Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Dostępność
tylko na miejscu
(26)
dostępne
(12)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(9)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(26)
Autor
Czerska Małgorzata
(2)
Wawak Sławomir
(2)
Bednarek Mariusz
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Brilman Jean (1939- )
(1)
Bugdol Marek
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Dahlgaard Jens J
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Gajda Lesław
(1)
Gitling Maciej
(1)
Grzenkowicz Nikodem
(1)
Hernas Adam (1947- )
(1)
Kanji Gopal K
(1)
Konarzewska-Gubała Ewa
(1)
Kristensen Kai
(1)
Kłak Dariusz
(1)
Matuszak-Flejszman Alina
(1)
Myszewski Jan M
(1)
Obora Hubert
(1)
Schauz Ewa
(1)
Steinbeck Hans H
(1)
Szczepańska Katarzyna
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Szymańska Katarzyna (nauki o zarządzaniu)
(1)
Słowiński Bronisław
(1)
Wasilewski Lesław
(1)
Weiss Elżbieta (1950- )
(1)
Więcek Jan
(1)
Węgrzyn Bogusław Antoni
(1)
Ćwiklicki Marek
(1)
Łańcucki Jerzy
(1)
Łuczak Jacek
(1)
Żemigała Marcin
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Temat
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(20)
ZARZĄDZANIE
(6)
KADRY
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
BENCHMARKING
(1)
CONTROLLING
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
TQM
(26)
zarządzanie jakością
(18)
benchmarking
(8)
ISO 9000
(6)
jakość
(5)
reengineering
(5)
outsourcing
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
Lean Management
(3)
przywództwo
(3)
zarządzanie
(3)
zarządzanie wiedzą
(3)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(3)
ISO 14000
(2)
QFD
(2)
TBM
(2)
audyt
(2)
controlling
(2)
kultura organizacyjna
(2)
organizacja
(2)
organizacja wirtualna
(2)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(2)
BPR
(1)
ISO 10000
(1)
ISO 18000
(1)
ISO 9001
(1)
Six Sigma
(1)
TQC
(1)
brainstorming
(1)
efektywność
(1)
ekonomika jakości
(1)
historia
(1)
innowacje
(1)
insourcing
(1)
jakość pracy
(1)
jakość produktu
(1)
kadra kierownicza
(1)
kapitał ludzki
(1)
kierowanie
(1)
klient
(1)
kompetencje kierownicze
(1)
konflikt społeczny
(1)
kultura
(1)
logistyka
(1)
marketing
(1)
marketing relacji
(1)
menedżer
(1)
motywacja
(1)
negocjacje
(1)
ocena pracowników
(1)
organizacja sieciowa
(1)
organizacja ucząca się
(1)
orientacja na klienta
(1)
outplacement
(1)
podejmowanie decyzji
(1)
podejście procesowe
(1)
podejście systemowe
(1)
proces pracy
(1)
przedsiębiorstwo sieciowe
(1)
samoocena
(1)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(1)
standardy
(1)
system zarządzania
(1)
system zarządzania jakością
(1)
systemy zarządzania
(1)
teoria
(1)
time based management
(1)
wynagrodzenie
(1)
zarządzanie procesami
(1)
zarządzanie relacjami
(1)
zarządzanie talentami
(1)
zintegrowany system zarządzania
(1)
zmienność
(1)
środowisko pracy
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 403-421. Indeks.
Książka stanowi kompendium metod i technik zarządzania przydatnych współczesnym organizacjom. Składa się z 23 bloków tematycznych, ułożonych alfabetycznie. Każdy rozdział obejmuje syntetyczne omówienie teoretycznych podstaw wybranej metody lub techniki zarządzania, wykaz literatury podstawowej i uzupełniającej, listę pytań i poleceń, a także ćwiczenia do wykonania. W rozdziale pierwszym wyjaśniono, czym są metody i techniki zarządzania, zaprezentowano ich ewolucję, definicje i klasyfikacje. Jest on wprowadzeniem do następnych 22 rozdziałów stanowiących trzon książki. Kolejno opisano w nich następujące metody i techniki zarządzania: audyt, benchmarking brainstorming, controlling w organizacjach gospodarczych, diagramy Ishikawy i Pareto, Just in Time, Lean Management, macierz BCG, macierz Hofera, macierz McKinseya, marketing mix, metodę cyklu życia produktu, outsoursing, PEST, pięć sił Portera, reengeneering, Six Sigma, startegiczną kartę wyników, SWOT, TBS, TQM oraz zarządzanie przez delegowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14906.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15715.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to podręcznik prezentujący najnowocześniejsze zasady i sposoby zarządzania przedsiębiorstwem przy założeniu, że cele przedsiębiorstwa muszą uwzględniać interesy: akcjonariuszy, pracowników, klientów i społeczeństwa. Autor skoncentrował się na najważniejszych kwestiach (finansowych, marketingowych, personalnych), prezentując je m.in. w obszarach zarządzania: strategicznego, jakością, projektami, sieciowego, zmianami, procesami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1856.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Człowiek staje w centrum zainteresowania nauki i praktyki zarządzania. Zaczyna być postrzegany w kategoriach kapitału ludzkiego, mogącego przynosić wielką wartość dodaną organizacji. Głównym celem publikacji jest prezentacja poglądów różnych środowisk naukowych na zarządzanie zasobami ludzkimi, a przez to inicjacja przemyślenia roli i miejsca człowieka w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12156.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 455-473.
Książka przedstawia przydatność zasad zarządzania jakością w ocenie praktyki zarządzania. W części pierwszej zostały przedstawione charakterystyki normatywnego i kompleksowego zarządzania jakościąz uwzględnieniem podstaw ich rozwoju, wspólczesnych podejść i modeli. Część druga została poświęcona rozwojowi zasad zarządzania jakością. Część trzecia dotyczy normatywnych metod oceny zarządzania jakością. Część czwarta jest autorską propozycją oceny realizacji zasad zarządzania jakością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14135 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14134.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14995.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
„Celem monografii jest wdrożenie Czytelników do myślenia kategoriami koncepcji za-rządzania oraz pokazanie istoty kierunków ich rozwoju. Głównym kryterium doboru materiału prezentowanego w monografii była chęć zaprezentowania takiego zestawu koncepcji, które obejmowałyby koncepcje już dziś uznawane za klasyczne ale wciąż jeszcze wykorzystywane oraz koncepcje nowoczesne, będące efektem wprowadzania nowych podejść w naukach za-rządzania. W prezentowanej monografii przeważa podejście zarządcze do implementacji koncep-cji zarządzania. Autorki starają się łączyć myśl teoretyczna z sytuacjami występującymi w praktyce funkcjonowania organizacji. Poznanie problematyki zawartej w monografii może być pomocne w procesach zarzą-dzania przedsiębiorstwem i podejmowania codziennych decyzji. Monografia jest w szczegól-ności adresowana do studentów i doktorantów kierunków zarządzania i ekonomii uczelni róż-nych typów, a przede wszystkim uniwersytetów, osób podnoszących kwalifikacje z tego za-kresu oraz menedżerów pragnących pogłębić swoją wiedzę na temat koncepcji zarządzania.” Z Przedmowy Agnieszki Bitkowskiej i Elżbiety Weiss
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16165.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 313-324.
Współczesne organizacje składają się z wzajemnie ze sobą połączonych części (systemów), w których czynnik ludzki jest najważniejszy, bowiem realizuje wspólne określone cele dla powodzenia organizacji jako całości. W niniejszym opracowaniu punktem odniesienia jest człowiek. Praca przedstawia organizację jako system społeczny, prezentuje wybrane kierunki organizacji procesów pracy, zagadnienie stosunków międzyludzkich i konfliktów w pracy, władzy i przywództwa w organizacji, odnosi się do kultury organizacyjnej oraz etycznego wymiaru zarządzania organizacjami. Podejmowana problematyka książki ma charakter interdyscyplinarny, występuje w niej bowiem problematyka socjologiczna, psychologiczna, ekonomiczna czy nauk o zarządzaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12883.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13992.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck)
Podręcznik akademicki do nowego - wprowadzonego zgodnie z wytycznymi procesu bolońskiego - obowiązkowego przedmiotu, pt.: Koncepcje Zarządzania. Jego celem jest wyposażenie studentów w kanon usystematyzowanej wiedzy na temat klasycznych i współczesnych koncepcji zarządzania. Praca składa się z dziewięciu części, w których Autorzy prezentują: klasyczne koncepcje zarządzania (szkoły: klasyczną, humanizacyjną i systemową), neoklasyczne idee kształtowania się koncepcji zarządzania, uwarunkowania funkcjonowania współczesnych organizacji i wynikające z nich paradygmaty współczesnych koncepcji zarządzania, koncepcje zorientowane na jakość (TQM, Six Sigma), ewolucyjne i radykalne podejście do zmian w organizacji (Kaizen, Reengineering), koncepcje zorientowane na klienta (Marketing, CRM), koncepcje zorientowane na współdziałanie (Organizacja sieciowa i wirtualna), koncepcje wyszczuplania organizacji (Lean Management, Outsourcing), koncepcje zorientowane na wiedzę (Knowledge Management, Organizacja ucząca się, Zarządzanie innowacjami).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10884.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej