Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(64)
Forma i typ
Książki
(63)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(77)
tylko na miejscu
(62)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(35)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(47)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(62)
Autor
Mruk Henryk
(5)
Czubała Anna (1943- )
(3)
Partycki Sławomir (1951- )
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Naumowicz Krystyna
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Sławińska Maria (1946- )
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Armstrong Gary
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Bolland Eric J
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Ciesielski Marek
(1)
Curtis Tony
(1)
Cydejko Ewdokia
(1)
Daniłowska Alina
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Ficoń Krzysztof (1947- )
(1)
Fletcher Frank
(1)
Frankowska Marzena
(1)
Gapińska Dorota
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Hollins Bill
(1)
Jacyna Marianna (1961- )
(1)
Jaworska Barbara (redaktor)
(1)
Jedliński Mariusz
(1)
Jonas Agata
(1)
Kij Andrzej
(1)
Koliński Adam
(1)
Kompanowska Mieczysława
(1)
Konkołowicz-Pniewska Julia
(1)
Korneta Piotr
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kozłowski Remigiusz
(1)
Kramer Teodor (1926- )
(1)
Krawczyk Stanisław
(1)
Krawczyk Stanisław Marian
(1)
Kupiec Leszek (1936- )
(1)
Lambin Jean-Jacques
(1)
Ligaj Magda
(1)
Limański Andrzej
(1)
Makowski Michał
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Michalak Adolf
(1)
Mossakowska Ewa ( -2009)
(1)
Moszyński Michał
(1)
Murphy Paul Regis
(1)
Niedźwiedź Grzegorz (tłumacz)
(1)
Niziński Stanisław (1937- )
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Pindakiewicz Jan
(1)
Pisz Iwona
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Saunders John
(1)
Scarso Slawka G. (1977- )
(1)
Shinkins Sadie
(1)
Sikorski Andrzej
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Smoleń Tomasz
(1)
Squadrilli Luciana
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szpon Jakub
(1)
Sęk Tadeusz (1942- )
(1)
Wagner Natalia
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Welsyng Cezary
(1)
Wessel-Zasadzka Magdalena
(1)
Wiktor Jan Władysław
(1)
Wiktorowska-Jasik Anna
(1)
Wilson Hugh (1962- )
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Wiąckowska Agnieszka
(1)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(1)
Wong Veronica
(1)
Wood Donald F. (1935- )
(1)
Zadrożna Dorota
(1)
Zawiła-Niedźwiecki Janusz
(1)
Zawojska Aldona
(1)
Zielecki Władysław
(1)
Zimon Dominik
(1)
Łapko Aleksandra
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Śliwczyński Bogusław
(1)
Śliżewska Joanna
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Żurek Józef (1941- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(64)
Język
polski
(64)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły branżowe I stopnia
(1)
Technikum
(1)
Temat
MARKETING
(27)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(12)
LOGISTYKA
(3)
Marketing
(3)
USŁUGI
(3)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
Gospodarka magazynowa
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
KRYZYS GOSPODARCZY
(2)
Logistyka
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
BANKI
(1)
COVID-19
(1)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
EKONOMIA
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
Gastronomia
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
HANDEL
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INNOWACJE
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KONKURENCJA
(1)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
Magazynowanie
(1)
Marketing regionalny
(1)
OBRÓT TOWAROWY
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
Obsługa klienta
(1)
Outsourcing
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
(1)
Produkt regionalny
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
REGIONY PRZYGRANICZNE
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
Sieć dystrybucji
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
TRANSPORT
(1)
Towary
(1)
Turystyka kulinarna
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zwinne zarządzanie
(1)
ŁAŃCUCH DOSTAW
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Polska
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(16)
Podręcznik
(11)
PODRĘCZNIKI
(4)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Transport i logistyka
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
dystrybucja
(64)
marketing
(32)
cena
(25)
produkt
(25)
promocja
(17)
komunikacja marketingowa
(16)
logistyka
(15)
badania marketingowe
(10)
segmentacja rynku
(10)
konsument
(9)
strategia marketingowa
(8)
produkcja
(7)
przedsiębiorstwo
(7)
zachowania konsumenckie
(7)
marka
(6)
marketing usług
(6)
obsługa klienta
(6)
plan marketingowy
(6)
reklama
(6)
zarządzanie marketingowe
(6)
informacja marketingowa
(5)
zaopatrzenie
(5)
Internet
(4)
cykl życia produktu
(4)
jakość usług
(4)
konsumpcja
(4)
logistyka gospodarcza
(4)
planowanie marketingowe
(4)
rynek
(4)
system logistyczny
(4)
transport
(4)
zarządzanie
(4)
kontrola marketingowa
(3)
kultura
(3)
otoczenie przedsiębiorstwa
(3)
popyt
(3)
public relations
(3)
usługi
(3)
efektywność
(2)
klient
(2)
komunikacja
(2)
lojalność konsumentów
(2)
magazynowanie
(2)
marketing bezpośredni
(2)
marketing mix
(2)
marketing międzynarodowy
(2)
marketing-mix
(2)
proces logistyczny
(2)
przewaga konkurencyjna
(2)
sieć logistyczna
(2)
sprzedaż
(2)
strategia produktu
(2)
system informacji marketingowej
(2)
usługi logistyczne
(2)
wizerunek
(2)
zarządzanie relacjami
(2)
łańcuch dostaw
(2)
COVID-19
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Polska
(1)
RFID
(1)
audyt marketingowy
(1)
benchmarking
(1)
ceny
(1)
decyzje zakupowe
(1)
dokumentacja
(1)
dostawa
(1)
e-gospodarka
(1)
e-marketing
(1)
e-rozwój
(1)
ekonomia
(1)
etyka
(1)
eurologistyka
(1)
franchising
(1)
gastronomia
(1)
gospodarka magazynowa
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
handel elektroniczny
(1)
identyfikacja towarów
(1)
infrastruktura
(1)
infrastruktura transportowa
(1)
innowacje
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
jakość
(1)
joint venture
(1)
komodalność transportu
(1)
kompetencje
(1)
konkurencja
(1)
konkurencyjność
(1)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(1)
koordynacja
(1)
kreatywność
(1)
kryzys gospodarczy
(1)
kultura organizacyjna
(1)
lider
(1)
logistyka miejska
(1)
logistyka produkcji
(1)
magazyn
(1)
marketing bankowy
(1)
marketing relacji
(1)
64 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 405-410.
Głównym celem pracy jest identyfikacja i charakterystyka rozwoju koncepcji marketingu na rynkach zagranicznych w warunkach postępujących procesów globalizacji i integracji ekonomicznej. W publikacji skoncentrowano się na trzech zasadniczych obszarach tematycznych: - internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa; - marketing w operacjach na rynkach zagranicznych; - strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8977 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10554.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10553.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okł. i s. tyt.: wyd. 10, dotyczy oryginału.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Książka omawia różnego rodzaju systemy zarządzania informacjami, z uwzględnieniem wpływu internetu na logistykę oraz opisu wyzwań, jakich dostarczają technologie informacyjne. Czytelnik pozna najskuteczniejsze metody współpracy z innymi działami w firmie, w tym z marketingiem. Nowością są informacje na temat wpływu decyzji i działań logistycznych na strategiczne wyniki finansowe firmy: dochód netto, zaangażowany kapitał oraz zwrot z zaangażowanego kapitału. Autorzy omawiają także: zaopatrzenie i zarządzanie zapasami, prognozowanie zapotrzebowania, gospodarkę magazynową i lokalizację obiektów magazynowych, zarządzanie dystrybucją i konfigurowanie sieci sprzedaży, zasady zarządzania transportem, marketing w logistyce. Podręcznik napisany przystępnym językiem, stanowi kompletny i rzetelny zbiór narzędzi oraz zasad: prawdziwy niezbędnik każdego profesjonalisty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13039 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.13038.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12583.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest wynikiem konferencji naukowej. Celem projektu była analiza obserwowanego obecnie zjawiska kryzysu finansowego i debata nad strategiami działań w warunkach niekorzystnej koniunktury gospodarczej w krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Książka służy upowszechnianiu wiedzy o nowej ekonomii i społeczeństwie sieciowym oraz nawiązywaniu współpracy badawczej z najbardziej znaczącymi ośrodkami naukowymi w Europie Środkowej i Wschodniej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16825.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reforma 2017.
Bibliografia, netografia na stronach 360-364.
W podręczniku Obsługa magazynów. Część 2. SPL.01 będą dodane następujące treści: - organizacja produkcji (przepływy i procesy logistyczne w produkcji); - normy i procedury oceny jakości (normalizacja w logistyce, normy i procedury oceny zgodności podczas realizacji zadań zawodowych); - dystrybucja i jej elementy (przepływy i procesy logistyczne w dystrybucji, obsługa klienta i etapy obsługi klienta i kontrahentów); - proces magazynowania w centrach dystrybucji (centrum dystrybucji i centrum logistyczne, czynniki wpływające na lokalizację centrum dystrybucji); - dokumentacja w procesach dystrybucji (przepisy prawa dotyczące procedur celnych i dokumentacja celna, zabezpieczanie dokumentacji przeznaczonej do przechowywania); - organizacja pracy małych zespołów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21584.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21583.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Druga część opracowania jest poświęcona zagadnieniom planowania i sterowania procesami logistycznymi. Rozdział szósty przedstawia wiedzę z zakresu funkcjonowania systemów informatycznych i telematyki w systemach logistycznych. W rozdziale siódmym, przedstawiono usystematyzowane metody planowania logistycznego. Rozdział ósmy jest poświęcony prezentacji na przykładzie wzorowanym na praktyce kompleksowego podejścia do planowania produkcji i zarządzania przepływami w przedsiębiorstwie produkcyjnym. W rozdziale dziewiątym przedstawiono zaawansowane modele planowania logistycznego wykorzystywane w praktyce przedsiębiorstw. Rozdział dziesiąty przedstawia przykłady funkcjonowania logistyki w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13032 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13031.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12283.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy logistyki / Stanisław Krawczyk. - Wydanie II zmienione i poszerzone. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 605 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 587-597.
Publikacja skierowana jest głównie do studentów kierunków i specjalności logistycznych. Może też stanowić wsparcie dla osób na co dzień zarządzających wytwarzaniem produktów i ich dystrybucją w przedsiębiorstwach. Zawartość książki jest merytorycznie spójna z wykładami głoszonymi przez autora na kierunkach logistycznych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, w Międzynarodowej Wyższej Szkole Logistyki i Transportu we Wrocławiu oraz na Uniwersytecie Zielonogórskim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18189.IX.14 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20115.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20114.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 485-488. Indeks.
Podręcznik akademicki do przedmiotu "badania marketingowe", przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych, zawierający kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przykładami pochodzącymi z polskiej praktyki gospodarczej. Największymi atutami podręcznika są: uwzględnienie najnowszych badań, przykłady pochodzące z polskich firm, kompleksowe podejście, przejrzysta struktura i jasność wykładu, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11639.IX.16.1 [Magazyn 1], P.11641 [Magazyn 1], P.11640 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11638.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12854.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 351-360.
Celem przygotowanego podręcznika jest zaprezentowanie najważniejszych zasad oraz technik marketingowych służących zwiększaniu skuteczności działania przedsiębiorstwa na rynku. Przesądziło to o treści podręcznika, w którym definiowane koncepcje, strategie oraz trendy zostały zilustrowane wieloma przykładami praktycznymi. Ich zadaniem jest ułatwienie rozumienia zasad marketingu, a zarazem pobudzenie do kreowania własnych rozwiązań. W naszym przekonaniu zawarte w podręczniku treści mogą być użyteczne zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych, także technicznych, humanistycznych i artystycznych, jak i dla osób działających w praktyce, czyli pracowników przedsiębiorstw oraz instytucji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14877.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15690.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały do wykładu z podstaw marketingu na kierunku "Administracja", wykonane na zlecenie Wyższej Szkoły Biznesu w Pile. Publikacja składa się z trzech rozdziałów zawierających wyjaśnienie istoty marketingu, jego usług i zadań w administracji lokalnej. Każdy z nich kończy się pytaniami sprawdzającymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5049.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 4 zm. - Kraków : Instytut Marketingu, 2004. - 437 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Marketing jest dzisiaj istotnym składnikiem filozofii świata interesów, podstawową orientacją menedżerską oraz zbiorem rynkowych narzędzi zarządzania. Polega ona na sposobie myślenia i działania, który wykorzystuje zespół metod oraz instrumentów poznawania i kształtowania zewnętrznego otoczenia przedsiębiorstwa, a także jego organizacji, dla osiągania sukcesów na rynku. Książka traktuje o tym, jak dokonywać wyboru koncepcji konkurencyjnego zachowania się na rynku i jak kształtować wizerunek firmy jako wartość rynkową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3943 [Magazyn 1], P.3940 [Magazyn 1], P.2466 [Magazyn 1], P.3942 [Magazyn 1], P.3941 [Magazyn 1] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2467.IX.16 [Wypożyczalnia C], P.3939.IX.16 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2465.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla całej sfery usług. Autorzy omawiają w niej szczegółowo takie tematy, jak: - charakterystyczne cechy usług i rynku usług, - zarządzanie marketingiem w firmie usługowej, - segmentacja rynku usług, - jakość usług, - proces świadczenia usług, - polityka kształtowania cen usług, dystrybucja i promocja usług, - rola personelu w marketingu firmy usługowej. Obecne wydanie jest uaktualnione i poszerzone o zagadnienia związane z e-ustugami, promocją w Internecie, z rozwojem portali społecznościowych oraz ze współczesnymi formami reklamy. Książka obejmuje szeroki zasób wiedzy z dziedziny marketingu usług wymagany na poziomie akademickim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6284 [Magazyn 1], P.6282 [Magazyn 1], P.6281 [Magazyn 1], P.6283 [Magazyn 1], P.5276.IX.16.5 [Magazyn 1], P.6285 [Magazyn 1] (6 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7376.IX.16.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6550.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydana po korekcie drukarskiej w 2002 roku
Marketing jest praktyczną dziedziną ludzkiej działalności gospodarczej. Zmianom w życiu gospodarczym towarzyszy rozwój metod i technik działań marketingowych, który przebiega w sposób naturalny zgodnie z przesłankami rozwoju myśli marketingowej. Autorzy poszczególnych rozdziałów książki pragną przybliżyć istotę współczesnego marketingu, jego działanie i problemy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1372.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. nauk. Henryk Mruk. - Wydanie 2 zmienione. - Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 1999. - 349, [2] strony : rysunki, tabele ; 25 cm.
Podręcznik omawia podstawowe reguły marketingowe, które charakteryzują się wysoką użytecznością praktyczną. Niezależnie od omawianych klasyfikacji, objaśnianych pojęć czy przedstawianych metod oraz instrumentów marketingowych, prezentowane są przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Zawarte w podręczniku rozważania bazują na doświadczeniach praktycznych zespołu autorskiego, literaturze przedmiotu, a także bezpośrednich kontaktach z różnymi ośrodkami naukowymi na świecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 541.IX.16 [Magazyn 2], P.1749.IX.16 [Magazyn 1], P.833.IX.16 [Magazyn 1], P.832.IX.16 [Magazyn 1], P.1750.IX.16 [Magazyn 1], P.1747.IX.16 [Magazyn 1], P.831.IX.16 [Magazyn 1] (7 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1748.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 540.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały do wykładu z podstaw marketingu, wykonane na zlecenie Wyższej Szkoły Biznesu w Pile. Zawierają osiem rodziałów, dotyczących: gospodarki rynkowej, marketingu i jego strategii. Każdy z nich kończy się pytaniami sprawdzającymi stan wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5287.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony [386-392].
Celem książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Jej głównym walorem są liczne przykłady praktycznych działań, ułatwiające zrozumienie i stosowanie przedstawionych zagadnień. Z podręcznika skorzystają również i ci, którzy stawiają pierwszy krok w zgłębianiu tajników marketingu i ci, którzy chcą poszerzyć wiedzę oraz skorelować ją z praktyką działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.75.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [386-392].
Celem książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Jej głównym walorem są liczne przykłady praktycznych działań, ułatwiające zrozumienie i stosowanie przedstawionych zagadnień. Z podręcznika skorzystają również i ci, którzy stawiają pierwszy krok w zgłębianiu tajników marketingu i ci, którzy chcą poszerzyć wiedzę oraz skorelować ją z praktyką działania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8904 [Magazyn 1], 10456.IX.16 [Magazyn 1], P.8903.IX.16 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8905.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10455.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach.
Marketing. Podręcznik akademicki to nowa pozycja na rynku wydawniczym, w której autorzy w zrozumiały, bardzo przystępny sposób wyjaśniają istotę i znaczenie współczesnego marketingu. Niewątpliwym wyróżnikiem podręcznika jest to, że zawarte w nim rozważania często odnoszą się do najnowszych trendów i procesów rynkowych, w tym gospodarki cyfrowej, nowych technologii czy zachowań nabywców w internecie. Na uwagę zasługuje też szeroko opisana społeczna rola marketingu, która nawiązuje do zagadnienia zrównoważonej konsumpcji przez nabywców, a także zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18699.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22718.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22717.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach)
Głównym celem tej pracy jest identyfikacja i analiza podstawowych podejść teoretyczno-metodycznych, w tym wybranych, najważniejszych metod badawczych używanych w badaniach naukowych oraz stosowanych, prowadzonych w dyscyplinie naukowej (w nauce o marketingu i rynku), a w szczególności w jego specjalności badawczej zarządzanie marketingowe. Z uwagi na to, że podstawowymi obiektami badań tej specjalności czy inaczej subdyscypliny marketingu są systemy marketingowe przedsiębiorstwa oraz organizacji non-profit, a ściślej podsystemy zarządzania marketingowego tych podmiotów gospodarczych, rozpoznanie nasze musiało objąć przede wszystkim metodykę badań tych obiektów, a więc koncepcji zarządzania marketingowego, strategii marketingowych, programów operacyjnych realizacji tych strategii itp.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5141.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i popr. - Kraków : Instytut Marketingu, 2001. - 436 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Marketing jest sumą pewnej praktycznej wiedzy i umiejętności, stanowiących o profesjonalnych atutach przedsiębiorcy i menedżera. Jako dyscyplina aplikacyjna uczy on, jak należy wywoływać, ułatwiać i przeprowadzać transakcje. Tym właściwościom marketingu podporządkowano układ książki, który odzwierciedla logikę działania przedsiębiorstwa na rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1116 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1115.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Podręcznik odzwierciedla zmiany zachodzące w polskiej gospodarce oraz stały postęp wiedzy z dziedziny marketingu. Autorzy omówili w nim: istotę i znaczenie marketingu, zachowania rynkowe nabywców, segmentację rynku, problematykę produktu, cen, dystrybucji i komunikacji marketingowej, informacyjne podstawy decyzji marketingowych oraz zagadnienia zarządzania marketingiem. Na końcu każdego rozdziału są zamieszczone bibliografia i pytania kontrolne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12439 [Magazyn 1], P.12437.IX.16 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12438.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13585.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej