Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(41)
Forma i typ
Książki
(40)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje naukowe
(5)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(45)
tylko na miejscu
(38)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(18)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(29)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(38)
Autor
Wells Robin (ekonomista)
(3)
Chodkowski-Gyurics Gabor
(2)
Klimczak Bożena (1942- )
(2)
Krugman Paul R. (1953- )
(2)
Kulesza Grzegorz
(2)
Porter Michael E. (1947- )
(2)
Różycki Mateusz
(2)
Zalega Tomasz
(2)
Barcz Jan (1953- )
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Begg David K. H
(1)
Begon Michael
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Borkowska Bożena
(1)
Borowiec Arkadiusz
(1)
Bossak Jan W
(1)
Brzęczek Tomasz
(1)
Bukowski Adam
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Drewnowski Arkadiusz
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Evans Vaughan (1951- )
(1)
Fornalczyk Anna (1947- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Gozdek Agnieszka (transport)
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Jankowska Ewa
(1)
Janus Agnieszka
(1)
Jarmołowicz Wacław (1944- )
(1)
Kawecka-Wyrzykowska Elżbieta
(1)
Kidyba Andrzej (1957- )
(1)
Kozakiewicz Anna
(1)
Kozakiewicz Michał
(1)
Krugman Paul R
(1)
Księżyk Marianna
(1)
Kuciaba Emilia
(1)
Kwarciński Tomasz
(1)
Kątowski Tomasz (1957- )
(1)
Kłos-Adamkiewicz Zuzanna
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Mansfield Edwin
(1)
Meyer Ron (1962- )
(1)
Michałek Jan Jakub (1953- )
(1)
Michałowska-Gorywoda Krystyna (1942- )
(1)
Milewski Dariusz (ekonomia)
(1)
Mortimer Martin
(1)
Mruk Henryk
(1)
Noga Adam
(1)
Nordhaus William D. (1941- )
(1)
Obłój Krzysztof (1954- )
(1)
Pietrzak Piotr (1988- )
(1)
Rapacki Ryszard (1949- )
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Samuelson Paul Anthony (1915-2009)
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Siemiątkowski Piotr
(1)
Siwiński Włodzimierz (1939- )
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Socha Mieczysław W
(1)
Thompson David J
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Tuszyński Łukasz
(1)
Wit Bob de (1957- )
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(1)
Wolska Grażyna
(1)
Załoga Elżbieta (1950- )
(1)
Zioło Magdalena
(1)
Łaźniewska Ewa
(1)
Łukasiewicz Katarzyna
(1)
Środa Jacek
(1)
Świtalski Władysław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(41)
Język
polski
(41)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Ekolodzy zawód
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
MIKROEKONOMIA
(12)
KONKURENCJA
(9)
MARKETING
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
GOSPODARKA
(2)
Mikroekonomia
(2)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA
(2)
Biznesplan
(1)
Dostępność komunikacyjna
(1)
EKONOMIA
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekologia
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
HANDEL
(1)
INNOWACJE
(1)
INTEGRACJA EUROPEJSKA
(1)
KADRY
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
Konkurencja
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MONOPOL
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
PRAWO HANDLOWE
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Regionalny transport pasażerski
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Start-up
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
TRAKTAT LIZBOŃSKI (2007)
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(12)
Podręcznik
(10)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(2)
MARKETING
(1)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PORADNIKI
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Zarządzanie i marketing
(3)
Ochrona środowiska
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
konkurencja
(25)
popyt
(18)
mikroekonomia
(15)
podaż
(15)
konkurencja doskonała
(14)
monopol
(14)
rynek
(12)
konsument
(11)
oligopol
(10)
produkcja
(10)
przedsiębiorstwo
(10)
rynek pracy
(9)
gospodarka rynkowa
(8)
konkurencja niedoskonała
(5)
strategia
(5)
ekonomia
(4)
handel międzynarodowy
(4)
bezrobocie
(3)
cena
(3)
cykl koniunkturalny
(3)
dobrobyt
(3)
firma
(3)
inflacja
(3)
konkurencyjność
(3)
konsumpcja
(3)
marketing
(3)
podatek
(3)
podejmowanie decyzji
(3)
produkt
(3)
wzrost gospodarczy
(3)
zachowania konsumenckie
(3)
czynniki wytwórcze
(2)
etyka biznesu
(2)
finanse
(2)
kultura organizacyjna
(2)
marketing-mix
(2)
menedżer
(2)
modele ekonomiczne
(2)
ochrona konkurencji
(2)
otoczenie przedsiębiorstwa
(2)
podatki
(2)
polityka fiskalna
(2)
polityka gospodarcza
(2)
polityka publiczna
(2)
rynek finansowy
(2)
rynek kapitałowy
(2)
równowaga rynkowa
(2)
segmentacja rynku
(2)
spółdzielnia
(2)
teoria kosztów
(2)
teoria produkcji
(2)
zarządzanie
(2)
Bank Centralny
(1)
Skarb Państwa
(1)
Traktat lizboński
(1)
Unia Europejska
(1)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(1)
Wspólna Polityka Handlowa
(1)
Wspólna Polityka Rolna
(1)
Wspólna Polityka Zagraniczna i Bezpieczeństwa
(1)
akcje
(1)
alians strategiczny
(1)
alokacja zasobów
(1)
analiza SWOT
(1)
analiza ekonomiczna
(1)
analiza strategiczna
(1)
badania marketingowe
(1)
benchmarking
(1)
bilans płatniczy
(1)
budżet państwa
(1)
coaching
(1)
decyzje zakupowe
(1)
dobra publiczne
(1)
dochód publiczny
(1)
drapieżnictwo
(1)
dystrybucja
(1)
dywersyfikacja
(1)
działania marketingowe
(1)
dług publiczny
(1)
ekologia populacji
(1)
elastyczność
(1)
fundacja
(1)
fuzja
(1)
gospodarka międzynarodowa
(1)
gospodarowanie
(1)
gospodarstwo domowe
(1)
grupa kapitałowa
(1)
grupa producencka
(1)
handel
(1)
handel zagraniczny
(1)
handlowiec
(1)
holding
(1)
innowacje
(1)
integracja europejska
(1)
integracja gospodarcza
(1)
inwestycje
(1)
joint venture
(1)
kapitał
(1)
kapitał finansowy
(1)
kapitał intelektualny
(1)
41 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
Oto klasyczne dzieło Michaela E. Portera. Wynosi nas wysoko ponad horyzont znanych od lat wymiarów konkurencyjności tak, że wyraźniej dostrzegamy, dlaczego jedne firmy stają się wschodzącymi gwiazdami swoich sektorów, a inne spadają z rynkowego firmamentu. Tworząc biznesplany, plany strategiczne i plany marketingowe, używamy narzędzi stworzonych przez Michaela E. Portera, nawet jeśli o tym nie wiemy. Pięć sił Portera, konkurencyjność i łańcuch wartości to tylko niektóre z pojęć, które Porter zaproponował, a świat - zaakceptował i zastosował. Czas usystematyzować tę wiedzę i używać jej bardziej świadomie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5125 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6235.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6234.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 373-394.
"Specjaliści od zarządzania proponują wiele zupełnie różnych, a czasami wręcz sprzecznych sposobów rozstrzygania tych paradoksów strategicznych. Niejeden menedżer jest w związku z tym zdezorientowany i sceptycznie podchodzi do oferowanych rozwiązań, oczekując aż wyłoni się jeden powszechnie akceptowany standard. Nie ma jednak ""jednej słusznej metody"" - sztuka polega na właściwym połączeniu elementów poszczególnych podejść. W Syntezie strategii przybliżono najważniejsze zagadnienia sporne związane z powyższymi paradoksami oraz zestawiono dwa skrajne punkty widzenia, dopingując menedżerów do stworzenia własnej syntezy mającej zalety obu przeciwstawnych podejść. Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych wyższych uczelni różnych typów, słuchaczy w szkołach zarządzania, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie."
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8799.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10272.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest pierwszym w Polsce opracowaniem na temat biznesowych skutków regulacji w zakresie prawa konkurencji. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na wiele ważnych pytań, m.in.: Jak rozwijać biznes, aby nie popaść w konflikt z prawem konkurencji? Jak budować przewagę konkurencyjną firmy, aby nie spotkać się z zarzutem nadużywania dominującej pozycji na rynku? Jakie zapisy porozumień, konieczne z biznesowego punktu widzenia, nie będą sprzeczne z prawem konkurencji? Jakie warunki muszą być spełnione, aby pożądana fuzja lub przejęcie nie spotkały się z negatywną opinią organu antymonopolowego?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5566.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7021.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 335-341. Indeks.
Kolejna pozycja z cieszącej się dużą popularnością serii Kompendium wiedzy o.... Wielowątkową problematykę konkurencyjności przedstawiono w sposób syntetyczny, prostym i zwięzłym językiem. Wyszukiwanie informacji ułatwia alfabetyczny wykaz haseł oraz umieszczone na marginesach definicje. Podręcznik-leksykon jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych ze specjalnością biznes międzynarodowy i gospodarka międzynarodowa oraz dla osób zainteresowanych kwestią międzynarodowej konkurencyjności Polski.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8080.XI.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9439.XI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Porter o konkurencji / Michael E. Porter. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 434 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: konkurencja strategia firma
Eseje zawarte w tym zbiorze łącznie nabierają nowego znaczenia, kolejno wzbogacając nasze poglądy na konkurencję. Przy ich lekturze poznajemy sposób pracy prof. Portera: możemy zobaczyć, jak kształtują się jego teorie, jak z biegiem czasu ulegają pogłębieniu i ewoluują. W części pierwszej Autor zajmuje się konkurencją i strategią firm, a w drugiej rozpatruje znaczenie lokalizacji w konkurencji. Eseje autora ułatwiają nam zrozumienie istoty konkurencji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2410.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3612.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Głównym tematem zainteresowań większości publikowanych w monografii artykułów są aspekty marketingowe zachowań podmiotów na rynku w warunkach konkurencji. W ich treści zawarte zostały trzy bloki tematyczne, a mianowicie: uwarunkowania konkurencyjności producentów i pośredników rynkowych; narzędzia marketingowe a rozwój techniki informatycznej i komunikacyjnej; trendy w zachowaniach konsumentów na rynku. Opracowania obejmują zarówno rozważania teoretyczne, jak i wyniki badań empirycznych Autorów, rozwijające te zagadnienia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4803.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5175.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej