Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(27)
Forma i typ
Książki
(27)
Dostępność
tylko na miejscu
(26)
dostępne
(21)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(7)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(14)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(26)
Autor
Partycki Sławomir (1951- )
(3)
Andrews Tim G. (1968- )
(1)
Bendkowski Jacek
(1)
Bendkowski Józef (1933- )
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borys Grażyna (1947- )
(1)
Bugdol Marek
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Dziawgo Danuta (1969- )
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gasparski Wojciech (1936- )
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hejduk Irena
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Karaszewski Robert
(1)
Kardas Jarosław Stanisław
(1)
Karwacka Marta
(1)
Klimek Jan
(1)
Kochanowicz Jacek (1946- )
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Latusek Dominika
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Makowska Marta
(1)
Marciniak Stefan (1928- )
(1)
Marody Mirosława (1947- )
(1)
Mead Richard (1943- )
(1)
Myśliwiec Grzegorz (1955- )
(1)
Paliwoda-Matiolańska Adriana
(1)
Paluszek Anna
(1)
Sagan Mariusz
(1)
Sankowska Anna
(1)
Sierzputowska Iwona
(1)
Skoczny Tadeusz
(1)
Wańtuchowicz Monika
(1)
Wolska Grażyna
(1)
Wójcik-Augustyniak Marzena
(1)
Zakrzewska-Bielawska Agnieszka (organizacja i zarządzanie)
(1)
Ścibiorek Zbigniew
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(9)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Ekonomiści
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE
(10)
ETYKA BIZNESU
(8)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(5)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(4)
ETYKA SPOŁECZNA
(3)
RELIGIA
(3)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(2)
EKOROZWÓJ
(1)
ETYKA ZAWODOWA
(1)
Ekonomia
(1)
GOSPODARKA
(1)
HANDEL
(1)
KADRY
(1)
KAPITALIZM
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KULTRA
(1)
LEKI
(1)
MIKROEKONOMIA
(1)
POLSKA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
RACHUNKOWOŚĆ
(1)
RYZYKO GOSPODARCZE
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZAUFANIE
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
PODRĘCZNIKI
(2)
Podręcznik
(2)
MARKETING
(1)
PORADNIKI
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
etyka biznesu
(27)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(11)
przedsiębiorstwo
(6)
gospodarka
(4)
kultura organizacyjna
(4)
zarządzanie
(4)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(4)
etyka społeczna
(3)
kontrola
(3)
korupcja
(3)
motywowanie pracowników
(3)
negocjacje
(3)
przywództwo
(3)
religia
(3)
rynek
(3)
strategia
(3)
zarządzanie strategiczne
(3)
zarządzanie wiedzą
(3)
ekologia
(2)
globalizacja
(2)
gospodarka rynkowa
(2)
komunikacja interpersonalna
(2)
mikroekonomia
(2)
motywowanie
(2)
ocena pracowników
(2)
organizacja
(2)
otoczenie przedsiębiorstwa
(2)
planowanie
(2)
przedsiębiorczość
(2)
public relations
(2)
rekrutacja pracowników
(2)
rozwój zrównoważony
(2)
rynek pracy
(2)
struktura organizacyjna
(2)
zarządzanie jakością
(2)
zarządzanie międzynarodowe
(2)
zaufanie
(2)
benchmarking
(1)
bogactwo
(1)
coaching
(1)
dialog społeczny
(1)
e-biznes
(1)
e-komunikacja
(1)
etyka lekarska
(1)
etyka pracy
(1)
etyka zawodowa
(1)
gospodarka elektroniczna
(1)
handel
(1)
handlowiec
(1)
innowacje
(1)
instytucje społeczne
(1)
kapitalizm
(1)
kapitał
(1)
kompetencje komunikacyjne
(1)
kompetencje menedżerskie
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja społeczna
(1)
komunikowanie masowe
(1)
konflikt
(1)
konflikt interesów
(1)
konkurencja
(1)
konkurencja doskonała
(1)
konkurencyjność
(1)
konsument
(1)
korporacja
(1)
kultura
(1)
leki
(1)
lobbing
(1)
makroekonomia
(1)
marka
(1)
marketing
(1)
marketing partnerski
(1)
marketing polityczny
(1)
marketing społeczny
(1)
media masowe
(1)
migracje
(1)
mobbing
(1)
modele biznesowe
(1)
modele organizacji
(1)
monopol
(1)
myśl ekonomiczna
(1)
nadzór korporacyjny
(1)
nadzór właścicielski
(1)
ochrona środowiska
(1)
oligopol
(1)
organizacja pozarządowa
(1)
organizacja społeczna
(1)
organizacja ucząca się
(1)
partnerstwo
(1)
podaż
(1)
podejmowanie decyzji
(1)
popyt
(1)
postęp techniczny
(1)
praca
(1)
produkcja
(1)
przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
przedstawiciele medyczni
(1)
przewaga konkurencyjna
(1)
rachunkowość
(1)
rachunkowość społeczna
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Połączenie gospodarki z nauką i techniką oraz ich współdziałanie powoduje powstawanie nowych, istotnych dylematów etycznych. Prezentowana książka jest unikatowym na polskim rynku wydawniczym kompendium na temat etyki biznesu, dostarczającym zarówno podstaw teoretycznych, jak i praktycznych wskazówek co do wykorzystania wiedzy z tego zakresu w życiu gospodarczym. Pozwala to Czytelnikowi na dogłębne zrozumienie zagadnienia, zaczynając od indywidualnych decyzji menedżerów oraz innych grup interesariuszy firm i organizacji gospodarczych, a kończąc na zasadach zalecanych do stosowania w biznesie międzynarodowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12216.II.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13334.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Makro i mikroekonomia : podstawowe problemy / redakcja Stefan Marciniak. - Wydanie 3 zmienione. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 595 stron. : wykresy, tabele ; 24 cm.
Indeksy.
Nowy rozdział dotyczący globalizacji Omówienie współczesnego regionalizmu, ze szczególnym uwzględnieniem przystąpienia Polski do UE Nowe przedstawienie takich zjawisk, jak: ryzyko gospodarcze, rynki kapitałowe oraz koniunktura gospodarcza Nowa interpretacja pojęcia kapitału, uwzględniająca kapitał ludzki, społeczny i intelektualny Szerokie potraktowanie współczesnych czynników wzrostu gospodarczego oraz problemów związanych z rozwojem gospodarki opartej na wiedzy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 26.VIII.2 [Magazyn 1], 118.VIII.2 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: International management : culture and beyond, 2009.
Bibliogr. s. 585-596.
Publikacja stanowi wprowadzenie do niezwykle rozbudowanej dziedziny, jaką jest zarządzanie międzynarodowe. Omawia najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem międzykulturowej działalności, m.in. wpływ aspektów kulturowych na zachowania ludzi w miejscu pracy oraz na wewnętrzne systemy w firmie, globalne i strategiczne elementy międzynarodowego biznesu, a także podkreśla rolę, jakoą odgrywają czynniki pozakulturowe w procesach podejmowania decyzji i ich wdrażania. Aspekty teoretyczne zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków z Europy, Stanów Zjednoczonych, Bliskiego Wschodu, Ameryki Łacińskiej, Afryki i Azji, jak również licznymi ćwiczeniami ułatwiającymi utrwalanie wiedzy. Poza głownymi tematami omówionymi w podręcznikach poświęconych międzynarodowemu zarządzaniu, publikacja obejmuje także zagadnienia, które nie są zazwyczaj poruszane w tym kontekście. Należą do nich: wpływ aspektów kulturowych na firmy rodzinne, nieformalny patronat, globalizacja kontra lokalizacja, e-komunikacja, konwergencja i dywergencja w zagranicznych filiach, znaczenie zachodniego stylu zarządzania zasobami ludzkimi dla innych kultur, nadzór nad marką korporacyjną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12520.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 545-560 i przy pracach. Indeks.
Podręcznik przedstawia najważniejsze zagadnienia związane z zarządzaniem współczesnymi organizacjami. Informacje teoretyczne uzupełnione są o zestaw ćwiczeń. Mają one różnorodną formę, od analizy studiów przypadków, poprzez gry menedżerskie, testy samooceny, odgrywanie ról, aż po dyskusję, dzięki czumu pozwalają nabyć Czytelnikowi różnorodne umiejętności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13503 [Magazyn 1], 13586.IX.1 [Magazyn 1], P.12440.IX.1 [Magazyn 1], P.13489 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12441.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14448.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik jest przeznaczony zarówno dla studentów kierunków ekonomicznych, jak i studentów innych kierunków, obejmujących nauki społeczne i nauki ścisłe. Powinien także zainteresować pracowników naukowych oraz praktyków gospodarczych.
Bibliogr. s. 313-319. Indeks.
Podręcznik obejmuje kompleksowy wykład z zakresu jednego z podstawowych elementów teorii ekonomii, jakim jest mikroekonomia. Autorzy omówili w nim takie zagadnienia, jak: podstawy gospodarki rynkowej, elastyczność popytu i podaży, zachowania konsumentów, przedsiębiorstwo i jego działalność, funkcja produkcji i optymalizacji produkcji, struktury rynku, rynki czynników produkcji. Wykład wzbogacają rozważania na temat znaczenia ekonomii jako nauki, a także roli etyki w ekonomii i biznesie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13418.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14393.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Celem niniejszego podręcznika jest przekazanie merytorycznej wiedzy z zakresu komunikacji i zarządzania, mającej w przyszłości wpływ na pozycję i autorytet menedżera, jak również przynoszące zysk, umiejętne zarządzanie własnym biznesem. Prezentowane w podręczniku problemy i zagadnienia odwołują się do przedmiotów: kształcenie w zakresie socjologii, nauk o komunikowaniu, public realtions, podstawy zarządzania, nauka o organizacji, zarządzanie zasobami ludzkimi, marketing, nauka o koncepcjach zarządzania, przedsiębiorczości, etyka w zarządzaniu, psychologia w zarządzaniu, negocjacje. Zaletą podręcznika jest innowacyjność analityczna związana z usadowieniem problematyki komunikacji i zarządzania w nowym otoczeniu, jakim jest społeczeństwo informacyjne, i wynikająca stąd specyficzna rola technologii teleinformatycznej w systemach sieciowego zarządzania poprzez Intranet, Ekstranet i Internet. Wielość przykładów praktycznych zamieszczonych w tekście, ma w zamysle autorów pobudzić zainteresowania Czytelników dla dalszego pogłębiania wiedzy z zakresu komunikacji i zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11403.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12609.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 531-546 i przy pracach.
Publikacja koncentruje się na zagadnieniach: - środowiska i uwarunkowaniach przedsiębiorstwa, - procesów w zarządzaniu przedsiębiorstwem, - systemów zarządzania w przedsiębiorstwie, - zasobów przedsiębiorstwa. Z recenzji prof. dr. hab. Bogdana Nogalskiego, Uniwersytet Gdański: (...) książka ma charakter podręcznika. Może stanowić solidne wsparcie służące zrozumieniu podstaw i charakterystyki przebiegu procesów zarządzania zachodzących w specyficznej organizacji, jaką jest przedsiębiorstwo, oraz ugruntowaniu wiedzy studentów w tym zakresie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10313.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejszy podręcznik adresowany jest do wszystkich pragnących poznać praktyczne zarządzanie organizacjami. W publikacji omówiono nastepujące zagadnienia: proces i funkcje zarządzania, kierowanie procesem zarządzania, organizacja i jej otoczenie, struktura społeczna organizacji, nowoczesne koncepcje i metody zarządzania, zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie strategiczne, zarządzanie zmianami, tworzenie wiedzy i zarządzanie innowacjami w organizacji, zarządzanie międzynarodowe, etyka w biznesie, zarządzanie operacyjne, nadzór właścicielski w zarządzaniu spółką kapitałową oraz współczesne problemy zarządzania przedsiębiorstwem. Podręcznik jest bogato ilustrowany rysunkami, tablicami oraz przykładami z praktyki polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11514.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12747.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej