w obszarze zarządzania społeczną odpowiedzialnością, możliwości tworzenia infrastruktury społecznej odpowiedzialności oraz wyzwania badawcze związane ze społeczną odpowiedzialnością małego przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13130.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14218.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16883.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 275-301.
"Zamysłem naukowym Autora jest dążenie do sformułowania założeń metodologicznych w celu przygotowania i realizacji proaktywnych, innowacyjnych strategii ekologicznych współczesnych korporacji, które znajdują odzwierciedlenie w ich różnych obszarach aktywności biznesowej [...]. Praca także odpowiada na potrzeby i wyzwania dostarczania zarządzającym współczesnymi organizacjami instrumentarium zarządzania, w tych nowych, strategicznych uwarunkowaniach rozwoju współczesnych organizacji". [z recenzji prof. zw. dr. hab. inż. Jana Stachowicza]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11945.XVII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13116.XVII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej