Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Dostępność
tylko na miejscu
(20)
dostępne
(14)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(11)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(20)
Autor
Laird Elizabeth
(4)
Acklam Richard (1960- )
(3)
Burgess Sally
(3)
Miller Judy L
(3)
Cohen Robert F
(2)
Hogue Ann
(2)
Oshima Alice
(2)
Cohen Robert
(1)
Crandall Jo Ann (1943- )
(1)
Curtis Jane
(1)
Downing Angela
(1)
Fang Zhihui
(1)
Hudson Thom
(1)
Kearny Edward N
(1)
Kearny Mary Ann
(1)
Killen John
(1)
Locke Philip
(1)
Lorenzo-Modia Maria Jesús
(1)
Lukin Annabelle
(1)
Meyers Alan
(1)
Ravitch Lara
(1)
Schleppegrell Mary J
(1)
Smith Lorraine C
(1)
Szczepaniak-Kozak Anna
(1)
Thornbury Scott (1950- )
(1)
Vicary Tim
(1)
Wallwork Adrian
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(7)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(11)
Nowy Jork (stan) (USA)
(6)
Wielka Brytania
(3)
Anglia
(1)
Kiribati
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(12)
angielski
(11)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(6)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Temat
Język angielski
(10)
Nauczanie języków obcych
(8)
JĘZYK ANGIELSKI
(6)
Czytanie
(3)
Pisanie
(3)
STANY ZJEDNOCZONE
(3)
CAE (certyfikat językowy)
(2)
IRLANDIA
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
Analiza dyskursu
(1)
CZYTANIE
(1)
Dyskusja
(1)
JĘZYKI
(1)
JĘZYKOZNAWSTWO
(1)
Język
(1)
KRAJOZNAWSTWO
(1)
Nauczanie
(1)
OBYCZAJE
(1)
ŚWIADOMOŚĆ SPOŁECZNA
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(9)
Edukacja i pedagogika
(4)
Słowo kluczowe
textbook
(20)
English language
(14)
foreign speakers
(11)
grammar
(6)
rhetoric
(6)
United States
(3)
academic reading
(3)
academic writing
(3)
composition and exercises
(3)
reading
(3)
report writing
(3)
study and teaching
(3)
Americans
(2)
Ireland
(2)
culture
(2)
elementary level
(2)
exercises
(2)
language
(2)
people
(2)
society
(2)
teaching
(2)
text
(2)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
CAE
(1)
Christmas
(1)
Penguin Readers
(1)
customs
(1)
discourse analysis
(1)
intercultural studies
(1)
linguistics
(1)
literature
(1)
methodology
(1)
research
(1)
science
(1)
sources
(1)
speaking skills
(1)
spoken English
(1)
text studies
(1)
writing
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Michigan Teacher Training)
Bibliogr. s. 119-126. Indeks.
This book presents a linguistic approach to teaching reading in different subjects; an approach that focuses on language itself. Central to this approach is a view that knowledge is constructed in and through language and that language changes with changes in knowledge. As students move from elementary to secondary schools, they encounter specialized knowledge and engage in new contexts of learning in all subjects. This means that the language of secondary school learning is quite different from the language of the elementary years. Students need to develop specialized literacies (literacy relevant to each content area) as well as a critical literacy they can use across subject areas to engage with, reflect on, and assess specialized and advanced knowledge. This functional language analysis approach is shown using actual secondary social studies, science, and math textbooks and using a literary text.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14044.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Macmillan Books for Teachers)
Bibliografia s. 186-189. Indeks.
Beyond the Sentence describes the features and functions of different types of texts and shows how to incorporate them into language teaching. It examines what makes spoken and written text coherent and shows how an understanding of this can help students deal with the language needs of work, study and exams. It also provides practical activities that can be used in the classroom to help students work with text. Provides a straightforward introduction to discourse and text analysis. Suggests ways to evaluate and use learners' texts in more constructive ways. Contains a wide range of practical ideas and photocobiale tasks that are ready to use in the classroom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17960.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Gold Advanced : coursebook / Richard Acklam, Sally Burgess. - Harlow : Longman, 2001. - 223 strony : ilustracje kolorowe ; 28 cm.
The Coursebook is filled with interesting topics and gives learners plenty of opportunity for discussion. It builds students’ confidence by combining carefully graded exam preparation for their Cambridge English exam with thorough language and skills development – in a fun and engaging way. This is a course that engages classes with a variety of learners – and whether or not they decide to sit for the exam, all your students will be ready and fully confident by the end of the course.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 253.XXIV.13 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.595.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.594.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej