Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(21)
Forma i typ
Książki
(19)
Poradniki i przewodniki
(5)
Rejestracje audio i wideo
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(15)
dostępne
(11)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(8)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(15)
Autor
Barbaro Natalia (1970- )
(2)
Bielecki Krzysztof (1938- )
(1)
Boć Jan (1939-2017)
(1)
Canwell Diane (1950- )
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Dambro Mark R
(1)
Duckworth Angela (1970- )
(1)
Fiore Neil
(1)
Florjański Jerzy
(1)
Fry Ronald W
(1)
Griffith Jo A
(1)
Głogowska Małgorzata
(1)
Heijden Kees van der
(1)
Jarosz Mirosław (1957- )
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Klimek Jan
(1)
Klin Lidia
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kubiak-Sokół Aleksandra
(1)
Laermer Richard (1960- )
(1)
Miodek Jan (1946- )
(1)
Ociepa Roman
(1)
Prichinello Michael
(1)
Raich Mario
(1)
Skoczek Marcin (1978- )
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Sutherland Jonathan
(1)
Szcześniak Arlena
(1)
Szuster Anna
(1)
Watkins Michael
(1)
Zajączkowska Alicja
(1)
Zenderowski Radosław (1974- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(2)
NEGOCJACJE
(2)
Samorealizacja
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
CHORZY z ENTEROSTOMIĄ
(1)
ENTEROSTOMIA
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
JĘZYK ANGIELSKI
(1)
JĘZYK POLSKI
(1)
Kobiecość
(1)
Marketing
(1)
Medycyna kliniczna
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Osobowość
(1)
PORADNIKI
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Praca dyplomowa
(1)
Prace dyplomowe
(1)
Samokontrola
(1)
Sukces
(1)
Uczenie się
(1)
Wolność
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
Zdolności
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Gatunek
Poradnik
(7)
PORADNIKI
(3)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(2)
Poradniki
(2)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
poradnik
(21)
beletrystyka
(3)
dokument elektroniczny
(2)
kobiety
(2)
negocjacje
(2)
praca magisterska
(2)
rozwój osobisty
(2)
stomia
(2)
handel zagraniczny
(1)
język angielski
(1)
język polski
(1)
językoznawstwo
(1)
konsultacja lekarska
(1)
marketing
(1)
medycyna kliniczna
(1)
motywacja
(1)
pisanie
(1)
planowanie strategiczne
(1)
praca licencjacka
(1)
projekt
(1)
public relations
(1)
samodyscyplina
(1)
samorealizacja
(1)
uczenie się
(1)
wiedza
(1)
współpraca
(1)
zarządzanie czasem
(1)
zarządzanie projektami
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
zespół
(1)
żywienie
(1)
21 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1317.XVIII.1.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem planowania scenariuszowego jest tworzenie takich projektów i podejmowanie takich decyzji, które sprawdziłyby się w różnych sytuacjach w przyszłości. Scenariusze są instrumentem kształtowania strategii organizacji, pozwalającym uwzględnić złożoność otoczenia, wielość poglądów i niepewność przyszłej sytuacji biznesowej. Poszerzają pole widzenia, oferują alternatywne sposoby interpretacji wydarzeń teraźniejszych i likwidują stereotypy tradycyjnego prognozowania przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6315.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
50 praw marketingu Kotarbińskiego / Jacek Kotarbiński ; rysunki: Marcin Skoczek. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2020r. (wyd. I) - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 196, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej 30 lat swojego doświadczenia zawodowego w marketingu. W żartobliwej formie przedstawia nieformalne prawa rządzące działaniami marketingowymi. To zbiór bardzo konkretnych i cennych wskazówek dla przedsiębiorców małych, dużych i średnich oraz marketerów. Wszystkie inspirowane praktyką zawodową autora, wzbogacone anegdotami i przykładami z życia. Ostatnie trzy dekady to feeria zmian sposobów zarządzania firmami, wyzwań technologicznych, całkowitego przeobrażenia zachowań i priorytetów klienta. Dla wielu przedsiębiorców ten okres jest szokujący, ponieważ nigdy nie byli przygotowani do tak szalonego tempa zmian. Dziś proces zmiany jest kluczowym wyznacznikiem rozwoju każdej organizacji. Ta z kolei jest paliwem napędowym marketingu, który skupia w sobie wszystkie nitki informacji, a na ich podstawie może rozwijać firmę. Niestety, nadal na przeszkodzie przedsiębiorcom stoi typowa mentalność, która ogranicza myślenie o marketingu do narzędzi wspierających sprzedaż, reklamy czy najróżniejszych wymyślnych technik manipulacji i propagandy. (…)Chciałbym, by ta książka dostarczyła odrobiny inspiracji i refleksji każdemu, kto buduje i rozwija swoją firmę. Ze wstępu autora
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.23.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W niniejszej książce znajdziesz niezliczone przykłady, które zaczerpnęliśmy z własnego doświadczenia oraz z dokładnie przeanalizowanych doświadczeń naszych kolegów. Dzięki tym przykładom będziesz wiedział, w jaki sposób wykorzystać swoje najlepsze pomysły oraz pomysły swojej firmy, aby interesowała się Tobą prasa, o jakiej marzysz i na jaką zasługujesz. Objaśniamy również, w jaki sposób współpracować z mediami, aby jak najszybciej dokonać decydującej prezentacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6444.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przeznaczona jest dla osób uczących się języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym i zaawansowanym, chcących poszerzyć swój zasób słownictwa. Zawarte w książce treści pomagają zaznajomić się ze znaczeniem wyrazów, oraz przyswoić sobie ich użycie na poziomie zdania, jak również w szerszym kontekście.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4334 [Magazyn 1], P.4335 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4815.XXIV.12.1 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4814.XXIV.12.1 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
To już trzecia książka, którą oddajemy do rąk naszych czytelników - ludzi różnych zawodów, osób w różnym wieku, lecz związanych jednym: potrzeba aktywnego działania, impulsem kreowania swego życia zgodnie z wymogami współczesnego świata, współczesnej cywilizacji. W "Sztuce przedsiębiorczości" i w "Sztuce rozwoju osobistego" staramy się pokazać podstawowe techniki "bycia przedsiębiorcą", który przez cały czas musi rozwijać umiejętności, dbać nie tylko o swoją własną firmę, lecz takżę o dobro ogółu, którego jest powiernikiem o umacnianie etosu przedsiębiorcy, człowieka prawego, odważnego, twórczego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.415 [Magazyn 2], B.416 [Magazyn 2], B.418 [Magazyn 2] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.417.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klucz do...)
W przystępny sposób przybliża jeden z najbardziej kontrowersyjnych obszarów nauk ekonomicznych. Pokazuje, że zarządzanie strategiczne to nie tylko analiza zgodności decyzji menedżerów najwyższego szczebla lub zarządów z misją organizacji, ale również radzenie sobie w sytuacjach niepewności, konfliktowych, związanych z niestabilnością otoczenia, w którym funkcjonują firmy. Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł. Niniejsza publikacja stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla teorii i praktyki zarządzania strategicznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5269.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6542.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress VIP)
Tyt. oryg.: The new leader's guide to effective negotiating, 2000.
Bibliogr. s. 203-205. Indeks.
Jeśli niedawno powierzono Ci stanowisko menedżerskie; jeśli odczuwasz głód wiedzy; jeśli chcesz nauczyć się sprawnego poruszania w labiryncie nowych wyzwań; jeśli szukasz sprawdzonych, ale nowoczesnych narzędzi, którymi chcesz posługiwać się na nowym stanowisku… to książka właśnie dla Ciebie. W Twojej nowej roli kluczowym zagadnieniem jest umiejętność skutecznego wywierania nacisku. Dzięki niej będziesz w stanie dotrzeć do nieeksplorowanych dotychczas pokładów potencjału tkwiącego w firmie, jej pracownikach i produktach. Kompetentne stosowanie tej taktyki doprowadzi Cię na szczyt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8979.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej