Sorting
Source
Books
(8)
Form of Work
Książki
(8)
Status
only on-site
(8)
available
(4)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(8)
Author
Boruszczak Mirosław
(1)
Farrall Cate
(1)
Glińska Ewa (socjolog)
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Lindsley Marianne
(1)
Lindstrom Martin
(1)
Majewski Piotr
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Tkaczyk Paweł (ekonomia)
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Zboralski Marek
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(3)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(7)
United Kingdom
(1)
Language
Polish
(7)
English
(1)
Subject
FIRMA (nazwa)
(3)
MARKETING
(2)
ZNAKI TOWAROWE
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
Język angielski
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
MANIPULACJA (psychol.)
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
MIASTA
(1)
Marketing
(1)
NEUROPSYCHOLOGIA
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
TURYSTYKA
(1)
Genre/Form
PORADNIKI
(2)
Podręcznik
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
branding
(8)
marka
(3)
marketing
(3)
reklama
(3)
public relations
(2)
znak towarowy
(2)
Facebook
(1)
Natura 2000
(1)
e-biznes
(1)
e-commerce
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja rynkowa
(1)
komunikacja społeczna
(1)
konsument
(1)
marka miasta
(1)
marketing społecznościowy
(1)
marketing terytorialny
(1)
nazwa firmy
(1)
nazwa produktu
(1)
oddziaływanie
(1)
organizacja nonprofit
(1)
polityka turystyczna
(1)
portal społecznościowy
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
region
(1)
rozwój regionalny
(1)
serwis społecznościowy
(1)
sklep internetowy
(1)
szlaki turystyczne
(1)
turystyka
(1)
turystyka biznesowa
(1)
turystyka kulturowa
(1)
turystyka medyczna
(1)
turystyka miejska
(1)
turystyka militarna
(1)
turystyka morska
(1)
turystyka uzdrowiskowa
(1)
turystyka wiejska
(1)
turystyka zdrowotna
(1)
turystyka zrównoważona
(1)
wizerunek
(1)
zmysły
(1)
8 results Filter
Book
In basket
Professional English in Use : Marketing / Cate Farrall, Marianne Lindsley. - 4th printing. - Cambridge : Cambridge University Press, 2015. - 144 strony : ilustracje ; 27 cm.
Indeks.
Professional English in Use Marketing contains 50 units covering a wide variety of marketing vocabulary. Topics include marketing basics, the full "marketing mix", research, PR, and marketing communications. Primarily designed as a self-study reference and practice book, it can also be used for classroom work and one-to-one lessons, and is suitable for intermediate and upper intermediate students.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17140.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Budowanie marki miasta : koncepcje, warunki, modele / Ewa Glińska. - Stan prawny 2 listopada 2015 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 352 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 313-342.
Publikacja jest próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości. Autorka wyjaśnia w niej prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości miejskiej wykorzystywanych przez samorządy w procesie zarządzania marką terytorialną, a także wskazuje sposoby usprawnienia i wprowadzania innowacji w tym zakresie funkcjonowania samorządów miast. Część empiryczna monografii skupia się na diagnozie poziomu wykorzystania elementów brandingu w zarządzaniu małymi i średnimi miastami w Polsce. Obejmuje ona również identyfikację składowych tożsamości miejskich (ich aspektów funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych) wykorzystywanych w procesie budowania pożądanego wizerunku miast.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16174.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Tyt. oryg.: BRAND sense : Build Powerful Brands trought Touch, Taste, Smell, Sight and Sound
"Niniejsza książka jest przełomowym dziełem, pokazującym, co największe światowe firmy robią inaczej, aby skutecznie integrować w swoich działaniach wszystkie pięć zmysłów - wzrok, słuch, dotyk, smak i węch. Książka ta całkowicie odmieni podejście marketerów do kwestii brandingu". (z rec. Charlie Bell)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8522.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9943.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Indeks.
Autor doradza, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje na nowe metody zarabiania przez sieć - współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W książce prezentuje solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzi, którzy skorzystali z jego doświadczenia... i nieźle na tym zarobili.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 5458.IX.12 [Magazyn 1], P.4897.IX.12 [Magazyn 1], P.6019 [Magazyn 1], P.6018 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6017.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7284.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
Poradnik napisany jasno i przejrzyście, na temat aspektów wyboru i funkcjonowania nazw firm i produktów. Autor omawia w nim znaczenie, funkcje, oddziaływanie, odmiany oraz uwarunkowania marketingowe, psychologiczne i - co bardzo ważne - językowe nazw firm i produktów będących elementem brandingu oraz promocji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9839 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11377.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
U góry okł.: Marketing. Zero teorii. Sama praktyka. Polski autor w polskich realiach. Najbardziej aktualna wiedza.
Autor napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie. Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku - właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR - powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób - bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12740.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 209)
Bibliogr. przy art.
"Zmiana podejścia do komunikacji rynkowej stworzyła wyraźną lukę poznawczą, której wypełnieniem są zainteresowane zarówno podmioty z tzw. praktyki gospodarczej, jak i reprezentanci nauki zajmujący się m.in. zagadnieniami marketingu, budowania relacji oraz komunikacji. Istnieje potrzeba prowadzenia pogłębionych badań naukowych m.in. nad determinantami współczesnej komunikacji rynkowej, możliwościami zastosowania nowoczesnych narzędzi marketingowych, metodami pomiaru skuteczności i efektywności personalizacji komunikatów, a także tworzenia nowych strategii komunikacji rynkowej, bazujących jednocześnie na konwencjonalnych i nowoczesnych środkach przekazu. Obok prowadzonych badań równie istotną kwestią jest możliwość publikowania ich wyników, a także wymiana myśli i doświadczeń osób zawodowo związanych z problematyką komunikacji." (ze Wstępu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13268.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Celem publikacji jest przyjrzenie się warunkom rozwoju turystyki w regionie. Chcąc pogłębić funkcje turystyki w skali regionalnej i lokalnej, trzeba konsekwentnie realizować cele polityki turystycznej. W tym celu samorząd wojewódzki i lokalny, współdziałając wzajemnie, powinny współpracować z samorządem gospodarczym, administracją rządową, organizacjami pozarządowymi i ze środowiskiem naukowym. Na szczególne podkreślenie zasługuje zadanie współpracy samorządu województwa z ogniwami lokalnymi samorządu terytorialnego. Chodzi o to, że w obliczu postępującej integracji Europy i globalizacji gospodarki światowej, procesy urbanizacyjne prowadzą do wzrostu sieci m.in. zespołów miejskich i mega miast. Efektywność realizacji głównych i uzupełniających funkcji tych organizmów warunkuje ich współpraca i koordynacja działalności. Doświadczenie uczy, iż droga do tego celu prowadzi przez tworzenie związków metropolitarnych, które - szanując tożsamość miast członków - dają im szanse wysokiej dynamiki rozwoju.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13399.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again