Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(32)
Forma i typ
Książki
(32)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(34)
tylko na miejscu
(31)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(21)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(15)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(31)
Autor
Gierszewska Grażyna
(4)
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Berliński Lechosław
(1)
Białas Tomasz (1964- )
(1)
Boydell Tom
(1)
Czapiewski Mirosław (1963- )
(1)
Dancewicz Bożena
(1)
DeCenzo David A
(1)
Dolaty Stanisława
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gołaszewska-Kaczan Urszula
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Jurek-Stępień Stefania
(1)
Kisiel Wiktor
(1)
Korczyn Aleksander
(1)
Kot Janusz
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowal Witold
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Leary Malcolm
(1)
Lisiński Marek
(1)
Luecke Richard
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Obłój Krzysztof (1954- )
(1)
Oruba Norbert
(1)
Pierścionek Zdzisław
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Robbins Stephen P. (1943- )
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Rutkowski Ireneusz
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Sargeant Adrian
(1)
Strahl Danuta
(1)
Strzyżewska Marianna
(1)
Styś Aniela
(1)
Szmidt Henryk
(1)
Towarnicka Halina
(1)
Westwood John (1947- )
(1)
Wood Marian Burk
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Wrzosek Wojciech
(1)
Wójcik Leszek
(1)
Łuczak Maciej
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(26)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(14)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(7)
MARKETING
(6)
ZARZĄDZANIE
(6)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(5)
ANALIZA STRATEGICZNA
(3)
GOSPODARKA TERENOWA
(2)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(1)
KADRY
(1)
KONKURENCJA
(1)
KSZTAŁCENIE USTAWICZNE
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
PLANOWANIE REGIONALNE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PORADNIKI
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
SZKOLENIE WEWNĄTRZZAKŁADOWE
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Podręcznik
(3)
PODRĘCZNIKI
(2)
PORADNIKI
(2)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
analiza SWOT
(32)
przedsiębiorstwo
(13)
analiza strategiczna
(7)
strategia
(7)
planowanie strategiczne
(6)
zarządzanie strategiczne
(6)
marketing
(4)
zarządzanie
(4)
biznesplan
(3)
badania marketingowe
(2)
cena
(2)
cykl życia produktu
(2)
kontrola
(2)
marka
(2)
marketing bezpośredni
(2)
misja firmy
(2)
motywowanie pracowników
(2)
otoczenie przedsiębiorstwa
(2)
plan marketingowy
(2)
planowanie
(2)
podejmowanie decyzji
(2)
produkt
(2)
przywództwo
(2)
reklama
(2)
rozwój regionalny
(2)
strategia marketingowa
(2)
struktura organizacyjna
(2)
wizja firmy
(2)
zarządzanie zmianą
(2)
analiza konkurencji
(1)
analiza marketingowa
(1)
analiza portfelowa
(1)
benchmarking
(1)
coaching
(1)
działalność operacyjna
(1)
edukacja
(1)
efektywność pracowników
(1)
firma
(1)
fuzja
(1)
globalizacja
(1)
inwestycje
(1)
kanały marketingowe
(1)
klaster
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konkurencja
(1)
konkurencyjność
(1)
kontrola marketingowa
(1)
kontrola strategiczna
(1)
kultura organizacji
(1)
kultura organizacyjna
(1)
majątek komunalny
(1)
marketing mix
(1)
marketing społeczny
(1)
marketing-mix
(1)
media społecznościowe
(1)
mentoring
(1)
metody oceny
(1)
metody pomiaru
(1)
negocjacje
(1)
organizacja
(1)
organizacje non-profit
(1)
otoczenie organizacji
(1)
outsourcing
(1)
partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
plan strategiczny
(1)
planowanie marketingowe
(1)
portal społecznościowy
(1)
potencjał przedsiębiorstwa
(1)
promocja
(1)
przedsiębiorczość
(1)
public relations
(1)
rekrutacja pracowników
(1)
rozwiązywanie konfliktów
(1)
rozwój lokalny
(1)
satysfakcja klienta
(1)
segmentacja rynku
(1)
sieci przedsiębiorstw
(1)
social media
(1)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(1)
sprzedaż
(1)
strategia komunikacji
(1)
strategia rozwoju
(1)
szkolenie
(1)
służba zdrowia
(1)
technika informacyjna
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
zachowania organizacyjne
(1)
zarządzanie gminą
(1)
zarządzanie innowacjami
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zarządzanie karierą
(1)
zarządzanie personelem
(1)
zarządzanie produkcją
(1)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
zarządzanie przez cele
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
zaufanie organizacyjne
(1)
zespół pracowniczy
(1)
łańcuch wartości
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Dynamiczne zmiany w gospodarce, spowodowane szybkim rozwojem technicznym i technologicznym oraz wzrost konkurencji, zmuszają podmioty gospodarcze do nieustannego przystosowywania się do nowych warunków prowadzenia działalności. Przedsiębiorstwo, które zamierza utrzymać lub umocnić swoją pozycję na rynku musi stale dostosowywać się do wciąż zmieniającej się sytuacji rynkowej oraz potrzeb i wymagań konsumentów. Coraz większa konkurencja, zróżnicowanie rynku oraz zmienna sytuacja gospodarcza i związane z tym ryzyko, stanowią imperatywy zmuszające przedsiębiorstwo do podejmowania wciąż nowych wyzwań i dokonywania zmian w jego działaniu. Strategia jest podstawowym instrumentem zarządzania przedsiębiorstwem i odgrywa zasadniczą rolę w jego funkcjonowaniu. Strategia przedsiębiorstwa musi być nastawiona także na ciągły rozwój firmy oraz wprowadzanie innowacji, stąd też ma kluczowe znaczenie w osiąganiu sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2804 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4427.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Autor przybliża zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowiada, jak budować w nich silne marki. Z publikacji dowiadujemy się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22508.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22507.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Autor starał się połączyć doświadczenia praktyków działających w poszczególnych działach sektora non profit z dostępnymi wynikami badań akademickich, proponuje konkretne rozwiązania marketingowe, dzięki którym można znacznie poprawić skuteczność działań organizacji non profit i zwiększyć ich wpływ na otoczenie, w którym funkcjonują. Opisuje również zasady postępowania przy ubieganiu się o dofinansowanie oraz omawia sposoby uzyskiwania wsparcia finansowego od darczyńców indywidualnych i komercyjnych. Radzi, w jaki sposób prowadzić skuteczne kampanie informacyjne, a także kampanie marketingu społecznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6345 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5179.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik, który w kompleksowy sposób ujmuje problematykę marketingu. Obecne wydanie zostało rozszerzone o kilka nowych tematów, takich jak marketing bezpośredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. Co więcej, w książce omówiono doświadczenia przedsiębiorstw z ostatnich lat. Jest to wynik licznych kontaktów międzynarodowych, a także ścisłych związków Autorów z wieloma firmami. W nowej wersji podręcznika zostały zachowane te rozwiązania metodyczne, które potwierdziły swoją wartość w dotychczasowych doświadczeniach dydaktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5959.IX.16 [Magazyn 1], P.5960 [Magazyn 1], P.5957 [Magazyn 1], P.5963 [Magazyn 1], P.5958 [Magazyn 1], P.5962 [Magazyn 1], P.5961 [Magazyn 1], 7265.IX.16 [Magazyn 1] (8 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5956.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7266.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 365-377. Indeks.
Planowanie strategiczne to dzisiaj kluczowa funkcja zarządzania. Menedżerowie muszą posiąść umiejętność przewidywania przyszłej pozycji firmy, brać pod uwagę różne opcje rozwoju, identyfikować zewnętrzne i wewnętrzne czynniki sukcesu, umieć oceniać i ograniczać ryzyko, a także przedsiębiorcze wykorzystywać szansę. Dostosowywanie się do zmian zewnętrznych wymaga jasnego określenia perspektyw rozwoju firmy w sposób zintegrowany z podmiotami w otoczeniu oraz odpowiednich koncepcji zarządzania opartych na wizji przyszłości.Takie podejście da funkcjonowania i rozwoju nowoczesnego przedsiębiorstwa zostało zaprezentowane w niniejszej książce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9239.IX.6 [Magazyn 1], P.14397 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14396.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10964.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 491-503 i przy rozdz.
Publikacja przybliża Czytelnikowi tematykę zarządzania strategicznego. Zawarto w niej zagadnienia podstawowe, kwestie związane z konkurencyjnością, a także strategie, koncepcje ich tworzenia, metody oceny i sposoby wdrażania na wszystkich szczeblach organizacji. Książka została wzbogacona o tematy, takie jak: strategie tworzenia i rozwoju sieci, outsourcing, sieci klastrowe, organiczna koncepcja zarządzania strategicznego, strategiczna karta wyników, zarządzanie wiedzą i technologią oraz systemy zarządzania strategicznego. Autor dostarcza Czytelnikowi zweryfikowaną, zaawansowaną wiedzę w dziedzinie zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie. Oprócz podstawowych wiadomości prezentuje nowe koncepcje zarządzania strategicznego, które są odpowiedzią na wzrost ryzyka i niepewności działania przedsiębiorstw, nowe technologie informacyjne oraz na nowe warunki umiędzynarodowienia przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11648 [Magazyn 1], P.11647 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11646.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12857.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Sukces w biznesie to połączenie kilku elementów: dobrego pomysłu na biznes, zorganizowania go w formie firmy i fachowego zarządzania nią w burzliwych czasach. Książka traktuje o tym ostatnim. Wskazuje, co jest istotą zarządzania, jak wazny jest kontekst, w jakim sie ono odbywa, jakie umiejętności i narzędzia pomagają menedżerom w ich codziennej pracy oraz jak rozwiązywać typowe problemy firmy. Intencją autorów jest dostarczenie czytelnikowi wiedzy z zakresu zarządzania przydatnej w codziennym zyciu, która powinna stanowić inspirację w poszukiwaniu własnej recepty na sukces w biznesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14083.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk. - Wyd. 1 (dodr.). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, cop. 2005. - XXXI, [1], 754, [2] s. : il. ; 27 cm.
"Marketing”, fundamentalne dzieło Kotlera ukazuje się od ponad trzydziestu lat, nieustannie wzbudzając emocje oraz stanowiąc źródło wiedzy o marketingu. Podstawą tego wydania jest najaktualniejsza, zmieniona i uzupełniona jedenasta edycja amerykańska z 2003 roku. Choć to od dawna podstawowy podręcznik, autor wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i umiejętnością przewidywania. Prezentując najnowsze pojęcia, teorie i strategie, kładzie nacisk na dostosowanie marketingu do warunków prowadzenia działalności gospodarczej. Umiejętne połączenie teorii z praktyką sprawia, że dzieło Kotlera jest nadal aktualne i żywe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3935 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3934.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 359-364. Indeks.
Nowoczesny podręcznik akademicki, w którym autor w jasny i przystępny sposób wyjaśnia zawiłe kwestie związane z zarządzaniem przedsiębiorstwem, sięgając po przykłady zaczerpnięte z polskiej gospodarki, co pozwala czytelnikowi na lepsze zrozumienie praktycznego wykorzystania przedstawionych zagadnień. Dużą zaletą książki jest jej struktura, w której zostały wyodrębnione pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studia przypadków, umożliwiające łatwe powtórzenie materiału. Podręcznik jest podzielony na 14 rozdziałów-wykładów, w których autor omawia m.in.: teorie zarządzania, społeczny kontekst działania przedsiębiorstwa, środowisko przedsiębiorstwa, proces podejmowania decyzji, planowanie, organizowanie, zarządzanie kadrami, zachowania organizacyjne, przewodzenie, przedsiębiorczość, kontrolowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13337 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13336.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14342.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy podręcznika szczegółowo rozważają wyzwania stojące przed kierownikami w XXI w., wykazując się przy tym zwięzłym stylem, skupieniem uwagi na zagadnieniach istotnych dla czytelnika oraz umiejętnością doboru odpowiednich przykładów i rysunków ożywiających prezentowane koncepcje. Układ książki oparto na czterech tradycyjnych funkcjach zarządzania - planowaniu, organizowaniu, przewodzeniu i kontroli. Ponadto został on uzupełniony tematami, z którymi kierownicy mają współcześnie do czynienia, oraz trzema mpodułami zawierającymi zarówno opis rozwoju teorii zarządzania i popularnych technik ilościowych wykorzystywanych dziś w działalności gospodarczej, jak i informacje dotyczące karier kerowniczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12713 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1860.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej