Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(21)
Forma i typ
Książki
(20)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(29)
tylko na miejscu
(20)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(14)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(14)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(20)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Januszewska Małgorzata
(2)
Ksykiewicz-Dorota Anna
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Rogoziński Kazimierz
(2)
Armstrong Gary
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Błaszczuk Waldemar
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Górska Grażyna
(1)
Jonas Agata
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Lotko Aleksander (1977- )
(1)
Lundén Björn (1944- )
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Moskała Jerzy
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nalazek Mirosław
(1)
Naumowicz Krystyna
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Payne Adrian
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudawska Iga
(1)
Saunders John
(1)
Sikora Krzysztof
(1)
Smoleń Tomasz
(1)
Styś Aniela
(1)
Svensson Ulf
(1)
Wiktor Jan Władysław
(1)
Wong Veronica
(1)
Łopaciński Krzysztof
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Odbiorca
Lekarze
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
USŁUGI
(8)
MARKETING
(5)
Marketing
(2)
TURYSTYKA
(2)
HOTELARSTWO
(1)
INTERNET
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MARKETING PERSONALNY
(1)
PIELĘGNIARSTWO
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
Służba zdrowia
(1)
Turystyka
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Zarządzanie
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
Podręcznik
(3)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
PORADNIKI
(1)
Poradnik
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Podróże i turystyka
(1)
Słowo kluczowe
marketing usług
(18)
marketing
(9)
promocja
(8)
dystrybucja
(6)
badania marketingowe
(4)
cena
(4)
marketing relacji
(4)
produkt
(4)
jakość usług
(3)
komunikacja marketingowa
(3)
marketing usług zdrowotnych
(3)
planowanie marketingowe
(3)
reklama
(3)
strategia marketingowa
(3)
turystyka
(3)
usługi
(3)
Internet
(2)
klient
(2)
marketing bezpośredni
(2)
marketing społeczny
(2)
marketing terytorialny
(2)
marketing-mix
(2)
markowy produkt turystyczny
(2)
pielęgniarstwo
(2)
produkt turystyczny
(2)
przedsiębiorstwo usługowe
(2)
region turystyczny
(2)
rekreacja
(2)
rynek usług
(2)
usługi turystyczne
(2)
zarządzanie
(2)
e-marketing
(1)
hotelarstwo
(1)
innowacje usługowe
(1)
jakość
(1)
komunikacja
(1)
kontrola marketingowa
(1)
logistyka
(1)
marketing internetowy
(1)
marketing międzynarodowy
(1)
marketing partnerski
(1)
marketing partyzancki
(1)
marketing szeptany
(1)
marketing wartości
(1)
marketing wewnętrzny
(1)
misja firmy
(1)
pacjenci
(1)
personel
(1)
plan marketingowy
(1)
planowanie
(1)
planowanie strategiczne
(1)
rynek
(1)
segmentacja rynku
(1)
strategia
(1)
strategie cenowe
(1)
służba zdrowia
(1)
usługi logistyczne
(1)
usługi medyczne
(1)
wizerunek
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
zarządzanie personelem
(1)
zarządzanie relacjami
(1)
zarządzanie zmianą
(1)
21 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. Autorka omawia uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, metody zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników, a także przedstawia współczesne problemy marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5919 [Magazyn 1], P.5921 [Magazyn 1], 7103.IX.13 [Magazyn 1], P.5920 [Magazyn 1], P.5917 [Magazyn 1], P.5918 [Magazyn 1], P.5922 [Magazyn 1], P.5916 [Magazyn 1], 7255.IX.13 [Magazyn 1] (9 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5473.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.4907.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingiem usług / Jolanta Mazur. - Warszawa : "Difin", 2002. - 244 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Autorka przedstawia najważniejsze zagadnienia występujące w procesie planowania i realizowania aktywności marketingowej przez firmy oferujące usługi. Wyjaśnia w jaki sposób klienci postrzegają jakość świadczonych na ich rzecz usług, jakimi metodami można zidentyfikować ocenę jakości usługi, dokonywana przez klientów oraz jakie warunki musi spełnić dostawca, aby jakość usług satysfakcjonowała nabywcę, w tym jak tworzyć skuteczny plan marketingowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7516 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2305.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2306.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 296-297. - Indeks.
W warunkach nasycenia rynku towarami i silnej konkurencji niezbędne jest uzyskanie przed podjęciem produkcji nowych lub zmodernizowanych produktów informacji o stopniu ich akceptacji przez przyszłych nabywców i użytkowników. Autorzy w książce dostarczają Czytelnikowi niezbędnej wiedzy na temat potrzeb konsumentów, produktu i jego roli w zaspokajaniu tych potrzeb, strategii produktowych producentów, istoty i rodzajów metod marketingowego testowania produktów oraz przedstawiają, w jaki sposób wykorzystać wyniki testowania produktów w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10954 [Magazyn 1], 2372 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2373.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 222-227.
W publikacji za oryginalne należy uznać to, że eksponując znaczenie relacji zmierza do wyprowadzenia myślenia i działania z analizy tego, czym właściwie jest usługa. Skutkiem takiego podejścia, polegającego na znoszeniu różnic między marketingiem wewnętrznym a zewnętrznym, jest przygotowanie warunków umożliwiających postrzeganie zarządzania organizacjami usługowymi jako zarządzania marketingowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9337.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej