Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(210)
Forma i typ
Książki
(206)
Publikacje naukowe
(11)
E-booki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Druki ulotne
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(208)
tylko na miejscu
(194)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(96)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(121)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(194)
Autor
Mruk Henryk
(7)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(6)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(5)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(3)
Dawidczyk Andrzej
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Krawiec Franciszek
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Pająk Kazimierz (1953- )
(3)
Sawicki Jarosław
(3)
Sławińska Maria (1946- )
(3)
Armstrong Gary
(2)
Barska Anetta
(2)
Ciesielska Dorota
(2)
Danilkiewicz Andrzej
(2)
Dec-Kisiel Katarzyna
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Golińska Agata
(2)
Gorynia Marian (1956- )
(2)
Gryz Jarosław
(2)
Jakubczak Ryszard (1951- )
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Kawałko Bogdan
(2)
Kogut-Jaworska Magdalena
(2)
Koziej Stanisław (1943- )
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Krupski Rafał
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Niemczyk Jerzy
(2)
Ostroga Jacek
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Sikorski Czesław (1943- )
(2)
Skwarek Dorota
(2)
Stańczyk-Hugiet Ewa
(2)
Szewczuk Adam (1945-2011)
(2)
Szromnik Andrzej (1948- )
(2)
Tyszka Tadeusz
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Wilczewska Anna
(2)
Wyrwa Joanna
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Zelek Aneta
(2)
Zielińska Magdalena
(2)
Zioło Magdalena
(2)
Zmyślony Piotr
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Acharya Amitav (1962- )
(1)
Adamczyk Grażyna
(1)
Adamik Anna
(1)
Adamowski Janusz Włodzimierz (1952- )
(1)
Aftyka Waldemar
(1)
Andrews Tim G. (1968- )
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Balcerowicz Bolesław (1943- )
(1)
Baranowski Marian
(1)
Berliński Lechosław
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Bigos Paulina
(1)
Biliński Witold
(1)
Blaik Piotr
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borowiec Jan (1952- )
(1)
Borowska Joanna
(1)
Bryła Paweł (ekonomista)
(1)
Bąk Henryk
(1)
Bąk Tadeusz Władysław (1960- )
(1)
Chick Anne
(1)
Chojnacka Ewa (ekonomia)
(1)
Choroś-Mrozowska Dominika
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Ciesielski Marek
(1)
Coulton Gary
(1)
Cowling Alan
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Czapka Mirosław
(1)
Czarny Elżbieta
(1)
Dancewicz Bożena
(1)
Datko Marek
(1)
Dej Magdalena
(1)
Dobrzańska Bożena M
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Domański Tomasz
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Duliniec Aleksandra
(1)
Dworak Janusz
(1)
Elkin Paul M
(1)
Evans Vaughan (1951- )
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Fic Maria
(1)
Fiore Frank (1946- )
(1)
Fisher Alan
(1)
Florek Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(104)
2000 - 2009
(95)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(210)
Język
polski
(209)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(2)
Handlowcy
(1)
Nauczyciele
(1)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(1)
Pracodawcy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Rolnicy
(1)
Spedytorzy
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(33)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(28)
MARKETING
(23)
ZARZĄDZANIE
(18)
MARKETING STRATEGICZNY
(11)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(10)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(9)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(8)
UNIA EUROPEJSKA
(8)
BEZPIECZEŃSTWO MIĘDZYNARODOWE
(6)
GOSPODARKA TERENOWA
(5)
KADRY
(5)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(5)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(5)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(5)
INNOWACJE
(4)
KONKURENCJA
(4)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(4)
Marketing
(4)
NATO
(4)
Rozwój regionalny
(4)
TURYSTYKA
(4)
Bezpieczeństwo narodowe
(3)
Innowacje
(3)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
ORGANIZACJA
(3)
POLITYKA REGIONALNA
(3)
ROZWÓJ REGIONALNY
(3)
USŁUGI
(3)
BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
INTEGRACJA EUROPEJSKA
(2)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
LUBELSKIE, województwo (od 1999)
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
ORGANIZACJE MIĘDZYNARODOWE
(2)
PLANOWANIE REGIONALNE
(2)
POLITYKA SPOŁECZNA
(2)
POLSKA
(2)
PRODUKT REGIONALNY
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(2)
RYNEK FINANSOWY
(2)
Rewitalizacja
(2)
SPOŁECZNOŚCI LOKALNE
(2)
SYSTEM OBRONNY PAŃSTWA
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Strategia
(2)
Transport
(2)
ŁAŃCUCH DOSTAW
(2)
ANALIZA STRATEGICZNA
(1)
Absorpcja
(1)
BANKI
(1)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(1)
BIBLIOTEKI WIRTUALNE
(1)
BUDŻETY GMINNE
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Biznesplan
(1)
Branża TSL
(1)
CONTROLLING
(1)
Dyfuzja innowacji
(1)
EKONOMIA
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
FINANSE
(1)
FINANSE PUBLICZNE
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
GOSPODARKA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gospodarstwo rolne
(1)
HANDEL
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
Handel elektroniczny
(1)
INFORMACJA GOSPODARCZA
(1)
INSTYTUCJE KULTURY
(1)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Internet
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
Jednolity rynek Unii Europejskiej
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Konkurencja
(1)
Konkurencyjność
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING REGIONALNY
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
MARKETING ZAANGAŻOWANY SPOŁECZNIE
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
2001-0
(6)
1989-
(4)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
LUBELSKIE, województwo (od 1999)
(2)
CHINY
(1)
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
Lwów (Ukraina, obw. lwowski)
(1)
Słowacja
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(39)
Podręcznik
(23)
PODRĘCZNIKI
(9)
Opracowanie
(6)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
PORADNIKI
(3)
Poradnik
(3)
Monografia
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(17)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Transport i logistyka
(2)
Podróże i turystyka
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Słowo kluczowe
strategia
(82)
strategia marketingowa
(54)
przedsiębiorstwo
(44)
marketing
(34)
strategia rozwoju
(30)
zarządzanie
(23)
zarządzanie strategiczne
(22)
badania marketingowe
(15)
bezpieczeństwo narodowe
(15)
konkurencyjność
(15)
promocja
(15)
komunikacja marketingowa
(14)
produkt
(13)
reklama
(13)
marka
(12)
strategia bezpieczeństwa narodowego
(12)
zarządzanie marketingowe
(12)
Strategia Lizbońska
(11)
analiza SWOT
(11)
planowanie strategiczne
(11)
rozwój lokalny
(11)
cena
(10)
dystrybucja
(10)
organizacja
(10)
Unia Europejska
(9)
konsument
(9)
motywowanie pracowników
(9)
plan marketingowy
(9)
planowanie marketingowe
(9)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(9)
przywództwo
(8)
public relations
(8)
strategia finansowa
(8)
segmentacja rynku
(7)
analiza strategiczna
(6)
cykl życia produktu
(6)
innowacje
(6)
logistyka
(6)
marketing-mix
(6)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(6)
misja firmy
(6)
polityka bezpieczeństwa
(6)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(6)
wizja firmy
(6)
NATO
(5)
bezpieczeństwo ekonomiczne
(5)
bezpieczeństwo międzynarodowe
(5)
firma
(5)
globalizacja
(5)
innowacyjność
(5)
konkurencja
(5)
kontrola
(5)
kultura organizacyjna
(5)
marketing terytorialny
(5)
negocjacje
(5)
otoczenie przedsiębiorstwa
(5)
outsourcing
(5)
przedsiębiorczość
(5)
rozwój regionalny
(5)
samorząd terytorialny
(5)
struktura organizacyjna
(5)
turystyka
(5)
usługi
(5)
zachowania konsumenckie
(5)
zarządzanie ryzykiem
(5)
zarządzanie wiedzą
(5)
bezpieczeństwo ekologiczne
(4)
bezpieczeństwo publiczne
(4)
bezpieczeństwo społeczne
(4)
biznesplan
(4)
etyka biznesu
(4)
finanse
(4)
innowacyjność przedsiębiorstw
(4)
internacjonalizacja
(4)
klaster
(4)
komunikacja interpersonalna
(4)
konflikt
(4)
marketing bezpośredni
(4)
marketing międzynarodowy
(4)
marketing strategiczny
(4)
marketing usług
(4)
modele biznesowe
(4)
planowanie
(4)
podejmowanie decyzji
(4)
polityka gospodarcza
(4)
produkt turystyczny
(4)
region turystyczny
(4)
rekrutacja pracowników
(4)
rynek
(4)
siły zbrojne
(4)
strategia obronności
(4)
województwo lubelskie
(4)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(4)
Internet
(3)
Polska
(3)
benchmarking
(3)
controlling
(3)
finansowanie
(3)
gmina
(3)
handel detaliczny
(3)
210 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 97-98.
Przedmiotem niniejszej publikacji jest kompleksowy opis istoty strategii komunikacji społecznej w różnego rodzaju organizacjach gospodarczych, jej form i rodzajów. Szczególnym celem opracowania jest wskazanie strategicznego znaczenia komunikacji społecznej w nowoczesnych firmach oraz wykazanie, że komunikacja staje się współcześnie strategicznym zasobem organizacji i jego kluczową kompetencją. W innym ujęciu, system komunikacji stanowi komponent tzw. architektury strategicznej organizacji. Stąd też wiodąca teza opracowania eksponuje rolę strategii komunikacyjnej jako krytycznego czynnika decydującego o sprawności i doskonałości strategicznej, taktycznej i operacyjnej przedsiębiorstwa. W intencjach autorów, książka wypełnić może specyficzną lukę na rynku wydawniczym. Istniejące podręczniki i poradniki ograniczają się bowiem do opisu technik komunikacyjnych i nie ukazują wymiaru strategicznego komunikacji społecznej w firmie. Książkę kierujemy tak do środowiska akademickiego (studenci, słuchacze studiów podyplomowych, doktoranci, ośrodki badawcze, biblioteki uczelniane), jak i do szerokiego grona praktyków gospodarczych (kadr menedżerskich, konsultantów, administracji rządowej i terytorialnej, stowarzyszeń i organizacji gospodarczych, firm szkoleniowych, itp.).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9872.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11458.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej zawiera nowatorskie ujęcie problematyki strategii firmy, integrując dorobek praktyki i wielu dyscyplin naukowych. Zakres książki jest bardzo obszerny, ponieważ Autor przedstawił zarówno główne koncepcje strategii organizacji, jak i metody strategicznej diagnozy otoczenia i samej firmy, procedury budowy i wdrożenia strategii w konkretnych sytuacjach rynkowych, w których działają obecnie firmy światowe i polskie. Książka jest obowiązkową lekturą i przewodnikiem zarówno dla menedżerów, doradców, słuchaczy studiów podyplomowych, jak i dla studentów wyższych lat studiów zarządzania i ekonomii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5910 [Magazyn 1], P.5911 [Magazyn 1], P.5906.IX.6 [Magazyn 1], P.5909 [Magazyn 1], 7252.IX.6 [Magazyn 1], P.5908 [Magazyn 1] (6 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5907.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7251.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 294-311.
Celem publikacji jest analiza istoty i praktyki polityki oraz strategii bezpieczeństwa Wspólnot Europejskich i Unii Europejskiej rozumianych jako forma ciągłego wysiłku koncepcyjnego i prakseologicznego tej organizacji, tj. określanie spójnej wizji, misji oraz celów w zakresie bezpieczeństwa; identyfikowanie wyzwań, zagrożeń oraz szans dla zapewnienia bezpieczeństwa; tworzenie utrzymanie struktur organizacyjnych zdolnych do efektywnego zapewnienia bezpieczeństwa; wprowadzanie unormowań prawnych, pozwalających na efektywną ich realizację; wypracowywanie stosownych sposobów i metod działań oraz skuteczne ich prowadzenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17302 [Magazyn 1], P.17301 [Magazyn 1], P.17300 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 17724.X.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17723.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stawka to za mało / Dawid Wardin. - Wydanie I, polskie. - Gdańsk : Wardin Consulting, 2021. - 327, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Na okładce: praca z rynkiem w transporcie i spedycji : jak pracować nad klientami w wysoce konkurencyjnym środowisku.
Podręcznik biznesowy dedykowany branży transportu i spedycji. Wiedza rynkowa, narzędzia do pracy, metody gotowe do wdrożenia. Książka pozwala lepiej zrozumieć mechanizmy rynkowe w pracy z klientami i decydentami na rynku usług transportu i spedycji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18219.IX.14 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20233.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20232.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Master of Business Administration)
Bibliogr. s. 429-435.
Budowa strategii biznesu, a nastepnie jej realizacja to podstawowe i najważniejsze wyzwanie z jakim spotykają się menedżerowie w zarządzaniu współczesn firma. Jest to proces, w którym trzeba nieustannie obserwować otoczenie by reagować, wyprzedzać bądź dostosowywać się do jego zmiennych warunków w realizacaji założonych celów. Książka stanowi udaną próbę kompleksowego spojrzenia na bogactwo problemów mieszczących się w prezentowanym obszarze działań gospodarczych, z których każdy, nawet te najaktualniejsze jak niepewność i ryzyko w zarządzaniu strategicznym mają już swoją bogatą literaturę. Systematyzacja tych problemów, a także przedstawienie jej w ujęciu hybrydowym jest niewątpliwą zaletą książki. Szczególnym (bo smutnym) finałem książki jest rozdział o realiach i pułapkach zarządzania strategicznego w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9870.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11454.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Rozprawy / Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej ; nr 11)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 288-314.
Przedstawiona do oceny monografia naukowa poświęcona została głównie problematyce innowacji i innowacyjności w wymiarze terytorialnym, a w szczególności w wymiarze lokalnym oraz zagadnieniom jej strategicznego stymulowania przez władze publiczne, zwłaszcza polskie, ale w znacznym stopniu także zagadnieniom pokrewnym, przede wszystkim takim jak istota rozwoju społeczno-go-spodarczo-środowiskowego, terytorialny wymiar jego procesów, rozwój lokalny i regionalny oraz ich uwarunkowania, czynniki i sposoby stymulowania. Zarówno ze względu na wielowymiarowość zagadnień głównych, jak i pokrewnych, monografia ta ma charakter interdyscyplinarny w obrębie nauk społecznych i lokuje się przede wszystkim w obszarze ekonomii i nauk o zarządzaniu (w ich części określanej jako zarządzanie publiczne), w niektórych miejscach także w obszarach geografii społecznoekonomicznej i gospodarki przestrzennej, a niekiedy też w obszarze nauki o polityce i administracji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18561.XIII.2 [Magazyn 1], P.18560.XIII.2 [Magazyn 1], P.18562.XIII.2 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21892.XIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21891.XIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Managerial economics : a problem solving approach, 2008.
Indeks.
Podręcznik obejmuje wiedzę ekonomiczną niezbędną menedżerom w procesach organizacji i zarządzania firmami. Autorzy skupili uwagę na typowych problemach, wobec których stają menedżerowie i zaproponowali sposoby ich rozwiązania z wykorzystaniem części teorii ekonomicznych oraz dorobku nauk o zarządzaniu. Autorzy pokazali: istotę prowadzenia działalności gospodarczej zarówno od strony organizacyjnej, jak i finansowej, podejmowanie decyzji (w tym inwestycyjnych), ustalanie cen, kosztów i zysków, tworzenie strategii firmy i jej wdrażanie, działalność firm w warunkach niepewności i ryzyka. Książkę uzupełniają liczne przykłady pomagające zrozumieć omawiane zagadnienia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11399 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12599.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12598.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dynamiczne zmiany w gospodarce, spowodowane szybkim rozwojem technicznym i technologicznym oraz wzrost konkurencji, zmuszają podmioty gospodarcze do nieustannego przystosowywania się do nowych warunków prowadzenia działalności. Przedsiębiorstwo, które zamierza utrzymać lub umocnić swoją pozycję na rynku musi stale dostosowywać się do wciąż zmieniającej się sytuacji rynkowej oraz potrzeb i wymagań konsumentów. Coraz większa konkurencja, zróżnicowanie rynku oraz zmienna sytuacja gospodarcza i związane z tym ryzyko, stanowią imperatywy zmuszające przedsiębiorstwo do podejmowania wciąż nowych wyzwań i dokonywania zmian w jego działaniu. Strategia jest podstawowym instrumentem zarządzania przedsiębiorstwem i odgrywa zasadniczą rolę w jego funkcjonowaniu. Strategia przedsiębiorstwa musi być nastawiona także na ciągły rozwój firmy oraz wprowadzanie innowacji, stąd też ma kluczowe znaczenie w osiąganiu sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2804 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4427.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Funkcjonowanie e-biznesu / Anna Misztal. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018. - 245, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 231-243.
Publikacja jest poświęcona tematyce e-biznesu, jego podstawowym problemom, modelom i strategiom wykorzystywanym przez organizacje prowadzące działalność gospodarczą przez Internet. Zawiera omówienia segmentów e-biznesu, ich zalet, wad oraz kluczowych determinantów funkcjonowania i rozwoju tej gałęzi gospodarki. Dotyczy zagadnień związanych z infrastrukturą technologiczną i sprzętową, a także architekturą e-biznesu. Przedstawiono w niej wskazówki pozwalające na harmonizację procesów biznesowych. Szczególną uwagę poświęcono zarządzaniu relacjami z klientem i partnerami biznesowymi, planowaniu zasobów przedsiębiorstwa, zarządzaniu łańcuchem dostaw, wiedzą i przepływami pracy, przetwarzaniu analitycznemu oraz systemom handlu elektronicznego. Zaprezentowano też nowe rozwiązania informatyczne wspierające rozwój e-biznesu. Na uwagę zasługują studia przypadków powszechnie znanych firm działających w środowisku wirtualnym. Każdy rozdział został zakończony pytaniami problemowymi I testem prawda/fałsz. Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także wszystkich zainteresowanych tematyką e-biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.60.IX.12 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E. 21
W ostatnim okresie na polskim rynku księgarskim pojawiło się wprawdzie wiele prac z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem, ale dotyczyły one przede wszystkim działalności kierowniczej przedsiębiorstwa. Natomiast problemy działalności podstawowej oraz pomocniczej nie doczekały się dotychczas kompleksowego i nowoczesnego ujęcia. Nie oznacza to, że tematyka ta jest obca polskim o wycinkowym charakterze. W tym kontekście niniejsza publikacja, ujmująca całą złożoność zarządzania działalnością podstawową w aspekcie strategicznym wraz z elementami działalności kierowniczej i pomocniczej, stanowi cenną nowość dla polskiego czytelnika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2349.IX.9 [Magazyn 1], 2964 [Magazyn 2], P.2350 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing bankowy / Zenon Roszkowski. - Wyd. 2 popr. - Białystok : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomicznej, 2002. - 205 s. : rys. ; 24 cm.
Bibliogr.
W opracowaniu wykorzystano zarówno dotychczasowy dorobek z zakresu marketingu bankowego, jak i szeroko rozumianej problematyki marketingowej. Syntetyczne ujęcie problematyki nie zawsze pozwalało na dostatecznie szerokie i dogłębne przedstawienie niektórych zagadnień, toteż często w przypisach odsyła się czytelnika do innych źródeł, gdzie przedstawiono to szerzej, głębiej lub inaczej. Wykorzystano też wiele rysunków i tabel, które uzupełniają treści wywodów i często w bardziej przejrzystej, skrótowej formie, ujmują różne zagadnienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2966.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy / Adam Stabryła. - Wyd. 1, 5 dodr. - Warszawa ; Kraków : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011. - 377, [2] s. : il ; 25 cm.
Bibliogr.
Uznany na rynku podręcznik akademicki, przedstawiający kompleksowe ujęcie problematyki związanej z zarządzaniem strategicznym w firmie. Oprócz podstawowych teoretycznych i metodologicznych zawiera empiryczne prezentacje strategii analiz i planów stosowanych w polskiej praktyce gospodarczej. Koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: koncepcja zarządzania strategicznego, typologia strategii zarządzania, wykorzystanie analizy preferencji, analiza strategiczna, planowanie strategiczne, implementacja strategii, kontrola strategiczna. Dodatkowymi walorami podręcznika są: kompleksowe ujęcie tematu, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, duża liczba rysunków i tabel ilustrujących przedstawiane zagadnienia, bogata bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12459 [Magazyn 1], P.12460 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11642.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12855.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest poświęcona identyfikacji pożądanych zmian założeń funkcjonowania NATO w środowisku bezpieczeństwa XXI wieku. Materiały w niej zawarte zostały zgrupowane w trzy części tematyczne: NATO we współczesnym świecie, transformacja sił zbrojnych NATO w świetle wyzwań XXI wieku, NATO jako gwarant bezpieczeństwa światowego w XXI wieku. Całość publikacji stanowi bogaty materiał analityczno-poznawczy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14090.X.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14959.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 219-230
W okresie kryzysu, kiedy klasyczne ujęcia strategii organizacji - opracowane w bardziej spokojnych, przewidywalnych czasach - nie spełniają oczekiwań, należy poszukać innych rozwiązań. W monografii autorzy na tle różnych niekonwencjonalnych koncepcji strategii opisanych w polskiej i światowej literaturze przedmiotu prezentują własne, oryginalne propozycje. Dotyczą one organizacji funkcjonujących w turbulentnym otoczeniu, czyli w warunkach ryzyka i niepewności. Te nowe niekorzystne warunki stwarzane przez otoczenie sprawiają, że przedsiębiorstwa w swoich długofalowych planach powinny uwzględniać nie tylko produkty i rynki, ale przede wszystkim zasoby (m.in. wiedzę, postawy pracowników, uprzywilejowane sformalizowane i niesformalizowane relacje z otoczeniem) mające wpływ na wykorzystywanie okazji. Współczesny menedżer powinien znać różne ujęcia strategii, aby w zależności od kontekstu sytuacyjnego przedsiębiorstwa móc dokonać trafnego ich wyboru. Książka jest adresowana osób zainteresowanych tworzeniem i realizacją strategii organizacji i zmianami w sposobie myślenia o nich. Będzie zapewne ciekawą lekturą dla menedżerów oraz studentów kierunków biznesowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9863.IX.6 [Magazyn 1], P.8464 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8463.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9862.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsza praca prezentuje przede wszystkim ekonomiczne i społeczne aspekty zarządzania. Najszerzej potraktowana jest działalność innowacyjna w organizacjach, bowiem tu powstają nowe wartości pod postacią nowych produktów, procesów technologicznych, organizacyjnych, marketingowych czy nowych systemów zarządzania. Prezentowane jest podejście i istota firmy innowacyjnej, sposoby jej identyfikacji i elementy zarządzania nią. Są akcentowane psychologiczne aspekty działalności innowacyjnej oraz związek między działalnością innowacyjną a wizerunkiem firmy. Zarządzanie działalnością innowacyjną jest rozpatrywane na różnych poziomach, tj. globalnym, międzynarodowym, narodowym, regionalnym i poszczególnych organizacji. Tłem wszystkich rozważań jest gospodarka oparta na wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11594 [Magazyn 1], P.11593 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11592.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12815.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne : koncepcje, metody, strategie / Krzysztof Janasz [i in.]. - Wyd. 2 zm. i uzup. - Warszawa : Difin, 2010. - 336 s. : il. : 23 cm.
Bibliogr. s. 319-332.
Publikacja stanowi wnikliwe studium koncepcji zarządzania strategicznego, zasad formułowania strategii rozwoju przedsiębiorstwa oraz metod analizy strategicznej wykorzystywanych na zewnątrz i wewnątrz organizacji. Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami oznacza potrzebę stałego redefiniowania misji i strategii podmiotów, struktur, umiejętności budowy strategicznych odpowiedzi na zmieniające się warunki, tj. odnawiania przedsiębiorstwa. Opracowanie ma charakter teoretyczno-poznawczy i metodyczny, ważną jego zaletę stanowi łączenie kwestii teoretycznych z praktycznymi przykładami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11645 [Magazyn 1], P.11644 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11643.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12856.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck)
Bibliogr. s. 233-240 i przy rozdz. Indeks.
Zarządzanie jako zbiór systemowo powiązanych koncepcji i metod ma uczyć logicznego, racjonalnego i kreatywnego podejścia do rozwiązywanych problemów w organizacji. Dojrzali specjaliści i menedżerowie, zorientowani na ciągłe doskonalenie swej wiedzy i praktyki zarządzania, powinni posługiwać się swoistym kodem zasad, reguł czy powinności, uwzględniającym humanistyczny i społeczny kontekst podejmowanych decyzji. Proponowany podręcznik łączy sprawdzone klasyczne rozwiązania organizacyjno-zarządcze z tymi koncepcjami współczesnego zarządzania, które w przewidywaniach autorów zostały już (albo zostaną wkrótce) pozytywnie zweryfikowane w praktyce. W związku z tym, że efektywne zarządzanie rozgrywa się obecnie przede wszystkim w sferze czynników wiedzopochodnych, Autorzy kładą zasadniczy nacisk na te koncepcje, metody, modele i procesy, które służą odpowiedniemu zarządzaniu wiedzą, a co za tym idzie – powiększaniu wartości kapitału intelektualnego organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11441.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka omawia instrumenty oraz procedury związane z koncentrowaniem się na długofalowych celach przedsiębiorstw. Zawarte w niej informacje oraz przykłady mogą służyć budowaniu własnej, unikatowej strategii marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Prezentowana w książce wiedza ułatwi podejmowanie skutecznych decyzji, przekładających się na zdobywanie przewagi konkurencyjnej na rynku. Rozważana i odwołują się do najnowszych trendów w marketingu strategicznym, takich jak: indywidualizacja, zarządzanie kategoriami produktów, Internet, marketing globalny, marketing bezpośredni, strategiczna kontrola marketingu oraz kreatywne podejście do tworzenia i wdrażania oryginalnej strategii marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9325 [Magazyn 1], P.9326 [Magazyn 1], P.9327 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11012.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11011.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Essentials of health care management" 1997.
Bibliogr. przy rozdz.
Książka ta została napisana z myślą o studentach zainteresowanych pracą w dziedzinie zarządzania opieką zdrowotną. Chociaż opiera się ona na najnowocześniejszych teoriach organizacji i badaniach, to główny nacisk położony został na aspekt praktyczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10301 [Magazyn 1], P.10302 [Magazyn 1], P.10303 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11828.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: The standout business plan : make it irresistible, and get the funds you need for your startup or growing business.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Jeżeli planujesz ubiegać się o fundusze na założenie lub rozwój startupu lub firmy, jednym z niezbędnych dokumentów, od którego wiele zależy, jest biznesplan. Jego rzetelne przygotowanie i atrakcyjne przedstawienie będą miały kluczowe znaczenie przy podejmowaniu decyzji o kierunku rozwoju Twojego przedsięwzięcia. Jeżeli chcesz zwiększyć swoje szanse na pozyskanie środków, trzymasz w rękach klucz do sukcesu! Wykorzystaj go dobrze i przed przystąpieniem do pracy nad biznesplanem zapoznaj się z cennymi informacjami zawartymi w tej książce. Dowiedz się, w jakim celu tworzy się biznesplan i jak się do tego najlepiej przygotować. Naucz się prezentować informacje na temat Twojej firmy, jej konkurencji oraz strategii. Odkryj potencjał wykresu „słońce i chmury” i zobacz, jak przewidywać potencjalne zagrożenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.155.IX.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej