Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(58)
Forma i typ
Książki
(58)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(58)
dostępne
(39)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(10)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(30)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(58)
Autor
Dobiegała-Korona Barbara
(3)
Bartkowiak Grażyna Barbara (1951- )
(2)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Kostera Monika (1963- )
(2)
Moczydłowska Joanna
(2)
Adamik Anna
(1)
Andrews Tim G. (1968- )
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Borkiewicz Łukasz
(1)
Borys Grażyna (1947- )
(1)
Borys Tadeusz (1945- )
(1)
Buglewicz Ksenia
(1)
Burchard-Dziubińska Małgorzata
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Dolan Simon L.andau (1947- )
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Dziawgo Danuta (1969- )
(1)
Fonfara Krzysztof
(1)
Gasparski Wojciech (1936- )
(1)
Glinka Beata
(1)
Gomółka Krystyna (1954- )
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hejduk Irena
(1)
Hąbek Patrycja
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kaczocha Włodzimierz
(1)
Kapias Michał (1971- )
(1)
Karaszewski Robert
(1)
Karwacka Marta
(1)
Kaźmierczak Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Kisil Aleksander (1960- )
(1)
Klimek Jan
(1)
Komańda Marcin
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kozuń-Cieślak Grażyna
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Kupczyk Teresa
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Lubas Barbara
(1)
Maksimczuk Aleksander (1949- )
(1)
Mead Richard (1943- )
(1)
Moroń Dorota
(1)
Moszyński Michał
(1)
Ostaszewski Janusz (1956- )
(1)
Paliwoda-Matiolańska Adriana
(1)
Paluszek Anna
(1)
Piasny Beata
(1)
Piotrowski Włodzimierz
(1)
Poskrobko Bazyli
(1)
Przychocka Iwona
(1)
Reich Mario
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rybak Mirosława
(1)
Rzeńca Agnieszka
(1)
Sankowska Anna
(1)
Sikora Jan (1947- )
(1)
Skoczny Tadeusz
(1)
Skowronek-Mielczarek Anna
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Szewczyk Paweł
(1)
Szmidt Czesław
(1)
Szumniak-Samolej Justyna
(1)
Uziębło Aldona
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Wartecka-Ważyńska Agnieszka
(1)
Wańtuchowicz Monika
(1)
Zakrzewska-Bielawska Agnieszka (organizacja i zarządzanie)
(1)
Zapłata Sławomir
(1)
Zimniewicz Kazimierz (nauki ekonomiczne)
(1)
Łańcucki Jerzy
(1)
Łukasiewicz-Kamińska Agnieszka
(1)
Ścibiorek Zbigniew
(1)
Żemigała Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(49)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(58)
Język
polski
(58)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(17)
ZARZĄDZANIE
(15)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(11)
KADRY
(7)
EKOROZWÓJ
(4)
INNOWACJE
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(4)
ETYKA BIZNESU
(3)
FINANSE
(3)
ORGANIZACJA
(3)
ROZWÓJ REGIONALNY
(3)
MARKETING PARTNERSKI
(2)
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
RACHUNKOWOŚĆ
(2)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Decyzje
(1)
EDUKACJA EKONOMICZNA
(1)
ETYKA
(1)
HANDEL
(1)
INSTYTUCJE FINANSOWE
(1)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(1)
INTERNET
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KARIERA
(1)
KOBIETA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KONKURENCJA
(1)
KRYZYS GOSPODARCZY
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
MĘŻCZYZNA
(1)
Normalizacja
(1)
OŚWIATA
(1)
PRACA
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
RYNEK FINANSOWY MIĘDZYNARODOWY
(1)
RYNEK KAPITAŁOWY
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SPOŁECZNOŚCI LOKALNE
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
STRES ZAWODOWY
(1)
SUKCES
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
TURYSTYKA
(1)
USŁUGI
(1)
WYPALENIE ZAWODOWE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZARZĄDZANIE RYZYKIEM
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
ZMIANA SPOŁECZNA
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
WARMIŃSKO-MAZURSKIE, województwo
(1)
WARSZAWA (okręg)
(1)
ŁÓDŹ (woj. łódzkie ; okręg)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(11)
Podręcznik
(4)
PODRĘCZNIKI
(3)
PORADNIKI
(2)
Raport z badań
(2)
MARKETING
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Monografia
(1)
Normy
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Zarządzanie i marketing
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Słowo kluczowe
społeczna odpowiedzialność biznesu
(58)
zarządzanie
(13)
etyka biznesu
(11)
przedsiębiorstwo
(10)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(8)
zarządzanie wiedzą
(7)
kultura organizacyjna
(6)
rozwój zrównoważony
(6)
organizacja
(5)
public relations
(5)
innowacyjność przedsiębiorstw
(4)
kapitał ludzki
(4)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(4)
motywowanie pracowników
(4)
przedsiębiorczość
(4)
przywództwo
(4)
rekrutacja pracowników
(4)
zarządzanie jakością
(4)
zarządzanie środowiskowe
(4)
ekorozwój
(3)
marketing
(3)
organizacja pozarządowa
(3)
outsourcing
(3)
przedsiębiorczość społeczna
(3)
rozwój regionalny
(3)
strategia
(3)
wynagrodzenie
(3)
zarządzanie ryzykiem
(3)
zarządzanie talentami
(3)
zatrudnienie
(3)
benchmarking
(2)
corporate governance
(2)
decyzje zakupowe
(2)
dialog społeczny
(2)
e-learning
(2)
etyka
(2)
finanse
(2)
finanse publiczne
(2)
globalizacja
(2)
innowacyjność
(2)
instytucje finansowe
(2)
kapitał intelektualny
(2)
klient
(2)
komunikacja interpersonalna
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
konkurencyjność
(2)
kryzys finansowy
(2)
kultura organizacji
(2)
lojalność konsumentów
(2)
marka
(2)
marketing międzynarodowy
(2)
marketing partnerski
(2)
nadzór korporacyjny
(2)
negocjacje
(2)
obsługa klienta
(2)
ochrona środowiska
(2)
organizacja ucząca się
(2)
rachunkowość
(2)
rachunkowość finansowa
(2)
rozwój zawodowy
(2)
rynek kapitałowy
(2)
satysfakcja klienta
(2)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(2)
sprawozdawczość finansowa
(2)
sprzedaż
(2)
struktura organizacyjna
(2)
system zarządzania
(2)
turystyka
(2)
wartość
(2)
wiarygodność
(2)
wizerunek
(2)
wypalenie zawodowe
(2)
zarządzanie finansowe
(2)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
ład korporacyjny
(2)
Afrykański Bank Rozwoju
(1)
Arabski Bank Rozwoju Gospodarczego
(1)
Azjatycki Bank Rozwoju
(1)
Bank Światowy
(1)
CRM
(1)
Europejski Bank Inwestycyjny
(1)
Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju
(1)
Internet
(1)
Islamski Bank Rozwoju
(1)
Karaibski Bank Rozwoju
(1)
Lean Management
(1)
Międzyamerykański Bank Rozwoju
(1)
Międzynarodowy Fundusz Walutowy
(1)
Narodowy Fundusz Zdrowia
(1)
Natura 2000
(1)
Spółdzielcze Kasy Oszczędnościowo-Kredytowe
(1)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(1)
Web 2.0
(1)
Zachodnioafrykański Bank Rozwoju
(1)
amortyzacja środków trwałych
(1)
badania ilościowe
(1)
badania jakościowe
(1)
bank komercyjny
(1)
bankowość
(1)
58 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 227-237.
"Formułę podręcznika akademickiego wzmacnia wielość przytoczonych w pracy modeli, schematów i ilustracji dotyczących procesu kadrowego, szczegółowo omówionych i zinterpretowanych; przede wszystkim zaś zamieszczenie na końcu każdego rozdziału pytań, które pozwalają sprawdzić wiedzę. Rolę praktyczną spełnia podanie w aneksie przykładów zarządzania kadrami. Tego typu zabiegi pozwalają na zwiększenie efektywności nauczania zarządzania zasobami ludzkimi w procesie dydaktycznym lub szkoleniowym. Styl książki jest potoczysty, język - jasny i konkretny". (z recenzji prof. dr. hab. Tadeusza Popławskiego)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11513 [Magazyn 1], P.9094.IX.4 [Magazyn 1], 10715.IX.4 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.11512.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10714.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja dla zrównoważonego rozwoju ; t. 2)
Na grzb. wyłącznie tyt. całości. Materiały z konf., październik 2009, Piechowice.
Bibliogr. przy ref.
W tomie II pokazano jak edukować ludzi gospodarki, aby zrozumieli co oznacza zrównoważony rozwój w sferze gospodarczej, w małym i dużym przedsiębiorstwie, na stanowisku pracy i w procesie zarządzania. Wskazano również jak pobudzić ludzi do myślenia o przyszłości, o tym, że następne pokolenia także będą musiały żyć nie gorzej od obecnego i rozwijać gospodarkę, a jednoczesnie mieć nie gorsze od teraźniejszych przyrodnicze warunki bytu. Każdy, kto pracuje w sferze gospodarczej lub na rzecz tej sfery powinien zapoznać się z jej treścią. Lekturę tomu szczególnie polecamy nauczycielom akademickim i studentom na wszystkich kierunkach "gospodarczych".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11850.XVII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Beyond : business and society in transformation.
Bibliogr. s. 340-345.
Globalny kryzys gospodarczy, nieprzewidziane katastrofy ekologiczne, wykorzystanie internetu i nowych technologii do obalenia rządów ľ to tylko kilka przykładów omawianych w tej książce przyszłości. Żyjemy w świecie transformacji, a jutro będzie zupełnie inne od tego, co otacza nas obecnie. Ta niezwykła książka będzie fascynująca dla każdego zainteresowanego przyszłością świata. Definiując i omawiając 6 kluczowych obszarów: społeczeństwo, religie, środowisko naturalne, naukę i technikę oraz biznes i politykę, autorzy rysują mapę przyszłości. Badają, jak nieoczekiwane zmiany przekształcają społeczny i biznesowy krajobraz XXI wieku. Autorzy do stworzenia tej książki zaprosili ekspertów i specjalistów z całego świata, tworząc w ten sposób wirtualny zespół działający na wszystkich kontynentach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12404.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 183-186.
Turystyka stanowi szeroki przedmiot zainteresowań naukowo-badawczych oraz praktycznych. Przykładem są liczne publikacje poświęcone jej zagadnieniom geograficznym, ekonomicznym, organizacyjnym, marketingowym. Na rynku wydawniczym brakuje jednak zwartego opracowania poświęconego problematyce etyki w turystyce. Przygotowany podręcznik w pewnej mierze lukę tę powinien wypełnić. W książce wskazujemy na przedmiot zainteresowań współczesnej turystyki, która łączy się z różnymi wartościami i normami etycznymi. W podręczniku m.in.: opisujemy podstawowe wartości i normy etyczne, które powinny być respektowane w działalności turystycznej przedsiębiorstw, organizacji i stowarzyszeń turystycznych oraz instytucji publicznych kształtujących politykę turystyczną; przedstawiamy charakterystykę postaw społecznych i zachowań turystów oraz analizę etycznego oddziaływania instytucji i pracowników turystyki wobec turystów, społeczności lokalnych w kraju i za granicą; wskazujemy na etyczny zakres społecznej odpowiedzialności biznesu turystycznego; uwzględniamy analizę porównawczą pomiędzy etyką turystyki a etyką biznesu (etyka turystyki preferuje wartości poznawcze i rekreacyjno-zdrowotne, natomiast etyka biznesu przyjmuje wartości użyteczności ekonomicznej); wskazujemy na przenikanie się zakresów oddziaływania etyki turystyki z etyką ekologiczną oraz etyką zrównoważonego rozwoju; uzasadniamy pogląd, że w turystyce może obowiązywać etyka przekonań, obowiązków i odpowiedzialności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17061.II.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17060.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka jest próbą odpowiedzi na pytanie o drogę, jaką obierają organizacje, głównie przedsiębiorstwa, chcące w świadomy sposób tworzyć przewagi konkurencyjne i rynkowe. Pierwsza część monografii, składająca się z pięciu rozdziałów, podejmuje problematykę znaczenia informacji, wiedzy oraz jakości kapitału ludzkiego dla budowania potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstwa. Druga część monografii, na którą składają się cztery rozdziały, koncentruje się na kwestiach szeroko ujmowanej innowacyjności organizacyjnej i procesowej przedsiębiorstwa. Trzecia "sześciorozdziałowa" część monografii poświęcona została tworzeniu efektywnych kanałów dystrybucji w strategii kreowania i zdobywania nowych nisz rynkowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14049.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14920.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 557-560.
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy: podejść do pomiaru wartości klienta, zarządzanie wiedzą o kliencie, tworzenie wartości dla klienta, społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta, budowy wartości klienta w marketingu relacji. Książka przeznaczona dla szerokiego grona Czytelników zainteresowanych strategiami wzrostu wartości klientów - praktyków, nauczycieli akademickich, a także studentów marketingu i zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11961.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 551-566 i przy rozdz. Indeks.
Takiego podręcznika jeszcze w Polsce nie było! Nowe kierunki w zarządzaniu pokazują najbardziej aktualne tematy z międzynarodowego dyskursu na temat teorii organizacji i zarządzania w sposób tak przystępny, że z lektury skorzystać mogą nie tylko studenci, ale także wszelkie osoby choć trochę zainteresowane tą tematyką. Wreszcie ukazuje się książka, która nadaje się zarówno do łatwej adaptacji na zajęciach akademickich, jak i do samodzielnej lektury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10245.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Książka stanowi cenny zbiór prac naukowych. Szczególną i godną uwagi cechą jest z jednej strony bogata różnorodność tematczna, z drugiej zaś odniesienie do głownej idei wyróżniającej tę pozycję, a mianowicie nowoczesnych form funkcjonowania przedsiębiorstw różnych form i branż. w monografii poruszono liczne problemy dotyczące wwarunków funkcjonowania współczesnych podmiotów gospodarczych, zjawisk związanych z decyzjami opartymi na nowoczesnych koncepcjach zarządzania. Zaprzentowano również szereg wyników badań na temat stanu i perspektyw rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw. (dr hab. Krzysztof Z. Górniak)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14489.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Dwadzieścia artykułów zawartych w publikacji to wybrane teksty zgłoszone na I Ogólnopolską Konferencję Doktorantów, zorganizowaną przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie. Autorzy reprezentują zarówno grono doktorantów ALK, jak i kilku innych uczelni: Uniwersytetu Gdańskiego, Politechniki Gdańskiej, Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Problematyka opracowań determinuje układ książki, która została podzielona na cztery obszary. Są to: zarządzanie ludźmi, marketing, ekonomia i finanse, nowe nurty w zarządzaniu. Wszystkie teksty łączy nowatorstwo ujęć, oryginalność i pasja badawcza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14761.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Publikacja zawiera kompleksowy przegląd procesu kadrowego. [...] Prof. Z. Ściborek w sposób dojrzały, przemyślany i metodologicznie konsekwentny analizuje zagadnienia związane z personalną funkcją różnego typu organizacji. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na pytania: Jak pozyskiwać pracowników do organizacji? Jak skutecznie zarządzać personelem? Jak szkolić pracowników? Jak motywować personel do efektywnej pracy? W książce zostały przedstawione również relacje między zarządzaniem zasobami ludzkimi a kulturą organizacji oraz kwestie oceny pracowników. Monografia została przygotowana w sposób profesjonalny, napisana językiem przystępnym i komunikatywnym." (z recenzji prof. dr. hab. Rafała B. Kuca)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11995 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9095.IX.4 [Wypożyczalnia C], P.11994.IX.4 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10716.IX.4 [Czytelnia C], 10717.IX.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliogr. s. 253-265. Indeks.
Ksiązka stanowi pomost pomiędzy wiedza teoretyczną i praktyką. Może posłyżyć jako poradnik przy opracowywaniu strategii zarządzania zasobami ludzkimi i wprowadzaniu ich w życie. W bardzo szerokim zakresie uzwględnia strategiczne znaczenie zasobów ludzkich i pokazuje, jak każdy aspekt tych strategii powinień być scalony z globalną strategią działalności organizacji. Autor publikacji omawia zagadnienia, które wpływają na codzienne praktyki zzl, takie jak: zarządzanie kapitałem ludzkim, społeczna odpowiedzialność biznesu, rozwój organizacyjny, zaangażowanie pracowników, zarządzanie talentami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12498 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12497.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13635.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Połączenie gospodarki z nauką i techniką oraz ich współdziałanie powoduje powstawanie nowych, istotnych dylematów etycznych. Prezentowana książka jest unikatowym na polskim rynku wydawniczym kompendium na temat etyki biznesu, dostarczającym zarówno podstaw teoretycznych, jak i praktycznych wskazówek co do wykorzystania wiedzy z tego zakresu w życiu gospodarczym. Pozwala to Czytelnikowi na dogłębne zrozumienie zagadnienia, zaczynając od indywidualnych decyzji menedżerów oraz innych grup interesariuszy firm i organizacji gospodarczych, a kończąc na zasadach zalecanych do stosowania w biznesie międzynarodowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12216.II.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13334.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
W książce zaprezentowano modele, funkcje i wymagania najważniejszych znormalizowanych systemów zarządzania. Omówiono systemy zarządzania w następujących dziedzinach: zarządzanie jakością, zarządzanie bezpieczeństwem i higieną żywności, zarządzanie ryzykiem, zarządzanie wynikami i wizerunkiem organizacji. Ponadto dokonano próby odwzorowania cyklu życia znormalizowanych systemów zarządzania z uwzględnieniem fazy projektowania, oceny i ciągłego doskonalenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14257.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15073.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 74)
W obecnej rzeczywistości normą staje się stosowanie instrumentów marketingowych prawie w każdej dziedzinie. Podmioty muszą brać pod uwagę zmieniające się otoczenie i stosować nowoczesne narzędzia zarządzania. Konsument ma coraz większe wymagania, oczekuje często indywidualnego podejścia. Z tego względu wzrasta rola personelu i tworzenia relacji partnerskich. Istotna jest też społeczna odpowiedzialność biznesu. Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej różnorodnej tematyki. Składa się z czterech części, do których należą: instrumenty marketingowe w działalności przedsiębiorstw, nowoczesne narzędzia zarządzania przedsiębiorstwem, personel i kreowanie relacji z otoczeniem, społeczna odpowiedzialność biznesu. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12850.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Młodych Ekonomistów Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 2299-9582 ; t. 1/2013)
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku)
Bibliogr. przy pracach.
Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem, definiowanym poprzez jego dynamiczność, innowacyjność i zdolność do szybkich i efektywnych przeobrażeń, to obszar interesujący zarówno w aspekcie teoretycznym, jak i empirycznym. Zarządzanie taką jednostką nakłada na kadrę menedżerską, głównych decydentów i pracowników szereg wymagań, którym nie każdy potrafi sprostać. Idealny menedżer powinien bowiem łączyć w swej pracy znajomość teorii i umiejętność praktycznego zastosowania wiedzy z rachunkowości, finansów i analizy finansowej, ale także z bankowości, psychologii czy socjologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14111.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 475-506 i przy rozdz. Indeks.
Podręcznik prezentuje podstawowe zagadnienia z obszaru "nauki o organizacji" z perspektywy dynamiki rozwoju organizacji oraz towarzyszącego im szeroko pojętego otoczenia. Lektura książki dostarczy wiedzy na temat: ewolucji sposobów posrzegania organizacji, typologii organizacji - ich cech i form, istoty i cech otoczenia organizacji oraz znaczenia relacji z nim, czynników i faz rozwoju organizacji, zmian organizacyjnych wspierających elastyczność i innowacyjnośc, procesów organizacyjnych, form współpracy organizacyjnej. Omówienie każdego tematu uzupełniono bogatym wykazem literatury, listą zagadnień do dyskusji i przemyśleń oraz zadaniem do zrealizowania. Weryfikację i utrwalenie zdobytej wiedzy ułatwią zamieszczone na końcu książki pytania testowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13458.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14422.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Książka przedstawia argumenty na rzecz współpracy kobiet i mężczyzn w zarządzaniu w świetle wyników badań empirycznych. Publikacja składa się z dwóch części i jedenastu rozdziałów. Pierwsza część zawiera opracowania dotyczące równości szans kobiet w kontekście społeczeństwa obywatelskiego, działań rządu zmierzających do zwiększenia udziału kobiet w zarządzaniu w latach 2011-2013 oraz Krajowego Programu Działań na Rzecz Równego Traktowania na lata 2013-2016, a także wyniki badań dotyczących ochrony prze dyskryminacją ze względu na płeć. Część druga koncentruje się na prezentacji argumentów na rzecz współpracy kobiet i mężczyzn w zarządzaniu w świetle badań. Dotyczyły one różnych obszarów, od koniecznych zmian w zarządzaniu wobec współczesnych zmian w otoczeniu, zarządzania różnorodnością, talentami, innowacjami, kształceniem i rozwojem pracowników, do wypalenia zawodowego kadry kierowniczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15129.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: International management : culture and beyond, 2009.
Bibliogr. s. 585-596.
Publikacja stanowi wprowadzenie do niezwykle rozbudowanej dziedziny, jaką jest zarządzanie międzynarodowe. Omawia najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem międzykulturowej działalności, m.in. wpływ aspektów kulturowych na zachowania ludzi w miejscu pracy oraz na wewnętrzne systemy w firmie, globalne i strategiczne elementy międzynarodowego biznesu, a także podkreśla rolę, jakoą odgrywają czynniki pozakulturowe w procesach podejmowania decyzji i ich wdrażania. Aspekty teoretyczne zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków z Europy, Stanów Zjednoczonych, Bliskiego Wschodu, Ameryki Łacińskiej, Afryki i Azji, jak również licznymi ćwiczeniami ułatwiającymi utrwalanie wiedzy. Poza głownymi tematami omówionymi w podręcznikach poświęconych międzynarodowemu zarządzaniu, publikacja obejmuje także zagadnienia, które nie są zazwyczaj poruszane w tym kontekście. Należą do nich: wpływ aspektów kulturowych na firmy rodzinne, nieformalny patronat, globalizacja kontra lokalizacja, e-komunikacja, konwergencja i dywergencja w zagranicznych filiach, znaczenie zachodniego stylu zarządzania zasobami ludzkimi dla innych kultur, nadzór nad marką korporacyjną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12520.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 545-560 i przy pracach. Indeks.
Podręcznik przedstawia najważniejsze zagadnienia związane z zarządzaniem współczesnymi organizacjami. Informacje teoretyczne uzupełnione są o zestaw ćwiczeń. Mają one różnorodną formę, od analizy studiów przypadków, poprzez gry menedżerskie, testy samooceny, odgrywanie ról, aż po dyskusję, dzięki czumu pozwalają nabyć Czytelnikowi różnorodne umiejętności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13503 [Magazyn 1], 13586.IX.1 [Magazyn 1], P.12440.IX.1 [Magazyn 1], P.13489 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12441.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14448.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 137-155.
Autor poddał analizie teorie najczęściej wyrażana w nauce o zarządzaniu i zaprezentował własną ocenę praktycznej przydatności tej nauki. Uwaga została skupiona na: przednaukowych badaniach nad organizacją i zarządzaniem (w tym polskim dorobku w tej dziedzinie), istocie nauki o zarządzaniu (w tym naukowości zarządzania i jego funkcji), ofercie nauki o zarządzaniu dla praktyki, najpopularniejszych koncepcjach zarządzania, podejściu holistycznym w zarządzaniu jako sposobie łagodzenia słabych stron nauki o zarządzaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13600.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14620.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej