Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(27)
Forma i typ
Książki
(27)
Dostępność
tylko na miejscu
(27)
dostępne
(24)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(6)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(18)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(27)
Autor
Ehrlich Andrzej
(2)
Kożuch Barbara (1950- )
(2)
Adamczyk Jadwiga Krystyna
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Bartkowiak Anna
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dworzecki Zbigniew
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Huff Anne Sigismund (1946- )
(1)
Jagoda Henryk
(1)
Jania Magdalena
(1)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kryk Barbara (mikroekonomia)
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Malara Zbigniew (1951- )
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nogalski Bogdan (1946- )
(1)
Paliwoda-Matiolańska Adriana
(1)
Pańków Włodzimierz
(1)
Rok Bolesław
(1)
Schermerhorn John R
(1)
Sokołowska Agnieszka (ekonomista)
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Strumińska-Kutra Marta
(1)
Szaban Jolanta
(1)
Szczepańska Katarzyna
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Woźniczko Joanna
(1)
Żemigała Marcin
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(9)
ZARZĄDZANIE
(9)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(8)
EKOROZWÓJ
(2)
INNOWACJE
(2)
KADRY
(2)
ORGANIZACJA
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
GLOBALIZACJA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
Organizacja
(1)
POLSKA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(6)
PODRĘCZNIKI
(4)
Podręcznik
(3)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(27)
przedsiębiorstwo
(9)
zarządzanie
(9)
przywództwo
(7)
zarządzanie wiedzą
(6)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(6)
kapitał ludzki
(5)
struktura organizacyjna
(5)
zarządzanie jakością
(5)
rekrutacja pracowników
(4)
zarządzanie strategiczne
(4)
konkurencyjność
(3)
nadzór korporacyjny
(3)
organizacja
(3)
przedsiębiorczość
(3)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(3)
innowacje
(2)
innowacyjność gospodarki
(2)
kapitał intelektualny
(2)
kariera zawodowa
(2)
komunikacja interpersonalna
(2)
kontrola
(2)
kultura organizacyjna
(2)
motywowanie pracowników
(2)
ochrona środowiska
(2)
planowanie
(2)
planowanie strategiczne
(2)
podejmowanie decyzji
(2)
praca zespołowa
(2)
przewaga konkurencyjna
(2)
rozmowa kwalifikacyjna
(2)
rozwój zawodowy
(2)
rozwój zrównoważony
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
strategia
(2)
szkolenie pracowników
(2)
testy rekrutacyjne
(2)
zachowania organizacyjne
(2)
zarządzanie projektami
(2)
zarządzanie zmianą
(2)
zasoby
(2)
zatrudnienie
(2)
Internet
(1)
Lean Management
(1)
TQM
(1)
Zielone Płuca Polski
(1)
adaptacja zawodowa
(1)
analiza SWOT
(1)
autorytet
(1)
bezpieczeństwo energetyczne
(1)
bezpieczeństwo publiczne
(1)
bezrobocie
(1)
bhp
(1)
biznes elektroniczny
(1)
coaching
(1)
controlling
(1)
corporate governance
(1)
e-marketing
(1)
efektywność pracy
(1)
ekologia
(1)
ekomarketing
(1)
ekorozwój
(1)
elastyczne zatrudnienie
(1)
elastyczność pracy
(1)
emisja dwutlenku węgla
(1)
energetyka wiatrowa
(1)
etyka
(1)
etyka biznesu
(1)
etyka pracy
(1)
fundusze europejskie
(1)
gender marketing
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka rynkowa
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
jakość
(1)
kierowanie
(1)
kompetencje
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
kontrakt psychologiczny
(1)
kontrola zarządcza
(1)
korporacja
(1)
kultura organizacji
(1)
marka
(1)
marketing
(1)
marketing międzynarodowy
(1)
marketing personalny
(1)
marketing sensoryczny
(1)
marketing sportowy
(1)
marketing wewnętrzny
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
mentoring
(1)
modele biznesowe
(1)
motywacja
(1)
motywowanie
(1)
nadzór właścicielski
(1)
negocjacje
(1)
obsługa klienta
(1)
ocena pracowników
(1)
ochrona konkurencji
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 342-348.
Książkę otwiera omówienie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw (SOP) w kontekście zmiany organizacyjnej, jaka nastąpiła w trzech koncernach działających na polskim rynku. Druga analiza osadza badane zjawisko w kontekście lokalnym, ukazuje kształtowanie się tej instytucji w relacji z interesariuszami zewnętrznymi organizacji. Wreszcie opisuje SOP w zróżnicowanych krajowych kontekstach instytucjonalnych. Najobszerniejsza, czwarta część publikacji zawiera studia przypadków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12126.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / [Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu], ISSN 2084-6193 ; nr 232)
Bibliogr., netogr. s. 434-454.
Głównym celem monografii jest identyfikacja i ocena stanu społecznej odpowiedzialności małego przedsiębiorstwa (w tym zarządzania społeczną odpowiedzialnością), a także określenie kierunków jego doskonalenia wraz z propozycją praktycznych zaleceń w tym zakresie przy uwzględnieniu uwarunkowań wewnętrznych i zewnętrznych. W pracy posłużono się metodą analizy opisowej na podstawie rozległych studiów polskiej i zagranicznej literatury przedmiotu. Praca składa się z pięciu rozdziałów, w których przedstawiono m.in.: istotę i teoretyczne podstawy społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa, modelową koncepcję teoretyczną dotyczącą społecznej odpowiedzialności małego przedsiębiorstwa, doskonalenie społecznej odpowiedzialności małego przedsiębiorstwa poprzez sposoby eliminacji dysfunkcji w obszarze zarządzania społeczną odpowiedzialnością, możliwości tworzenia infrastruktury społecznej odpowiedzialności oraz wyzwania badawcze związane ze społeczną odpowiedzialnością małego przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13130.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14218.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przeznaczona dla praktyków zarządzania i studentów kierunków ekonomicznych.
Bibliogr. s. 211-217.
Współcześnie przedsiębiorstwa obarcza się odpowiedzialnością nie tylko za zanieczyszczanie środowiska, ale również za efekty społeczne, jak likwidacja miejsc pracy, brak poczucia bezpieczeństwa, różnice społeczne. Oczekuje się, że przedsiębiorstwa nie tylko będą dostarczać wyroby i usługi, ale też będą uczestniczyć w rozwiązywaniu problemów społecznych. Autorka pokazała w książce społeczną odpowiedzialność przedsiębiorstw wobec wymagań efektywności ekonomicznej i wzrostu konkurencyjności. Zostały więc przedstawione: orientacja społeczna przedsiębiorstw, rozwój i strategie społecznej odpowiedzialności, zarządzanie relacjami społecznymi przedsiębiorstwa, działalność społeczna. Książka jest przeznaczona dla praktyków zarządzania i studentów kierunków ekonomicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8797.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10270.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 247-257.
"Recenzowana monografia wypełnia lukę wiedzy w obszarze wrażliwość społecznej przedsiębiorstwa w polskiej literaturze z dziedziny zarządzania. [...] Koncepcja wrażliwości społecznej została zaprezentowana na tle dyskursu teoretycznego poświęconego rozwojowi czterech koncepcji naukowych, które miały kluczowe znaczenie dla kształtowania badanej cechy współczesnego przedsiębiorstwa. [...] Szczególnym walorem publikacji jest rozbudowana warstwa metodyczna, która doprowadziła do opracowania metody i oryginalnego narzędzia do pomiaru stopnia zaawansowania wrażliwości społecznej przedsiębiorstw oraz autorskiej metody oceny raportów społecznych." (z recenzji prof. dr hab. Marty Juchnowicz)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14914.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem / Marcin Żemigała. - Wyd. 2 uzup. - Warszawa : Wydawnictwo PLACET, 2009. - 252, [1] s. : il. ; 24 cm.
Jakość to nadrzędna idea każdego przedsiębiorstwa. Kierujemy się nią w planowaniu działań, konstruowaniu i wytwarzaniu produktów i usług, wyborze partnerów biznesowych. Jednak najczęściej postrzegamy jakość wycinkowo, nie zdając sobie sprawy ze złożoności tego zagadnienia i wzajemnych oddziaływań poszczególnych jego aspektów. Założenie realizacji “najwyższej jakości” pozostaje więc pustą deklaracją; w praktyce zaledwie dotykamy problemu. Dodatkowo okazuje się, że w wielu przedsiębiorstwach nie są znane w ogóle normy ISO serii 9000, a przecież są to narzędzia zarządzania jakością, w powszechnej świadomości specjalistów, uważane za najbardziej popularne. Równie niedostateczna jest znajomość zagadnień etyki, ochrony środowiska i społecznej odpowiedzialności. Na jakość życia w pracy i poza nią już w ogóle mało kto zwraca uwagę, a przekłada się ona bezpośrednio na wydajność i wyniki pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7571.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8570.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliogr. s. 266-275. Indeks.
Książka prezentuje koncepcję społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR) w kontekście funkcjonowania i rozwoju organizacji. Największą jej zaletą jest włączenie idei CSR w proces zarządzania przedsiębiorstwem i powiązanie jej z polityką finansową i inwestycyjną, zarządzaniem zasobami ludzkimi, marketingiem i zarządzaniem operacyjnym. Zawiera liczne przykłady z praktyki gospodarczej. Książka została wzbogacone o najnowsze trendy związane z rozwojem doktryny społecznej odpowiedzialności biznesu, jak i zrównoważonego rozwoju. Praca składa się z trzech części, w których przedstawiono: genezę i istotę CSR, instrumenty zarządcze polityki CSR, współczesne koncepcje powiązane z CSR - zrównoważonego rozwoju, przedsiębiorstwa obywatelskiego i społecznej przedsiębiorczości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14013 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14012.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14887.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Uczelnie Techniczne)
Bibliogr. s. 411-418 i przy rozdz. Indeks.
Książka jest pierwszą na rynku polskim publikacją z zarządzania jakością o charakterze interdyscyplinarnym. Autorka wyznacza nowe kierunki myślenia o organizacji i jej elementach oraz zachodzących między nimi relacjach w ujęciu: rynkowym, funkcjonalnym, zarządczym i społecznym. Jej celem jest przedstawienie teoretycznych podstaw wykorzystania współczesnych koncepcji zarządzania w dążeniu do doskonałości w zarządzaniu jakością. Lektura książki umożliwia zapoznanie się z teoretycznymi podstawami omawianych zagadnień w stopniu wystarczającym do poznania ich istoty oraz znaczenia dla realizacji zasad zarządzania jakością w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11015.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11989.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej