Sorting
Source
Books
(11)
Form of Work
Książki
(11)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(10)
only on-site
(9)
unavailable
(1)
unknown
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(7)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(9)
Author
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Chuchro Ewa
(1)
Długołęcka Alicja
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jegier Aneta
(1)
Lew-Starowicz Michał (1979- )
(1)
Luterek Mariusz (1979- )
(1)
Mikler-Chwastek Anna (1976- )
(1)
Mojs Ewa
(1)
Mróz Bogdan
(1)
Plandowska Magdalena
(1)
Rudnicki Leszek (1935- )
(1)
Sosińska-Kalata Barbara
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Wiśniewski Daniel (1978- )
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Ziółkowska Beata (1967- )
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(11)
Language
Polish
(11)
Audience Group
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Wychowawcy małych dzieci
(1)
Subject
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
SPOŻYCIE
(2)
ANOREKSJA
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Choroby psychosomatyczne
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
INFORMACJA NAUKOWA
(1)
KADRY
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
MNIEJSZOŚCI NARODOWE
(1)
Marketing
(1)
Obsługa klienta
(1)
PLURALIZM SPOŁECZNY
(1)
Potrzeba (psychologia)
(1)
Rehabilitacja (med.)
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
Seksualność
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
Wspomaganie rozwoju
(1)
Żłobki
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Subject: place
Biała Podlaska (woj. lubelskie)
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Opracowanie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik metodyczny
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Psychologia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
potrzeby
(9)
konsument
(3)
zachowania konsumenckie
(3)
dzieci
(2)
gospodarstwo domowe
(2)
konsumpcja
(2)
adolescencja
(1)
aktywność fizyczna
(1)
analiza strategiczna
(1)
anoreksja
(1)
awans zawodowy
(1)
biblioteka
(1)
biblioteka cyfrowa
(1)
coaching
(1)
czas wolny
(1)
decyzje zakupowe
(1)
dorastanie
(1)
dzieciństwo
(1)
edukacja międzykulturowa
(1)
efektywność
(1)
informacja naukowa
(1)
jakość
(1)
kompetencje
(1)
komplementarność usług
(1)
komunikacja
(1)
kultura
(1)
kultura organizacji
(1)
marketing
(1)
marketing lojalnościowy
(1)
marketing odpowiedzialny społecznie
(1)
marketing wewnętrzny
(1)
marketing zintegrowany
(1)
menedżer
(1)
merchandising
(1)
mniejszość narodowa
(1)
motywacja
(1)
negocjacje
(1)
odpowiedzialność cywilna
(1)
odpowiedzialność zawodowa
(1)
opis stanowiska pracy
(1)
organizacja
(1)
organizacja nonprofit
(1)
pacjenci
(1)
pielęgniarstwo
(1)
podejmowanie decyzji
(1)
postrzeganie
(1)
potrzeby informacyjne
(1)
potrzeby kulturowe
(1)
praca
(1)
problemy seksualne
(1)
projekt
(1)
przeciążenie psychiczne
(1)
przemoc seksualna
(1)
przywództwo
(1)
rachunek ekonomiczny
(1)
rekrutacja pracowników
(1)
relacje z klientem
(1)
rodzina
(1)
rozwój
(1)
rozwój psychoruchowy
(1)
rynek internetowy
(1)
satysfakcja klienta
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
seksualność
(1)
społeczeństwo obywatelskie
(1)
społeczeństwo wielokulturowe
(1)
stres
(1)
system
(1)
system opieki zdrowotnej
(1)
szkolnictwo wyższe
(1)
teorie konsumpcji
(1)
wsparcie społeczne
(1)
wypalenie zawodowe
(1)
zabawy
(1)
zaburzenia seksualne
(1)
zaburzenia łaknienia
(1)
zachowanie
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie publiczne
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
zatrudnienie
(1)
środki masowego przekazu
(1)
żłobek
(1)
11 results Filter
Book
In basket
(Monografie i Opracowania / Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie. Wydział Wychowania Fizycznego i Sportu w Białej Podlaskiej ; nr 28.)
Bibliografia, netografia na stronach 90-97.
W publikacji zostały przedstawione badania przeprowadzone w ramach projektu obejmujące analizę aktywnośi fizycznej dzieci w kontekście stopnia zaspokajania potrzeby ruchu. W publikacji uwzględniono również kontekst społeczny, czyli możliwości środowiska społecznego, edukacyjnego i domowego w zakresie zaspokojenia omawianych potrzeb.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17818.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
E-book
In basket
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia przy rozdziałach.
Publikacja skierowana dla osób zajmujących się seksualnością człowieka szczególnie lekarzy, psychoseksuologów, terapeutów, fizjoterapeutów. Autorzy omawiają kolejno zaburzenia seksualne związane z chorobami psychosomatycznymi w tym chorobami układu krążenia, układu metabolicznego, endokrynologicznego oraz osób niepełnosprawnych. Autorzy dają także praktyczne wskazówki jak należy podjąć rozmowę związaną z intymnymi tematami dotyczącymi zdrowia seksualnego pacjenta, w celu uzyskania pełnego obrazu jednostki chorobowej i postawienia trafnej diagnozy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. E.164.XVIII.1.8 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 185-187.
Współcześnie konsument bywa nazywany "królem systemu ekonomicznego". Od jego zachowań często zależy bowiem rynkowe powodzenie wielu przedsiębiorstw. Autor przedstawił prawidłowości występujące w postępowaniu konsumentów w procesie zaspokajania potrzeb. Jednocześnie została pokazana rola czynników psychologicznych, personalno-demograficznych, społeczno-kulturowych i ekonomicznych w kształtowaniu zachowania konsumentów na rynku.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13866 [Magazyn 1], P.13867 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12973.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14105.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 285-296.
W książce, obok klasycznych, podręcznikowych ujęć konsumpcji i zachowań konsumenckich (potrzeby, rola gospodarstw domowych w organizacji konsumpcji, rodzaje, formy i funkcje konsumpcji itp.), naświetlono również problematykę konsumpcji z uwzględnieniem najnowszych zjawisk i uwarunkowań (takich jak procesy globalizacji, eurokonsumenci czy rola internetu w kształtowaniu zachowań konsumenckich). Szerzej omówiono również zagadnienia, którym, zdaniem autorów, nie poświęcono mależytej uwagi w dotychczasowych publikacjach (problemy pomiaru konsumpcji, miejsce konsumenta w strategiach firm, edukacja i ochrona interesów konsumenta). Książka może zainteresować studentów i pracowników wyższych uczelni, praktyków, menedżerów, a także wszystkich tych, ktorzy chcą poszerzyć i pogłębić swoją wiedzę dotyczącą konsumpcji oraz różnych aspektów i uwarunkowań zachowań konsumenckich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5394 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6703.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6702.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 168-172.
Przestrzeń do zabawy w żłobku jest bardzo ważna dla rozwoju dzieci. Dzięki odpowiednio dostosowanym przestrzeniom i zabawkom, maluchy mogą rozwijać swoje umiejętności motoryczne, poznawać świat i uczyć się poprzez zabawę. W książce znajdziesz wiele pomysłów i inspiracji dotyczących kreowania atrakcyjnych i bezpiecznych przestrzeni zabaw dla najmłodszych. Autorki dzielą się swoimi doświadczeniami i wskazówkami dotyczącymi organizacji czasu wolnego. Cennym dodatkiem jest bank dobrych praktyk dla rodziców i wychowawców małych dzieci. Dzięki tej książce dzieci będą mogły cieszyć się aktywnością fizyczną, rozwijać zdolności społeczne i kreatywne, a także rozwijać się w sposób holistyczny. To cenne narzędzie dla wszystkich pracowników żłobków, którzy chcą stworzyć dzieciom przyjazne i inspirujące miejsce do zabawy i nauki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 23270.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 23269.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 281-294.
Konsumpcja i zachowania konsumenckie stanowią dziedzinę wiedzy, która podlega nieustannym zmianom. W książce autor przedstawia podstawową wiedzę o charakterze interdyscyplinarnym, niezbędną do prawidłowego poznania problematyki szeroko pojmowanej konsumpcji, a także zrozumienia preferencji i zachowań gospodarstw domowych podejmujących decyzje konsumpcyjne na rynku. Autor omawia w niej: podstawowe pojęcia związane z konsumpcją, gospodarstwem domowym oraz potrzebami i sposobami ich zaspokajania, wpływ różnych determiant na zachowania konsumenckie, nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynku, ekonomiczne i psychologiczne teorie konsumpcji, modelowanie zachowań konsumentów na rynku, mierniki pomiaru konsumpcji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 13492.IX.16.6 [Magazyn 1], P.12236.IX.16.6 [Magazyn 1], P.12333 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12332.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13360.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia przy pracach.
Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania działań i zasad marketingowych do motywowania pracowników, skutecznego budowania długofalowych relacji z klientami oraz organizowania działań odpowiedzialnych społecznie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18011.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18010.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zastosowania Psychologii)
Bibliogr. s. 239-252.
U źródeł anoreksji, bulimii i innych zaburzeń łaknienia leży to, co formowało jednostkę od najwcześniejszych momentów życia. Są to czynniki zarówno zewnętrzne (np. nieprawidłowe relacje w rodzinie czy wymóg szczupłej sylwetki upowszechniany przez media), jak i osobowościowe (m.in. wzmożona potrzeba perfekcjonizmu, skłonność do rywalizacji czy niekonstruktywne strategie radzenia sobie z problemami) oraz biologiczne (np. proces dojrzewania i związane z nim poczucie utraty kontroli nad własnym ciałem). Dlatego też polecamy szczególnej uwadze Czytelników zbiór tekstów ujmujących problematykę zaburzeń łaknienia przede wszystkim z perspektywy rozwojowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10885.XVIII.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Autorzy charakteryzują specyfikę zarządzania zasobami ludzkimi w zakładach opieki zdrowotnej i wskazują niebezpieczeństwa związane z niewłaściwym zarządzaniem personelem w kontekście zarówno zadań organizacji, jak i zatrudnienia pracowników. Książka przeznaczona jest dla menedżerów ochrony zdrowia, pracowników odpowiedzialnych za organizację pracy oraz osób zajmujących się problematyką zarządzania personelem, rozwoju i oceny kadr, a także dla wszystkich zainteresowanych własnym rozwojem zawodowym i osobistym.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10042 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.10040.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11663.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Miscellanea Informatologica Varsoviensia ; vol. 6)
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka = Science - Didactics - Practice ; 141)
Bibliogr. przy pracach.
Nauka o informacji w XXI wieku stanęła wobec konieczności określenia na nowo swojej tożsamości, paradygmatu, kierunków dalszego rozwoju. Jej coraz ściślejsze związki z innymi dyscyplinami, w tym przede wszystkim z informatyką, stawiają przed nią nowe wyzwania, zmuszają do stałego samookreślania się, szukania wspólnoty celów z innymi naukami i dróg porozumienia. Książka stanowi próbę opisu tych zagadnień ze wskazaniem nowych możliwości badawczych i użytecznych zastosowań. Walorem książki jest zachowanie równowagi między tekstami teoretycznymi, poznawczymi a przedstawiającymi rozwiązania praktyczne. Artykuły tu przedstawione zostały oparte na rzetelnej wiedzy, bogatej literaturze przedmiotu i własnych przemyśleniach autorów. Ukazują one z jednej strony zmieniającą się rzeczywistość informacyjną, nowe podejścia i pola badawcze nauki o informacji, z drugiej zaś wyniki wdrożenia wypracowanych rozwiązań teoretycznych w praktyce. (z recenzji Marty Skalskiej-Zlat)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 14071.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja skierowana jest do studentów pedagogiki, socjologii, nauczycieli-praktyków oraz decydentów oświatowych, by mogli postrzegać oświatę nie tylko w wymiarze instytucjonalnym, ale także w kontekście uwarunkowań społecznych, kulturowych i etnicznych w zmieniającym się świecie. W książce zawarte są treści mające na celu ukazanie tego, co jest wymagane od szkoły w dobie globalizacji. Jakie zmiany tożsamości przechodzi młody człowiek, aby przystosować się do zmieniających warunków życia w otaczającym go społeczeństwie. Dowiadujemy się, jak wygląda kształtowanie zarówno otwartych, jak i krytycznych postaw społecznych wobec dokonujących się przemian.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16130.VI.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again