Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(68)
Forma i typ
Książki
(66)
Publikacje dydaktyczne
(4)
E-booki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(64)
dostępne
(58)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(27)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(33)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(64)
Autor
Tworzydło Dariusz (1974- )
(6)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Olędzki Jerzy (1945- )
(3)
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(2)
Armstrong Gary
(2)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Aluchna Maria
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Austen-Tynda Agata
(1)
Black Sam (1915-1999)
(1)
Brady Regina
(1)
Bussey Cathy
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Davis Anthony
(1)
Deszczyński Przemysław (1956- )
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Farrall Cate
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Forrest Edward
(1)
Gasparski Wojciech (1936- )
(1)
Gracz Leszek
(1)
Gregory Anne
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hartley Steven W
(1)
Henslowe Philip (1934- )
(1)
Hope Ewa
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Kerin Roger A
(1)
Knecht Zdzisław (1938- )
(1)
Komańda Marcin
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kot Wiesław (1959- )
(1)
Krzyżanowska Krystyna
(1)
Kukuła Artur Jan (1969- )
(1)
Laermer Richard (1960- )
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Lignar Karolina
(1)
Lindsley Marianne
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Majka-Rostek Dorota
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Maćkowska Renata
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Mizerski Richard
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Nawrocka Elżbieta (nauki ekonomiczne)
(1)
Neymann Monika
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Oliver Sandra
(1)
Pabian Arnold
(1)
Parchomiuk Jerzy
(1)
Patten Dave
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Prichinello Michael
(1)
Przybylski Henryk (1938- )
(1)
Przybyłowski Krzysztof
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Roszkowski Zenon (1930- )
(1)
Rudelius William
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Smektała Tymon
(1)
Stasiuk-Krajewska Karina
(1)
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Ćwiklińska Jolanta
(1)
Ślusarczyk Stanisław (1952- )
(1)
Świda Jarosław
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(67)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(67)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
PUBLIC RELATIONS
(32)
MARKETING
(8)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(6)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(6)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(6)
Marketing
(5)
PODRĘCZNIKI
(3)
PROMOCJA HANDLOWA
(3)
REKLAMA
(3)
ZARZĄDZANIE
(3)
INNOWACJE
(2)
INTERNET
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
REKLAMA INTERNETOWA
(2)
TURYSTYKA
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
BANKI
(1)
BLOGI
(1)
Decyzje
(1)
EKOTURYSTYKA
(1)
ETYKA BIZNESU
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
INSTYTUCJE UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
(1)
Innowacje
(1)
Język angielski
(1)
KADRY
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Motywacja pracy
(1)
ORGANIZACJA
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
Otoczenie firmy
(1)
POLSKA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Public relations
(1)
ROZTOCZE
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SATYSFAKCJA ZAWODOWA
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
WIZERUNEK PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(1)
Zarządzanie
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(8)
PODRĘCZNIKI
(7)
PORADNIKI
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Słowo kluczowe
public relations
(68)
reklama
(22)
marketing
(19)
sponsoring
(11)
komunikacja marketingowa
(10)
marka
(10)
promocja
(10)
wizerunek
(10)
badania marketingowe
(9)
komunikacja
(9)
produkt
(9)
przedsiębiorstwo
(9)
cena
(8)
marketing bezpośredni
(8)
Internet
(6)
etyka
(6)
konsument
(6)
strategia marketingowa
(6)
komunikacja społeczna
(5)
lobbing
(5)
media
(5)
reklama internetowa
(5)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(5)
sytuacja kryzysowa
(5)
zarządzanie
(5)
komunikacja interpersonalna
(4)
sprzedaż osobista
(4)
wizerunek firmy
(4)
zarządzanie jakością
(4)
dystrybucja
(3)
e-marketing
(3)
human relations
(3)
instytucje publiczne
(3)
investor relations
(3)
komunikacja wewnętrzna
(3)
kultura organizacyjna
(3)
media relations
(3)
merchandising
(3)
plan marketingowy
(3)
planowanie marketingowe
(3)
segmentacja rynku
(3)
turystyka
(3)
Intranet
(2)
administracja publiczna
(2)
branding
(2)
cykl życia produktu
(2)
e-commerce
(2)
etyka biznesu
(2)
handel detaliczny
(2)
handel hurtowy
(2)
informacja publiczna
(2)
innowacje
(2)
innowacyjność przedsiębiorstw
(2)
internal relations
(2)
jednostka samorządu terytorialnego
(2)
kanały marketingowe
(2)
komunikacja elektroniczna
(2)
konkurencyjność
(2)
logistyka
(2)
marketing zrównoważony
(2)
media masowe
(2)
media społecznościowe
(2)
negocjacje
(2)
otoczenie przedsiębiorstwa
(2)
planowanie strategiczne
(2)
portal społecznościowy
(2)
przywództwo
(2)
sprzedaż
(2)
strategia
(2)
targi
(2)
usługi
(2)
zachowania konsumenckie
(2)
zarządzanie marketingowe
(2)
CRM
(1)
Facebook
(1)
agencja reklamowa
(1)
akwizycja
(1)
analiza SWOT
(1)
architektura
(1)
autoprezentacja
(1)
benchmarking
(1)
blog
(1)
bogactwo
(1)
budżet
(1)
business communication
(1)
czarny PR
(1)
direct mail
(1)
dobro osobiste
(1)
e-biznes
(1)
e-learning
(1)
e-zarządzanie
(1)
efektywność
(1)
ekorozwój
(1)
ekstranet
(1)
faktoring
(1)
fundusze UE
(1)
grafika
(1)
identyfikacja wizualna
(1)
impreza firmowa
(1)
instytucje samorządowe
(1)
68 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W książce przedstawiono zależności między strategią firmy, jako sposobem budowania trwałej przewagi konkurencyjnej, a kulturą organizacyjną, która silnie wpływa na możliwość realizacji tej strategii. Autorzy kolejno omówili: istotę strategii i kultury organizacyjnej; miejsce kultury organizacyjnej w zarządzaniu strategicznym; narzędzia kształtowania i wspierania kultury organizacyjnej (m.in. polityka personalna, przywództwo, budowanie zespołów, motywowanie, public relations); zarządzanie firmą w szybko zmieniającym się otoczeniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4913.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5480.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 279-191, netogr. s. 291.
Książka zawiera nową, oryginalną koncepcję wizerunku równoległego (nazwaną teorią PI), która powstała w wyniku 25-letnich badań autora nad kształtowaniem sie wizerunku, prowadzonych w kraju i za granicą. W pracy przedstawiono rozbudowna teorię PI, w tym kompleksowy model kształtowania wizerunku, który zweryfikowano za pomocą dodatkowych badań oraz analizy czynnikowej. Dla czytelnika poszukującego nowych koncepcji zarządzania rozważania na temat wizerunku równoległego będą inspiruującą lekturą. Teoretyków zainteresuje nowe, niekonwencjonalne spojrzenie na teorie kształtowania wizerunku, jako istotnego elementu w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa. Menedżerowie zaś znajdą tu nie tylko oryginalne rozwiązania, ale także informacje, jak dokonać implementacji teorii PI do praktyki gospodarczej. Przedstawiciele branży reklamowej, instytucji i organizacji, dowiedzą się ponadto, jak zastosować teorie PI w zarządzaniu kryzysowym oraz kreowaniu wizerunku branży i kraju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13361.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 147-149, netogr. s. 150-154.
Publikacja Jolanty Ćwiklińskiej uwzględnia wszystkie podstawowe zagadnienia, różnorodne typy relacji (z mediami, konsumentami, pracownikami i innymi grupami otoczenia), a przy tym pozwala odnieść każde z omawianych narzędzi do praktyki funkcjonowania firm turystycznych. Największą wartoscią niniejszej publikacji jest zgromadzony przez autorkę niezwykle bogaty materiał faktograficzny (studia przypadków, przykłady najlepszych praktyk). Badania te mają charakter absolutnie nowatorski w Polsce. Ksiażka stanowi nie tylko wartościowe opracowanie naukowe, ale ze względu na przejrzystość treści, logikę wywodu i odniesienie do praktyki może stać się wartościowym materiałem dydaktycznym dla studentów szkół wyższych i prkatyków branży turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12099.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13214.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing szkoły / Jan Fazlagić. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2011. - 253 s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 251-253.
Książka zawiera analizę najważniejszych zagadnień związanych z marketingiem szkoły, począwszy od opisu rynku oświatowego, a skończywszy na badaniach marketingowych w szkole. Uwzględnia najbardziej aktualne zjawiska ważne z punktu widzenia marketingu szkoły, np. web 2.0, elementy tak modnej ostatnio ekonomii behawioralnej itp. Publikacja skierowana jest do dyrektorów szkół i innych placówek oświatowych, a także wszystkich tych, którzy interesują się tematyką marketingowego zarządzania w oświacie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11980.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. przy pracach.
Książka jest zbiorem artykułów podejmujących problematykę komunikacji społecznej w różnorodnych kontekstach jej funkcjonowania. Ma ona charakter interdyscyplinarny, wśród autorów znajdują się socjologowie, psychologowie oraz specjaliści do spraw zarządzania. Teksty dotyczą takich obszarów jak: komunikacja intrapersonalna – związana z kreowaniem znaczeń w jednostkowym umyśle i świadomości, komunikacja interpersonalna i grupowa, polegająca na bezpośrednich relacjach międzyludzkich, komunikacja internetowa – będąca konsekwencją postępu technologicznego, komunikacja organizacyjna – dotycząca przed wszystkim współczesnego rynku pracy oraz komunikacja międzykulturowa – podlegająca wpływom zarówno globalizacji, jak i pluralizacji społeczno-kulturowej. Wszystkie artykuły łączy dążenie do uchwycenia związków pomiędzy przedstawianym obszarem komunikacyjnym a specyfiką współczesności i płynącymi z niej wyzwaniami. Owe wyzwania mają różne źródła, lecz najczęściej wywodzą się z niespotykanej we wcześniejszych epokach dynamiki społeczno- kulturowej. Zmiany polityczne, ekonomiczne i kulturowe pociągają za sobą konieczność transformacji funkcjonujących w tych obszarach strategii komunikacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11563.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. red. błędny ISBN
Bibliogr. przy rozdz.
Podręcznik adresowany jest do studentów inteligentnych i ambitnych, którzy nie boją sie wyzwań, jakie może przed nimi postawić przyszła praca zawodowa. Poza treścią w książce znajduja sie źródła poruszające i pogłębiające opisany temat. Umożliwi to użytkownikom pozyskanie więcej wiadomości i dodatkowych informacji. Każdy rozdział napisany jest innym stylem. Po zakończeniu rozdziału znajdują się zadania do wykonania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8439.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikację wydano w ramach projektu „Eko-Roztocze”. Idea projektu wiąże się z jak najlepszym wykorzystaniem walorów krajobrazowych i turystycznych Lubelszczyzny, w tym przede wszystkim Roztocza w perspektywie ogromnego przedsięwzięcia, jakim jest organizacja mistrzostw Europy w piłce nożnej w 2012 r. Walory te stwarzają możliwości rozwoju ekoturystyki jako istotnego czynnika aktywizacji obszarów wiejskich. Warunki geograficzne, przyrodnicze i społeczne w szczególny sposób sprzyjają również wspieraniu na tym terenie przedsięwzięć z zakresu szeroko rozumianych „zielonych” technologii. Bogactwo środowiska turystycznego predestynuje region do odegrania znaczącej roli w rozwoju tego sektora gospodarki w Polsce. Dodatkowym impulsem do działań na rzecz rozwoju ekoturystyki regionu jest bogate dziedzictwo kulturowe Lubelszczyzny, zbyt mało jeszcze znane i doceniane w kraju i za granicą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10335.XX.1.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11861.XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing bankowy / Zenon Roszkowski. - Wyd. 2 popr. - Białystok : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomicznej, 2002. - 205 s. : rys. ; 24 cm.
Bibliogr.
W opracowaniu wykorzystano zarówno dotychczasowy dorobek z zakresu marketingu bankowego, jak i szeroko rozumianej problematyki marketingowej. Syntetyczne ujęcie problematyki nie zawsze pozwalało na dostatecznie szerokie i dogłębne przedstawienie niektórych zagadnień, toteż często w przypisach odsyła się czytelnika do innych źródeł, gdzie przedstawiono to szerzej, głębiej lub inaczej. Wykorzystano też wiele rysunków i tabel, które uzupełniają treści wywodów i często w bardziej przejrzystej, skrótowej formie, ujmują różne zagadnienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2966.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : praktyka komunikowania 3.0 / Dariusz Tworzydło. - Wydanie II uzupełnione i uaktualnione, wydanie I w Wydawnictwie Naukowym PWN. - Warszawa : PWN, 2023. - 354 strony : fotografie, ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Pierwsze wydanie pt.: Public relations praktycznie.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 337-343 i przy rozdziałach. Indeks.
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej się od lat zainteresowaniem publikacji „Public relations praktycznie”. Publikacja ta została jednak zaktualizowana oraz wzbogacona o nowe rozdziały poświęcone między innymi branży, etyce, dezinformacji oraz modelom zarządzania kryzysowego. Czytelnicy znajdą w niej także nowe studia przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18700.IX.18 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22722.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22721.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa : modele, struktury, formy przekazu / Jan W. Wiktor. - Wyd. 2. zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 376 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 365-376.
Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w 4 podstawowe formy przekazu ľ promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Omawia ich cechy i właściwości, akcentując wymiary integracji, konfigurację i zależność między nimi w dwóch odmiennych, jednak wzajemnie się uzupełniających środowiskach komunikacji: tradycyjnym i hipermedialnym. Praca nawiązuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu oraz do rozwiązań kształtujących komunikację marketingową pod wpływem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju Internetu, jego narzędzi i aplikacji. Przedstawia zarazem interesujące przykłady i doświadczenia kampanii promocyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13620 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13619.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14641.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Netografia s. 225-228.
Bibliogr. s. 215-225.
Monografia jest poświęcona badaniom i praktyce public relations. Artykuły zawarte w książce podejmują dalsze zagadnienia związane z tą praktyczną działalnością podkreślając, że PR rozszerza zakres swojego oddziaływania, dotyczy nowych organizacji, obszarów aktywności, a także wykorzystuje środki i techniki do niedawna zarezerwowane dla innych sfer praktycznej działalności w zarządzaniu organizacjami. Kluczową cechą publikacji jest poszukiwanie nowych rozwiązań dla praktyki PR oraz innych niż dotąd obszarów badawczych. Celem monografii jest ujawnienie różnych sposobów myślenia o public relations, a także postawienie przed badaczami i praktykami inspirujących pytań o techniki PR, zakres oddziaływania PR na różne obszary życia społeczno-gospodarczego oraz czynniki, które wpływają tak na praktykę PR, jak i wizerunek organizacji. (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14918.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliogr. s. 231-242 i przy rozdz. Indeks.
Autorzy książki - na podstawie własnych badań - przedstawiają diagnozę działalności PR w samorządach terytorialnych, a następnie wskazują, jak należy ją realizować, jakie funkcje i zadania powinna spełniać oraz jakie narzędzia i instrumenty komunikowania się można w tym celu wykorzystywać. Publikacja składa się z części teoretycznej, uwzględniającej specyfikę public relations jednostek samorządu terytorialnego, oraz z części empirycznej, zawierającej raport z przeprowadzonych badań. Ostatni rozdział poświęcony jest zagadnieniom etycznym, omawianym zarówno w aspekcie teoretycznym, jak i praktycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12769.XIII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 128-130.
Podręcznik pt. Public relations ma "cztery podstawowe cechy: istotność, aktualność, nowatorstwo i wyjątkowość [...] Wyjątkowość pracy legitymuje luka tematyczna zagadnień public relations w polskiej literaturze, która dotychczas nie przedstawiła zbiorczo tych zagadnień zarówno w ujęciu historycznym, ekonomicznym, jak i praktycznym oraz wskazywała na powiązanie z internal relations, media relations, inwestor relations, personal public relations, sponsoringiem i lobbingiem. (z recenzji wydawniczej prof. dra hab. Krzysztofa Firleja)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13355.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14360.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Wyd. 2. - Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2002. - 247, [1] s. : schem., tab. ; 24 cm.
Książka jest podręcznikiem akademickim, przeznaczonym również dla wszystkich, którzy zamierzają aktywnie uczestniczyć w życiu gospodarczym. Przedstawia najważniejsze aspekty działań public relations, tzn. kształtowanie relacji z grupami otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego za pomocą różnych instrumentów: od właściwych publikacji, przez sponsoring i działania lobbystyczne, po działalność wystawienniczą. Nie bez znaczenia jest odpowiednie zastosowanie środków językowych i zachowanie właściwych relacji z mass mediami, a także dbałość o tożsamość firmową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4433.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Wyd. 4. rozsz. - Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2013. - 254, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 245-251.
Książka jest podręcznikiem akademickim, przeznaczonym również dla wszystkich, którzy zamierzają aktywnie uczestniczyć w życiu gospodarczym. Przedstawia najważniejsze aspekty działań public relations, tzn. kształtowanie relacji z grupami otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego za pomocą różnych instrumentów: od właściwych publikacji, przez sponsoring i działania lobbystyczne, po działalność wystawienniczą. Nie bez znaczenia jest odpowiednie zastosowanie środków językowych i zachowanie właściwych relacji z mass mediami, a także dbałość o tożsamość firmową. Ze względu na coraz większe znaczenie kształtowania wizerunku kraju jedna z części książki jest poświęcona tej tematyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13849.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14808.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania organizacjami / Ricky W. Griffin ; przekład Agata Jankowiak. - Wydanie 3. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 743 strony : ilustracje, fotografie ; 29 cm.
Indeksy.
Nowe, zmienione i uaktualnione wydanie podręcznika, z którego skorzystały już ponad dwa miliony studentów przygotowujących się do kariery w biznesie. Autor zachowując wszystkie zasadnicze treści kompleksowej publikacji, które w przeszłości zdecydowały o jej sukcesie, dodał wiele nowych elementów i uwzględnił aktualne prognozy dotyczące przyszłości działalności gospodarczej i zarządzania. W nowym wydaniu nacisk został położony na etykę, zarządzanie globalne i technikę informacyjną. Wśród kluczowych, wyróżniających się tematów poruszono kwestie nadzoru etycznego nad pracą współczesnych menedżerów. Z ogromną uwagą potraktowano tematy takie, jak zasady ładu korporacyjnego, etyczne przywództwo oraz właściwa rola kontroli finansowej firmy. Kolejne wątki to globalny charakter zarządzania uwypuklony za pomocą aktualnych przykładów i analiz sytuacji oraz technologia cyfrowa, wszechobecna w treści całego podręcznika. Ogromną zaletą książki jest jej aktualność. Cytowane są w niej najnowsze wyniki badań z zakresu biznesu międzynarodowego, przedsiębiorczości, zarządzania strategicznego, podejmowania decyzji, projektowania organizacji, zmian organizacji, zachowania jednostek, przywództwa, pracy zespołowej, motywacji, nadzorowania, technik informatycznych, produktywności i zarządzania jakością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17587 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18817.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18816.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 175-183.
Praca ta powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie gospodarki, jako wynik badań naukowych prowadzonych w Katedrze Zarządzania i Marketingu Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Białymstoku Filia w Ełku. Cel, jakim jest wskazanie przedsiębiorcom i menedżerom mechanizmów możliwości rozwoju drogą przedsiębiorczości i innowacyjności wynika z misji wyższej uczelni. Innowacje w zarządzaniu przedsiębiorstwem stały się wspólnym mianownikiem dociekań badaczy reprezentujących różne zainteresowania poznawcze. Pozwoliło to na kompleksowe ujęcie problematyki stosowania innowacyjnych metod i technik w zarządzaniu różnorodnymi procesami i zasobami przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10579.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony [386-392].
Celem książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Jej głównym walorem są liczne przykłady praktycznych działań, ułatwiające zrozumienie i stosowanie przedstawionych zagadnień. Z podręcznika skorzystają również i ci, którzy stawiają pierwszy krok w zgłębianiu tajników marketingu i ci, którzy chcą poszerzyć wiedzę oraz skorelować ją z praktyką działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.75.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
W książce Autorzy mawiają klasyczna kompozycję narzędzi promocji, a więc reklamę, public relations, promocję sprzedaży, merchandising, opakowanie, sprzedaż osobistą, marketing bezpośredni, sponsoring oraz imprezy targowo-wystawiennicze, wzbogaconą o problematykę komunikacji marketingowej w Internecie i gadżetów promocyjnych. Przedstawili także proces budowy nowoczesnego programu komunikacji oraz wizerunku i systemu identyfikacji przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4699.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5088.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [386-392].
Celem książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Jej głównym walorem są liczne przykłady praktycznych działań, ułatwiające zrozumienie i stosowanie przedstawionych zagadnień. Z podręcznika skorzystają również i ci, którzy stawiają pierwszy krok w zgłębianiu tajników marketingu i ci, którzy chcą poszerzyć wiedzę oraz skorelować ją z praktyką działania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8904 [Magazyn 1], 10456.IX.16 [Magazyn 1], P.8903.IX.16 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8905.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10455.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej