Sorting
Source
Books
(6)
Form of Work
Książki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Status
only on-site
(6)
available
(5)
unavailable
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Author
Afuah Allan
(1)
Biliński Witold
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Jabłoński Adam Stefan (1972- )
(1)
Jabłoński Marek (ekonomista)
(1)
Jancz Anna
(1)
Kalinowski Sławomir Leszek (1964-2021)
(1)
Kotwica Paweł
(1)
Nowak-Mizgalska Hanna
(1)
Romanowski Robert
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Szulczewska-Remi Aleksandra
(1)
Tucci Christopher L
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Year
2020 - 2025
(2)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Subject
Model biznesowy
(2)
Biznesplan
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
Handel elektroniczny
(1)
INNOWACJE
(1)
INTERNET
(1)
Innowacje
(1)
Konsumenci
(1)
MARKETING
(1)
Marketing wartości
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Materiały pomocnicze
(2)
Opracowanie
(2)
Monografia
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Słowo kluczowe
model biznesu
(6)
innowacyjność
(2)
marketing
(2)
przedsiębiorczość
(2)
Internet
(1)
bankowość
(1)
biznesplan
(1)
cloud computing
(1)
e-biznes
(1)
e-commerce
(1)
finansowanie
(1)
gospodarka cyfrowa
(1)
handel elektroniczny
(1)
informatyczne produkty systemowe
(1)
innowacyjne przedsiębiorstwo
(1)
komercjalizacja
(1)
konsumpcja
(1)
marketing sieciowy
(1)
nauki o zarządzaniu
(1)
organizacja handlowa
(1)
otoczenie organizacji
(1)
proces innowacyjny
(1)
produkty systemowe
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
przedsiębiorstwo internetowe
(1)
sprzedaż
(1)
tania gospodarka
(1)
usługi medyczne
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
6 results Filter
Book
In basket
(Publikacje Biznesowe)
Celem książki jest przedstawienie pojęć, teorii, narzędzi i modeli, które pozwolą Czytelnikowi zrozumieć, w jaki sposób można zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną przy wykorzystaniu Internetu. Zagadnienia poruszane w książce są zilustrowane czternastoma obszernymi studiami przypadków pokazującymi, jak posługiwać się zaprezentowanymi modelami i narzędziami. Autorzy dają praktyczne rady, pomocne przy wyborze efektywnego modelu biznesowego, pozwalającego firmie na jak najlepsze wykorzystanie potencjału Internetu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 7012 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6338.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 183-196.
Opiniowana monografia (praca) powstała w wyniku teoretycznych i empirycznych pogłębionych badań własnych Autorów, ich wiedzy oraz bogatych doświadczeń projektowych, eksperckich i wdrożeniowych. Miały one decydujący wpływ na charakter naukowy pracy (...). Wybraną w monografii problematykę naukową uważam za aktualną i bardzo interesującą zarówno dla teorii, jak i praktyki zarządzania. W szczególności koncentracja poznawcza i badawcza modelowania biznesowego skupiona na koncepcjach konstrukcji modeli biznesu oraz perspektyw i kierunków ich rozwoju analizowanych i ocenianych z punktu widzenia podejścia strukturalnego, a także celu i intencji zarządczych jest dojrzałym, oryginalnym i interesującym wyborem eksploracji naukowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 22480.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22479.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
E-commerce : strategia, zarządzanie, finanse / Justyna Skorupska. - Wydanie 1 - 8 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 149 stron ; ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 147-149.
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 22512.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22511.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Ksiązka wpisuje się w problematykę wpływu nowych technologii na funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw i określających je modeli biznesu. Czy dokonamy przełomowych zmian, odrzuciwszy w teorii i praktyce to, co kształtowało się przez lata, i sformułujemy nowy, rewolucyjny paradygmat trwałego, odnawialnego, zdolnego przetrwać różne technologiczne wyzwania modelu biznesu? Czy też wybierzemy wariant ewolucyjny powolnej adaptacji ex post pojawiających się technologii do przyjętego w przeszłości modelu biznesu? Publikacja stanie się przyczynkiem do dalszej dyskusji o tym, w jakim stopniu pojawiające się wciąż nowe technologie i wynalazki techniczne oraz technologiczne innowacje zmieniają współczesne modele biznesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14479.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Materiały Dydaktyczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7412 ; 372)
Bibliografie przy rozdziałach.
Skrypt składa się z siedmiu rozdziałów zawierających wprowadzenie teoretyczne wraz z odnośnikami do literatury i źródeł internetowych, pytania testowe, problemowe oraz zadania dostosowane do specyfiki zagadnień i opisywanych koncepcji. Pierwsze cztery rozdziały dotyczą roli przedsiębiorstw w rozwoju społeczno-gospodarczym, stopnia innowacyjności sektora MŚP, zasad tworzenia biznesplanu oraz modeli biznesu (zgodnie z business model canvas), a także aspektów formalnoprawnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w otoczeniu instytucjonalnym (formalnym i nieformalnym). Kolejne trzy rozdziały dotyczą innowacyjności przedsiębiorstw – komercjalizacji wiedzy i technologii, zarządzania procesem innowacyjnym oraz finansowania innowacyjnych przedsiębiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 22485.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22484.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 255-258.
Dzięki postępowi technologicznemu i kompleksowemu zaspokajaniu potrzeb nabywców finalnych intensywnie rozwija się nowa generacja produktów zlożonych - produkty systemowe. Stanowią one poziom działań konkurencyjnych i współpracy przedsiębiorstw i ich interesariuszy. Przez zwiększenie atrakcyjności i konkurencyjności całej gospodarki działania te mogą też wywołać zainteresowanie państwa i przyczynić się do modyfikacji tradycyjnego modelu konkurencyjności. Wreszcie innowacyjny charakter produktów systemowych wpływa na konieczność zmiany koncepcji działań marketingowych, a nawet modelu biznesu. Książka omawia sferę produktów systemowych w podziale na cztery grupy produktowe: systemowe produkty usługowe bankowości detalicznej i komercyjnych organizacji usług medycznych, systemowe oferty produktowo-usługowe międzynarodowych i krajowych sieci firm handlu detalicznego, systemowe produkty informatyczne organizacji sieciowych, systemowe materialne produkty konsumpcyjne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12302 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12301.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13439.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again