Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(192)
Forma i typ
Książki
(189)
Publikacje dydaktyczne
(10)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje fachowe
(5)
E-booki
(3)
Dostępność
dostępne
(192)
tylko na miejscu
(183)
wypożyczone
(9)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(81)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(120)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(183)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(4)
Ehrlich Andrzej
(3)
Karwińska Anna
(3)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(3)
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Baran-Zgłobicka Bogusława
(2)
Bieniok Henryk
(2)
Brigham Eugene F. (1930- )
(2)
Böhm Aleksander (1943- )
(2)
Cegłowski Bartłomiej
(2)
Cymerman Ryszard (1947- )
(2)
Czornik Małgorzata
(2)
Fijałkowski Tadeusz (prawnik)
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Houston Joel F
(2)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936- )
(2)
Kasperek Marek
(2)
Kowal Witold
(2)
Kowalska-Napora Ewa
(2)
Mruk Henryk
(2)
Niewiadomski Zygmunt
(2)
Nowak Maciej Jacek
(2)
Pawlikowska-Piechotka Anna
(2)
Podgórski Błażej
(2)
Podstawka Marian
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Rudawska Iga
(2)
Rusiński Michał
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Sierpińska Maria (1950- )
(2)
Stabryła Adam (1942- )
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Styś Aniela
(2)
Suchar Marek
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Śleszyński Przemysław
(2)
Alexander Christopher (1936- )
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Armstrong Gary
(1)
Barska Anetta
(1)
Belof Magdalena
(1)
Berkun Scott
(1)
Bernacki Andrzej (1930- )
(1)
Bielska Anna (geodezja)
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bień Witold (1927- )
(1)
Blaik Piotr
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Bojańczyk Mirosław
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Brzezicki Tomasz
(1)
Brzosko-Sermak Agnieszka
(1)
Brzozowska Krystyna (1952- )
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Bródka Sylwia
(1)
Cannon James (1947- )
(1)
Chmielewski Jan Maciej (1914- )
(1)
Chmielewski Tadeusz Jan (1950- )
(1)
Choroś-Mrozowska Dominika
(1)
Chądzyński Jacek
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Cieślicki Maciej
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czapka Mirosław
(1)
Czekaj Jan (1950- )
(1)
DeCenzo David A
(1)
Derek Marta
(1)
Dobrzańska Bożena M
(1)
Dresler Zbigniew
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Dyduch Wojciech
(1)
Feltynowski Marcin
(1)
Fereniec Jan (1933-2002)
(1)
Fijałkowska Marlena
(1)
Fijałkowska-Kopyrska Marlena
(1)
Forczek-Brataniec Urszula
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Gaczek Wanda Maria
(1)
Gajda Robert
(1)
Galar Zbigniew
(1)
Gawroński Krzysztof (1950- )
(1)
Gierula Anna
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Gorzym-Wilkowski Waldemar
(1)
Gołden Marian
(1)
Gołębiowski Piotr (transport)
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grażyński Andrzej
(1)
Grocki Romuald
(1)
Gryko Józefa Monika
(1)
Grzegorczyk Anna
(1)
Hajdas Monika
(1)
Halamska Maria
(1)
Hamrol Adam (1952- )
(1)
Harasimowicz Aldona
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(104)
2000 - 2009
(73)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(192)
Język
polski
(192)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(10)
Menedżerowie
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. bezpieczeństwa i obronności
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
PLANOWANIE PRZESTRZENNE
(30)
ZARZĄDZANIE
(25)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(23)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(13)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(10)
MARKETING
(9)
KADRY
(8)
GOSPODARKA TERENOWA
(6)
KRAJOBRAZ
(6)
MARKETING STRATEGICZNY
(6)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(6)
PLANOWANIE REGIONALNE
(5)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(5)
URBANISTYKA
(5)
Marketing
(4)
ORGANIZACJA
(4)
PRZESTRZEŃ
(4)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(4)
ROZWÓJ REGIONALNY
(4)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(4)
TURYSTYKA
(4)
WIEŚ
(4)
BANKI
(3)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(3)
BUDOWNICTWO
(3)
EKOROZWÓJ
(3)
MIASTA
(3)
PORADNIKI
(3)
ARCHITEKTURA KRAJOBRAZU
(2)
DROGI
(2)
FINANSE
(2)
KARIERA
(2)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(2)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(2)
PLANOWANIE TERENOWE
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
POLITYKA REGIONALNA
(2)
PRODUKCJA
(2)
RACHUNKOWOŚĆ
(2)
RACHUNKOWOŚĆ ZARZĄDCZA
(2)
REGIONY (adm.)
(2)
Rozwój regionalny
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
Strategia rozwoju
(2)
SŁUŻBA ZDROWIA
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
AGROTURYSTYKA
(1)
ARCHITEKTURA
(1)
ARCHITEKTURA POLSKA
(1)
ARKUSZE KALKULACYJNE
(1)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(1)
Architektura krajobrazu
(1)
Arkusz kalkulacyjny
(1)
BUDOWNICTWO MIESZKANIOWE
(1)
BUDŻET
(1)
BUDŻETY GMINNE
(1)
BUDŻETY TERENOWE
(1)
Badania marketingowe
(1)
CONTROLLING
(1)
Controlling
(1)
DECYZJE
(1)
DROGI SZYBKIEGO RUCHU
(1)
DZIECKO
(1)
Dobre praktyki
(1)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
EKONOMETRIA
(1)
EKONOMIA
(1)
FINANSE PUBLICZNE
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
GEOGRAFIA
(1)
GINEKOLOGIA
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
Geodezja
(1)
HANDEL DETALICZNY
(1)
HUTNICTWO
(1)
INNOWACJE
(1)
Jakość produktu
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONKURENCJA
(1)
KRAJE ROZWIJAJĄCE SIĘ
(1)
KRAJOBRAZ KULTUROWY
(1)
Kataster nieruchomości
(1)
Krajobraz
(1)
LOTNISKA
(1)
Less
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING REGIONALNY
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
METROPOLIE (urban.)
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Metoda Monte Carlo
(1)
Metodologia
(1)
NAUCZANIE
(1)
NEGOCJACJE
(1)
Nieruchomości
(1)
Normy
(1)
OBRONA TERYTORIUM KRAJU
(1)
Temat: czas
2001-0
(8)
1989-
(4)
2001-
(2)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1918-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
CHINY
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
LUBELSKIE, województwo (od 1999)
(1)
LUBLIN (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
LUBLIN (woj. lubelskie)
(1)
MAZOWSZE
(1)
Polska
(1)
WARSZAWA
(1)
ŚWIĘTOKRZYSKIE, województwo
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(38)
Podręcznik
(22)
PODRĘCZNIKI
(14)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(4)
PORADNIKI
(3)
Opracowanie
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
Monografia
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
Praca zbiorowa
(1)
SŁOWNIKI POLSKIE
(1)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Architektura i budownictwo
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
planowanie przestrzenne
(61)
planowanie
(44)
planowanie strategiczne
(38)
przedsiębiorstwo
(30)
zarządzanie
(29)
planowanie finansowe
(20)
zarządzanie strategiczne
(20)
kontrola
(19)
marketing
(19)
planowanie marketingowe
(16)
organizacja
(14)
przywództwo
(14)
gospodarka przestrzenna
(13)
zagospodarowanie przestrzenne
(13)
finanse
(12)
strategia
(12)
zarządzanie jakością
(11)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(11)
badania marketingowe
(10)
motywowanie pracowników
(10)
strategia marketingowa
(10)
analiza SWOT
(9)
komunikacja marketingowa
(9)
rozwój regionalny
(9)
analiza finansowa
(8)
konkurencyjność
(8)
motywacja
(8)
promocja
(8)
reklama
(8)
urbanistyka
(8)
zarządzanie marketingowe
(8)
zarządzanie projektami
(8)
podejmowanie decyzji
(7)
struktura organizacyjna
(7)
analiza strategiczna
(6)
komunikacja interpersonalna
(6)
krajobraz
(6)
leasing
(6)
polityka przestrzenna
(6)
produkt
(6)
przedsiębiorczość
(6)
rozwój lokalny
(6)
architektura
(5)
dystrybucja
(5)
kapitał obrotowy
(5)
kultura organizacyjna
(5)
marketing usług
(5)
menedżer
(5)
miasto
(5)
motywowanie
(5)
planowanie karier
(5)
public relations
(5)
region
(5)
samorząd terytorialny
(5)
sprawozdanie finansowe
(5)
zarządzanie zmianą
(5)
środowisko przyrodnicze
(5)
budżet
(4)
controlling
(4)
inwestycje
(4)
inwestycje finansowe
(4)
kierowanie
(4)
konsument
(4)
kontrola strategiczna
(4)
krajobraz kulturowy
(4)
kredyt
(4)
logistyka
(4)
misja firmy
(4)
negocjacje
(4)
ocena pracowników
(4)
pieniądz
(4)
podatek
(4)
polityka regionalna
(4)
reengineering
(4)
rekrutacja pracowników
(4)
rozwój zrównoważony
(4)
segmentacja rynku
(4)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(4)
wizja firmy
(4)
wycena
(4)
zarządzanie kryzysowe
(4)
zarządzanie ryzykiem
(4)
zarządzanie wiedzą
(4)
ład przestrzenny
(4)
Polska
(3)
architektura krajobrazu
(3)
benchmarking
(3)
bezpieczeństwo narodowe
(3)
bhp
(3)
biznesplan
(3)
budżetowanie
(3)
cena
(3)
coaching
(3)
dywidendy
(3)
faktoring
(3)
kapitał
(3)
klient
(3)
konflikt
(3)
kraje UE
(3)
kultura organizacji
(3)
192 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 167-[171].
Książka przedstawia historię organizowania wypoczynku dla dzieci w Europie i Polsce oraz współczesne tendencje w urządzaniu osiedlowych placów zabaw i miejskich ogrodów dziecięcych. Intencją powstałej w wyniku wieloletnich badań terenowych publikacji nie była próba formułowania nowego programu zagospodarowania terenów rekreacyjnych, a jedynie przedstawienie najistotniejszych problemów i przypomnienie tradycji, jaką możemy się chlubić w tej dziedzinie (ogrody dr. Henryka Jordana). Szczególnie dużo uwagi poświęcono bezpieczeństwu oraz właściwemu przygotowaniu terenu i urządzeń dla dzieci niepełnosprawnych oraz najnowszych w tej dziedzinie osiągnięć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12456.XIX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 365-377. Indeks.
Planowanie strategiczne to dzisiaj kluczowa funkcja zarządzania. Menedżerowie muszą posiąść umiejętność przewidywania przyszłej pozycji firmy, brać pod uwagę różne opcje rozwoju, identyfikować zewnętrzne i wewnętrzne czynniki sukcesu, umieć oceniać i ograniczać ryzyko, a także przedsiębiorcze wykorzystywać szansę. Dostosowywanie się do zmian zewnętrznych wymaga jasnego określenia perspektyw rozwoju firmy w sposób zintegrowany z podmiotami w otoczeniu oraz odpowiednich koncepcji zarządzania opartych na wizji przyszłości.Takie podejście da funkcjonowania i rozwoju nowoczesnego przedsiębiorstwa zostało zaprezentowane w niniejszej książce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9239.IX.6 [Magazyn 1], P.14397 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14396.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10964.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy finansów : teoria i praktyka / Marian Podstawka. - Wyd. 2. popr. i uzup. - Warszawa : Wydawnictwo SGGW, 2011. - 363, [1] s. : il. ; 23 cm.
Indeksy.
Celem publikacji jest wskazanie na związki zachodzące między finansami mikropodmiotów a finansami publicznymi. Wobec tego cechą charakterystyczną opracowania jest odrębna analiza dwóch obszarów finansowych oraz ocena istniejących wzajemnych relacji między nimi. Wstępna część książki traktuje o istocie finansów, ich podziale i funkcjach. Następnie przedstawiono sektor finansów publicznych w ujęciu teoretycznym i praktycznym. Część środkowa książki jest łącznikiem między finansami publicznymi a prywatnymi. Stąd też zamieszczono w niej treści dotyczące pieniądza, podatków i ubezpieczeń. W ostatniej części książki umieszczono problematykę finansów przedsiębiorstw, którą także ukazano zgodnie z przyjętą konwencją, czyli w ujęciu teoretycznym i praktycznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11702 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11700.VIII.4 [Wypożyczalnia C], P.11701.VIII.4 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12894.VIII.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2005. - 217, [1] s. : wykr. ; 24 cm + CD-ROM.
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Podręcznik akademicki do zarządzania i planowania marketingowego, kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, stanowiący również znakomity poradnik dla praktyków. Autor przedstawia w nim zarządzanie i planowanie marketingowe w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją i innowacjami. Omawiane problemy są analizowane w trzech płaszczyznach: strategicznej, operacyjnej i zarządzanie wiedzą, które choć nie jest wyraźnie wyodrębnione, stanowi osnowę całego podręcznika. Ponadto książka zawiera: procedury postępowania na rynku, projektowanie strategii marketingowej, tworzenie planów finansowo-marketingowych, liczne przykłady z praktyki gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5591.IX.16.3 [Magazyn 1], 5592.IX.16.3 [Magazyn 1], P.4970 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1: Teoretyczne problemy rozwoju regionalnego; Rozdział 2: Uwarunkowania rozwoju regionalnego; Rozdział 3: Zarządzanie rozwojem lokalnym i regionalnym; Rozdział 4: Polityka regionalna unii europejskiej; Rozdział 5: Bariery i instrumenty rozwoju regionalnego w warunkach nowej gospodarki; Rozdział 6: Problemy rozwoju lokalnego; Rozdział 7: Polityka regionalna w kontekście polityki przestrzennego zagospodarowania kraju; Rozdział 8: Przestrzeń w procesie rozwoju społeczno - gospodarczego; Rozdział 9: Podstawowe zagadnienia polityki przestrzennej; Rozdział 10: Gospodarka przestrzenna jako instrumentarium polityki przestrzennego zagospodarowania kraju; Rozdział 11: System planowania przestrzennego; Rozdział 12: Problemy realizacyjne polityki przestrzennej; Rozdział 13: Kształtowanie układu terytorialnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3023 [Magazyn 1], P.2861 [Magazyn 1], P.2862 [Magazyn 1], P.3024 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3579.XIII.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3578.XIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki Akademickie Wydawnictwa Uczelnianego Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy)
Bibliografia s. 195-207
"Praca autorstwa A. Potoczka i J. Stępnia dotyczy niezwykle istotnych zagadnień odnoszących się do praktyki funkcjonowania samorządu lokalnego i regionalnego jako inicjatora i koordynatora procesu rozwoju. Autorzy poświęcają wiele uwagi metodologii przygotowania strategii rozwoju oraz uwarunkowaniom jej realizacji. Odnoszą się także do różnych funkcji strategii w szeroko pojętym procesie rozwoju. Warte podkreślenia jest zwrócenie uwagi na rolę i znaczenie strategii innowacji w stymulowaniu rozwoju jednostki terytorialnej. Głównym kierunkiem rozważań jest proces programowania rozwoju, a w szczególności planowanie strategiczne i związane z tym formy i metody działania administracji publicznej. W szczególności analizowane są problemy dotyczące opracowywania strategii rozwoju jako swoistego planu oraz instrumentu zarządzania rozwojem jednostki terytorialnej. Książka stanowi również cenne źródło informacji dla samorządowców oraz studentów, jest też swoistym przewodnikiem po złożonej problematyce planowania i zarządzania rozwojem lokalnym i regionalnym". (z recenzji prof. dr. hab. Andrzeja Saksona)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.7684.XIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8686.XIII.2 [Czytelnia C], 8687.XIII.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Problemy Ekologii Krajobrazu = The Problems of Landscape Ecology, ISSN 1899-3850 ; T. 37)
Bibliogr. przy pracach.
Zadaniem gospodarki przestrzennej jest zarówno racjonalne kształtowanie otaczającej nas przestrzeni, jak i ochrona określonych jej wartości. Sprowadza sie to do wdrażania idei rozwoju zrównoważonego i zachowania proporcji między sposobem działalności człowieka a naturalnymi i kulturowymi predyspozycjami terenu. W tym kierunku zmierzają rozważania autorów prac zamieszczonych w książce. Na wstępie prezentowane są rozważania o charakterze ogólnym i metodycznym, a następnie przykłady działań odnoszące się do krajobrazów zurbanizowanych, wiejskich i wreszcie do terenów słabo przekształconych antropogenicznie, w tym terenów chronionych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.16499 [Magazyn 1], P.16493 [Magazyn 1], P.16496 [Magazyn 1], P.16494 [Magazyn 1], P.16491 [Magazyn 1], P.16489 [Magazyn 1], P.16492 [Magazyn 1], P.16487 [Magazyn 1], P.16495 [Magazyn 1], P.16485 [Magazyn 1], P.16498 [Magazyn 1], P.16486 [Magazyn 1], P.16488 [Magazyn 1], P.14941 [Magazyn 1], P.16497 [Magazyn 1], P.16490 [Magazyn 1] (16 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14940.XIII.5 [Wypożyczalnia C], P.14939.XIII.5 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15767.XIII.5 [Czytelnia C], 15766.XIII.5 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 265-268.
Podręcznik obejmuje wiedzę dotyczącą podstaw zarządzania strategicznego i propozycje metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Wiedza ta umożliwia menedżerom opracowanie profesjonalnej i całościowej analizy strategicznej, a także budowę planu strategicznego dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawia zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13529.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14499.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie / Maria Romanowska. - Wydanie 3. zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 269-271.
W książce zostały przedstawione podstawy zarządzania strategicznego oraz wiele metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzięki temu menedżerowie mogą opracować profesjonalną i całościową analizę strategiczną, a także zbudować plan strategiczny dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawiła zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania omawianych metod w praktyce, a także ćwiczenia uczące ich stosowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17026.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17025.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W planowaniu strategicznym w przedsiębiorstwie autorka wskazuje menedżerowi, jakie warianty strategii musi rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji, jakie są wady i zalety różnych dróg rozwoju, w jaki sposób powiązać decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach przedsiębiorstwa. Przedstawia sposoby postępowania w trakcie tworzenia planu strategicznego dla całego przedsiębiorstwa i jego wyodrębnionych części. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach, uczestników kursów doskonalących umiejętności kierownicze, a także obecnych i przyszłych menedżerów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2431 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2432.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 207-212.
Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu. Każdy rozdział składa się z: krótkiej części teoretycznej - teorii w pigułce, testów sprawdzających rozumienie omówionych zagadnień, zdań do uzupełnienia, zadań problemowych do przedyskutowania, które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako podstawa do prowadzenia ćwiczeń lub warsztatów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12523 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12522.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13646.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 75)
Reforma administracyjna oraz decentralizacja władzy w Polsce wpłynęły na wykreowanie nowej roli samorządów terytorialnych, które przejęły odpowiedzialność za swój rozwój. W nowych, rynkowych uwarunkowaniach, samorządy nie mogą ograniczać się do tradycyjnych form dostarczania usług publicznych społecznościom lokalnym, lecz powinny podejmować działania promarketingowe ukierunkowane na odbiorcę i jego potrzeby. Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej różnorodnej tematyki. Składa się z sześciu części, do których należą: marka i wizerunek regionu, partnerstwo w kreowaniu produktu terytorialnego, narzędzia marketingu terytorialnego, komunikacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego, e-urząd i rola personelu w obsłudze interesantów, marketing polityczny. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12851.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 311-318. Indeks.
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu. Składa się z czterech części: podstawy zarządzania marketingowego, marketing w przedsiębiorstwie (misja i planowanie marketingowe, analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa, system informacji marketingowej), strategie marketingowe (omawia również strategie konkurencyjne, strategie personalne, wdrażanie strategii i kontrolę strategiczną), marketing w perspektywie (nowoczesne trendy w zarządzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych, wykorzystanie Internetu).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12740 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12739.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13777.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing bankowy / Zenon Roszkowski. - Wyd. 2 popr. - Białystok : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomicznej, 2002. - 205 s. : rys. ; 24 cm.
Bibliogr.
W opracowaniu wykorzystano zarówno dotychczasowy dorobek z zakresu marketingu bankowego, jak i szeroko rozumianej problematyki marketingowej. Syntetyczne ujęcie problematyki nie zawsze pozwalało na dostatecznie szerokie i dogłębne przedstawienie niektórych zagadnień, toteż często w przypisach odsyła się czytelnika do innych źródeł, gdzie przedstawiono to szerzej, głębiej lub inaczej. Wykorzystano też wiele rysunków i tabel, które uzupełniają treści wywodów i często w bardziej przejrzystej, skrótowej formie, ujmują różne zagadnienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2966.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Związek Gmin Wiejskich Rzeczpospolitej Polskiej, widząc potrzebę profesjonalnego działania i ustawową konieczność opracowania przez każdą gminę "Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego", przeprowadził przy pomocy Fundacji Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych i innych organizacji, na terenie Polski cykl szkoleń pt.: "Strategia Rozwoju Gminy". Niniejszy poradnik zawiera kompleksową informację o niezbędnych działaniach rady i zarządu gminy a także mieszkańców w procesie realizacji właściwej polityki przestrzennej w gminie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2683 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2682.XIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 631-638.
Książka wypełnia lukę w zakresie wydawnictw dotyczących planowania przestrzennego i urbanistyki. W przyjętym zakresie "Leksykonu" jego autor znacznie odbiega od problematyki związanej wyłącznie z planowaniem przestrzennym: znajdziemy w nim także szereg definicji pojęć z dziedzin towarzyszących, m.in. związanych z prowadzeniem działalności inwestycyjnej, architekturą i budownictwem z realizacją polityk rozwoju społeczno- gospodarczego, ochroną środowiska i zabytków i prawem dla gospodarki przestrzennej. Takie ujęcie jest jak najbardziej godne uznania, gdyż planowanie przestrzenne i urbanistyka to są dziedziny wielodyscyplinarne, wymagające wszechstronnej wiedzy o skomplikowanej materii gospodarowania w przestrzeni, ochrony jej zasobów oraz odnowy, kształtowania i komponowania struktur przestrzennych. (Dr arch. Janusz Korzeń GKUA /Przegląd Urbanistyczny/TUP)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14785.XIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Controlling)
Bibliografia, netografia na stronach 349-362.
Wiedza związana z controllingiem finansowym jest rozproszona. Niezbędne do jej opanowania elementy znajdują się w podręcznikach i książkach dotyczących: controllingu, finansów przedsiębiorstw, planowania finansowego, rachunkowości zarządczej, co utrudnia studentom naukę. „Controlling finansowy w przedsiębiorstwie” jest pierwszym na rynku podręcznikiem, kompleksowo omawiającym tę tematykę. W książce czytelnicy znajdą odpowiedzi na pytania takie jak: jakie są rodzaje controllingu finansowego, jaki jest zakres oraz cele jego zastosowania, jakie narzędzia można wyróżnić w ramach controllingu finansowego, na czym polega analiza odchyleń w systemie controllingu. Omówione są w nim zagadnienia związane z przepływami kapitałowymi, przepływami gotówki w korporacjach oraz ryzyko finansowe i planowanie finansowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18021.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18020.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(FFF. Przedsiębiorstwo)
Książka stanowi oryginalne opracowanie zawierające narzędzia i sposoby rozwiązywania problemów finansowych. Dotyczą one zarówno decyzji krótko-, jak i długoterminowych. Autorzy wykorzystują swoje doświadczenia praktyczne i różne przypadki firm, w których zastosowane zostały narzędzia finansowe do przeprowadzenia rachunku efektywności podejmowanych działań i przedsięwzięć. W książce zawarto około 200 zadań, przykładów i studiów przypadków zaczerpniętych z praktyki gospodarczej, przy czym część z nich jest rozwiązanych, część zaś do samodzielnego rozwiązania. Przykłady odnoszą się do polskiej rzeczywistości gospodarczej i dotyczą zarówno problemów cząstkowych, jak i kompleksowych oraz ich wpływu na wyniki finansowe przedsiębiorstw. Struktura każdego rozdziału obejmuje: krótkie wprowadzenie teoretyczne, rozbudowane przykłady liczbowe stanowiące ilustrację omawianych zagadnień, zadania do samodzielnego rozwiązania wraz z podanymi na końcu rozdziału wynikami, pozwalającymi Czytelnikowi sprawdzić, czy opracowane samodzielnie rozwiązanie jest poprawne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5140.VIII.4.4 [Magazyn 1], P.12144 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12143.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6263.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 171-175.
W skomplikowanej rzeczywistości gospodarczej firmy coraz częściej muszą realizować jednocześnie wiele projektów. Stwarza to liczne problemy i wymaga innego podejścia niż realizacja pojedynczego projektu. Autorka przedstawiła w książce: koncepcje i kierunki rozwoju zarządzania wieloma projektami, planowanie strategiczne jako źródło inicjowania projektów, zarządzanie portfelem projektów, zarządzanie wieloma projektami z wykorzystaniem teorii ograniczeń, zarządzanie programami projektów, elementy wspierające zarządzanie wieloma projektami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11885.IX.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13068.IX.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy / Adam Stabryła. - Wyd. 1, 5 dodr. - Warszawa ; Kraków : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011. - 377, [2] s. : il ; 25 cm.
Bibliogr.
Uznany na rynku podręcznik akademicki, przedstawiający kompleksowe ujęcie problematyki związanej z zarządzaniem strategicznym w firmie. Oprócz podstawowych teoretycznych i metodologicznych zawiera empiryczne prezentacje strategii analiz i planów stosowanych w polskiej praktyce gospodarczej. Koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: koncepcja zarządzania strategicznego, typologia strategii zarządzania, wykorzystanie analizy preferencji, analiza strategiczna, planowanie strategiczne, implementacja strategii, kontrola strategiczna. Dodatkowymi walorami podręcznika są: kompleksowe ujęcie tematu, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, duża liczba rysunków i tabel ilustrujących przedstawiane zagadnienia, bogata bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12459 [Magazyn 1], P.12460 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11642.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12855.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej