Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(44)
Forma i typ
Książki
(44)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(42)
dostępne
(27)
wypożyczone
(5)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(12)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(20)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(42)
Autor
Dziubiński Zbigniew (1952- )
(2)
Juchnowicz Marta (1948- )
(2)
Król Henryk
(2)
Ludwiczyński Antoni
(2)
Merecki Jarosław (1960- )
(2)
Pawlak Zbigniew
(2)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Baniak Józef (1948- )
(1)
Baryluk Marzena
(1)
Barłóg Krystyna
(1)
Bereźnicki Franciszek (1937- )
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Dyczewski Leon (1936- )
(1)
Dziewanowska Katarzyna
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Gliński Piotr
(1)
Gros Urszula (1940- )
(1)
Guzek Krzysztof (1978- )
(1)
Janicka Iwona (psycholog)
(1)
Janowski Konrad
(1)
Juczyński Zygfryd
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kobyliński Andrzej (1965- )
(1)
Korczyński Mariusz
(1)
Kostkiewicz Janina
(1)
Lany Magdalena
(1)
Laskowska Małgorzata
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Moń Ryszard (1951- )
(1)
Mroziewski Marian
(1)
Olearczyk Teresa Ewa
(1)
Oleksyn Tadeusz
(1)
Olszak-Krzyżanowska Bożena
(1)
Robbins Stephen P. (1943- )
(1)
Rogoziński Kazimierz
(1)
Rostkowski Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Rybczyńska Dorota A. (1961- )
(1)
Sadowski Ireneusz
(1)
Sienkiewicz Łukasz
(1)
Skolimowski Henryk (1930- )
(1)
Stanowska Małgorzata
(1)
Steuden Stanisława (1950- )
(1)
Styczeń Tadeusz (1931- )
(1)
Słomski Wojciech
(1)
Walęcka-Matyja Katarzyna
(1)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława
(1)
Wojciszke Bogdan
(1)
Wołosiuk Beata
(1)
Zawistowska Alicja
(1)
Świrko-Pilipczuk Janina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(44)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Politycy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Temat
WARTOŚĆ
(10)
KADRY
(8)
PROMOCJA ZDROWIA
(6)
ZARZĄDZANIE
(6)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(4)
RODZINA
(3)
ANTROPOLOGIA FILOZOFICZNA
(2)
KULTURA
(2)
MAŁŻEŃSTWO
(2)
MŁODZIEŻ
(2)
PEDAGOGIKA
(2)
PŁACA
(2)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(2)
WYCHOWANIE
(2)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(2)
ETYKA
(1)
Etyka
(1)
GODNOŚĆ LUDZKA
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
KOŚCIÓŁ KATOLICKI
(1)
KULTURA MASOWA
(1)
LUDZIE STARZY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Marketing wartości
(1)
Medycyna behawioralna
(1)
NAUCZANIE
(1)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(1)
NAUCZANIE ZINTEGROWANE
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
ORGANIZACJE
(1)
OŚWIATA DOROSŁYCH
(1)
POSTAWY
(1)
PRACA
(1)
PRACOWNICY SOCJALNI
(1)
PRAWA CZŁOWIEKA
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Rodzina
(1)
SPORT
(1)
STARZENIE SIĘ
(1)
STRUKTURA SPOŁECZNA
(1)
System wartości
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
TEOLOGIA MORALNA
(1)
TRZEBINIA (woj. małopolskie)
(1)
TURYSTYKA
(1)
Testy psychologiczne
(1)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
WYCHOWANIE do WARTOŚCI
(1)
Współdziałanie
(1)
ZACHOWANIE
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
2001-
(2)
1901-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
POLSKA
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
PODRĘCZNIKI
(4)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
wartości
(32)
wartościowanie pracy
(10)
wynagrodzenie
(10)
promocja zdrowia
(7)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(7)
rodzina
(6)
zdrowie
(6)
motywowanie pracowników
(5)
ocena pracowników
(5)
rekrutacja pracowników
(5)
etyka
(4)
małżeństwo
(4)
motywacja
(4)
rozwój zawodowy
(4)
komunikacja interpersonalna
(3)
wychowanie
(3)
zatrudnienie
(3)
zwolnienia pracowników
(3)
antropologia filozoficzna
(2)
dzieci
(2)
edukacja
(2)
etyka pracy
(2)
filozofia
(2)
informacja personalna
(2)
kapitał ludzki
(2)
kariera zawodowa
(2)
kompetencje pracownicze
(2)
konsumpcjonizm
(2)
kultura
(2)
kultura organizacji
(2)
kultura organizacyjna
(2)
mobbing
(2)
moralność
(2)
młodzież
(2)
ocenianie
(2)
osobowość
(2)
postawa
(2)
przywództwo
(2)
płeć
(2)
rodzina niepełna
(2)
sport
(2)
szkolenie pracowników
(2)
szkoła
(2)
tożsamość
(2)
zachowania organizacyjne
(2)
Jan Paweł II
(1)
agresja
(1)
andragogika
(1)
atrakcyjność
(1)
badania
(1)
bhp
(1)
cele kształcenia
(1)
choroba
(1)
chrześcijaństwo
(1)
coaching
(1)
cyberkultura
(1)
cywilizacja
(1)
człowiek
(1)
decyzje
(1)
dobór pracowników
(1)
dorosłość
(1)
dydaktyka
(1)
edukacja dorosłych
(1)
efektywność
(1)
efektywność pracy
(1)
ekologia
(1)
ekspresja gniewu
(1)
emocje
(1)
empatia
(1)
encyklika
(1)
etyka zawodowa
(1)
feminizm
(1)
formy kształcenia
(1)
geriatria
(1)
globalizacja
(1)
godność
(1)
grupa
(1)
grupa społeczna
(1)
inteligencja emocjonalna
(1)
jakość życia
(1)
kapitał intelektualny
(1)
kapitał społeczny
(1)
kara śmierci
(1)
kategoria zaszeregowania
(1)
klient
(1)
klonowanie
(1)
kobiety
(1)
kodeks etyki zawodowej
(1)
kompetencje zawodowe
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja międzykulturowa
(1)
koncepcja pedagogiczna
(1)
konflikt
(1)
konkubinat
(1)
koszty pracy
(1)
kształcenie
(1)
kształcenie wielostronne
(1)
kultura europejska
(1)
kultura fizyczna
(1)
kultura masowa
(1)
44 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Słowo kluczowe: etyka wartości
Bibliografis strony 57-[63].
W pozycji wyodrębnione są dwie części. W pierwszej znajduje się syntetyczne ujęcie dziejów etyki od czasów starożytnych po współczesność. Druga część książki poświęcona jest problematyce tej nauki (istocie powinności moralnej i dobra moralnego, sumieniu jako normie moralności a także metodom i strukturze etyki).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 532 [Magazyn 2], 534 [Magazyn 2], 535 [Magazyn 2], 536 [Magazyn 2] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 531.II.2 [Wypożyczalnia B], 533.II.2 [Wypożyczalnia B], 528.II.2 [Wypożyczalnia B], 529.II.2 [Wypożyczalnia B] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 527.II.2 [Czytelnia B], 530.II.2 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 361-402. Indeks.
Książka Katarzyny Dziewanowskiej przynosi wiedzę wartościową dla środowiska naukowego, ale także cenną i zrozumiałą dla praktyków zarządzania publicznego i dla polityków. Rzadko się zdarza, żeby praca rzetelna pod względem naukowym i wykorzystująca różnorodne techniki badawcze była jednocześnie łatwa w odbiorze i zrozumiała dla odbiorców spoza środowiska akademickiego. Monografia dr Dziewanowskiej łączy te cechy. Może także stanowić wzór dla innych autorów pod względem przejrzystości wywodu, uporządkowania wątków i posługiwania się naukowym językiem. Wreszcie, pokazuje ona, jak pisząc na temat specyficzny dla jednej dyscypliny naukowej, można stworzyć pracę interesującą także z perspektywy interdyscyplinarnej (autor tej recenzji jest ekonomistą, a książkę przeczytał z dużym zainteresowaniem Dr hab. Mikołaj Herbst)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17834.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konf., 12 maja 2011 r., Warszawa.
Bibliogr. przy niektórych ref.
W dzisiejszym świecie prawa człowieka znajdują tak swoich gorących zwolenników, jak i zdecydowanych przeciwników. Ich obrońcy wskazują na konieczność promocji praw podstawowych jako jedynego możliwego fundamentu o charakterze globalnym, do którego mogą się odwołać ludzie różnych kultur i religii. Praca ukazuje szeroką panoramę problematyki praw człowieka. Z jednej strony ukazuje ich niezbywalność i wartość, z drugiej sygnalizuje źródła ich zagrożeń, przyczyny deformacji i błędne interpretacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13813.II.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 185-200.
Monografia naukowa z zakresu psychologii rodziny. Zaprezentowano w niej zagadnienia dotyczące problematyki wartości rodzinnych. Obejmuje weryfikację empiryczną zróżnicowanych wymiarów wartości rodzinnych oraz ich psychologicznych korelatów. Rodzina zajmuje centralne miejsce w każdym społeczeństwie. Nie jest istotne, czy ma charakter formalny zinstytucjonalizowany czy nie. Zaproponowana w publikacji uniwersalne i ponadkulturowe ujęcie rodziny wpisuje się w obserwowane obecnie przemiany życia rodzinnego. Rodzina stanowi wartość dla wszystkich. Jej specyficzne walory sprawiają, że jest celem życiowym, dążeniem, pragnieniem. Być w rodzinie i mieć rodzinę to naturalna i najważniejsza potrzeba każdego człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.128.V.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska : Medicina)
Forma i typ
Promocja zdrowia w swojej najprostszej formie oznacza poprawianie zdrowia. Jest to podstawowy aspekt pielęgniarstwa i innych profesji opieki zdrowotnej oraz jedno z najważniejszych zadań w dziedzinie zdrowia. Publikacja "Annales UMCS Medicina. Promocja zdrowia w hierarchii wartości" składa się z sześciu tomów, w których znajdują się publikacje różnych autorów. Jest to zbiór książek z cyklu Annales Medicina wydawanych co roku przez Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. W głównej mierze poruszono w nich problematykę promocji zdrowia i odniesiono do hierarchii wartości. Wartość dydaktyczną pozycji podnoszą liczne tabele i wykresy. Publikacja przeznaczona jest dla lekarzy, pielęgniarek oraz pacjentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3561.XVIII.12.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska : Medicina)
Forma i typ
Promocja zdrowia w swojej najprostszej formie oznacza poprawianie zdrowia. Jest to podstawowy aspekt pielęgniarstwa i innych profesji opieki zdrowotnej oraz jedno z najważniejszych zadań w dziedzinie zdrowia. Publikacja "Annales UMCS Medicina. Promocja zdrowia w hierarchii wartości" składa się z sześciu tomów, w których znajdują się publikacje różnych autorów. Jest to zbiór książek z cyklu Annales Medicina wydawanych co roku przez Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. W głównej mierze poruszono w nich problematykę promocji zdrowia i odniesiono do hierarchii wartości. Wartość dydaktyczną pozycji podnoszą liczne tabele i wykresy. Publikacja przeznaczona jest dla lekarzy, pielęgniarek oraz pacjentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3562.XVIII.12.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska : Medicina)
Forma i typ
Promocja zdrowia w swojej najprostszej formie oznacza poprawianie zdrowia. Jest to podstawowy aspekt pielęgniarstwa i innych profesji opieki zdrowotnej oraz jedno z najważniejszych zadań w dziedzinie zdrowia. Publikacja "Annales UMCS Medicina. Promocja zdrowia w hierarchii wartości" składa się z sześciu tomów, w których znajdują się publikacje różnych autorów. Jest to zbiór książek z cyklu Annales Medicina wydawanych co roku przez Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. W głównej mierze poruszono w nich problematykę promocji zdrowia i odniesiono do hierarchii wartości. Wartość dydaktyczną pozycji podnoszą liczne tabele i wykresy. Publikacja przeznaczona jest dla lekarzy, pielęgniarek oraz pacjentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3563.XVIII.12.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska : Medicina)
Forma i typ
Promocja zdrowia w swojej najprostszej formie oznacza poprawianie zdrowia. Jest to podstawowy aspekt pielęgniarstwa i innych profesji opieki zdrowotnej oraz jedno z najważniejszych zadań w dziedzinie zdrowia. Publikacja "Annales UMCS Medicina. Promocja zdrowia w hierarchii wartości" składa się z sześciu tomów, w których znajdują się publikacje różnych autorów. Jest to zbiór książek z cyklu Annales Medicina wydawanych co roku przez Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. W głównej mierze poruszono w nich problematykę promocji zdrowia i odniesiono do hierarchii wartości. Wartość dydaktyczną pozycji podnoszą liczne tabele i wykresy. Publikacja przeznaczona jest dla lekarzy, pielęgniarek oraz pacjentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3564.XVIII.12.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska : Medicina)
Forma i typ
Promocja zdrowia w swojej najprostszej formie oznacza poprawianie zdrowia. Jest to podstawowy aspekt pielęgniarstwa i innych profesji opieki zdrowotnej oraz jedno z najważniejszych zadań w dziedzinie zdrowia. Publikacja "Annales UMCS Medicina. Promocja zdrowia w hierarchii wartości" składa się z sześciu tomów, w których znajdują się publikacje różnych autorów. Jest to zbiór książek z cyklu Annales Medicina wydawanych co roku przez Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. W głównej mierze poruszono w nich problematykę promocji zdrowia i odniesiono do hierarchii wartości. Wartość dydaktyczną pozycji podnoszą liczne tabele i wykresy. Publikacja przeznaczona jest dla lekarzy, pielęgniarek oraz pacjentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3565.XVIII.12.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska : Medicina)
Forma i typ
Promocja zdrowia w swojej najprostszej formie oznacza poprawianie zdrowia. Jest to podstawowy aspekt pielęgniarstwa i innych profesji opieki zdrowotnej oraz jedno z najważniejszych zadań w dziedzinie zdrowia. Publikacja "Annales UMCS Medicina. Promocja zdrowia w hierarchii wartości" składa się z sześciu tomów, w których znajdują się publikacje różnych autorów. Jest to zbiór książek z cyklu Annales Medicina wydawanych co roku przez Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. W głównej mierze poruszono w nich problematykę promocji zdrowia i odniesiono do hierarchii wartości. Wartość dydaktyczną pozycji podnoszą liczne tabele i wykresy. Publikacja przeznaczona jest dla lekarzy, pielęgniarek oraz pacjentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3566.XVIII.12.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej