Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(27)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje naukowe
(12)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(23)
dostępne
(21)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(6)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(16)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(24)
Autor
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Berbeka Jadwiga
(2)
Niemczyk Agata
(2)
Andrusiewicz Joanna
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Barefoot Darren (1974- )
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Borek Zbigniew (kultura fizyczna)
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Burżacka-Majcher Monika
(1)
Bussey Cathy
(1)
Cieśleńska Beata
(1)
Czernecka Julita
(1)
D'Amico Vito
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dzik Renata
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzega Urszula
(1)
Gąsiorowska Elżbieta (organizacja i zarządzanie)
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Korzeniowska Anna (ekonomistka)
(1)
Kołodziejczyk Łukasz
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Mac Amber
(1)
Marszałek Maciej
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Misterek Wojciech
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nowicka Julia
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Oruba Norbert
(1)
Pabian Barbara
(1)
Pispers Ralf
(1)
Puorto Simone
(1)
Reformat Beata
(1)
Rode Joanna
(1)
Roguska Agnieszka
(1)
Roguski Artur
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Rudnicki Michał (nauki ekonomiczne)
(1)
Sala Józef
(1)
Sala Paweł
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Seweryn Renata (nauki ekonomiczne)
(1)
Sienkiewicz Piotr (1945- )
(1)
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Szulc Magdalena (socjolog)
(1)
Szumniak-Samolej Justyna
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Travaglini Armando
(1)
Wiśniewska Ewa (pedagog)
(1)
Wojciechowski Paweł Rajmund (1976- )
(1)
Wysocka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Wójcik Magdalena (bibliotekoznawca)
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Łaszkiewicz Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Łucki Zbigniew
(1)
Świeboda Halina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(20)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Hotelarze
(1)
Menedżerowie
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Media społecznościowe
(6)
Turystyka
(3)
Decyzje
(2)
INTERNET
(2)
Innowacje
(2)
Internet
(2)
Kompetencje medialne
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
Marketing
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
Alienacja
(1)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(1)
BIBLIOTEKOZNAWSTWO
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Blogerzy
(1)
COVID-19
(1)
DANE OSOBOWE
(1)
E-konsumenci
(1)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
EDYTORSTWO
(1)
EKONOMIA
(1)
Eskapizm
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Fake news
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
INFORMACJA NAUKOWA
(1)
Instagram
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość usług
(1)
KSIĘGARSTWO
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Kultura
(1)
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Moda
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele
(1)
Neuromarketing
(1)
PRAWO do PRYWATNOŚCI
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Pokolenie X
(1)
Pokolenie Y
(1)
Postawy
(1)
Rynek
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
STUDENCI
(1)
SYSTEM OBRONNY PAŃSTWA
(1)
Samotność
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Studenci
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Technologie mobilne
(1)
Tożsamość osobista
(1)
Uczniowie
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
WEB 2.0
(1)
Wideoblog
(1)
Wojsko
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zachowanie
(1)
Zakupy
(1)
Zarządzanie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(12)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Opracowanie
(5)
Monografia
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Poradnik
(3)
Antologia
(1)
Esej
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PORADNIKI
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Słowo kluczowe
media społecznościowe
(27)
Internet
(10)
Web 2.0
(3)
e-marketing
(3)
marketing
(3)
strona WWW
(3)
turystyka
(3)
badania marketingowe
(2)
e-commerce
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
marketing mobilny
(2)
polityka informacyjna
(2)
przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
public relations
(2)
wizerunek
(2)
Facebook
(1)
Global Commons
(1)
MySpace
(1)
NATO
(1)
Unia Europejska
(1)
administracja publiczna
(1)
analiza SWOT
(1)
analiza konkurencji
(1)
antyterroryści
(1)
architektura
(1)
autokreacja
(1)
bankowość elektroniczna
(1)
bezpieczeństwo
(1)
bezpieczeństwo bankowe
(1)
bezpieczeństwo ekologiczne
(1)
bezpieczeństwo ekonomiczne
(1)
bezpieczeństwo narodowe
(1)
bezpieczeństwo społeczne
(1)
bezrobocie
(1)
biblioteka
(1)
big data
(1)
biznes
(1)
blog modowy
(1)
budżet
(1)
chmura obliczeniowa
(1)
content marketing
(1)
copywriting
(1)
cyfryzacja
(1)
decyzje zakupowe
(1)
dobro osobiste
(1)
działalność usługowa
(1)
dług publiczny
(1)
e-konsument
(1)
e-mail marketing
(1)
edukacja medialna
(1)
edukacja zdalna
(1)
ekonomia behawioralna
(1)
etnocentryzm konsumencki
(1)
etyka
(1)
eye-tracking
(1)
fundusze europejskie
(1)
globalizacja
(1)
identyfikacja wizualna
(1)
influenserzy
(1)
informacja publiczna
(1)
innowacje
(1)
jednostka samorządu terytorialnego
(1)
kampania promocyjna
(1)
kampania społeczna
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja społeczna
(1)
komunikacja strategiczna
(1)
konsument
(1)
książka
(1)
księgarnia
(1)
kultura
(1)
logo
(1)
marka
(1)
marketing 3.0
(1)
marketing internetowy
(1)
media
(1)
media lokalne
(1)
moda
(1)
nauczyciel
(1)
neuromarketing
(1)
nowe technologie
(1)
obronność państwa
(1)
ochrona zdrowia
(1)
ochrona środowiska
(1)
ordynacja podatkowa
(1)
pandemia
(1)
pieniądz
(1)
pokolenie Internetu
(1)
ponowoczesność
(1)
portal społecznościowy
(1)
produkt turystyczny
(1)
promocja
(1)
prywatność
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
reklama społeczna
(1)
reputacja
(1)
revenue management
(1)
rozwój regionalny
(1)
rynek turystyczny
(1)
samorząd terytorialny
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 454-[458].
Książka przybliży Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie.Marketing internetowy to dzis jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których Internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14578.IX.16.4 [Magazyn 1], P.13550.IX.16.4 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 303, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 255-[284].
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także – za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych – ulega głębokim przeobrażeniom. Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18041.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18040.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(BWB Biblioteka Wiedzy o Bezpieczeństwie)
(Monografie / Akademia Obrony Narodowej)
Materiały z II konf. Bezpieczeństwo 2011, 17-18 listopada 2011 r., Warszawa.
Bibliogr. przy ref.
Jednym z najbardziej dyskutowanych ostatnio obszarów tematycznych jest tzw. Global Commons (GC), które w wolnym tłumaczeniu oznaczają dobra, lub obszary, wspólne. Celem niniejszego wykładu jest przybliżenie tej kwestii, przedstawienie jej najważniejszych pojęć oraz wyjaśnienie, dlaczego temat ten jest ważny i dlaczego w najbliższych latach może być tematem wiodącym w obszarze transformacji NATO. Warto przyjrzeć się temu tematowi bliżej, by można było zacząć zastanawiać się nad tym, jak wpływ będzie on miał na kierunek zmian w samym NATO i co może to oznaczać dla Polski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14161.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Postęp techniczny jest głównym czynnikiem sprawczym w przezwyciężaniu stagnacji poziomu życia i przejścia do trwałego wzrostu gospodarczego. Przed XIX wiekiem wolno przebiegające zmiany techniczne owocowały tylko wzrostem ludności, pozostawiając bez zmian przeciętny poziom życia. Skokowy wzrost dynamiki postępu technicznego, gdy przekroczy pewną krytyczną wartość, otwiera drogę do istotnej poprawy dobrobytu społecznego (w Europie stało się to w okresie "rewolucji przemysłowej"). Tradycyjny sposób wytwarzania zmian technicznych poprzez learning by doing został w ciagu ostatnich 150 lat uzupełniony o sektor wytwórczości wiedzy mającej praktyczne zastosowanie jako wynalazki (B+R). W rozwoju tego sektora istotną rolę odegrała i odgrywa nadal władza publiczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16351.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Lex)
Na książce zbędny ISSN.
Bibliogr. s. 583-[610].
Opracowanie dotyczy public relations szeroko pojmowanej sfery publicznej - organów administracji publicznej i jednostek samorządu terytorialnego, sądów, prokuratury, policji i osób sprawujących funkcje publiczne w kraju oraz w instytucjach o zasięgu międzynarodowym. Zawarto w nim wyniki badań naukowych oraz ustalenia praktyków dotyczące kształtowania, wizerunku i przebiegu komunikacji w relacjach obywateli z przedstawicielami władz publicznych. Część pierwsza przedstawia prawne, socjologiczne i organizacyjne uwarunkowania kształtowania wizerunku podmiotów sfery publicznej, w szczególności w kontekście reputacji, tożsamości i zaufania. Dokonano szczegółowej analizy takich zagadnień jak: promocja, design i architektura oraz wykorzystanie logo i emblematów w działaniach z zakresu public relations, czy też wykorzystanie systemu zarządzania jakością (ISO). Część druga została poświęcona komunikacji jako podstawie działań public relations. Analizie poddano przebieg i uwarunkowania komunikacji przedstawicieli władz z obywatelami oraz specyfikę kontaktów z mass mediami. Omówiono narzędzia komunikacyjne, takie jak: media relations, publicity, komunikowanie publiczne, a także komunikacyjne znaczenie wydarzeń, m.in. imprez o charakterze masowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13285.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej