Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Dostępność
tylko na miejscu
(30)
dostępne
(17)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(7)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(11)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(30)
Autor
Hyla Marek
(2)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(2)
Suchar Marek
(2)
Bańka Waldemar
(1)
Boeri Tito
(1)
Boudreau John W
(1)
Bramley Peter (1934- )
(1)
Buchen Irving H. (1930- )
(1)
Cascio Wayne F. (1946- )
(1)
Chmiel Nik
(1)
Cieślak Aleksandra
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Czapla Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Danilewicz Dariusz
(1)
Evans Christina
(1)
Góra Marek
(1)
Hędrzak Anna
(1)
Ingram Tomasz
(1)
Jagoda Henryk
(1)
Jordan-Evans Sharon (1946- )
(1)
Kacmajor Anna
(1)
Kaye Beverly L. (1943- )
(1)
Klin Lidia
(1)
Krasuska Magdalena
(1)
Król Henryk
(1)
Lewandowski Piotr (ekonomia)
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Ludwiczyński Antoni
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Mayo Andrew
(1)
Muszczynko Ewa
(1)
Ours Jan C. van
(1)
Parys Joanna
(1)
Pawlak Zbigniew
(1)
Rae Leslie
(1)
Rostkowski Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Sochacka Iwona
(1)
Stryjczyk Joanna
(1)
Suchy Stanisław
(1)
Szaban Jolanta
(1)
Wajda Augustyn
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(13)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Temat
KADRY
(17)
ZARZĄDZANIE
(9)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(7)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(5)
ORGANIZACJA
(3)
INTERNET
(2)
MOTYWACJA PRACY
(2)
MULTIMEDIA
(2)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(2)
PRACA
(2)
BEZROBOCIE
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
HANDEL
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KARIERA
(1)
KSZTAŁCENIE USTAWICZNE
(1)
OŚWIATA DOROSŁYCH
(1)
PORADNICTWO ZAWODOWE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(1)
RYNEK PRACY
(1)
SZKOLENIE WEWNĄTRZZAKŁADOWE
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
ZATRUDNIENIE
(1)
ZDOLNOŚCI
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
PODRĘCZNIKI
(6)
PORADNIKI
(2)
Podręcznik
(2)
Słowo kluczowe
szkolenie pracowników
(31)
ocena pracowników
(16)
rekrutacja pracowników
(12)
motywowanie pracowników
(11)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(11)
rozwój zawodowy
(7)
zarządzanie personelem
(6)
przywództwo
(5)
wynagrodzenie
(5)
zatrudnienie
(5)
coaching
(4)
konflikt
(4)
mentoring
(4)
selekcja
(4)
kariera zawodowa
(3)
kultura organizacji
(3)
organizacja
(3)
planowanie karier
(3)
zarządzanie
(3)
zarządzanie wiedzą
(3)
zwolnienia pracowników
(3)
bezrobocie
(2)
dobór pracowników
(2)
działalność operacyjna
(2)
e-learning
(2)
innowacyjność przedsiębiorstw
(2)
kadry
(2)
kompetencje pracownicze
(2)
komunikacja interpersonalna
(2)
koszty pracy
(2)
marka
(2)
marketing personalny
(2)
materialne środowisko pracy
(2)
motywacja
(2)
organizacja pracy
(2)
praca
(2)
psychologia
(2)
rynek pracy
(2)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(2)
strategia
(2)
wartościowanie pracy
(2)
zarządzanie operacyjne
(2)
związki zawodowe
(2)
adaptacja zawodowa
(1)
bezpieczeństwo
(1)
bhp
(1)
budowanie zaangażowania
(1)
cyfryzacja
(1)
czas pracy
(1)
digitalizacja
(1)
doradca zawodowy
(1)
doradztwo zawodowe
(1)
edukacja dorosłych
(1)
efektywność
(1)
efektywność pracowników
(1)
efektywność pracy
(1)
elastyczne zatrudnienie
(1)
emerytura
(1)
emocje
(1)
fundusze UE
(1)
fundusze europejskie
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
informacja personalna
(1)
innowacyjność
(1)
jakość
(1)
kapitał intelektualny
(1)
kapitał ludzki
(1)
kierowanie
(1)
kompetencje kierownicze
(1)
kompetencje zawodowe
(1)
kontrola
(1)
kształcenie ustawiczne
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
menedżer sprzedaży
(1)
negocjacje
(1)
ocena
(1)
opodatkowanie pracy
(1)
organizacja ucząca się
(1)
outplacement
(1)
podejmowanie decyzji
(1)
polityka migracyjna
(1)
polityka rodzinna
(1)
poradnictwo zawodowe
(1)
premiowanie
(1)
produktywność
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
przygotowanie zawodowe
(1)
płaca minimalna
(1)
racjonalizacja zatrudnienia
(1)
reputacja przedsiębiorstwa
(1)
rozmowa kwalifikacyjna
(1)
samozatrudnienie
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
sprzedaż
(1)
stres
(1)
struktura organizacyjna
(1)
szkolenie
(1)
szkolenie bezrobotnych
(1)
telepraca
(1)
testy rekrutacyjne
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
CD
W koszyku
Przewodnik po e-learningu / Marek Hyla. - Wyd. 2. - Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2007. - 375 s. : il. ; 24 cm + CD.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Indeks.
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Mechanizmy e-learningowe są już w Polsce powszechnie stosowane zarówno w edukacji, jak i w świecie biznesu. Mimo to e-learning wciąż w wielu środowiskach pozostaje nieujarzmiony, a trudności związane z efektywnym wykorzystaniem skutecznie ograniczają jego potencjał biznesowy. W książce kompleksowo omówiono mechanizmy e-learningu i procesy jego wdrażania, a także dobre i złe praktyki, sukcesy i porażki w zastosowaniach nowych technologii wspierających rozwój kompetencji. Szczególną uwagę autor poświęca: zastosowaniom e-learningu w procesach szkoleniowych, oprogramowaniu, czyli systemom e-learningu, projektowaniu treści szkoleniowych, rodzajom, strukturze i formie e-szkoleń, usługom wsparcia procesów rozwojowych, trudnościom związanym z inwestowaniem w e-learning. Przedstawione zagadnienia są uzupełnione przeglądem funkcjonowania rynku e-learningu na świecie i omówieniem przewidywanych kierunków jego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6547.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przewodnik po e-learningu / Marek Hyla. - Wyd. 3 uaktual. - Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2009. - 351 s. : il. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Indeks.
W książce kompleksowo omówiono mechanizmy e-learningu i procesy jego wdrażania, a także dobre i złe praktyki, sukcesy i porażki w zastosowaniach nowych technologii wspierających rozwój kompetencji. Szczególną uwagę autor poświęca: zastosowaniom e-learningu w procesach szkoleniowych, oprogramowaniu, czyli systemom e-learningu, projektowaniu treści szkoleniowych, rodzajom, strukturze i formie e-szkoleń, usługom wsparcia procesów rozwojowych, trudnościom związanym z inwestowaniem w e-learning. Przedstawione zagadnienia są uzupełnione przeglądem funkcjonowania rynku e-learningu na świecie i omówieniem przewidywanych kierunków jego rozwoju. Publikacja jest doskonałym przewodnikiem dla pracowników firm odpowiedzialnych za wdrożenie e-learningu lub jego skuteczne stosowanie - menedżerów z działu kadr, szkoleń, sprzedaży, obsługi klienta, a także specjalistów zaangażowanych w procesy e-learningowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9000 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9166.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10571.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Bibliogr. Indeks.
W książce opisano, jak opracować plan rozwoju kapitału intelektualnego, nie ograniczający sie tylko do określenia potrzeb szkoleniowych, ale zajmujący ważne miejsce w strategii firmy. Teoretycy zarządzania zasobami ludzkimi znajdą w niej nie tylko interesujące ujęcia podstawowych pojęć - takich jak kapitał intelektualny, zarządzanie wiedzą, uczenie się, edukacja, szkolenia i rozwój - ale przede wszystkim szczegółowy opis planowania i realizacji zadań przez dział rozwoju zasobów ludzkich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6332.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Tyt. oryg.: "Planning and designing training programmes" 1997.
Bibliogr. Indeks.
Warunkiem rozwoju nowoczesnej firmy jest stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników. Szkolenie jest procesem złożonym i długotrwałym, wymagającym profesjonalnego przygotowania i dostosowania do potrzeb przedsiębiorstwa. Książka zawiera uniwersalny zbiór informacji na temat planowania, projektowania oraz prowadzenia treningów i sesji szkoleniowych. Oferuje wiele technik i metod wraz z procedurami gotowymi do bezpośredniego wykorzystania. W systematyczny sposób prezentuje kolejne etapy szkolenia, począwszy od rozpoznania potrzeb firmy, określenia celów szkolenia i zaprojektowania odpowiedniego programu, aż do przygotowania poszczególnych sesji szkoleniowych i szacowania efektów szkolenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6319.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Tyt. oryg.: Evaluating training effectiveness, 1996.
Bibliogr. s. 203-209. Indeks.
Książka zawiera wskazówki, jak zapewniać efektywność szkoleń i jak ją oceniać, a więc jak mierzyć i uzasadniać wartość szkoleń. Wychodząc od podstawowych informacji dotyczących modeli szkoleń i etapów procesu uczenia się, autor szczególowo omawia: cele, znaczenie i podejście do oceniania efektywności szkoleń, metody i narzędzia oceny zmian zachodzących w wyniku szkolenia, metody oceny kursów, sposoby przygotowywania i wykorzystywania skutecznych narzędzi pomiaru efektywności szkoleń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12166.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Tyt. oryg.: Partnership HR : new norms for effective recruitment, performance, and training of today's workforce, 2007.
Indeks.
"Partnerski HR" to nowe ujęcie istoty działań z zakresu "human resources". To spojrzenie na pracę i pracowników w sposób przystosowany do realiów współczesnego świata, którego zmienność i płynność jeszcze nigdy nie były tak oczywiste. Wskazuje na konieczne przewartościowania, których dokonać powinni nie tylko zarządzający firmami, lecz także menedżerowie i szeregowi pracownicy. Zarządzanie zmianą i świadomość kierunku, w którym zmierza przedsiębiorstwo, to tylko dwa z wielu aspektów nowoczesnej firmy, na które kładzie nacisk nowoczesne HR, umożliwiające efektywne poruszanie się w rynkowej rzeczywistości. W książce zawarto wiele cennych rad dla specjalistów ds. HR, w tym odpowiedzi na pytania: jak przeprowadzić dobrą rekrutację, jak utrzymać najlepszych pracowników, jak ich oceniać, jak ich szkolić. Autor przekonująco wskazuje na konieczność uznania kapitału ludzkiego jako równego kapitałowi finansowemu. To ludzie bowiem i tkwiący w nich potencjał mają decydujący wpływ na to, czy praca będzie wykonana tak, jak należy, i czy wpłynie korzystnie na rozwój przedsiębiorstwa. Ich morale i zaangażowanie, otwartość i gotowość do współpracy określają jakość biznesowego wyniku, który pozwoli nie tylko przetrwać, lecz także śmiało patrzeć w przyszłość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13829.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14792.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 281-283. Indeks.
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku, uwzględniający sytuację związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją. Koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzedaży, formułowanie strategii sprzedaży, organizowanie procesu sprzedaży, kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców, kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców. Dodatkowymi walorami podręcznika są: przejrzysta struktura wykładu i przystępny język, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, duża liczba rysunków i tabel ilustrujących przedstawiane zagadnienia, słowniczek ważniejszych terminów, indeks rzeczowy i bogata bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12517.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-231.
Celem pracy jest zaprezentowanie zintegrowanego modelu kompetencji pracowniczych, wraz z opisaniem dynamiki wzajemnych reakcji, jakie zachodzą pomiędzy poszczególnymi elementami składowymi kompetencji. W rozdziale pierwszym przedstawiono rozumienie pojęcia kompetencji i znaczenie kompetencji w budowaniu przewagi strategicznej organizacji. Rozdział drugi prezentuje obszary wykorzystywania kompetencji w organizacji: procesie rekrutacji i selekcji pracowników, systemach ocen pracowniczych, systemach badania potrzeb i oceny efektywności szkoleń oraz wartościowania pracy. Rozdział trzeci omawia funkcjonowanie systemów kompetencji w organizacjach, porównuje wzorce ich funkcjonowania oraz zestawia cechy, jakie powinny posiadać kompetencje. W rodziale tym autor zaprezentował również wyniki badań 33 systemów kompetencyjnych, wykorzystywanych przez polskie firmy. Rozdział czwarty przedstawia założenia budowy modelu kompetencji pracowniczych wraz z omówieniem wzajemnych relacji zachodzących pomiędzy składowymi elementami kompetencji. Autor zwraca tu również uwagę na wartość kultury organizacyjnej jako wyznacznika oczekiwanego pola kompetencji organizacyjnych oraz wyznacznika zakresu przejawiania kompetencji przez uczestników organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11300.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12425.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fundusze unijne w nowej perspektywie 2014-2020 / Magdalena Krasuska. - Stan prawny: 1 kwietnia 2014 r. - Warszawa : Wydawnictwo Wiedza i Praktyka, cop. 2014. - 128 s. ; 24 cm.
(Biblioteka Przedsiębiorcy.)
Polska przez siedem lat największym beneficjentem unijnych funduszy. Wiele z tych pieniędzy ma trafić do przedsiębiorstw. Unia w nowej perspektywie stawia bowiem na rozwój gospodarki. Skorzystaj z praktycznego przewodnika po funduszach unijnych w latach 2014-2020 i zwiększ swoje szansę na pozyskanie pieniędzy na rozwój swojej firmy. Książka jest znakomitym kompendium wiedzy nie tylko dla podmiotów, które po raz pierwszy sięgną po unijną pomoc. Informacje w niej zawarte ułatwią także pozyskanie brukselskich środków firmom, które już skorzystały z unijnej pomocy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15440.XII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 147-154.
Zarządzanie zasobami ludzkimi należy do najważniejszych zadań współczesnych menedżerów. Jednym z jego ważnych elementów jest zarządzanie talentami. Dlatego właśnie autorzy przedstawili: rolę i znaczenie utalentowanych pracowników we współczesnych firmach, rekrutację i selekcję talentów, sposoby ich wynagradzania, rozwój utalentowanych pracowników, szczególne cechy zarządzania karierami talentów, metody oceniania utalentowanych pracowników, specyfikę rozstań z takimi pracownikami. Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania, słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12354.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Bibliogr. s. 183-188. Indeks.
Autorka skupia się na zagadnieniach, których znaczenie można uznać za strategiczne: rekrutacja i selekcja - wybór sposobu ich przeprowadzenia i szczegóły postępowania; rozwój i doskonalenie pracowników - adaptacja i kariera zawodowa w firmie, szkolenia; motywowanie i wynagradzanie personelu - teorie motywacji a praktyka zarządzania; kształtowanie systemów wynagrodzeń; systemy ocen - kryteria, przegląd metod, prowadzenie rozmów oceniających; rozstanie z pracownikiem jako sprawdzian kultury organizacyjnej - postępowanie przy zwalnianiu zatrudnionych. Przegląd opisywanych dotąd w literaturze modeli i przytaczane wyniki badań zapewniają solidną podbudowę teoretyczną prezentowanych zagadnień, zaś odwołanie się do konkretnych przykładów z dzisiejszej polskiej rzeczywistości gospodarczej zwiększa praktyczną przydatność książki jako przewodnika dla menedżerów i właścicieli firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6353.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej