Sorting
Source
Books
(5)
Form of Work
Książki
(5)
Status
only on-site
(5)
Branch
Biblioteka Główna. Czytelnie
(5)
Author
Borys Tadeusz (1945- )
(4)
Bartniczak Bartosz
(1)
Brzozowski Tomasz
(1)
Poskrobko Bazyli
(1)
Prokopowicz Danuta
(1)
Rogala Piotr
(1)
Zaremba-Warnke Sabina
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
EKOROZWÓJ
(4)
OŚWIATA
(3)
EDUKACJA EKOLOGICZNA
(1)
EDUKACJA EKONOMICZNA
(1)
EPIDEMIOLOGIA
(1)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(1)
PODRÓŻNICTWO
(1)
PORZĄDEK SPOŁECZNY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
ROŚLINY TRUJĄCE
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
ZWIERZĘTA JADOWITE
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Genre/Form
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(4)
Słowo kluczowe
ekorozwój
(4)
rozwój zrównoważony
(4)
edukacja ekologiczna
(2)
ochrona środowiska
(2)
edukacja
(1)
edukacja ekonomiczna
(1)
epidemiologia
(1)
etyka
(1)
jakość życia
(1)
konsumpcjonizm
(1)
media masowe
(1)
podróżowanie
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
rośliny trujące
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
szczepienia profilaktyczne
(1)
turystyka
(1)
zagospodarowanie przestrzenne
(1)
zarządzanie środowiskowe
(1)
zwierzęta jadowite
(1)
ład społeczny
(1)
5 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 239-246. Indeks.
Książka poświęcona jest medycynie podróży, młodej gałęzi wiedzy medycznej. Niedostateczny dostęp do diagnostyki determinuje trudności terapeutyczne. W publikacj poruszono nastepujące zagadnienia: wybrane choroby jako ryzyko podróży, zatrucia roślinami i produktami roślinnymi, zatrucia grzybami, zatrucia jadami i truciznami zwierzęcymi. Do treści dołączono słownik nazw obcych oraz fotografie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11931.XVIII.1.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Edukacja dla zrównoważonego rozwoju ; t. 4)
Na grzb. wyłącznie tyt. całości. Materiały z konf., październik 2009, Piechowice.
Bibliogr. przy ref.
W tomie IV przedstawiono rolę i znaczenie edukacji ekologicznej w kształtowaniu ładu środowiskowego i przestrzennego. Zgodnie z przyjętą konwencją wszystkich publikacji z cyklu Edukacja dla zrównoważonego rozwoju, w tomie IV przedstawiono również przykłady programów nauczania dla ładu środowiskowego i przestrzennego. Książka jest skierowana do wszystkich ekoedukatorów, prowadzących działania zarówno w ramach edukacji formalnej jak i nieformalnej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11852.XVII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Edukacja dla zrównoważonego rozwoju ; t. 1)
Opis wg okł. Na grzb. wyłącznie tyt. całości. Materiały z konf., październik 2009, Piechowice.
Tekst częśc. tł. z niem.
Bibliogr. przy ref.
W tomie I dotyczącym edukacji dla ładu zintegrowanego, obecnie podstawowej wykładni istoty nowego paradygmatu rozwoju, zawarto artykuły problemowe oceniające zaawansowanie realizacji celów i zadań ogłoszonej przez ONZ na lata 2005-2014 Dekady Edukacji dla Zrównoważonego Rozwoju i europejskiej strategii realizacji celów Dekady. Ocena polskiego systemu edukacyjnego z punktu widzenia realizacji jej założeń na tle doświadczeń innych krajów europejskich, zwłaszcza niemieckich, jest szczególnym przedmiotem zainteresowania autorów publikacji zamieszczonych w tym tomie. Publikacja adresowana jest do wszystkich zainteresowanych edukacją dla nowego paradygmatu rozwoju, nie tylko w jej formalnym wydaniu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11849.XVII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Edukacja dla zrównoważonego rozwoju ; t. 3)
Na grzb. wyłącznie tyt. całości. Materiały z konf., październik 2009, Piechowice.
Bibliogr. przy ref.
W tomie III zaprezentowano fakty i poglądy dotyczące wybranych zagadnień związanych z edukacją dla zrównoważonego rozwoju społecznego. Przedstawiono istotę ładu społecznego oraz podstawy aksjologiczne edukacji - problemy aksjologii rozwoju w programach kształcenia, problem "rozmytej" aksjologii w systemach edukacyjnych oraz niełatwe dylematy związane z konfrontacją rozszerzonej wizji edukacji dla zrównoważonego rozwoju z egocentryczną rzeczywistością.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11851.XVII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Edukacja dla zrównoważonego rozwoju ; t. 2)
Na grzb. wyłącznie tyt. całości. Materiały z konf., październik 2009, Piechowice.
Bibliogr. przy ref.
W tomie II pokazano jak edukować ludzi gospodarki, aby zrozumieli co oznacza zrównoważony rozwój w sferze gospodarczej, w małym i dużym przedsiębiorstwie, na stanowisku pracy i w procesie zarządzania. Wskazano również jak pobudzić ludzi do myślenia o przyszłości, o tym, że następne pokolenia także będą musiały żyć nie gorzej od obecnego i rozwijać gospodarkę, a jednoczesnie mieć nie gorsze od teraźniejszych przyrodnicze warunki bytu. Każdy, kto pracuje w sferze gospodarczej lub na rzecz tej sfery powinien zapoznać się z jej treścią. Lekturę tomu szczególnie polecamy nauczycielom akademickim i studentom na wszystkich kierunkach "gospodarczych".
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11850.XVII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again