Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(24)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(37)
tylko na miejscu
(23)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(18)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(20)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(23)
Autor
Garbarski Lechosław
(5)
Kotler Philip (1931- )
(4)
Mruk Henryk
(4)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Armstrong Gary
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Rudawska Iga
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Sławińska Maria (1946- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Buko Jacek
(1)
Czernecka Julita
(1)
Czerwińska-Jaśkiewicz Małgorzata
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzega Urszula
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Wilson Hugh (1962- )
(1)
Wood Marian Burk
(1)
Wysocka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Łaszkiewicz Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
MARKETING
(18)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
SEGMENTACJA RYNKU
(2)
SŁUŻBA ZDROWIA
(2)
AGROTURYSTYKA
(1)
Decyzje
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
POPYT
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
(1)
STATYSTYKA GOSPODARCZA
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
TURYSTYKA
(1)
USŁUGI
(1)
Zachowanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(9)
PODRĘCZNIKI
(7)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
segmentacja rynku
(24)
marketing
(18)
cena
(12)
komunikacja marketingowa
(12)
produkt
(12)
badania marketingowe
(11)
dystrybucja
(10)
marketing-mix
(8)
plan marketingowy
(8)
konsument
(7)
strategia marketingowa
(7)
marka
(6)
promocja
(6)
zachowania konsumenckie
(5)
informacja marketingowa
(4)
zarządzanie marketingowe
(4)
e-marketing
(3)
otoczenie przedsiębiorstwa
(3)
public relations
(3)
reklama
(3)
cykl życia produktu
(2)
działania marketingowe
(2)
handel detaliczny
(2)
handel hurtowy
(2)
konkurencja
(2)
marketing bezpośredni
(2)
marketing strategiczny
(2)
marketing zrównoważony
(2)
planowanie marketingowe
(2)
planowanie strategiczne
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
sprzedaż
(2)
sprzedaż osobista
(2)
system opieki zdrowotnej
(2)
usługi medyczne
(2)
agroturystyka
(1)
aktywność turystyczna
(1)
analiza SWOT
(1)
audyt marketingowy
(1)
baza noclegowa
(1)
biuro podróży
(1)
e-commerce
(1)
ekonomia behawioralna
(1)
etnocentryzm konsumencki
(1)
etyka
(1)
gastronomia
(1)
globalizacja
(1)
gospodarstwo agroturystyczne
(1)
hotelarstwo
(1)
infrastruktura turystyczna
(1)
konkurencyjność
(1)
konsumpcja
(1)
kontrola marketingowa
(1)
linie lotnicze
(1)
lojalność konsumentów
(1)
marketing międzynarodowy
(1)
marketing relacji
(1)
marketing segmentacyjny
(1)
marketing społeczny
(1)
marketing usług
(1)
media społecznościowe
(1)
obsługa klienta
(1)
popyt
(1)
popyt turystyczny
(1)
portfel marek
(1)
produkt marketingowy
(1)
przedsiębiorstwo handlowe
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
przewaga konkurencyjna
(1)
ruch turystyczny
(1)
rynek
(1)
rynek turystyczny
(1)
satysfakcja klienta
(1)
statystyka gospodarcza
(1)
strategia produktu
(1)
strategie cenowe
(1)
usługi
(1)
wizerunek
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie relacjami
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 84)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 699.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom III "Popyt turystyczny. Konsumpcja - segmentacja - rynki" obejmuje zagadnienia wzorców konsumpcji turystcyznej, segmentacji rynku turystycznego oraz problematykę popytu turystycznego na branżowych rynkach turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13452.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 207-212.
Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu. Każdy rozdział składa się z: krótkiej części teoretycznej - teorii w pigułce, testów sprawdzających rozumienie omówionych zagadnień, zdań do uzupełnienia, zadań problemowych do przedyskutowania, które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako podstawa do prowadzenia ćwiczeń lub warsztatów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12523 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12522.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13646.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 426-433, netogr. s. 434-[437].
Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca poświęcono omówieniu narzędzi marketingowego oddziaływania na rynek oraz ich kreowania. Przedstawiona została istota marketingu, jego miejsce i rola w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13650 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13649.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14668.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Marketing : an introduction, 2011.
Indeksy.
Książka jest szczególną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w niej między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, rolę usług w dzisiejszej gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem, koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Publikacja to rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11837 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11836.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13008.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Marketing : an introduction, 2020.
Indeksy.
Książka jest szczególną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w niej między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, rolę usług w dzisiejszej gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem, koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Publikacja to rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Brak informacji o dostępności: sygn. P.18335.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20730.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20729.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 316-320. Indeks.
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie. Omawia zagadnienia: badań marketingowych, segmentacji rynku, strategii produktu, dystrybucji i cen, wizerunku przedsiębiorstwa, strategii marki, reklamy i promocji oraz planu marketingowego. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12416 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12415.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13575.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej