Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(28)
Forma i typ
Książki
(27)
E-booki
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(24)
tylko na miejscu
(22)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(12)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(12)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(22)
Autor
Dutko Maciej
(4)
Cisek Marcin
(3)
Dywański Piotr
(3)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(3)
Krzyworączka Paweł
(3)
Lewiński Maciej
(3)
Rdzeń Krzysztof
(3)
Sadłowski Rafał
(3)
Szulczewski Piotr
(3)
Chłodnicki Mateusz
(2)
Cichoń Marcin (informatyk)
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Godlewski Marcin
(2)
Jankowski Marek
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Królak Paweł
(2)
Maciorowski Artur
(2)
Motyl Piotr (marketing)
(2)
Oracz Piotr
(2)
Pieleszek Marcin
(2)
Pioch Adam
(2)
Piwowarczyk Marcin
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Sala Paweł
(2)
Smużniak Mirosław
(2)
Sobczak Jakub
(2)
Spławski Michał
(2)
Starzykiewicz Dawid
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Wesołowski Mariusz (marketing)
(2)
Winkiel Mikołaj
(2)
Wisłocka Izabela
(2)
Wsół Marcin
(2)
Łukiańczyk Marcin
(2)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bekas Robert
(1)
Bendkowski Jacek
(1)
Bendkowski Józef (1933- )
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Bossy Daniel
(1)
Bryzek Wojciech
(1)
Brzoska Rafał
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Bąk Michał
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cyran Jakub
(1)
Czopek Kamil (informatyk)
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
Dudek Dawid
(1)
Dudzic Jacek (historyk)
(1)
Dudzic Jacek (marketing)
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Godlewski Marcin (marketing)
(1)
Golec Marek
(1)
Gonciarski Wiesław
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Homa Dominik
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Hunt Jason
(1)
Jeznach Katarzyna
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Kobryń Maria
(1)
Kolanek Bartosz
(1)
Kolbusz Edward
(1)
Korycki Paweł
(1)
Kosel Michał
(1)
Kosiński Marcin
(1)
Kołata Damian
(1)
Krakowski Zbigniew
(1)
Kruk Kamila
(1)
Krynicka-Pieleszek Iga
(1)
Królak Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kurasiński Artur
(1)
Langa Bartosz
(1)
Lech Mikołaj
(1)
Lidzbarski Michał
(1)
Lipiec Paweł
(1)
Maciejewski Tomasz
(1)
Majewski Piotr
(1)
Marczewski Łukasz
(1)
Marzec Krzysztof
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(7)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(6)
Handel elektroniczny
(5)
INFORMATYKA
(5)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(4)
INTERNET
(4)
INNOWACJE
(3)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(3)
ZARZĄDZANIE
(3)
PODRĘCZNIKI
(2)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Internet
(1)
KADRY
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MULTIMEDIA
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Model biznesowy
(1)
PORTAL INTERNETOWY
(1)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
STRONY WWW
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE
(1)
TURYSTYKA
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
Poradnik
(2)
Poradniki
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Słowo kluczowe
e-biznes
(28)
zarządzanie
(6)
marketing
(5)
przedsiębiorstwo
(5)
zarządzanie wiedzą
(5)
e-marketing
(4)
gospodarka elektroniczna
(4)
innowacyjność przedsiębiorstw
(4)
sklep internetowy
(4)
CRM
(3)
e-learning
(3)
konkurencyjność
(3)
logistyka
(3)
modele biznesowe
(3)
systemy informatyczne zarządzania
(3)
usługi online
(3)
zarządzanie strategiczne
(3)
baza danych
(2)
e-klient
(2)
e-sprzedaż
(2)
gospodarka oparta na wiedzy
(2)
informatyka
(2)
innowacje
(2)
organizacja ucząca się
(2)
organizacja wirtualna
(2)
outsourcing
(2)
platforma aukcyjna
(2)
przedsiębiorczość
(2)
przywództwo
(2)
serwis internetowy
(2)
serwis społecznościowy
(2)
społeczeństwo informacyjne
(2)
system informatyczny
(2)
systemy informatyczne
(2)
telepraca
(2)
Business Intelligence
(1)
Facebook
(1)
Internet
(1)
Java
(1)
KCRM
(1)
Linux
(1)
Open Access
(1)
Web 2.0
(1)
algorytm
(1)
badania marketingowe
(1)
benchmarking
(1)
bezpieczeństwo danych
(1)
bhp
(1)
branding
(1)
cloud computing
(1)
dokument elektroniczny
(1)
działalność badawczo-rozwojowa
(1)
dźwięk
(1)
e-Government
(1)
e-administracja
(1)
e-commerce
(1)
e-edukacja
(1)
e-gospodarka
(1)
e-handel
(1)
e-przedsiębiorczość
(1)
e-usługi
(1)
e-zdrowie
(1)
elektroniczna wymiana dokumentów
(1)
etyka
(1)
etyka biznesu
(1)
finansowanie
(1)
gospodarka cyfrowa
(1)
handel elektroniczny
(1)
informatyka ekonomiczna
(1)
innowacyjność
(1)
innowacyjność gospodarki
(1)
inżynieria oprogramowania
(1)
jakość produktu
(1)
kapitał ludzki
(1)
kapitał społeczny
(1)
karta płatnicza
(1)
klaster
(1)
komputer
(1)
komunikacja biznesowa
(1)
komunikacja elektroniczna
(1)
komunikowanie sieciowe
(1)
korporacja
(1)
marketing 3.0
(1)
marketing elektroniczny
(1)
marketing partnerski
(1)
marketing relacji
(1)
marketing szeptany
(1)
marketing wewnętrzny
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
menedżer
(1)
mobbing
(1)
model biznesu
(1)
modele organizacji
(1)
monitoring
(1)
multimedia
(1)
nadzór właścicielski
(1)
negocjacje
(1)
obsługa klienta
(1)
oprogramowanie
(1)
organizacja
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
E-biznes : nowa gospodarka / Tomasz Teluk. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2002. - 236 s. : rys. ; 24 cm.
(Onepress)
Książka stanowi przewodnik dla wszystkich, których fascynuje wirtualna rzeczywistość. Rzeczywistość, która jest nam coraz bliższa, stając się codziennością. Czytelnik dowie się więc, co to jest e-learning, telepraca, elektroniczny podpis, outernet, technologie mobilne, GPS, VoIP. Autor stara się przybliżyć czytelnikowi najważniejsze zagadnienia, które przedstawiają transformację procesów gospodarczych i społecznych w ciągu ostatnich dwóch lat. Czytelnik znajdzie tu dużo informacji dotyczących rynku polskiego, a w szczególności dane o firmach, które dobrze funkcjonują w nowej rzeczywistości gospodarczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6022 [Magazyn 1], 4448.IX.12 [Magazyn 1], P.6021 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6020.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7285.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 260-270, netogr. s. 271-272. Indeks.
Celem niniejszej książki jest przedstawienie technologii informacyjnej, a w szczególności rozwiązań biznesowych oraz ich znaczenia dla działalności współczesnego przedsiębiorstwa. Całość materiału podzielono na pięć wzajemnie przenikających się rozdziałów. Należy podkreślić, że prezentowane w pracy rozwiązania biznesowe pozwalają na integrację poszczególnych ogniw logistycznego łańcucha dostaw, stając się tym samym dominującym elementem infrastruktury logistycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14419.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15332.IX.11. [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10833 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5150 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
e-Business w Internecie i multimediach / Anna Benicewicz-Miazga. - Warszawa : "Mikom", 2003. - 92,[2] s. : ryc. ; 24 cm.
Książka ma pomóc Czytelnikowi w doborze najwłaściwszych metod wykorzystania nowoczesnych technologii komputerowych. Publikacja stanowi wstęp do zagadnienia biznesu elektronicznego i przegląd najpopularniejszych form wykorzystania Internetu w prowadzeniu działalności gospodarczej. Łączy podstawowe zagadnienia z ekonomii, webmasteringu, reklamy i grafiki sieciowej, a także rozwiązań dla małych i dużych firm. Skierowana jest do osób szukających możliwości wykorzystania Internetu i multimediów w działalności biznesowej, zarówno prowadzonej w ramach własnej działalności gospodarczej, jak i pracowników działów marketingu i ich menadżerów zatrudnionych w większych firmach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2402.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Indeks.
Autor doradza, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje na nowe metody zarabiania przez sieć - współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W książce prezentuje solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzi, którzy skorzystali z jego doświadczenia... i nieźle na tym zarobili.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5458.IX.12 [Magazyn 1], P.4897.IX.12 [Magazyn 1], P.6019 [Magazyn 1], P.6018 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6017.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7284.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 198-203.
W książce omówiono istotę multimediów, składniki tego pojęcia (tekst, dźwięk, grafikę, animację i wideo), ich genezę, historię i typy, a także niezbędne urządzenia i instalacje. Wskazano na rolę poszczególnych elementów i technik w przekazie multimedialnym, szczególną uwagę poświęcając możliwościom zastosowań technologii multimedialnych. Problem przeanalizowano w odniesieniu do specyficznych funkcji przedsiębiorstw: sprzedaży i marketingu, organizacji działalności, wspomagania decyzji, obiegu dokumentów, sprawozdawczości i zarządzania kadrami. W tym kontekście przedstawiono zasady planowania, przygotowania i wygłaszania prezentacji multimedialnych, które w szeroko rozumianej działalności biznesowej są coraz częściej wykorzystywane w szkoleniu personelu, z okazji targów, wystaw, zebrań zarządu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9961 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7505.XV.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8519.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej