Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(140)
Forma i typ
Książki
(138)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje dydaktyczne
(4)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(125)
dostępne
(107)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(43)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(74)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(126)
Autor
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(7)
Ogonowska Agnieszka
(5)
Lepa Adam (1939- )
(4)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(4)
Hofman Iwona
(3)
Jakubowicz Karol (1941- )
(3)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(3)
Roguska Agnieszka
(3)
Sokołowski Marek
(3)
Bucholc Marta
(2)
Castells Manuel (1942- )
(2)
Jeziński Marek
(2)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(2)
Marody Mirosława (1947- )
(2)
McQuail Denis (1935- )
(2)
Ptaszek Grzegorz
(2)
Sadza Agata
(2)
Sokołowski Marek (1962- )
(2)
Stevenson Douglas Keith (1944- )
(2)
Szpunar Magdalena
(2)
Szulżycka Alina
(2)
Tomaszkiewicz Teresa
(2)
Andrusiewicz Joanna
(1)
Aouil Bassam (1962- )
(1)
Barefoot Darren (1974- )
(1)
Barska Anetta
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Bell Allan
(1)
Bernatowicz Małgorzata
(1)
Bobryk Jerzy
(1)
Bodenstein Jürgen H
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Borys Tadeusz (1945- )
(1)
Branston Gill
(1)
Braun Juliusz (1948- )
(1)
Briggs Asa (1921- )
(1)
Brzozowski Tomasz
(1)
Burger Harald (1940- )
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Ceramella Nick
(1)
Chruścińska Jadwiga
(1)
Chudziński Edward (1940- )
(1)
Chwaszcz Joanna
(1)
Croteau David
(1)
Daun-Barausch Elke
(1)
Dehn Mechthild
(1)
Dietl Jerzy (1927- )
(1)
Dijk Jan van (1952- )
(1)
Dovey Jon
(1)
Drzyzga Piotr
(1)
Durham Gigi Meenakshi
(1)
Dutton Brian (1952- )
(1)
Dziadzia Bogusław
(1)
Dzierżyńska-Mielczarek Jolanta
(1)
Ejsmont Marek
(1)
Fajfer-Kruczek Ilona
(1)
Ficek Ewa
(1)
Filiciak Mirosław (1976- )
(1)
Filipiak Marian (1935- )
(1)
Fowler Roger (1938-1999)
(1)
Fras Janina
(1)
Frederking Volker (1958- )
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Gajda Janusz (1933- )
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Giddings Seth
(1)
Gorman Lyn
(1)
Gołuchowski Jerzy (1953- )
(1)
Grabowski Rafał Dominik (1966- )
(1)
Grant Iain
(1)
Grzelewska Danuta (1954- )
(1)
Grünewald Dietrich
(1)
Guzek Krzysztof (1978- )
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hart Andrew
(1)
Hassan Robert
(1)
Hoffman Thomas
(1)
Holmes Sue
(1)
Hopfinger Maryla (1942- )
(1)
Hoynes William
(1)
Jakubowski Witold (1963- )
(1)
Jasiewicz Justyna
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Jastrzębski Jerzy (1945- )
(1)
Jedliński Jakub
(1)
Jenkins Henry (1958- )
(1)
Josting Petra
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Juszczyk Stanisław (1951- )
(1)
Jędrzejewski Stanisław
(1)
Kakareko Ksenia
(1)
Kellner Douglas M. (1943- )
(1)
Kelly Kieran
(1)
Klimski Tadeusz (1948- )
(1)
Kobylińska Zdzisława (1965- )
(1)
Konarska Katarzyna
(1)
Kondracka-Szala Marta
(1)
Konieczna Dorota
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(80)
1990 - 1999
(10)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(122)
Kiribati
(7)
nieznany (d)
(4)
nieznany (us)
(3)
Kalifornia (USA)
(1)
Anglia
(1)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(136)
angielski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Nauczyciele
(1)
Temat
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
Środki masowego przekazu
(23)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(17)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(17)
INTERNET
(13)
KULTURA MASOWA
(10)
EDUKACJA MEDIALNA
(9)
MULTIMEDIA
(8)
Komunikacja społeczna
(6)
WYCHOWANIE
(5)
Dziennikarstwo
(4)
KULTURA
(4)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(4)
WIELKA BRYTANIA
(4)
DZIECKO
(3)
DZIENNIKARSTWO
(3)
JĘZYK NIEMIECKI
(3)
JĘZYKOZNAWSTWO
(3)
KOŚCIÓŁ KATOLICKI
(3)
Metody badawcze
(3)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(3)
PEDAGOGIKA MEDIALNA
(3)
Analiza treści i zawartości mediów
(2)
CYBERKULTURA
(2)
DZIENNIKARZE
(2)
Dziennikarze
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
Historia
(2)
Internet
(2)
KOMPUTERY
(2)
MANIPULACJA (psychol.)
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Media społecznościowe
(2)
Medioznawstwo
(2)
NAŁÓG
(2)
PRZEKŁADY
(2)
Pedagogika medialna
(2)
Prawo prasowe
(2)
REKLAMA
(2)
STANY ZJEDNOCZONE
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
DIGITALIZACJA
(1)
DYCZEWSKI, LEON (1936- )
(1)
DZIENNIKARSTWO OBYWATELSKIE
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
EROTYZM
(1)
ETYKA SPOŁECZNA
(1)
Edukacja regionalna
(1)
FILM
(1)
FILM REKLAMOWY
(1)
Film
(1)
Gatunki medialne
(1)
Gry komputerowe
(1)
INTEGRACJA GOSPODARCZA
(1)
Image
(1)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(1)
JĘZYK ANGIELSKI
(1)
KOMIKSY
(1)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(1)
KOMUNIKACJA POLITYCZNA
(1)
KOMUNIKACJA WERBALNA
(1)
KONWERGENCJA MEDIÓW
(1)
KSZTAŁCENIE
(1)
KULTURA AUDIOWIZUALNA
(1)
Krauze, Ryszard (1956- )
(1)
Kultura
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MCLUHAN, HERBERT MARSHALL (1911-1980)
(1)
Mediolingwistyka
(1)
Młodzież
(1)
NAUCZANIE
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
PERSWAZJA
(1)
PISMO
(1)
PLURALIZM SPOŁECZNY
(1)
PORTAL INTERNETOWY
(1)
PORZĄDEK SPOŁECZNY
(1)
POSTAWY
(1)
POSTĘP TECHNICZNY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Polityka
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Publiczność
(1)
RADIOFONIA
(1)
RODZINA
(1)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(1)
Regionalne środki masowego przekazu
(1)
Rynek
(1)
SEKTY i RUCHY RELIGIJNE
(1)
SOCJALIZACJA
(1)
SOCJOTECHNIKA
(1)
SPOSTRZEGANIE
(1)
SPOŻYCIE
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
Socjologia
(1)
Społeczności lokalne
(1)
TEKST
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(7)
1989-2000
(4)
1945-1989
(2)
1989-
(2)
1801-1900
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Europa
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
Praca zbiorowa
(7)
Opracowanie
(5)
Materiały konferencyjne
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
PUBLICYSTYKA POLSKA
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(21)
Językoznawstwo
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Filozofia i etyka
(2)
Historia
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
media
(29)
Internet
(17)
media masowe
(13)
środki masowego przekazu
(13)
mass media
(10)
prasa
(7)
społeczeństwo informacyjne
(7)
telewizja
(7)
dziennikarstwo
(6)
radio
(6)
culture
(5)
edukacja medialna
(5)
film
(5)
komunikacja
(4)
komunikacja społeczna
(4)
komunikowanie masowe
(4)
media elektroniczne
(4)
medioznawstwo
(4)
reklama
(4)
social aspects
(4)
Great Britain
(3)
Unia Europejska
(3)
United States
(3)
blog
(3)
druk
(3)
dyskurs medialny
(3)
dziennikarstwo obywatelskie
(3)
etyka
(3)
journalism
(3)
media lokalne
(3)
media publiczne
(3)
media społecznościowe
(3)
newspaper
(3)
wychowanie
(3)
English language
(2)
Web 2.0
(2)
Wikipedia
(2)
badania naukowe
(2)
cyberkultura
(2)
cyberprzestrzeń
(2)
cyfryzacja
(2)
dziennikarz
(2)
economy
(2)
education
(2)
edukacja
(2)
etyka dziennikarska
(2)
globalizacja
(2)
government
(2)
kompetencje informacyjne
(2)
komputer
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
komunikacja polityczna
(2)
kultura masowa
(2)
language
(2)
lifestyle
(2)
multimedia
(2)
młodzież
(2)
nowe media
(2)
pismo
(2)
political aspects
(2)
polityka medialna
(2)
popular culture
(2)
prawo prasowe
(2)
psychologia mediów
(2)
reklama telewizyjna
(2)
serwis społecznościowy
(2)
sport
(2)
społeczeństwo sieci
(2)
system medialny
(2)
technologia
(2)
terroryzm
(2)
uzależnienie od Internetu
(2)
wolność słowa
(2)
Facebook
(1)
Francja
(1)
Hiszpania
(1)
Krauze, Ryszard
(1)
MySpace
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Open Access
(1)
Szwajcaria
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
administracja publiczna
(1)
agencja reklamowa
(1)
aparat fotograficzny
(1)
audience
(1)
bezpieczeństwo
(1)
biblioteka
(1)
biographical television programs
(1)
broadcast journalism
(1)
celebrities
(1)
civilization
(1)
cultural regulation
(1)
cyberagresja
(1)
cyberbullying
(1)
cyberprzemoc
(1)
cyberslacking
(1)
czas wolny
(1)
140 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Prezentowana publikacja jest owocem pracy wielu autorów, zawiera ich przemyślenia, refleksję wyrosłą na gruncie dociekań empirycznych i doświadczeń zbieranych przez lata w różnych środowiskach akademickich. Autorzy poruszyli m.in. problematykę pedagogicznej refleksji nad kulturą i językiem mediów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7055.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6987.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 178-184.
Podręcznik łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16451.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16450.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bringing together a range of core texts into one volume, this acclaimed anthology offers the definitive resource in culture, media, and communication. A fully revised new edition of the bestselling anthology in this dynamic and multidisciplinary field New contributions include essays from Althusser through to Henry Jenkins, and a completely new section on Globalization and Social Movements.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6095.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja społeczna leży w polu zainteresowań wszystkich dyscyplin humanistycznych. Kultura bowiem istnieje tylko dzięki porozumiewaniu się. Kultura jest komunikacją - jak powiedział Edward T. Hall. W perspektywie socjologicznej mieszczą się takie zagadnienia, jak: wzajemne powiązania między komunikowaniem, jego formami i treściami oraz stosunkami społecznymi, społeczne konsekwencje procesów komunikowania, społeczne uwarunkowania skuteczności perswazyjnej przekazów medialnych, wychowawcza i socjalizacyjna funkcja mediów, reklama jako specyficzna forma przekazu medialnego. Książka skierowana jest do wszystkich, którzy interesują się zjawiskami związanymi z tą dziedziną społeczną. Dla studentów może stanowić wprowadzenie i zachętę do pogłębiania studiów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5285.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6568.VI.11 [Czytelnia B], 6569.VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. okł.: Zarys historii i rozwoju mediów.
Przydatne kompendium wiedzy o mediach, polecane zwłaszcza studentom dziennikarstwa. Autor przedstawia najważniejsze wynalazki, udoskonalające komunikację medialną w szerokim kontekście historycznym i społecznym. Praca zawiera też zestawienie chronologiczne ważniejszych wydarzeń w historii mediów oraz tematy samodzielnego przemyślenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3306 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2115.VI.11 [Czytelnia B], P.2116.VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Syntetyczny obraz dziejów prasy, radia i telewizji powstała z myślą o potrzebach dydaktycznych. Na wielu rodzajach studiów dziennikarskich odczuwa się brak zwięzłej, aktualnej prezentacji tyczącej tradycji zawodu, jego dorobku i specyfiki wynikającego z powikłanego biegu dziejów naszej historii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2817.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3964.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"The New Media Theory Reader" brings together key readings on new media – what it is, where it came from, how it affects our lives, and how it is managed. Using work from media studies, cultural history and cultural studies, economics, law, and politics, the essays encourage readers to pay close attention to the ‘new’ in new media, as well as considering it as a historical phenomenon. The Reader features a general introduction as well as an editors’ introduction to each thematic section, and a useful summary of each reading.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6863 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7662.XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7661.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademickie Warsztaty Dziennikarskie)
Bibliogr. s. [275]-306. Indeks.
Wielu badaczy mediów uważa, że skoro tradycyjne media masowe jakoby schodzą ze sceny, warto zajmować się jedynie nowymi mediami, Internetem oraz nowymi technologiami. Ale media jeszcze nie zginęły: podlegają "internetyzacji", ale też "mediatyzują" Internet, okazując się niezbędnym dostawcą treści "internetowych". Autor poddaje szczegółowej analizie procesy konwergencji, mediamorfozy i remediacji, tworząc "nową ekologię mediów". Zajmuje się też przyszłością dziennikarstwa i demokracji, które za sprawą nowych mediów będą musiały przejść gruntowną metamorfozę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11943.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13113.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Człowiek często niezauważalnie dla siebie staje się bezwolnym elementem sztucznego świata reklamy, telewizji i Internetu. Olbrzymi wpływ mediów na życie często jednak nie jest uświadomiony a tradycyjna edukacja nie kładzie dostatecznego nacisku na to zagadnienie. Złożony charakter zależności, jakie powoduje tak silna obecność mediów w naszym życiu, wymaga nabycia umiejętności, których wcześniej nie potrzebowaliśmy. Dlatego powstała potrzeba wprowadzenia nowego przedmiotu - edukacji medialnej. W swojej książce Ogonowska nie poprzestaje na teorii. W Aneksie zamieszcza szczegółowy - a pierwszy w literaturze pedagogicznej - projekt kursu uniwersyteckiego, przygotowującego nauczycieli do uczenia nowego przedmiotu, pokazuje jak przy tym wykorzystać nowe technologie komunikacyjne także jako narzędzie poznawania. Autorka, choć nie daje prostej recepty jak odnaleźć się w takiej rzeczywistości, kładzie nacisk na uświadomienie sobie mechanizmów wpływu mediów, rozumienie tytułowej społecznej rzeczywistości. Umiejętność życia w niej dotyczy przecież każdego z nas. Bardzo bogata bibliografia przedmiotu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3514 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4270.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Myśli Współczesnej)
Byron Reevs i Clifford Nass, amerykańscy informatycy od technologii komunikacyjnych, postanowili zbadać - wykorzystując metody psychologii społecznej i socjologii - jak ludzie reagują na media. Otóż okazało się, że uczestnicy eksperymentu bardzo się starali, aby nie zrobić komputerowi przykrości, czuli się fizycznie zagrożeni przez coś, co było tylko wizerunkiem, przypisywali kreskówkom bogatą osobowość bądź reagowali na głosy w komputerze zgodnie ze stereotypami płci. Zachowania te potwierdziły ciekawą i nowatorską tezę autorów: wbrew intuicyjnym wyobrażeniom nasze interakcje z komputerami, telewizją i nowymi mediami są z zasady społeczne i naturalne, tak jak interakcje z innymi ludźmi. Stawianie znaku równości między mediami a realnym życiem nie wynika bynajmniej z niewiedzy lub młodego wieku, lecz jest zjawiskiem powszechnym i niezależnym od naszej świadomości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3515 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4271.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na sumę tego, co ma do zaoferowania pozycja (Kon)teksty kultury medialnej czytelnikom składają się informacje o stanie badań tak socjologicznych, jak medio- i kulturoznawczych, w tym prezentacja koncepcji mało w Polsce znanych. Są tu też liczne wskazówki metodologiczne, informacje o nowych zjawiskach, które pojawiły się w kulturze w wyniku upowszechnienia się dostępu do internetu, informacje historyczne i rozważania z zakresu etyki. Niebagatelną część tomu stanowią analizy i interpretacje nowych sposobów porozumiewania się i uprawiania twórczości. Część z nich może prowokować do niezgody i dyskusji, ale w wypadku rozpoznawania nowych zjawisk i wypracowywania metod ich badania jest to zjawisko nie tylko nieuniknione, ale i konieczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7987.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na sumę tego, co ma do zaoferowania pozycja (Kon)teksty kultury medialnej czytelnikom składają się informacje o stanie badań tak socjologicznych, jak medio- i kulturoznawczych, w tym prezentacja koncepcji mało w Polsce znanych. Są tu też liczne wskazówki metodologiczne, informacje o nowych zjawiskach, które pojawiły się w kulturze w wyniku upowszechnienia się dostępu do internetu, informacje historyczne i rozważania z zakresu etyki. Niebagatelną część tomu stanowią analizy i interpretacje nowych sposobów porozumiewania się i uprawiania twórczości. Część z nich może prowokować do niezgody i dyskusji, ale w wypadku rozpoznawania nowych zjawisk i wypracowywania metod ich badania jest to zjawisko nie tylko nieuniknione, ale i konieczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7988.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mass Media / Pierre Sorlin. - Wrocław : "Astrum", 2001. - 248 s. ; 20 cm.
(Kreatywność)
Autor analizuje cały system informacyjny i rozrywkowy. Próbuje określić warunki i wymagania konieczne do przeprowadzenia badań na temat mediów i różnych ich zastosowań w społeczeństwach. Bada, w jaki sposób powstaje i rozwija się publiczność, ocenia gusty upodobania oraz analizuje niektóre z ważniejszych technicznych zmian, jakie miały miejsce w naszym stulecie. Rozważa również rolę mediów w rozrywce i informacji oraz rozpatruje, jak rozwijają się imperia mediów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4661 [Magazyn 1], P.3433 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3434.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4230.VI.11 [Czytelnia B], 5030.VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
Bibliogr. s. 192-199.
Publikacja dostarcza lektury wyjątkowo inspirującej. Jest to oczywiście efektem atrakcyjności samego tematu, ale chyba w większym stopniu rezultatem podejścia do niego Autorki. Książka, a jest to walor wszystkich znanych mi tekstów dr Szpunar, nie zawiera „pustych myślowych przebiegów"", nie ma w nim pustosłowia - każdy rozdział daje Czytelnikowi potężną porcję konkretnej wiedzy, przybliżając świat sieci nawet temu, dla kogo wirtualna rzeczywistość jest istotną częścią jego własnej rzeczywistości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12324.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja to Księga Jubileuszowa na cześć ojca profesora Leona Dyczewskiego. Kultura, media i społeczeństwo były i są przedmiotem zainteresowania i badań jubilata. Księga składa się z sześciu części zatytułowanych kolejno: Kultura, media, Rodzina, Polityka społeczna i Varia. Problematyka przygotowanej księgi, a także jej treść jej kolejnych rozdziałów z jednej strony przybliżają osobę prof. Dyczewskiego, z drugiej zaś unaoczniają rozległość i wagę podejmowanych przez niego dociekań naukowych. Autorami kolejnych rozdziałów są wybitni specjaliści z Polski, a tak że z zagranicy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7081.VI.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6904.VI.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
How to do Media and Cultural Studies / Jane Stokes. - Ed. 1, reprint. - Los Angeles, London : SAGE Publications, 2007. - VIII, 198 s. ; 24 cm.
Tekst w j. angielskim
"How to do Media and Cultural Studies" provides an essential student guide to the process of research and writing. Aimed at any student about to start on an extended essay or dissertation it covers all the key stages - from formulating a research question to writing up. It covers both quantitative and qualitative methods - Includes separate chapters of how to analyze media and cultural texts, industries and audiences - Works through a series of key examples of media and cultural research - Includes a list of useful library resources and essential web sites Suitable for use as a coursebook, this book can also be used independently by students. No other book provides such an accessible and practical guide. "How to do Media and Cultural Studies" is an essential purchase for all media, communication, film and cultural studies students.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6855 [Magazyn 1], P.6856 [Magazyn 1], P.6854 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7654.XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7653.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmiotem refleksji w tej książce jest przede wszystkim negatywna funkcja mediów w odniesieniu do ewangelizacji. Rozpatruje się ją na obszarze aktywnych w społeczeństwie mitów i obrazów. Dlatego w tytule zastosowano czytelny skrót myślowy: Mity i obrazy. Pierwsza część książki dotyczy mitów społecznych (Mitologizacja rzeczywistości), druga odnosi się do funkcjonowania obrazów rozpatrywanych w kontekście cywilizacji obrazu (Dominacja obrazu) i wreszcie część trzecia ukazuje najważniejsze zadania katolickich mediów, wynikające z omawianych zjawisk (Zadania mediów katolickich). Książka powstała na podstawie wykładów, które autor prowadził w roku akademickim 1997/98 w Studium Komunikowania Społecznego i Dziennikarstwa Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Stanowi zaledwie zarys podjętej problematyki, jednakże należy żywić nadzieję, że przyczyni się do dalszych, pogłębionych już studiów i poszukiwań w świecie mitów i obrazów współczesnego człowieka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2011 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2012.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3231.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Do książki dołączony jest komplet 2 płyt CD o tej samej sygnaturze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8212 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka o Komunikowaniu)
Inicjowana niniejszą zbiorową publikacją seria wydawnicza ma przede wszystkim upowszechniać wyniki najnowszych badań nad komunikacją w Polsce. Ma także przyczyniać się do integracji wysoce złożonej materii badawczej oraz szybko rosnącego, ale rozproszonego środowiska badaczy komunikologów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5013 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7508.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6040.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cywilizacja medialna / Tomasz Goban-Klas. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2005. - 288 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Edukacja Medialna)
W książce "Cywilizacja medialna. Geneza, ewolucja, eksplozja" jest przedstawiona historia i rozwój mediów, rozumianych jako instrumenty utrwalania i przekazywania informacji w czasie i przestrzeni. Społeczności ludzkie od wieków porozumiewały się wykorzystując różnorakie narzędzia (media), współcześnie jednak skala i intensywność posługiwania się mediami prowadzi do kształtowania się społeczeństwa określanego jako zmediatyzowane, opierającego się na mediach we wszelkich przejawach życia. Książka prof. Gobana-Klasa jest pierwszą polską książką tak szeroko ujmującą temat - od malowideł naskalnych i początków pisma do multimediów, internetu i telefonu komórkowego. Książka jest przeznaczona głównie dla studentów dziennikarstwa i kierunków pokrewnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.3618.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4318.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej