Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(210)
Forma i typ
Książki
(206)
Publikacje naukowe
(11)
E-booki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Druki ulotne
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(209)
tylko na miejscu
(194)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(96)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(121)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(194)
Autor
Mruk Henryk
(7)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(6)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(5)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(3)
Dawidczyk Andrzej
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Krawiec Franciszek
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Pająk Kazimierz (1953- )
(3)
Sawicki Jarosław
(3)
Sławińska Maria (1946- )
(3)
Armstrong Gary
(2)
Barska Anetta
(2)
Ciesielska Dorota
(2)
Danilkiewicz Andrzej
(2)
Dec-Kisiel Katarzyna
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Golińska Agata
(2)
Gorynia Marian (1956- )
(2)
Gryz Jarosław
(2)
Jakubczak Ryszard (1951- )
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Kawałko Bogdan
(2)
Kogut-Jaworska Magdalena
(2)
Koziej Stanisław (1943- )
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Krupski Rafał
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Niemczyk Jerzy
(2)
Ostroga Jacek
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Sikorski Czesław (1943- )
(2)
Skwarek Dorota
(2)
Stańczyk-Hugiet Ewa
(2)
Szewczuk Adam (1945-2011)
(2)
Szromnik Andrzej (1948- )
(2)
Tyszka Tadeusz
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Wilczewska Anna
(2)
Wyrwa Joanna
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Zelek Aneta
(2)
Zielińska Magdalena
(2)
Zioło Magdalena
(2)
Zmyślony Piotr
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Acharya Amitav (1962- )
(1)
Adamczyk Grażyna
(1)
Adamik Anna
(1)
Adamowski Janusz Włodzimierz (1952- )
(1)
Aftyka Waldemar
(1)
Andrews Tim G. (1968- )
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Balcerowicz Bolesław (1943- )
(1)
Baranowski Marian
(1)
Berliński Lechosław
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Bigos Paulina
(1)
Biliński Witold
(1)
Blaik Piotr
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borowiec Jan (1952- )
(1)
Borowska Joanna
(1)
Bryła Paweł (ekonomista)
(1)
Bąk Henryk
(1)
Bąk Tadeusz Władysław (1960- )
(1)
Chick Anne
(1)
Chojnacka Ewa (ekonomia)
(1)
Choroś-Mrozowska Dominika
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Ciesielski Marek
(1)
Coulton Gary
(1)
Cowling Alan
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Czapka Mirosław
(1)
Czarny Elżbieta
(1)
Dancewicz Bożena
(1)
Datko Marek
(1)
Dej Magdalena
(1)
Dobrzańska Bożena M
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Domański Tomasz
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Duliniec Aleksandra
(1)
Dworak Janusz
(1)
Elkin Paul M
(1)
Evans Vaughan (1951- )
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Fic Maria
(1)
Fiore Frank (1946- )
(1)
Fisher Alan
(1)
Florek Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(104)
2000 - 2009
(95)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(210)
Język
polski
(209)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(2)
Handlowcy
(1)
Nauczyciele
(1)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(1)
Pracodawcy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Rolnicy
(1)
Spedytorzy
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(33)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(28)
MARKETING
(23)
ZARZĄDZANIE
(18)
MARKETING STRATEGICZNY
(11)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(10)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(9)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(8)
UNIA EUROPEJSKA
(8)
BEZPIECZEŃSTWO MIĘDZYNARODOWE
(6)
GOSPODARKA TERENOWA
(5)
KADRY
(5)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(5)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(5)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(5)
INNOWACJE
(4)
KONKURENCJA
(4)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(4)
Marketing
(4)
NATO
(4)
Rozwój regionalny
(4)
TURYSTYKA
(4)
Bezpieczeństwo narodowe
(3)
Innowacje
(3)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
ORGANIZACJA
(3)
POLITYKA REGIONALNA
(3)
ROZWÓJ REGIONALNY
(3)
USŁUGI
(3)
BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
INTEGRACJA EUROPEJSKA
(2)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
LUBELSKIE, województwo (od 1999)
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
ORGANIZACJE MIĘDZYNARODOWE
(2)
PLANOWANIE REGIONALNE
(2)
POLITYKA SPOŁECZNA
(2)
POLSKA
(2)
PRODUKT REGIONALNY
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(2)
RYNEK FINANSOWY
(2)
Rewitalizacja
(2)
SPOŁECZNOŚCI LOKALNE
(2)
SYSTEM OBRONNY PAŃSTWA
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Strategia
(2)
Transport
(2)
ŁAŃCUCH DOSTAW
(2)
ANALIZA STRATEGICZNA
(1)
Absorpcja
(1)
BANKI
(1)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(1)
BIBLIOTEKI WIRTUALNE
(1)
BUDŻETY GMINNE
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Biznesplan
(1)
Branża TSL
(1)
CONTROLLING
(1)
Dyfuzja innowacji
(1)
EKONOMIA
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
FINANSE
(1)
FINANSE PUBLICZNE
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
GOSPODARKA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gospodarstwo rolne
(1)
HANDEL
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
Handel elektroniczny
(1)
INFORMACJA GOSPODARCZA
(1)
INSTYTUCJE KULTURY
(1)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Internet
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
Jednolity rynek Unii Europejskiej
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Konkurencja
(1)
Konkurencyjność
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING REGIONALNY
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
MARKETING ZAANGAŻOWANY SPOŁECZNIE
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
2001-0
(6)
1989-
(4)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
LUBELSKIE, województwo (od 1999)
(2)
CHINY
(1)
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
Lwów (Ukraina, obw. lwowski)
(1)
Słowacja
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(39)
Podręcznik
(23)
PODRĘCZNIKI
(9)
Opracowanie
(6)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
PORADNIKI
(3)
Poradnik
(3)
Monografia
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(17)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Transport i logistyka
(2)
Podróże i turystyka
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Słowo kluczowe
strategia
(82)
strategia marketingowa
(54)
przedsiębiorstwo
(44)
marketing
(34)
strategia rozwoju
(30)
zarządzanie
(23)
zarządzanie strategiczne
(22)
badania marketingowe
(15)
bezpieczeństwo narodowe
(15)
konkurencyjność
(15)
promocja
(15)
komunikacja marketingowa
(14)
produkt
(13)
reklama
(13)
marka
(12)
strategia bezpieczeństwa narodowego
(12)
zarządzanie marketingowe
(12)
Strategia Lizbońska
(11)
analiza SWOT
(11)
planowanie strategiczne
(11)
rozwój lokalny
(11)
cena
(10)
dystrybucja
(10)
organizacja
(10)
Unia Europejska
(9)
konsument
(9)
motywowanie pracowników
(9)
plan marketingowy
(9)
planowanie marketingowe
(9)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(9)
przywództwo
(8)
public relations
(8)
strategia finansowa
(8)
segmentacja rynku
(7)
analiza strategiczna
(6)
cykl życia produktu
(6)
innowacje
(6)
logistyka
(6)
marketing-mix
(6)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(6)
misja firmy
(6)
polityka bezpieczeństwa
(6)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(6)
wizja firmy
(6)
NATO
(5)
bezpieczeństwo ekonomiczne
(5)
bezpieczeństwo międzynarodowe
(5)
firma
(5)
globalizacja
(5)
innowacyjność
(5)
konkurencja
(5)
kontrola
(5)
kultura organizacyjna
(5)
marketing terytorialny
(5)
negocjacje
(5)
otoczenie przedsiębiorstwa
(5)
outsourcing
(5)
przedsiębiorczość
(5)
rozwój regionalny
(5)
samorząd terytorialny
(5)
struktura organizacyjna
(5)
turystyka
(5)
usługi
(5)
zachowania konsumenckie
(5)
zarządzanie ryzykiem
(5)
zarządzanie wiedzą
(5)
bezpieczeństwo ekologiczne
(4)
bezpieczeństwo publiczne
(4)
bezpieczeństwo społeczne
(4)
biznesplan
(4)
etyka biznesu
(4)
finanse
(4)
innowacyjność przedsiębiorstw
(4)
internacjonalizacja
(4)
klaster
(4)
komunikacja interpersonalna
(4)
konflikt
(4)
marketing bezpośredni
(4)
marketing międzynarodowy
(4)
marketing strategiczny
(4)
marketing usług
(4)
modele biznesowe
(4)
planowanie
(4)
podejmowanie decyzji
(4)
polityka gospodarcza
(4)
produkt turystyczny
(4)
region turystyczny
(4)
rekrutacja pracowników
(4)
rynek
(4)
siły zbrojne
(4)
strategia obronności
(4)
województwo lubelskie
(4)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(4)
Internet
(3)
Polska
(3)
benchmarking
(3)
controlling
(3)
finansowanie
(3)
gmina
(3)
handel detaliczny
(3)
210 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie II. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 711-714. Indeks.
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy. Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17243 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17283.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17282.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2017 r., (wyd. II). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 711-714. Indeks.
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy. Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.74.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 151-[156].
Książka prezentuje zasady budżetowania kapitałowego niezbędnego do podejmowania decyzji w zakresie wyboru strategii finansowej przedsiębiorstwa i zaplanowania korzystnych inwestycji przy założonym poziomie ryzyka. Celem nadrzędnym jest uniknięcie lub minimalizacja zagrożenia wystąpienia sytuacji kryzysowych w firmie w przyszłości. Zawiera szczegółowe omówienie zasad szacowania wolnych przepływów pieniężnych, stóp kosztu kapitału i możliwej na podstawie tych szacunków oceny opłacalności projektowanych finansowych strategii przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11658 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11576.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C], P.11657.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12810.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
T. 1 pt.: Problemy potencjału społecznego organizacji turystycznych i sportowych w spektrum wielowymiarowych aspektów zarządzania.
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Oddana do rąk Czytelnika książka pt. Problemy potencjału społecznego turystycznych, sportowych i ratowniczych w spektrum wielowymiarowych aspektów zarządzania jest zbiorem artykułów pracowników oraz studentów Wydziału Zarządzania Sportem i Turystyki Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach, a także przedstawicieli zaprzyjaźnionych z nią środowisk naukowych. To już druga część zmagań z nauką, które zdecydowali się oni ponownie podjąć. Zamieszczone w niniejszej monografii publikacje teoretyczne, empiryczne i przeglądowe są rezultatem oryginalnych pomysłów oraz działań naukowych ich autorów. Byli oni tak uprzejmi, by zaprezentować swoje prace w ramach niniejszego opracowania. Adresowana jest dla naukowców, dydaktyków i studentów zgłębiającą problematykę nauka o organizacji i zarządzaniu, praktyków zarządzania w sporcie, turystyce i ratownictwie, a także przedstawicieli innych dyscyplin naukowych oraz branż gospodarki, zmierzających do zapoznania się, a może nawet pogłębienia wiedzy z tego dziewiczego do niedawna obszaru nauki oraz praktyki. Katowicki AWF oraz kilku wizjerów znających od strony praktycznej problemy sportu i turystyki, zapragnęło zapoczątkować budowanie badawczych podstaw dla rozwoju nauki o zarządzaniu, skoncentrowanej na problemach sportu oraz turystyki . Niniejsza publikacja jest wynikiem pojawiania się coraz to nowszych pytań oraz problemów badawczych, kształtowania się specyficznego warsztatu naukowego ze stosowanym instrumentarium metodycznych oraz swoistych teorii i terminologii. Wieloaspektowy charakter przedstawionej książki wynika poniekąd z szerokiego wachlarza problemów, z jakimi rozpoczęły zmagania nauki o organizacji i zarządzaniu w obszarze sportu, turystyki i ratownictwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16940.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 297-303.
Zmiany zachodzące w otoczeniu wpływają na ewolucję koncepcji zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach. Kierowanie się wartością, a nie tylko ceną, budowanie relacji z klientami tak na rynku B2C, jak i B2B, zarządzanie doświadczeniem konsumenta, społeczna odpowiedzialność, a także wiedza na temat funkcjonowania mózgu i osiągnięcia ekonomii behawioralnej to nowe wyzwania kształtujące marketing XXI wieku. Podręcznik zawiera odwołania do trendów w gospodarce i zachowaniach konsumentów, które wyznaczają nowe strategie, czyli sposoby osiągania celów marketingowych w przedsiębiorstwie. Objaśnieniu omawianych zasad i technik marketingu służą trafne przykłady z praktyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12089 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12088.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13202.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 351-360.
Celem przygotowanego podręcznika jest zaprezentowanie najważniejszych zasad oraz technik marketingowych służących zwiększaniu skuteczności działania przedsiębiorstwa na rynku. Przesądziło to o treści podręcznika, w którym definiowane koncepcje, strategie oraz trendy zostały zilustrowane wieloma przykładami praktycznymi. Ich zadaniem jest ułatwienie rozumienia zasad marketingu, a zarazem pobudzenie do kreowania własnych rozwiązań. W naszym przekonaniu zawarte w podręczniku treści mogą być użyteczne zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych, także technicznych, humanistycznych i artystycznych, jak i dla osób działających w praktyce, czyli pracowników przedsiębiorstw oraz instytucji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14877.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15690.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 316-320. Indeks.
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie. Omawia zagadnienia: badań marketingowych, segmentacji rynku, strategii produktu, dystrybucji i cen, wizerunku przedsiębiorstwa, strategii marki, reklamy i promocji oraz planu marketingowego. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12416 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12415.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13575.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały do wykładu z podstaw marketingu, wykonane na zlecenie Wyższej Szkoły Biznesu w Pile. Zawierają osiem rodziałów, dotyczących: gospodarki rynkowej, marketingu i jego strategii. Każdy z nich kończy się pytaniami sprawdzającymi stan wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5287.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 149-151, akty prawne s. 152, netogr. s. 153-[156].
Celem publikacji jest próba określenia jakości działań bibliotecznych w zmieniającym się społeczeństwie. Opracowanie składa się z dziewięciu rozdziałów prezentujących spojrzenie na problem jakości w różnych aspektach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11557.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 217-234.
Celem pracy jest identyfikacja regionalnych (terytorialnych) mechanizmów tworzenia procesów innowacji. Przedmiotem opracowania jest uchwycenie relacji pomiędzy regionem a procesami innowacji oraz, na tak określonej podbudowie teoretycznej, pokazanie istoty i wagi regionalnej polityki innowacyjnej. Praca zawiera dwa główne nurty rozważań. Po pierwsze, uwaga została skoncentorwana na okresleniu relacji pomiędzy procesami innowacji a terytorium, identyfikacji implikacji terytorium i jego cech na kształtowanie się procesów innowacji. Po drugie, rozważania koncentrują się na uchwyceniu istoty i wyzwań regionalnej polityki innowacji w budowaniu zdolności innowacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.11237.XIII.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12320.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzenie systemu gospodarki rynkowej zmienia istotnie zasady prowadzenia gospodarki przestrzennej. Podręcznik ten wskazuje zakres i kierunki zmian we współczesnym podejściu do spraw zagospodarowania przestrzennego. Jego podstawowym zadaniem jest przekazanie nie tylko ogólnych informacji teoretycznych, lecz przede wszystkim ukazanie przykładów praktycznych implementacji działań i instrumentów marketingowych w strategiach rozwoju różnych jednostek terytorialnych. Prezentowane przykłady dotyczą wprawdzie głównie regionu jeleniogórskiego, lecz większość ukazanych rozwiązań może mieć wymiar uniwersalny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3566 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3567.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Autor przybliża zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowiada, jak budować w nich silne marki. Z publikacji dowiadujemy się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22508.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22507.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedstawiony materiał jest obszerny. Obejmuje różne sfery działania samorządu. Zawiera treści z aktów prawnych z literatury przedmiotu - nauki administracji, socjologii i zarządzania oraz programowania, daje tym samym Czytelnikowi poszerzoną wiedzę o ustroju politycznym Polski, lokalizmie, samorządzie lokalnym oraz jego transformacji. Na uwagę zasługuje znawstwo Autora, co czyni tekst bardzo komunikatywnym. Uwzględnia on dorobek z zakresu historii administracji, samorządu i, moim zdaniem, jest to poszerzone kompendium wiedzy otwierające badania nad regionalizmem. (z recenzji prof. dr hab. Czesław Mojsiewicz)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9201.XIII.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10921.XIII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana publikacja zawiera podstawowe informacje dotyczące funkcjonowania samorządu terytorialnego w Polsce po reformie ustrojowej. Istotnym elementem opracowania jest charakterystyka strategii rozwoju gminy w kontekście kształtowania współczesnego lokalizmu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5053.XIII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwój lokalny, w szerokim ujęciu, można rozpatrywać w czterech jego płaszczyznach, a mianowicie: politycznej, społecznej, kulturalnej, gospodarczej. W płaszczyzny te wpisują się poszczególne rozdziały niniejszej monografii. Zaprezentowano w nich proces kształtowania się ustroju i zadań samorządu terytorialnego; rolę współczesnego państwa w rozwoju lokalnym; rozwój samorządności terytorialnej; strategie rozwoju gminy; zarządzanie kryzysowe na szczeblu gminy i powiatu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6985.XIII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych; rynek usług turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klientów na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13077 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13076.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14159.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Marketing w turystyce i rekreacji / redakcja naukowa Aleksander Panasiuk ; autorzy Małgorzata Januszewska [i in.]. - EPUB został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2013 r. (wyd. I). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 381 s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych; rynek usług turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klientów na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.78.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 175-186.
Książka jest odpowiedzią na zawarte w Krajowej Strategii Rozwoju Regionalnego oczekiwania związane z nowym paradygmatem polityki regionalnej. Paradygmat ten zmierza w kierunku wzmocnienia systemu rządzenia wielopoziomowego (multilevel governance). Kluczowe znaczenie mają w nim zasady efektywności, warunkowości, oparcia polityki na dowodach (evidence-based policy). Zdecydowanie większą wagę przywiązuje się również do spójności terytorialnej, jako kryterium planowanych i wdrażanych działań rozwojowych. Nowy paradygmat polityki regionalnej zakłada dalsze zwiększenie autonomii samorządu województwa zarówno w zakresie tworzenia wizji rozwoju (strategii), jak i systemu realizacji tej wizji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15548.XIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inwestycje finansowe / pod red. Katarzyny Perez, Urszuli Ziarko-Siwek. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : CeDeWu, 2011. - 264 s. : il. ; 24 cm.
(Platinium)
Niniejsza książka stanowi rezultat indywidualnych oraz zespołowych dociekań praktyków rynku finansowego. których celem jest ukazanie najnowszych instrumentów finansowych coraz bardziej dostępnych dla polskich inwestorów. Każdy z rodziałów ma jednolitą strukturę, co pozwala Czytelnikom na szybkie i dokładne porównanie poszczególnych produktów i narzędzi. W ramach danego rozdziału czytelnik dowie się o: istocie danego instrumentu lub narzędzia finansowego, jego charakterystyce oraz ewentualnych zaletach i wadach, rynku, na jakim ten instrument funkcjonuje i perspektywach jego rozwoju po ostatnim globalnym kryzysie finansowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12271.VIII.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Bibliogr. s. 147-148.
W książce autor wyjaśnia istotę internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw i międzynarodowych strategii marketingowych. Omawia metody wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, opisuje międzynarodowe orientacje przedsiębiorstw oraz podpowiada, jak kształtować instrumenty marketingu na rynku międzynarodowym. Autor uświadamia korzyści standaryzacji i indywidualizacji międzynarodowych strategii marketingowych dla przedsiębiorstw oraz przedstawia wnioski dla polskich przedsiębiorstw chcących wejść z sukcesem na rynki zagraniczne, a zwłaszcza na unijny Jednolity Rynek Wewnętrzny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6952 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7745.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7744.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej