Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(128)
Forma i typ
Książki
(121)
Rejestracje audio i wideo
(7)
Programy komputerowe
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(105)
dostępne
(47)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(28)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(20)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(106)
Autor
Mitchell H.Q
(18)
Evans Virginia
(12)
Dooley Jenny
(6)
Simmons Naomi
(6)
Holt Ron
(4)
Musiol Mady
(3)
O'Connell Sue
(3)
O'Sullivan Neil
(3)
Villarroel Magaly
(3)
Annabell Clementine
(2)
Bradford Barbara (1944- )
(2)
Celce-Murcia Marianne
(2)
Cook Guy
(2)
Copage Judy
(2)
Edwards Lynda
(2)
Erocak Linnette Ansel
(2)
Feunteun Anne
(2)
Manicolo Louise
(2)
Michałowski Bartosz
(2)
Morris Susan
(2)
Mourão Sandie
(2)
Murphy Richard A
(2)
Obee Bob
(2)
Spratt Mary (1947- ). English for teacher
(2)
Stanton Alan
(2)
Vale David
(2)
Wajnryb Ruth
(2)
Willis Jane
(2)
Wyatt Rawdon
(2)
Abbs Brian (1935- )
(1)
Acevedo Ana
(1)
Allemano Jane
(1)
Altamirano Annie
(1)
Arthur Lois
(1)
Ashworth Julie
(1)
Barfield Andrew
(1)
Batstone Rob
(1)
Bean Rita M
(1)
Brinton Donna M
(1)
Brook-Hart Guy
(1)
Brookes Gay
(1)
Brooks Julia
(1)
Burke Kathy
(1)
Clark John
(1)
Cohen Robert
(1)
Cook Jain
(1)
Cooper Jewell E
(1)
Cummings Martha Clark
(1)
Dobson Julia M
(1)
Doff Adrian
(1)
Duffy Roslyn
(1)
Duran David
(1)
Elliott John (1938- )
(1)
Emslie Val
(1)
Escobar Linda
(1)
Ferlazzo Larry
(1)
Freebairn Ingrid
(1)
Gower Marisol
(1)
Green Catherine
(1)
Gude Kathy
(1)
Hagger Hazel
(1)
Haines Simon
(1)
Halliwell Susan
(1)
Harmer Jeremy (1947- )
(1)
Hashemi Louise
(1)
He Ye
(1)
Holt Roger
(1)
Hull-Sypnieski Katie 1974-
(1)
Invernizzi Marcia
(1)
Januszka Dana
(1)
Jiménez Raya Manuel
(1)
Johnston Francine R
(1)
Jones Christopher (1949- )
(1)
Jones Leo (1943- )
(1)
Juel Connie
(1)
Keer Hilde Van
(1)
Lavery Clare
(1)
Levin Barbara B
(1)
Lewis Michael
(1)
Lewis-Wagner Donna
(1)
Lodge Patricia
(1)
Ludlow Karen
(1)
Mac Naughton Glenda
(1)
McCarthy Michael (1947- )
(1)
McGavigan Patrick
(1)
McIntyre Donald
(1)
McNiff Jean
(1)
Medwell Claire
(1)
Miller Judy L
(1)
Moon Jayne
(1)
Moule Jean
(1)
Mugglestone Patricia
(1)
Nelsen Jane
(1)
Newbrook Jacky
(1)
Nolasco Rob
(1)
Norrish John
(1)
Olshtain Elite (1938- )
(1)
Ortolano Kate
(1)
Owen-Shocki Deborah
(1)
Pugliese Chaz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(38)
2000 - 2009
(50)
1990 - 1999
(38)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(85)
Wielka Brytania
(28)
Kiribati
(8)
Anglia
(2)
Kalifornia (USA)
(1)
Niemcy
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
nieznany (us)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(93)
angielski
(35)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
B2 poziom biegłości językowej
(1)
C1 poziom biegłości językowej
(1)
C2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(104)
Język angielski
(13)
Nauczanie języków obcych
(8)
Nauczanie
(6)
NAUCZYCIELE
(4)
FCE
(3)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(2)
EGZAMINY
(2)
Nauczyciele języka angielskiego
(2)
Tutoring
(2)
CAE
(1)
CPE (certyfikat językowy)
(1)
CZYTANIE
(1)
Dziecko
(1)
Education
(1)
JĘZYKOZNAWSTWO
(1)
Język handlu i biznesu
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Language teachers
(1)
Learner autonomy
(1)
MNIEJSZOŚCI NARODOWE
(1)
Metody nauczania
(1)
Motywacja
(1)
NAUCZYCIELE JĘZYKA ANGIELSKIEGO
(1)
Nauczyciele języków
(1)
OBYCZAJE TOWARZYSKIE
(1)
Reading
(1)
Reading teachers
(1)
Teoria nauczania
(1)
Testy językowe
(1)
WIELKA BRYTANIA
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-2000
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI SZKOLNE
(18)
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(12)
PODRĘCZNIKI
(10)
Podręcznik
(7)
DOKUMENTY DŹWIĘKOWE
(6)
KSIĄŻKI dla PRZEDSZKOLAKÓW
(3)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(17)
Językoznawstwo
(13)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
teacher's book
(84)
English language
(44)
teaching
(39)
grammar
(22)
vocabulary
(20)
teacher development
(17)
teacher education
(15)
ELT
(13)
teacher
(13)
pre-school education
(12)
reading
(12)
EFL
(11)
primary school
(11)
writing
(10)
FCE
(9)
education
(9)
speaking
(9)
listening
(8)
practice test
(6)
Certificate Advanced Exam
(4)
foreign language
(4)
foreign speakers
(4)
study
(4)
teachers
(4)
CAE
(3)
English grammar
(3)
First Certificate in English
(3)
United States
(3)
intermediate level
(3)
language
(3)
language skills
(3)
learning
(3)
literacy
(3)
primary school education
(3)
teacher's handbook
(3)
CPE
(2)
English
(2)
advanced level
(2)
children of immigrants
(2)
cultural competence
(2)
discourse
(2)
elementary level
(2)
examination
(2)
intermediate
(2)
intonation
(2)
language learning
(2)
language teaching
(2)
methods of teaching
(2)
multicultural education
(2)
observation
(2)
pre-intermediate
(2)
semantics
(2)
tutoring
(2)
upper-intermediate level
(2)
use of English
(2)
workbook
(2)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Cambridge Advanced Exam
(1)
Certificate of Proficiency
(1)
ESL
(1)
ESP
(1)
English verb
(1)
Foreign speakers
(1)
Great Britain
(1)
Study and teaching
(1)
activity program
(1)
assessment
(1)
business English
(1)
cassette
(1)
children
(1)
classroom managment
(1)
classroom organisation
(1)
communication activity
(1)
communication skills
(1)
conversation
(1)
cultural studies
(1)
education studies
(1)
exam
(1)
games
(1)
mentoring
(1)
minorities
(1)
motivation
(1)
practical exam
(1)
pragmatics
(1)
racism
(1)
reading skills
(1)
reading specialist
(1)
school book
(1)
social life
(1)
students
(1)
study and teaching
(1)
task-based learning
(1)
teacher's hanbook
(1)
teaching children
(1)
testing
(1)
tourism
(1)
training
(1)
upper-intermediate
(1)
young children
(1)
128 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Always Learning)
W skład zestawu wchodzą książki o sygn. 14411 XXIV CZYT., B.1225 XXIV CZYT., 41 kolorowe karty (B.1224 XXIV CZYT.), komplet 2 płyt CD o sygn. CD.337 i płyta DVD o sygn. DVD.336.
"Ricky the Robot" is an English course for 3-5 year olds in preschool education. The Big Book, large and colour, contains the stories for each level. The book comprises six stories with text and illustrations. Parts of the text are highlighted in blue for students to repeat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1223.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Always Learning)
W skład zestawu wchodzą książki o sygn. B.1223 XXIV CZYT., B.1225 XXIV CZYT., 41 kolorowe karty (B.1224 XXIV CZYT.), komplet 2 płyt CD o sygn. CD.337 i płyta DVD o sygn. DVD.336.
"Ricky the Robot" is an English course for 3-5 year olds in preschool education. In Starter Level there are six lessons in each unit; four of these include a worksheet in the Student's Book and the other two have photocopiables in the Teacher's Book. The Teacher's Book contains: contents table, introduction, unit maps, letters to parents, teacher's notes on the main lessons, teacher's notes on the optional lessons, teacher's notes on the festival lessons, evaluation charts and photocopiables.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14411.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Oxford English)
First published 2001.
Bibliogr. s. 141-142. Indeks.
This book aims to build teachers' confidence in their ability to use English effectively, when teaching non-native speakers at elementary level. It encourages teachers to practice the language activities with a colleague and/or record themselves doing the language practice activities in English.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16552.XXIV.14.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16551.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
A multi-level course, supported by a broad range of supplementary material, which targets both accuracy and fluency in all four language skills.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4133 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
English for the Teacher : a language development course. Cassette / Mary Spratt. - Cambridge : Cambridge University Press, 1994. - Side 1 : Units 1-9.2, 46 min.; Side 2: Units 9.4-15, 43 min. ; 11 cm.
(Cambridge Teacher Training and Development)
"English for the Teacher" is a course which enables teachers to improve their language ability for a number of purposes - using English in the classroom, making professional contacts, reading about the teaching of English and discussions with colleagues and students. As well as providing language practice for the four skills, it also invites teachers to comment on the learning value of what they are doing and thus discuss and reflect on different ways of teaching and learning. In this way, it provides opportunities for more general professional development. * A short Introduction for users explains the basic principles underlying the material. * Each unit focuses on a theme from the world of teaching. * Notes for Trainers give guidance on appropriate classroom methodology. * Guidance is provided for self-study use.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. T.237 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge Teacher Training and Development)
"English for the Teacher" is a course which enables teachers to improve their language ability for a number of purposes - using English in the classroom, making professional contacts, reading about the teaching of English and discussions with colleagues and students. As well as providing language practice for the four skills, it also invites teachers to comment on the learning value of what they are doing and thus discuss and reflect on different ways of teaching and learning. In this way, it provides opportunities for more general professional development. * A short Introduction for users explains the basic principles underlying the material. * Each unit focuses on a theme from the world of teaching. * Notes for Trainers give guidance on appropriate classroom methodology. * Guidance is provided for self-study use.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9512 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16861.XXIV.14 [Czytelnia A], P.3183.XXIV.14 [Czytelnia A] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
English for the Teacher : a language development course / Mary Spratt. - Ed.1, 20th printing - Cambridge : Cambridge University Press, 2012 - XI, 158 s. : ryc., tab. ; 25 cm.
(Cambridge Teacher Training and Development)
"English for the Teacher" is a course which enables teachers to improve their language ability for a number of purposes - using English in the classroom, making professional contacts, reading about the teaching of English and discussions with colleagues and students. As well as providing language practice for the four skills, it also invites teachers to comment on the learning value of what they are doing and thus discuss and reflect on different ways of teaching and learning. In this way, it provides opportunities for more general professional development. * A short Introduction for users explains the basic principles underlying the material. * Each unit focuses on a theme from the world of teaching. * Notes for Trainers give guidance on appropriate classroom methodology. * Guidance is provided for self-study use.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Słowo kluczowe: CAE teacher's book
Clear, straightforward methodology makes the course easy to follow. Key topic areas, lots of related vocabulary and essential grammar work give you everything you need for the exam. A complete Practice Test at the end of the book allows timed practice. Accompanying Exam Practice Workbook provides follow-up work and exam practice for each lesson.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.624.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Słowo kluczowe: ESP tourism teacher's book
Essential language practice for tourist industry professionals.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.753 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Uncovering Grammar / Scott Thornbury. - Oxford : Macmillan Heinemann, 2001. - VI, 122 s. : rys. ; 25 cm.
(The Teacher Development Series)
Scott Thronbury's "Uncovering Grammar" is not a detailed descriptive analysis of English grammar. It is basically a new suggestion of how to view grammar and a discussion of the implications such a view would have for the EFL classroom. Weighing in a mere 122 pages, this is not a seriously heavy book. Thornbury proposes to see grammar not as an object of study, but as a process, much like as a verb rather than a noun. He also suggests the term "grammaring" to encompass this new concept of grammar. The entire book consistently links itself back to second language acquisition research, especially some of the more important findings. In fact, the book also serves well as an introduction to some key second language acquisition concepts and terminology.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1732.XXIV.14.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Effective Class Management : a practical approach / Mary Underwood. - London ; New York : Longman, [1995]. - 96 s. : fot., ryc. ; 22 cm.
(Longman Keys to Language Teaching)
Forma i typ
Słowo kluczowe: ELT teacher development EFL
"Longman Keys to Language Teaching" are full of pracficai suggestions for lessons and activities which will help you in your daily teaching. They are written in clear, jargon-tree English so you can read them quickly and refer to them easily as you need them. The authors are ail experienced teachers who give straightforward advice on basic teaching techniques. "Effective Class Management" provides practical advice on basic organisational skills which you will find invaluable if you are just starting to teach, or looking for a fresh approach. It includes: Chapters covering the everyday practical problems which you face in the classroom - ranging from the use of audio-visual aids to persuading your students to use English in the classroom. Practical advice on lesson planning and the setting up of pair and group work with your students. Suggestions which show you how to reduce your workload simply through effective organisation. Examples which show you how to relate new ideas to your own teaching situation. Mary Underwood has many years' experience of teaching English and training teachers. She is an established author of ELT books and is perhaps best known for her listening materials.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. P.3262.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
A course in English language teaching / Penny Ur. - Second edition. - Cambridge ; New York : Cambridge University Press, 2012. - X, 325 stron : ilustracje ; 27 cm.
Includes bibliographical references and index.
A completely revised and updated edition of A Course in Language Teaching. This book provides a comprehensive introduction to English language teaching, and is suitable for teachers in a variety of educational settings, including compulsory education. It has been completely revised and updated to include essential new topics for the modern English language teacher, including English as an international language, Content and Language Integrated Learning (CLIL) and using digital materials. It is ideal for initial teacher training and as a reference guide for practising teachers. The book combines theory and practice, with each unit containing tasks that encourage reflection and discussion, plus action tasks such as classroom observation and practice.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21376.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Teacher Training and Development)
"Classroom Observation Tasks" shows how to use observation to learn about language teaching. It does this by providing a range of tasks which guide the user through the process of observing, analysing and reflecting, and which develop the skills of observation. It contains a bank of 35 structured tasks which are grouped into seven areas of focus: the learner, the language, the learning process, the lesson, teaching skills and strategies, classroom management, and materials and resources. This book is suitable for teachers, trainee teachers, teacher trainers and others involved in school-based teacher support, teacher development and trainer training. It has a comprehensive introduction to the tasks and a rationale covering the theoretical issues involved and places the responsibility for professional growth in the hands of the teacher.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9518 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Teacher Training and Development)
"Classroom Observation Tasks" shows how to use observation to learn about language teaching. It does this by providing a range of tasks which guide the user through the process of observing, analysing and reflecting, and which develop the skills of observation. It contains a bank of 35 structured tasks which are grouped into seven areas of focus: the learner, the language, the learning process, the lesson, teaching skills and strategies, classroom management, and materials and resources. This book is suitable for teachers, trainee teachers, teacher trainers and others involved in school-based teacher support, teacher development and trainer training. It has a comprehensive introduction to the tasks and a rationale covering the theoretical issues involved and places the responsibility for professional growth in the hands of the teacher.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1673 [Magazyn 2], P.689 [Magazyn 1], P.688 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1672.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.690.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reading / Catherine Wallace. - Oxford : Oxford University Press, 1999. - XI, 161 s. : ryc., tab. ; 25 cm.
(Language Teaching : A Scheme for Teacher Education)
This book places reading firmly in its social context, discussing what it means to be a reader in the modern world. It contains many innovative ideas on how to approach reading in the language classroom, and presents a variety of text-related exercises and activities. The final section invites teachers to explore the attitudes of their own learners as readers, and to design reading activities for them.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3631.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Teacher Training and Development)
Forma i typ
Słowo kluczowe: teacher's hanbook teaching EFL
"Training Foreign Language Teachers" is aimed at anyone in the area of foreign language teaching who is engaged in designing, running or taking part in teacher education programmes. It begins by examining some current models of teacher education. It goes on to describe the notion of the teacher as 'reflective practitioner' - someone who reflects on the practice of their profession as a way of developing their expertise in it. Training Foreign Language Teachers explores ways in which a reflective approach can be applied to many areas of the teacher education programme, including: * classroom observation * microteaching * design and assesment of teacher education programmes. It contains many suggestions for practical work and discussion, and numerous applications to actual situations, including an extended case-study.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3182.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3181.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
A series of essays on mentoring issues in education, which includes discussion of the political and historical aspects of mentoring, the mentor-student relationship and the generic skills approach to mentoring.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3241.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3240.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Oxford Handbooks for Language Teachers)
This book provides teachers with a better understanding of task-based learning and how it works, including how to incorporate tasks with textbook material.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7906.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9197.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
"Inspired to Write" uses powerful and provocative readings to inspire students to write personal and academic essays. The introduction to the Teacher's Manual contains an extensive explanation and description of each type of activity that occurs throughout the Student's Book. In the body of the manual, there are notes on every activity, giving step-by-step instructions and advice. Although answers to many of the exercises will usually vary, in each case the authors have provided typical possible answers.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11599.XXIV.14.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Examinations Publishing)
Forma i typ
Słowo kluczowe: FCE practice test teacher's book
Contains four complete tests for the First Certificate exam from Cambridge ESOL. These past examination papers provide the most authentic exam preparation available, allowing candidates to familiarise themselves with the content of the exam and to practise exam techniques. Colour visual material for Paper 5 is included with each test. The Student's Book is also available as a 'with answers' edition, suitable for self study.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6059.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej