Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(75)
Forma i typ
Książki
(75)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(72)
dostępne
(63)
wypożyczone
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(22)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(45)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(72)
Autor
Sikorski Czesław (1943- )
(4)
Sułkowski Łukasz
(4)
Adamik Anna
(2)
Januszkiewicz Katarzyna
(2)
Juchnowicz Marta (1948- )
(2)
Kożusznik Barbara
(2)
Kuciński Kazimierz (1950- )
(2)
Leśniewski Michał Adam
(2)
Andrews Tim G. (1968- )
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Bartkowiak Grażyna Barbara (1951- )
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Białas Sylwia
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Bolland Eric J
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Budnik Monika
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bugdol Marek
(1)
Cannon James (1947- )
(1)
Connors Roger
(1)
Dancewicz Bożena
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Durska Małgorzata
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fletcher Frank
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gapińska Dorota
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gitling Maciej
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Griswold Wendy (1946- )
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Hofstede Geert (1928- )
(1)
Hofstede Gert Jan (1956- )
(1)
Hryniewicz Janusz T. (1948- )
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Kisil Aleksander (1960- )
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Komorowska Marta
(1)
Komorowski Jan
(1)
Konarzewska-Gubała Ewa
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kowrygo Barbara (1946- )
(1)
Koźmiński Andrzej K. (1941- )
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Krajewska-Bińczyk Elżbieta
(1)
Krupski Rafał
(1)
Kryjom Grzegorz
(1)
Lachiewicz Stefan
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Lizurej Alicja
(1)
Marek Stanisław
(1)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(1)
Mazur Barbara
(1)
McGee Rita
(1)
Mead Richard (1943- )
(1)
Mikołajczak Paweł (ekonomia)
(1)
Minkov Michael (1959- )
(1)
Morawska Sylwia
(1)
Mroziewski Marian
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Pietrzak Piotr (1988- )
(1)
Pioterek Paweł
(1)
Piotrowski Włodzimierz
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Rakowska Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Rzycka Olga
(1)
Schermerhorn John R
(1)
Smith Tom
(1)
Srokowski Łukasz
(1)
Strzałecki Andrzej (1937- )
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Szmidt Henryk
(1)
Tomanek Paweł (1980- )
(1)
Toruński Janusz
(1)
Tyrańska Małgorzata
(1)
Urban Wiesław (ekonomia)
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Wajda Augustyn
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Wolniak Radossław
(1)
Zakrzewska-Bielawska Agnieszka
(1)
Zakrzewska-Bielawska Agnieszka (organizacja i zarządzanie)
(1)
Zbiegień-Maciąg Lidia
(1)
Łukasiewicz Katarzyna
(1)
Świątkowska Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(20)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(75)
Język
polski
(74)
sandawe
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE
(30)
KADRY
(19)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(16)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(15)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(4)
ORGANIZACJA
(3)
ORGANIZACJE
(3)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(3)
ROZWÓJ REGIONALNY
(3)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(3)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(3)
BEZPIECZEŃSTWO EKONOMICZNE PAŃSTWA
(2)
BIOPALIWA
(2)
ENERGETYKA ODNAWIALNA
(2)
GEOENERGETYKA
(2)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(2)
KULTURA
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(2)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(2)
SAMORZĄD GMINNY
(2)
SUKCES
(2)
TURYSTYKA
(2)
ZACHOWANIE
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
BIBLIOTEKI NAUKOWE
(1)
ETNOPSYCHOLOGIA
(1)
ETYKA BIZNESU
(1)
FUZJA PRZEDSIĘBIORSTW
(1)
Finansowanie
(1)
GOSPODARKA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
INNOWACJE
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
Jakość usług
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KARIERA
(1)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KONKURENCJA
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
NEGOCJACJE
(1)
OCENY PRACOWNIKÓW
(1)
ODMIENNOŚĆ KULTUROWA
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
POZNAŃ (woj. wielkopolskie)
(1)
PRACA
(1)
PRACA ZESPOŁOWA
(1)
PRODUKCJA
(1)
PRZEDSIĘBIORCY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
PRZEJĘCIE PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
Praca
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
RELIGIA
(1)
ROZMOWA
(1)
SPORT
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
STRES ZAWODOWY
(1)
Socjologia pracy
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
WIZERUNEK PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
WYPALENIE ZAWODOWE
(1)
WYŻSZA SZKOŁA BANKOWA (Poznań). BIBLIOTEKA
(1)
Wolontariat
(1)
ZAUFANIE
(1)
ZAWÓD
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(14)
PODRĘCZNIKI
(5)
PORADNIKI
(4)
Podręcznik
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Słowo kluczowe
kultura organizacyjna
(75)
zarządzanie
(17)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(16)
organizacja
(15)
przedsiębiorstwo
(14)
przywództwo
(14)
motywowanie pracowników
(10)
motywacja
(8)
kapitał ludzki
(7)
komunikacja interpersonalna
(7)
kierowanie
(6)
otoczenie przedsiębiorstwa
(6)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(6)
zarządzanie wiedzą
(6)
zarządzanie zmianą
(6)
outsourcing
(5)
przedsiębiorczość
(5)
rekrutacja pracowników
(5)
strategia
(5)
struktura organizacyjna
(5)
etyka biznesu
(4)
kariera zawodowa
(4)
negocjacje
(4)
organizacja ucząca się
(4)
planowanie
(4)
praca zespołowa
(4)
zachowania organizacyjne
(4)
zarządzanie jakością
(4)
zarządzanie strategiczne
(4)
coaching
(3)
globalizacja
(3)
innowacyjność
(3)
innowacyjność przedsiębiorstw
(3)
kompetencje kierownicze
(3)
kompetencje menedżerskie
(3)
kompetencje pracownicze
(3)
komunikacja
(3)
konflikt
(3)
kontrola
(3)
menedżer
(3)
mobbing
(3)
public relations
(3)
rozwój regionalny
(3)
wynagrodzenie
(3)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(3)
TQM
(2)
bezpieczeństwo ekonomiczne
(2)
controlling
(2)
etyka pracy
(2)
gospodarka oparta na wiedzy
(2)
inwestycje zagraniczne
(2)
jakość usług
(2)
kapitał
(2)
kapitał intelektualny
(2)
konkurencja
(2)
konkurencyjność
(2)
kreatywność
(2)
kultura
(2)
kultura narodowa
(2)
marka
(2)
mentoring
(2)
organizacja procesowa
(2)
organizacja sieciowa
(2)
organizacja wirtualna
(2)
podejmowanie decyzji
(2)
polityka kadrowa
(2)
polityka personalna
(2)
pracownik
(2)
przedsiębiorstwo międzynarodowe
(2)
przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
rozwój
(2)
rozwój zawodowy
(2)
społeczeństwo
(2)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(2)
stres
(2)
wartość przedsiębiorstwa
(2)
wizerunek
(2)
wypalenie zawodowe
(2)
zaangażowanie pracowników
(2)
zarządzanie kapitałem ludzkim
(2)
zarządzanie międzynarodowe
(2)
zarządzanie personelem
(2)
zarządzanie projektami
(2)
zatrudnienie
(2)
zespół
(2)
zespół pracowniczy
(2)
zmiana kulturowa
(2)
zmiana organizacyjna
(2)
ISO 9000
(1)
Internet
(1)
Lean Management
(1)
Polska
(1)
administracja publiczna
(1)
aktywa obrotowe
(1)
analiza SWOT
(1)
benchmarking
(1)
bezrobocie
(1)
bhp
(1)
biblioteka
(1)
biznesplan
(1)
75 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Celem publikacji jest próba aspektowego ukazania funkcjonowania gospodarki jako całości, a także jej wybranych obszarów i problemów z perspektywy społecznej, w sposób właściwy dla socjologii gospodarki. Socjologowie gospodarki w ramach subdyscypliny stojącej na pograniczu socjologii i ekonomii korzystają z bogactwa wiedzy z zakresu obu tych dyscyplin naukowych. Łącząc je, kreują nowe, wieloaspektowe podejście, traktujące gospodarkę jako złożoną całość, której analiza wymaga przyjęcia różnych perspektyw badawczych. Takim nowym sposobem postrzegania życia gospodarczego jest wykorzystanie idei zakorzenienia. [...] Książka ta zawiera artykuły zagranicznych i polskich badaczy gospodarczego wymiaru funkcjonowania społeczeństwa. Ich autorami są zarówno znaczący uczeni ze sporym stażem, jak i będący na początku drogi naukowej młodzi pracownicy nauki oraz doktoranci. Część autorów podejmuje zagadnienia z zakresu teorii socjologii gospodarki lub bardziej szczegółowych zagadnień z tego obszaru, inni analizują wybrane problemy na podstawie przeprowadzonych badań empirycznych.[ Ze Wstępu Stanisława Fela]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15238.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 207-217.
Książka zawiera prezentację najważniejszych klasycznych oraz współczesnych koncepcji i modeli kompetencji pracowniczych w zarządzaniu oraz metodyczne podstawy badania kompetencji pracowniczych. W świetle przeprowadzonych rozważań ukazano kapitał intelektualny i samoorganizację, jako odniesienie do zasobów i organizacji pracy współczesnego przedsiębiorstwa. W książce dokonano prezentacji ewolucji roli czynnika ludzkiego organizacji oraz charakterystyki kluczowych obszarów problemowych dotyczących kierowania pracownikami we współczesnej organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11205.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12276.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 391-400.
Autor książki wychodzi z założenia, że dla menedżerów głównym problemem zarządzania przedsiębiorstwem jest właściwy wybór celów. Stwierdza, że cele finansowe będące pochodną "maksymalizacji zysku na rzecz właścicieli kapitału", jako idee pochodzące z okresu XIX-wiecznego kapitalizmu, nie odpowiadają współczesnym przedsiębiorstwom. Dyskusja na temat celów sprowadza się w istocie do konstruowania mechanizmu rozwoju przedsiębiorstwa. Autor uważa, że w określeniu celów punktem wyjścia jest analiza podmiotowości przedsiębiorstwa i wartości, jakimi się ono kieruje. Wśród uwarunkowań rozwoju przedsiębiorstwa traktowanego podmiotowo dostrzega się jego osobowość, wolność gospodarowania, autonomię decyzji i ich racjonalność, kulturę wewnętrzną przedsiębiorstwa, zawieranie kompromisów, dążenie do równowagi, współpracę ze środowiskiem działania itd. Wykorzystanie wiedzy psychologicznej i socjologicznej umożliwia rozwiązywanie zagadnień zarządzania oraz finansów przedsiębiorstwa i prowadzi do rozwoju nowego kierunku ekonomii behawioralnej, opartej na filozofii personalizmu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11272.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12378.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd. 3. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2011. - 315, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz.
W podręczniku pokazano zachowania jednostek i grup społecznych w organizacjach oraz wyjaśniono, jak przewidywać te zachowania i je kontrolować. Autorka pokazała m. in. mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji, zarządzanie zasobami ludzkimi, grupy i zespoły w organizacji, koncepcje efektywnego kierowania, przywództwo w organizacji, komunikowanie sie w organizacji, efektywność organizacji w zmiennym otoczeniu, kulturę organizacyjną. Podręcznik wzbogacają liczne praktyczne przykłady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12511.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metody i Techniki Zarządzania)
Bibliogr. przy rozdz.
Książka dotyczy jednego z głównych obszarów funkcji personalnej w organizacjach, jakim jest jej wymiar instrumentalny. Celem publikacji jest przybliżenie Czytelnikom podejść, metod i technik zarządzania zasobami ludzkimi we współczesnym świecie, w którym rozwój gospodarczy następuje szybko i jest intensywny, a firmy muszą nadążyć za zmianami i się do nich dostosować. W szczególności obszar zainteresowania Autorów obejmuje takie tendencje i zjawiska, jak: wirtualizacja, outsourcing, kultura organizacyjna, wielokulturowość, przywództwo i kierowanie ludźmi, zarządzanie karierą, motywowanie (wynagradzanie) i zaangażowanie pracowników. Publikacja ta odnosi się do aktualnych problemów zarządczych i w pewnym stopniu wypełnia lukę istniejącą na rynku księgarskim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16410.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16409.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 271-285.
Postulowane w prezentowanej monografii aksjonormatywne podejście do zarządzania zobowiązuje menedżerów i innych aktorów życia gospodarczego do podejmowania działań i kształtowania postaw, które są zgodne z wartościami Unii Europejskiej oraz przyczyniają się do urzeczywistniania celów przez nią przyjętych, bowiem stanowią one określoną formę dobra publicznego, będącego wyrazem chrześcijaństwa i kultury europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13717.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14713.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 74)
Spis treści równol. pol., ang.
Bibliogr. s. 45-46.
Pracę oparto na doświadczeniach zespołu pracowników Biblioteki Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Zdiagnozowano w niej role, jakie pełnią poszczególni pracownicy w zespole, oraz zbadano zachodzące między nimi relacje i powiązania. Pokazano także możliwości podnoszenia efektywności zespołu, po dokonaniu oceny jego potencjału.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7594.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. na s. 289-292 i przy rozdz.
"Człowiek w organizacji" jest publikacją, której treść dobrze oddają dwa podtytuły: pracownicy organizacji i współczesne metody zarządzania pracownikami. W sposób przejrzysty autor prezentuje relacje i zależności menedżera liniowego z pracownikami organizacji oraz wskazuje na niekonwencjonalne metody zarządzania w organizacji. Wiodącym problemem książki jest człowiek w organizacji, traktowany jako najcenniejszy, najważniejszy podmiot organizacji. W zakresie niektórych problemów autor zaznacza swoje wyraźnie odrębne stanowisko, wzmacniając je wynikami własnych badań naukowych. Zapoznanie z treścią książki może pomóc czytelnikowi zrozumieć istotę współczesnych paradygmatów relacji przełożony-podwładny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11910 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.11909.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13085.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 212-233.
W książce skoncentrowano się na zagadnieniach związanych z funkcjonowaniem człowieka w organizacji. Zmaga się on z różnymi problemami zarówno w samej organizacji, jak i poza nią. Z jednej strony napotyka trudności wywołujące stres, z drugiej zaś odczuwa zadowolenie z pracy, osiąga sukces zawodowy. Wszystko to wpływa na zachowanie człowieka i podejmowane przez niego działania. Dużą zaletą książki jest prezentacja sposobów radzenia sobie ze stresem i jednocześnie wykorzystywanie tego doświadczenia do osiągania większej satysfakcji z pracy czy poprawy jakości życia. Książka jest przeznaczona dla studentów psychologii, socjologii i zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8795.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10268.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 156-157.
Książka przedstawia problematykę podstaw teoretycznych zarządzania oraz zestaw praktycznych ćwiczeń. Przybliża tematykę zarządzania i organizowania, kultury organizacyjnej, procesu planowania i podejmowania decyzji, motywowania, zarządzania czasem i zasobami ludzkimi, komunikacji w organizacji, negocjacji i twórczego rozwiązywania problemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15143.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja jest zbiorem artykułów pracowników oraz studentów Wydziału Zarządzania Sportem i Turystyką Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach i przedstawicieli zaprzyjaźnionych z nią środowisk naukowych. Zamieszczone tutaj prace teoretyczne emipryczne oraz przeglądowe sa efektem oryginalnych pomysłów oraz działań naukowych ich autorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15747.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd. 4. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014. - 315, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz.
W podręczniku zostały przedstawione zachowania jednostek i grup społecznych w organizacjach oraz metody przewidywania i kontrolowania tych zachowań. Autorka omówiła: istotę zachowań organizacyjnych, indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji, zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji, współpracę w grupie, zespoły w organizacji, koncepcje efektywnego kierowania, przywództwo w organizacji, komunikowanie się w organizacji, efektywność organizacji a przeprowadzanie zmian, kulturę organizacyjną. Podręcznik wzbogacają liczne przykłady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13865 [Magazyn 1], P.13864 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
Niniejszy podręcznik oferuje praktyczne podejście do zarządzania, które pozwala zrozumieć składowe tego procesu (planowanie i podejmowanie decyzji, organizowanie, przewodzenie, kontrolowanie) oraz wykorzystać je w codziennych wyzwaniach. Książka jest przeznaczona dla studentów, początkujących menedżerów oraz wszystkich, którzy rozpoczynają swoją drogę w świecie zarządzania organizacjami. To niezbędne narzędzie dla tych, którzy dążą do sukcesu i wybitności w roli lidera. Autorami poszczególnych rozdziałów są doświadczeni eksperci w dziedzinie zarządzania - wieloletni nauczyciele akademiccy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18740.IX.1 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 23004.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 23003.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [191]-196.
Książka w sposób kompleksowy prezentuje zagadnienia związane z istotą, tworzeniem oraz pomiarem zasobów niematerialnych i kompetencji, a także ich wykorzystaniem do tworzenia wartości przedsiębiorstwa. Autor książki udziela w niej odpowiedzi na następujące zasadnicze pytania: jakie czynniki leżą u podstaw pozycji konkurencyjnej firmy, w jaki sposób zidentyfikować kluczowe zasoby i kompetencje firmy, w jaki sposób dokonywać pomiaru zasobów niematerialnych i opartych na nich kluczowych kompetencji, jaka jest rola kluczowych zasobów i kompetencji w tworzeniu wartości? W odróżnieniu od innych pozycji dostępnych na rynku, a odnoszących się do podobnej tematyki, autor łączy wątki z obszarów finansów, zarządzania strategicznego, marketingu i zarządzania wiedzą, oferując unikatowe, szerokie spojrzenia na prezentowane w książce zagadnienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12757.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Książka jest znakomitym poradnikiem, w którym autorzy z Midway College w Kentucky z długoletnim doświadczeniem w największych koncernach i firmach consultingowych prezentują gotowe rozwiązania najtrudniejszych problemów pojawiających się w trakcie zarządzania przedsiębiorstwem. Praktyczne porady dotyczą wszystkich obszarów działalności przedsiębiorstwa, m.in.: przywództwa, komunikacji, strategii, projektowania struktury organizacyjnej, zarządzania kapitałem ludzkim, zarządzania projektami i procesami oraz marketingu i promocji. Dzięki temu, że poszczególne tematy powiązane są z konkretnymi procesami biznesowymi, książka pozwala szybko zidentyfikować i zrozumieć problem oraz użyć konkretnego narzędzia lub techniki w celu jego rozwiązania. Szeroki wachlarz opisanych problemów biznesowych pozwala na efektywne wykorzystanie trików w codziennej pracy. Książka jest jedynym kompleksowym źródłem wiedzy zarówno dla menedżerów, jak i studentów ekonomii oraz zarządzania studiów podyplomowych MBA.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14901 [Magazyn 1], P.14899.IX.1 [Magazyn 1], P.14900 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14898.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15711.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 239-252.
Konkurencyjność miękka to jedna z dróg do osiągnięcia obecnej i/lub potencjalnej przewagi konkurencyjnej na rynku. Czynniki konkurencyjności, aby mogły być efektywne i skuteczne, muszą być rozwijane i kształtowane w dłuższym horyzoncie czasu. Badanie problemu konkurencyjności przedsiębiorstw to inaczej badanie wybranych zmian przedsiębiorstw. Każdy czynnik konkurencyjności pociąga za sobą określone zmiany. książce przedstawiono problem konkurencyjności miękkiej przedsiębiorstw. Autor omówił własną koncepcję czterech podstawowych układów konkurencyjności przedsiębiorstw, a także własny model konkurencyjności miękkiej przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14975.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15805.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Bibliogr. przy rozdz.
Podręcznik obejmuje dwa przedmioty wchodzące w skład minimum programowego studiów na kierunku Zarządzanie – "podstawy zarządzania” i "zachowania organizacyjne”. Nauka o zarządzaniu jest w większym stopniu refleksją na temat problemów zarządzania, aniżeli zbiorem reguł i praktycznych wskazówek do wykorzystania w praktyce. Problematyka zachowań organizacyjnych uważana jest współcześnie za jeden z podstawowych przedmiotów studiów menedżerskich. Pytania i zagadnienia do dyskusji, zamieszczone po każdym rozdziale, skłaniają korzystających z podręcznika do rozwijania wątków wiedzy, w czym pomocna może być literatura podana przez autora w bibliografii uzupełniającej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11303.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12429.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia Indeksy
Wydanie V, zmienione i rozszerzone, podręcznika zarządzania w gospodarce rynkowej, który od 1994 roku cieszy się niesłabnącym powodzeniem, zarówno wśród wykładowców, jak i studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu. Stale uaktualniany i doskonalony w kolejnych wydaniach, należy do najczęściej polecanych i kupowanych podręczników polskich autorów. Obejmuje wszystkie grupy zagadnień oraz problemy szczegółowe, które tę dyscyplinę tworzą. Do jego istotnych walorów należy powiązanie teorii organizacji i zarządzania z praktyką gospodarczą. Autorzy są bowiem nie tylko nauczycielami akademickimi, ale także często menedżerami i przedsiębiorcami. Klarowna struktura, barwne przykłady, liczne wyróżnienia, tabele i kolorowe rysunki dodatkowo podnoszą jej wartość dydaktyczną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6368 [Magazyn 1], P.6370 [Magazyn 1], P.6371 [Magazyn 1], 7413.IX.1 [Magazyn 1], P.6366.IX.1 [Magazyn 1], P.6372 [Magazyn 1], P.6369 [Magazyn 1], P.6367 [Magazyn 1] (8 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6365.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7412.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy większości rozdz.
Książka prezentuje dyskusję, jaka toczy się w psychologii na temat przedsiębiorczości. Dobrze porządkuje pojęcie przedsiębiorczości, w którym twórczość jest jej nierozerwalnym elementem, kluczowym dla osiągnięcia sukcesu menedżerów-przedsiębiorców. Jeżeli innowacyjna przedsiębiorczość charakteryzuje ludzi twórczych, to poznanie istoty ich sukcesu w biznesie sprowadza się do psychologicznej analizy osobowości twórczej, wkomponowanej w naturalny kontekst środowiska zawodowego w określonej sytuacji społeczno-ekonomicznej kraju. Publikacja może istotnie przyczynić się do spójnego zrozumienia pojęcia przedsiębiorczości, w jego różnych kontekstach, co jest ważne z perspektywy akademickiej. (prof. dr hab. Andrzej Falkowski, SWPS)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12838.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Sukces w biznesie to połączenie kilku elementów: dobrego pomysłu na biznes, zorganizowania go w formie firmy i fachowego zarządzania nią w burzliwych czasach. Książka traktuje o tym ostatnim. Wskazuje, co jest istotą zarządzania, jak wazny jest kontekst, w jakim sie ono odbywa, jakie umiejętności i narzędzia pomagają menedżerom w ich codziennej pracy oraz jak rozwiązywać typowe problemy firmy. Intencją autorów jest dostarczenie czytelnikowi wiedzy z zakresu zarządzania przydatnej w codziennym zyciu, która powinna stanowić inspirację w poszukiwaniu własnej recepty na sukces w biznesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14083.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej