Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(140)
Forma i typ
Książki
(138)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje dydaktyczne
(4)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(125)
dostępne
(107)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(43)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(74)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(126)
Autor
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(7)
Ogonowska Agnieszka
(5)
Lepa Adam (1939- )
(4)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(4)
Hofman Iwona
(3)
Jakubowicz Karol (1941- )
(3)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(3)
Roguska Agnieszka
(3)
Sokołowski Marek
(3)
Bucholc Marta
(2)
Castells Manuel (1942- )
(2)
Jeziński Marek
(2)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(2)
Marody Mirosława (1947- )
(2)
McQuail Denis (1935- )
(2)
Ptaszek Grzegorz
(2)
Sadza Agata
(2)
Sokołowski Marek (1962- )
(2)
Stevenson Douglas Keith (1944- )
(2)
Szpunar Magdalena
(2)
Szulżycka Alina
(2)
Tomaszkiewicz Teresa
(2)
Andrusiewicz Joanna
(1)
Aouil Bassam (1962- )
(1)
Barefoot Darren (1974- )
(1)
Barska Anetta
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Bell Allan
(1)
Bernatowicz Małgorzata
(1)
Bobryk Jerzy
(1)
Bodenstein Jürgen H
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Borys Tadeusz (1945- )
(1)
Branston Gill
(1)
Braun Juliusz (1948- )
(1)
Briggs Asa (1921- )
(1)
Brzozowski Tomasz
(1)
Burger Harald (1940- )
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Ceramella Nick
(1)
Chruścińska Jadwiga
(1)
Chudziński Edward (1940- )
(1)
Chwaszcz Joanna
(1)
Croteau David
(1)
Daun-Barausch Elke
(1)
Dehn Mechthild
(1)
Dietl Jerzy (1927- )
(1)
Dijk Jan van (1952- )
(1)
Dovey Jon
(1)
Drzyzga Piotr
(1)
Durham Gigi Meenakshi
(1)
Dutton Brian (1952- )
(1)
Dziadzia Bogusław
(1)
Dzierżyńska-Mielczarek Jolanta
(1)
Ejsmont Marek
(1)
Fajfer-Kruczek Ilona
(1)
Ficek Ewa
(1)
Filiciak Mirosław (1976- )
(1)
Filipiak Marian (1935- )
(1)
Fowler Roger (1938-1999)
(1)
Fras Janina
(1)
Frederking Volker (1958- )
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Gajda Janusz (1933- )
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Giddings Seth
(1)
Gorman Lyn
(1)
Gołuchowski Jerzy (1953- )
(1)
Grabowski Rafał Dominik (1966- )
(1)
Grant Iain
(1)
Grzelewska Danuta (1954- )
(1)
Grünewald Dietrich
(1)
Guzek Krzysztof (1978- )
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hart Andrew
(1)
Hassan Robert
(1)
Hoffman Thomas
(1)
Holmes Sue
(1)
Hopfinger Maryla (1942- )
(1)
Hoynes William
(1)
Jakubowski Witold (1963- )
(1)
Jasiewicz Justyna
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Jastrzębski Jerzy (1945- )
(1)
Jedliński Jakub
(1)
Jenkins Henry (1958- )
(1)
Josting Petra
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Juszczyk Stanisław (1951- )
(1)
Jędrzejewski Stanisław
(1)
Kakareko Ksenia
(1)
Kellner Douglas M. (1943- )
(1)
Kelly Kieran
(1)
Klimski Tadeusz (1948- )
(1)
Kobylińska Zdzisława (1965- )
(1)
Konarska Katarzyna
(1)
Kondracka-Szala Marta
(1)
Konieczna Dorota
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(80)
1990 - 1999
(10)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(122)
Kiribati
(7)
nieznany (d)
(4)
nieznany (us)
(3)
Kalifornia (USA)
(1)
Anglia
(1)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(136)
angielski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Nauczyciele
(1)
Temat
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
Środki masowego przekazu
(23)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(17)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(17)
INTERNET
(13)
KULTURA MASOWA
(10)
EDUKACJA MEDIALNA
(9)
MULTIMEDIA
(8)
Komunikacja społeczna
(6)
WYCHOWANIE
(5)
Dziennikarstwo
(4)
KULTURA
(4)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(4)
WIELKA BRYTANIA
(4)
DZIECKO
(3)
DZIENNIKARSTWO
(3)
JĘZYK NIEMIECKI
(3)
JĘZYKOZNAWSTWO
(3)
KOŚCIÓŁ KATOLICKI
(3)
Metody badawcze
(3)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(3)
PEDAGOGIKA MEDIALNA
(3)
Analiza treści i zawartości mediów
(2)
CYBERKULTURA
(2)
DZIENNIKARZE
(2)
Dziennikarze
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
Historia
(2)
Internet
(2)
KOMPUTERY
(2)
MANIPULACJA (psychol.)
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Media społecznościowe
(2)
Medioznawstwo
(2)
NAŁÓG
(2)
PRZEKŁADY
(2)
Pedagogika medialna
(2)
Prawo prasowe
(2)
REKLAMA
(2)
STANY ZJEDNOCZONE
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
DIGITALIZACJA
(1)
DYCZEWSKI, LEON (1936- )
(1)
DZIENNIKARSTWO OBYWATELSKIE
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
EROTYZM
(1)
ETYKA SPOŁECZNA
(1)
Edukacja regionalna
(1)
FILM
(1)
FILM REKLAMOWY
(1)
Film
(1)
Gatunki medialne
(1)
Gry komputerowe
(1)
INTEGRACJA GOSPODARCZA
(1)
Image
(1)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(1)
JĘZYK ANGIELSKI
(1)
KOMIKSY
(1)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(1)
KOMUNIKACJA POLITYCZNA
(1)
KOMUNIKACJA WERBALNA
(1)
KONWERGENCJA MEDIÓW
(1)
KSZTAŁCENIE
(1)
KULTURA AUDIOWIZUALNA
(1)
Krauze, Ryszard (1956- )
(1)
Kultura
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MCLUHAN, HERBERT MARSHALL (1911-1980)
(1)
Mediolingwistyka
(1)
Młodzież
(1)
NAUCZANIE
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
PERSWAZJA
(1)
PISMO
(1)
PLURALIZM SPOŁECZNY
(1)
PORTAL INTERNETOWY
(1)
PORZĄDEK SPOŁECZNY
(1)
POSTAWY
(1)
POSTĘP TECHNICZNY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Polityka
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Publiczność
(1)
RADIOFONIA
(1)
RODZINA
(1)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(1)
Regionalne środki masowego przekazu
(1)
Rynek
(1)
SEKTY i RUCHY RELIGIJNE
(1)
SOCJALIZACJA
(1)
SOCJOTECHNIKA
(1)
SPOSTRZEGANIE
(1)
SPOŻYCIE
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
Socjologia
(1)
Społeczności lokalne
(1)
TEKST
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(7)
1989-2000
(4)
1945-1989
(2)
1989-
(2)
1801-1900
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Europa
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
Praca zbiorowa
(7)
Opracowanie
(5)
Materiały konferencyjne
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
PUBLICYSTYKA POLSKA
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(21)
Językoznawstwo
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Filozofia i etyka
(2)
Historia
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
media
(29)
Internet
(17)
media masowe
(13)
środki masowego przekazu
(13)
mass media
(10)
prasa
(7)
społeczeństwo informacyjne
(7)
telewizja
(7)
dziennikarstwo
(6)
radio
(6)
culture
(5)
edukacja medialna
(5)
film
(5)
komunikacja
(4)
komunikacja społeczna
(4)
komunikowanie masowe
(4)
media elektroniczne
(4)
medioznawstwo
(4)
reklama
(4)
social aspects
(4)
Great Britain
(3)
Unia Europejska
(3)
United States
(3)
blog
(3)
druk
(3)
dyskurs medialny
(3)
dziennikarstwo obywatelskie
(3)
etyka
(3)
journalism
(3)
media lokalne
(3)
media publiczne
(3)
media społecznościowe
(3)
newspaper
(3)
wychowanie
(3)
English language
(2)
Web 2.0
(2)
Wikipedia
(2)
badania naukowe
(2)
cyberkultura
(2)
cyberprzestrzeń
(2)
cyfryzacja
(2)
dziennikarz
(2)
economy
(2)
education
(2)
edukacja
(2)
etyka dziennikarska
(2)
globalizacja
(2)
government
(2)
kompetencje informacyjne
(2)
komputer
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
komunikacja polityczna
(2)
kultura masowa
(2)
language
(2)
lifestyle
(2)
multimedia
(2)
młodzież
(2)
nowe media
(2)
pismo
(2)
political aspects
(2)
polityka medialna
(2)
popular culture
(2)
prawo prasowe
(2)
psychologia mediów
(2)
reklama telewizyjna
(2)
serwis społecznościowy
(2)
sport
(2)
społeczeństwo sieci
(2)
system medialny
(2)
technologia
(2)
terroryzm
(2)
uzależnienie od Internetu
(2)
wolność słowa
(2)
Facebook
(1)
Francja
(1)
Hiszpania
(1)
Krauze, Ryszard
(1)
MySpace
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Open Access
(1)
Szwajcaria
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
administracja publiczna
(1)
agencja reklamowa
(1)
aparat fotograficzny
(1)
audience
(1)
bezpieczeństwo
(1)
biblioteka
(1)
biographical television programs
(1)
broadcast journalism
(1)
celebrities
(1)
civilization
(1)
cultural regulation
(1)
cyberagresja
(1)
cyberbullying
(1)
cyberprzemoc
(1)
cyberslacking
(1)
czas wolny
(1)
140 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 403-436.
W prezentowanym tomie komunikowanie jest rozumiane bardzo szeroko, a tytułowe zmiany dotyczą zarówno sfery technologicznej, instrumentów, za pomocą których się komunikujemy, treści, które są/mogą być komunikowane, jak też charakteru nadawcy i odbiorcy komunikatów. W pierwszej części książki opisywane są media, które jak nigdy wcześniej muszą poszukiwać swojej tożsamości. W drugiej części omawiane są problemy związane z komunikowaniem politycznym. W trzeciej - to, co jest związane z komunikowaniem marketingowym, reklamą, public relations. W ostatniej części pojawiają się analizy Web 2.0. (ze wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11161.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11915.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka "The New Educational Review")
W swych artykułach autorzy z trzech krajów omawiają całą paletę aktualnych problemów związanych z wykorzystaniem mediów informacyjnych i komunikacyjnych w zaspokajaniu różnorodnych potrzeb dziecka. W sposób kompetentny pokazują kompleksowy i intencjonalny wpływ mediów na procesy nauczania i wychowania oraz zdrowie dziecka. W pracy zbiorowej przedstawione są wyniki różnorodnych badań empirycznych oraz analiz teoretycznych, opartych na procedurach metodologicznych stosowanych w Polsce, Czechach i Słowacji. Książka zawiera ponadto interesujące refleksje pedagogiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7060.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor książki próbował ukazać, że zasady moralne, które należy respektować w posługiwaniu się środkami masowego przekazu, odnajdujemy w relacji osoby do mediów. Celem tych ostatnich, jak i samego komunikowania w ogóle, jest służenie rozwojowi osoby i jedności między ludźmi. Tak więc nawet tak fundamentalne zasady jak prawda i wolność odnajdują swe konkretyzacje poprzez odniesienie do celu komunikowania. Ten ostatni jest zasadniczym kryterium etycznej oceny wszelkich form rozpowszechniania i odbioru informacji, w tym także za pośrednictwem najnowszych technologii, a więc np. Internetu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5599 [Magazyn 1], 3982.VI.11 [Magazyn 1], P.2831 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2830.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3983.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z ogólnopolskiej konferencji naukowej, 22 maja 2009 r., Wrocław.
Bibliogr. przy ref.
Książka składa się z dwóch części. W pierwszej umieszczone zostały teksty, które dotyczą szeroko pojętej edukacji i wychowania (wraz z podmiotami tych procesów – uczniami, nauczycielami; odbywającego się z udziałem mediów, za ich pośrednictwem czy też w nich. W drugiej części zawarte zostały artykuły dotyczące poradnictwa w mediach, edukacji nieformalnej, wpływu spolecznego, a także roli, jaką media odgrywają w życiu współczesnego człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11921.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stardom and Celebrity : a reader / ed. Sean Redmond, Sue Holmes. - Los Angeles, London : SAGE Publications, 2007. - XIV, [1], 375 s. ; 24 cm.
Publikacja dotyczy sławnych osób. Tekst w j. angielskim
This book brings together some of the seminal interventions which have structured the development of stardom and celebrity studies, while crucially combining and situating these within the context of new essays which address the contemporary, cross-media and international landscape of today's fame culture. From Max Weber, Walter Benjamin and Roland Barthes to Catherine Lumby, Chris Rojek and Graeme Turner. At the core of the collection is a desire to map out a unique historical trajectory - both in terms of the development of fame, as well as the historical development of the field.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6849.XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7648.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Culture Media and Identities)
This text outlines the ways in which contemporary trends - political, social and economic - give rise to public debates about policies concerned with culture. A range of theoretical issues are explored and three key arenas of contested regulation are discussed: sexuality, globalization and multiculturalism. Sexuality poses issues of control of representations, pornography and censorship. Globalization raises questions of national identity and cultural imperialism. Multiculturalism challenges existing models of cultural identity and citizenship. Through these three central cases, major contests around the public defining of culture, identity and difference are clarified.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11265.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Na stronie tytułowej, okładce i grzbiecie: Nowa edycja.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Zbiór artykołów, rozpraw i szkiców podejmujących zagadnienia związane z prasą, radiem, telewizją i tzw. nowymi mediami. Teksty te zostały specjlanie napisane do niniejszej publikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.9.VI.11 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Film i Media Audiowizualne)
Dziecko w świecie mediów i konsumpcji to książka analizująca sytuację współczesnego dziecka, jego pozycję społeczno-kulturową, sposoby funkcjonowania oraz kreowania i przedstawiania jego obrazu w mediach. Wszystkie te zjawiska są opisane w kontekście toczących się aktualnie procesów kulturowych charakterystycznych dla społeczeństwa konsumpcyjnego i zmediatyzowanego, takich jak: infantylizacja kulturowa, adolescencja dzieci, komercjalizacja dzieciństwa. Wpływają one na sposób socjalizowania dzieci, ofertę medialną, sposoby kreowania nie tylko obrazu dziecka i dzieciństwa, lecz także macierzyństwa czy rodziny. Oferta dzisiejszej kultury konsumpcyjno-medialnej stwarza wiele korzyści, ale rodzi też pewne zagrożenia, takie jak choćby anoreksja czy niebezpieczeństwa wynikające z dostępu do źródeł internetowych. Zarówno jednym, jak i drugim zjawiskom wnikliwie przyglądają się autorzy książki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6587 [Magazyn 1], P.6585 [Magazyn 1], P.6586 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.4640.VI.11 [Wypożyczalnia B], P.6584.VI.11 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5011.VI.11 [Czytelnia B], 7472.VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
E.4 CZYT.
Jest to najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej! Książka jest syntetyczna i aktualna - niezbędna w pracy i na studiach; przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne; w obecnym wydaniu prezentuje całkowicie nowy - uzupełniający rozważania na temat mediów - rozdział Ku społeczeństwu medialnemu oraz bibliografię najnowszych prac w języku polskim. Pozycja polecana studentom nauk politycznych, dziennikarstwa, bibliotekoznawstwa, socjologii, psychologii, filmoznawstwa, kulturoznawstwa i europeistyki, a także praktykom - dziennikarzom, badaczom mediów, badaczom opinii publicznej, specjalistom od public relations i menedżerom medialnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6420 [Magazyn 1], P.6421 [Magazyn 1], P.6422 [Magazyn 1], P.6419 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5626.VI.11 [Wypożyczalnia B], P.6418.VI.11 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7108.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E.4 CZYT.
Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej! Książka: syntetyczna i aktualna - niezbędna w pracy i na studiach; przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne; w obecnym wydaniu prezentuje całkowicie nowy - uzupełniający rozważania na temat mediów - rozdział Ku społeczeństwu medialnemu oraz bibliografię najnowszych prac w języku polskim. Pozycja polecana studentom nauk politycznych, dziennikarstwa, bibliotekoznawstwa, socjologii, psychologii, filmoznawstwa, kulturoznawstwa i europeistyki, a także praktykom - dziennikarzom, badaczom mediów, badaczom opinii publicznej, specjalistom od public relations i menedżerom medialnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2627.VI.11 [Magazyn 1], P.1767 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Media i komunikowanie masowe : teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu / Tomasz Goban-Klas. - Wydanie II, 5 dodruk. - Warszawa; Kraków : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015. - 339 stron : rysunki, tabele ; 24 cm.
Jest to najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej! Książka jest syntetyczna i aktualna - niezbędna w pracy i na studiach; przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne; w obecnym wydaniu prezentuje całkowicie nowy - uzupełniający rozważania na temat mediów - rozdział Ku społeczeństwu medialnemu oraz bibliografię najnowszych prac w języku polskim. Pozycja polecana studentom nauk politycznych, dziennikarstwa, bibliotekoznawstwa, socjologii, psychologii, filmoznawstwa, kulturoznawstwa i europeistyki, a także praktykom - dziennikarzom, badaczom mediów, badaczom opinii publicznej, specjalistom od public relations i menedżerom medialnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20433.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20432.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7110.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6111.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang., niem.
Bibliogr. s. 432-453. Indeks.
Prezentowana pozycja składa się z ośmiu rozpraw poświęconych aktualnym problemom teorii komurtikowania masowego. Autor omawia między innymi istotę i charakter współczesnego społeczeństwa medialnego, dziennikarstwo w perspektywie teoretycznej, uwarunkowania europejskiej opinii publicznej oraz teorię społecznego odbioru mediów. W swoich analizach odwołuje się do klasycznego i współczesnego dorobku europejskiej i amerykańskiej nauki o komunikowaniu. Celem książki jest pogłębienie wiedzy teoretycznej i empirycznej o mediach, wskazanie na ich rosnące znaczenie w życiu jednostek i społeczeństw. Przeznaczona jest dła medioznawców, dziennikarzy, pracowników działów publtc reiations oraz studentów politologii, socjologii, dziennikarstwa i komunikacji społecznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8885.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10441.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka "The New Educational Review")
W książce zwrócono uwagę na wykorzystanie przez dzieci komputerów, różnych usług sieciowych funkcjonujących w Internecie jak również mediów prostych, np. układanek i klocków. Dokonano ponadto charakterystyki mediów i materiałów dydaktycznych chętnie wykorzystywanych w procesie kształcenia do prezentacji różnego typu treści obrazowych i dźwiękowych. Omówiono reklamę w mediach i różne typy mechanizmów wpływających na odbiór informacji przez dzieci i młodzież. W kontekście mediów autor książki przeanalizował proces wychowania, kładąc nacisk na jego cele oraz związane z tym najważniejsze problemy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5014.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6041.V.7 [Czytelnia B], 6042.V.7 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
History in the media : film and television / Robert Niemi. - Santa Barbara, Calif. : ABC-CLIO, copyright 2006. - XXIII, 501 pages : illustrations ; 27 cm.
Includes bibliographical references (p. 437-448) and index.
This convenient, insightful resource on the depiction of historical events in film and on television combines the latest scholarship with reviews of specific works. Capsule reviews of more than 350 films and television programs that claim to present historical events and persons, each examined for inaccuracies or bias; An extensive filmography of all movies featured in the book, plus many more historical films and TV shows, providing basic production and cast information; An extensive bibliography of print, video, and online sources on the overall study of history in the media and scholarship on specific films and programs; A complete index of historical and cinematic terms and concepts, as well as important scholars and filmmaking personnel
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18626.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Zgromadzone w niniejszym tomie artykuły w różnym stopniu koncentrują się na relacji człowieka z technologią i mediami, ukazują technologiczno-medialny wpływ na różne płaszczyzny funkcjonowania człowieka, zarówno w sferze psychologicznej, jak i społecznej, edukacyjnej czy kulturowej. Ich autorami są głównie psycholodzy, kulturoznawcy oraz pedagodzy, dzięki czemu otrzymujemy interdyscyplinarne i wieloaspektowe spojrzenie na omawianą problematykę. Autorom artykułów zgromadzonych w tomie udało się ukazać niektóre z kluczowych związków człowieka z technologią i mediami. Mamy nadzieję, że problematyka ta stanie się źródłem inspiracji dla kolejnych debat i konferencji poświęconych tym zagadnieniom, właśnie w takim interdyscyplinarnym ujęciu, które daje szansę wielostronnego i wielokontekstowego ujęcia tematu. A właśnie tego wymagają nasze czasy, cywilizacja medialna, w której funkcjonujemy i jaką nadal współkreujemy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15693.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Społeczeństwem informacyjnym zajmują się przedstawiciele wielu dziedzin nauki i praktyki: filozofowie, socjologowie, ekonomiści, lekarze, inżynierowie i politycy. Szczególną rolę w powstającej formacji społeczno-ekonomicznej odgrywają informatycy rozumiejący znaczenie i potrzebę szerokiego wykorzystania komputerów we wszystkich dziedzinach życia. Zastosowanie technologii informacyjnych i komunikacyjnych wymaga zaś zadbania o bezpieczeństwo systemów komputerowych oraz przetwarzanych w nich danych. Wychodząc naprzeciw zainteresowaniu tą tematyką, autorzy poruszają w książce zagadnienia dotyczące rozwoju nowych technologii komputerowych i teleinformatycznych oraz opisują ich zastosowania w elektronicznej administracji, gospodarce i edukacji. Publikacja jest adresowana do studentów zarządzania i ekonomii oraz do osób chcących dowiedzieć się więcej na tematy związane z nową formacją społeczno-ekonomiczną. Może być zarówno podręcznikiem, jak i poradnikiem dla kadry menedżerskiej zainteresowanej nowymi technologiami informacyjnymi i ich bezpieczeństwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7233.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8153.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
W książce położono nacisk na manipulację (rzeczywistą i potencjalną; co w kontekście edukacji stawia ją w szeregu publikacji znaczących dla współczesnej pedagogiki. Zaproponowana przez, profesora Bronisława Siemienieckiego struktura pracy jest logiczna – eksponuje manipulację w mediach, ale jednocześnie przedstawia możliwości jej eliminowania lub ograniczania jej wpływu. Wątek ten związany jest z edukacją, w tym z wciąż poszukującą właściwego miejsca w planach nauczania edukacją medialną. W książce omawiane są zagadnienia manipulacji i towarzysząca temu bezradność dziecka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5598.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7061.VI.11 [Czytelnia B], 7062.VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Medialna : podręcznik akademicki)
Bibliografia strony: 194-213. Indeks.
Podręcznik zawiera syntezę obrazu mediów, polityki medialnej i dziennikarstwa na obszarze dzisiejszej Europy. Autor objął swymi badaniami również media krajów Europy Środkowej i Wschodniej. Ukazuje procesy zmian zachodzących we współczesnych mediach i systemach medialnych, a także zmiany sposoby myślenia o mediach, zwłaszcza w krajach postkomunistycznych. Podręcznik przeznaczony jest dla studentów dziennikarstwa, komunikacji społecznej, medioznawstwa, kulturoznawstwa, europeistyki, stosunków międzynarodowych i politologii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19548.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19547.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 183-189.
Nauki o komunikacji i mediach są młodą dyscypliną wiedzy. Zyskały na znaczeniu od czasu pojawienia się mediów masowych w latach trzydziestych XX wieku a ich rola ustawicznie wzrasta. Publikacja Komunikacja i media" służy jako wprowadzenie dla studentów, nauczycieli, uczniów i wielu czytelników zainteresowanych funkcjonowaniem mediów jako czwartej władzy" w społeczeństwie. Jest wkładem do zaspokojenia ich potrzeb, pewnego rodzaju uniwersalnym kompasem", dającym orientację w szerokiej dziedzinie środków społecznego przekazu. Gandalf.com.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7346.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej