Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(35)
tylko na miejscu
(23)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(17)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(20)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(23)
Autor
Mruk Henryk
(5)
Garbarski Lechosław
(4)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Armstrong Gary
(2)
Dziekoński Michał
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Sławińska Maria (1946- )
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Bifulco Antonia
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Briggs Susan
(1)
Chick Anne
(1)
Coulton Gary
(1)
Fisher Alan
(1)
Górska Grażyna
(1)
Knecht Zdzisław (1938- )
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Marecki Krzysztof (1952- )
(1)
Mellor Noha
(1)
Mellor Robert B
(1)
Niestrój Roman
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Skrzypek Jerzy
(1)
Stone Merlin
(1)
Stych Marek
(1)
Westwood John (1947- )
(1)
Wieloch Maciej
(1)
Wood Marian Burk
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Temat
MARKETING
(14)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(6)
Marketing
(2)
PORADNIKI
(2)
Biznesplan
(1)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
Marketing strategiczny
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
TURYSTYKA
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
PODRĘCZNIKI
(4)
Podręcznik
(4)
PORADNIKI
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Słowo kluczowe
plan marketingowy
(23)
marketing
(11)
komunikacja marketingowa
(8)
segmentacja rynku
(8)
strategia marketingowa
(8)
badania marketingowe
(6)
dystrybucja
(6)
marka
(6)
produkt
(6)
cena
(5)
konsument
(5)
kontrola marketingowa
(5)
przedsiębiorstwo
(4)
reklama
(4)
biznesplan
(3)
marketing bezpośredni
(3)
marketing-mix
(3)
public relations
(3)
zarządzanie marketingowe
(3)
analiza SWOT
(2)
audyt marketingowy
(2)
cykl życia produktu
(2)
działania marketingowe
(2)
e-marketing
(2)
handel detaliczny
(2)
handel hurtowy
(2)
konkurencyjność
(2)
marketing zrównoważony
(2)
otoczenie przedsiębiorstwa
(2)
promocja
(2)
sprzedaż osobista
(2)
Agencja Nieruchomości Rolnych
(1)
analiza strategiczna
(1)
baza danych
(1)
budżet terenowy
(1)
etyka
(1)
firma
(1)
gmina
(1)
innowacje
(1)
kapitał intelektualny
(1)
klient
(1)
konflikt
(1)
konkurencja
(1)
kreatywność
(1)
marketing mix
(1)
marketing relacji
(1)
marketing usług
(1)
media
(1)
obszar ograniczonego użytkowania
(1)
opieka zdrowotna
(1)
organizacja charytatywna
(1)
plan strategiczny
(1)
planowanie strategiczne
(1)
popyt
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorczość społeczna
(1)
przemysł filmowy
(1)
przemysł muzyczny
(1)
przewaga konkurencyjna
(1)
rozwój zrównoważony
(1)
rynek
(1)
samorząd terytorialny
(1)
satysfakcja klienta
(1)
społeczność lokalna
(1)
strategia
(1)
strategia produktu
(1)
telemarketing
(1)
turystyka
(1)
twórczość artystyczna
(1)
usługi
(1)
wizerunek
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
zarządzanie relacjami
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Marketing : an introduction, 2011.
Indeksy.
Książka jest szczególną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w niej między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, rolę usług w dzisiejszej gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem, koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Publikacja to rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11837 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11836.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13008.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Marketing : an introduction, 2020.
Indeksy.
Książka jest szczególną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w niej między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, rolę usług w dzisiejszej gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem, koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Publikacja to rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Brak informacji o dostępności: sygn. P.18335.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20730.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20729.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Entrepreneurship for everyone : a student textbook, 2009.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Przedsiębiorczość odgrywa ważną rolę w gospodarce rynkowej i stanowi podstawę jej innowacyjności. W książce autorzy - wybitni eksperci - zachęcają do podjęcia działalności na własny rachunek, przekazując niezbędną wiedzę teoretyczną i praktyczną. Czytelnik dowie się między innymi, skąd czerpać pomysły na własny biznes, jak formułować cele strategiczne i opracować biznesplan czy plan marketingowy. Oprócz omówienia kluczowych zagadnień autorzy wyjaśniają, na czym polega specyfika przedsiębiorczości w różnych obszarach gospodarki, od przemysłu farmaceutycznego, biotechnologii, opieki zdrowotnej, przez branżę informatyczną, aż po przemysł muzyczny i filmowy. Podstawowymi zaletami książki są przystępne objaśnienia kluczowych teorii i zasad oraz interesujące studia przypadków dotyczące poszczególnych branż.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13085 [Magazyn 1], 12139.IX.2 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11146.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12138.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 316-320. Indeks.
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie. Omawia zagadnienia: badań marketingowych, segmentacji rynku, strategii produktu, dystrybucji i cen, wizerunku przedsiębiorstwa, strategii marki, reklamy i promocji oraz planu marketingowego. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12416 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12415.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13575.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej