Sorting
Source
Books
(4)
Form of Work
Książki
(4)
Status
only on-site
(4)
available
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Author
Grochowski Robert (politologia)
(1)
Jeziński Marek
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Seklecka Aleksandra
(1)
Sobczak Jacek
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
INTERNET
(2)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(2)
KOMUNIKACJA POLITYCZNA
(1)
PRAWO PRASOWE
(1)
REKLAMA
(1)
Słowo kluczowe
prawo prasowe
(4)
Internet
(2)
środki masowego przekazu
(2)
dziennikarstwo alternatywne
(1)
dziennikarstwo internetowe
(1)
dziennikarstwo obywatelskie
(1)
etyka
(1)
komunikacja polityczna
(1)
marketing zaangażowany społecznie
(1)
media masowe
(1)
prawo
(1)
prawo autorskie
(1)
prawo wspólnotowe
(1)
reklama
(1)
rzeczywistość medialna
(1)
telewizja
(1)
4 results Filter
Book
In basket
(Komentarz / Wolters Kluwer Polska)
Form of Work
Subject
Słowo kluczowe
Bibliogr. s. 907-937. Indeks
Ustawa - Prawo Prasowe jest obok konstytucji podstawowym aktem prawnym regulującym funkcjonowanie środków społecznego przekazu. Ta trudna i kilkakrotnie nowelizowana ustawa w praktyce jej stosowania nasuwa rozmaite wątpliwości. Pomocą w ich rozwiązywaniu będzie z pewnością oddawany właśnie do rąk Czytelników komentarz. Adresowany jest on do sędziów, adwokatów, radców prawnych, oraz prokuratorów, rozwiązujących w codziennej pracy dylematy wynikające z praktyki funkcjonowania prasy drukowanej, radia, telewizji i internetu. Będzie on także pomocny dziennikarzom, redaktorom naczelnym i wydawcom, a także studentom, kierunków i specjalności dziennikarskich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9565.X.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 515-548.
Niniejsza praca jest próbą analizy reklamy na poziomie jej granic prawnych i etycznych z uwzględnieniem jej znaczenia społecznego. Książka rzuca światło na słabo podejmowany problem przestrzegania wartości etycznych w przekazie reklamowym, które w większości przypadków wydają się zapomniane. Celem publikacji jest próba dokonania analizy współczesnego rynku reklamy europejskiej i wyciągnięcie na jej podstawie wniosków. W tym kontekście istotne stanie się wskazanie, czy prawo i etyka w reklamie są przestrzegane na stale rozwijającym się rynku i jaka istnieje pomiędzy nimi zależność.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13841.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14802.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 333-361.
Książka stanowi zbiór artykułów mających na celu przedstawienie zależności między fenomenem nowych mediów a społeczeństwem oraz różnorodnych aspektów ich użycia w grze politycznej i komunikacji międzyludzkiej. Kwestie polityki oraz związków nowych mediów z tradycyjnymi formami komunikacji zanalizowano, uwzględniając wielorakie aspekty funkcjonowania nowoczesnych mediów we współczesnym otoczeniu społecznym oraz politycznym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12199.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie ; poz. 76)
Bibliogr. przy pracach.
Niezwykle ważnym polem badań jest funkcja nowych mediów w polityce i w kształtowaniu medialnego obrazu życia politycznego w kraju i za granicą; rola telewizji i internetu w kreowaniu postaw politycznych, zachowań obywatelskich i decyzji wyborczych. Warto także wspomnieć o zmieniającej się pozycji dziennikarstwa wobec nowych mediów, zauważyć fenomen dziennikarstwa obywatelskiego, blogosferę i kulturę "blo-gersów", zagadnienie autentyczności, atrakcyjności, reprezentatywności przekazu w kulturze newsa i powiększającego się obszaru działalności oddolnej. Tom ten obejmuje wybrane, ale i kluczowe zagadnienia związane z nowymi mediami. Referaty zostały zgrupowane w czterech działach tematycznych: "Współczesna rzeczywistość medialna: wybrane zjawiska", "Kultura partycypacji", "Na małym i dużym ekranie" oraz "Wokół komputera i internetu".
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11169.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12192.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again